Hoe krijg je het voor elkaar om drie van zulke walgelijke figuren aan een tafel te zetten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 12:52 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omroep MAX is er niks bij.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 12:52 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zit een knop op je tv.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 13:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om drie van zulke walgelijke figuren aan een tafel te zetten.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]
"volksvertegenwoordiger"
Omdat anders de eurofiele droom in gevaar komt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:19 schreef appartementencomplex het volgende:
ik snap niet dat d66 altijd voor een referendum was en nu niet meer waarom is dat?
Het raadgevend referendum is enige jaren geleden geïntroduceerd als opmaat naar een correctief bindend referendum. De politieke steun voor het correctief bindend referendum is sindsdien afgebrokkeld en is daarmee als beoogd einddoel voorlopig uit zicht. Het nationaal raadgevend referendum heeft als tussenstap niet gebracht wat ervan werd verwacht, onder meer door een controverse over de wijze van aanvragen en verschillende interpretaties van de uitslag.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:19 schreef appartementencomplex het volgende:
ik snap niet dat d66 altijd voor een referendum was en nu niet meer waarom is dat?
D66 is vooral links op de verkeerde punten; immigratie/integratie, omarmen van de islam en identiteitspolitiek.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:36 schreef Klopkoek het volgende:
Het erge is dat mensen gaan geloven dat Pechtold voor links staat
Snakken naar macht.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:19 schreef appartementencomplex het volgende:
Freekquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:31 schreef Heufd het volgende:
Freek de Jonge wil niet lachen om de grappen van een ander.
Hij heeft zijn kans in deze laten lopen helaas. Had ze als eerste optie na de PvdA. Nu ben ik partijloos.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:36 schreef Klopkoek het volgende:
Het erge is dat mensen gaan geloven dat Pechtold voor links staat
Dat is 9 van de 10 keer het geval.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:41 schreef monkyyy het volgende:
Met uitzondering van Pechtold, allemaal lui die hun spul komen promoten, wat is dit, DWDD? Gebeurt er niets in de wereld ofzo.
In de ideale wereld: DWDD is voor boeken, musicals en muziek. RTL Late is voor BN´ers en tv programma´s. Pauw is voor onderwerpen die verdieping geven over wat er gaande is in de wereld.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is 9 van de 10 keer het geval.
Wat is er mis mee ?
Ik heb het idee dat ze de toon van het programma wat hebben aangepast. Voor de zomerstop kwamen er veel meer actualiteiten aan bod terwijl nu de 'luchtige' onderwerpen de boventoon voeren.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:41 schreef monkyyy het volgende:
Met uitzondering van Pechtold, allemaal lui die hun spul komen promoten, wat is dit, DWDD? Gebeurt er niets in de wereld ofzo.
quote:Op maandag 23 oktober 2017 23:10 schreef Martinello het volgende:
Niemand is zo wit als Michael Jackson was.
Innie masterrace.quote:
Tara Varma bijvoorbeeld. Was een beetje ziek.quote:Op maandag 23 oktober 2017 23:12 schreef Windhapper het volgende:
Hebben we naast Leerdam eigenlijk ooit kleurlingen in de kamer gehad?
Ze was ook ziek, maar anders.quote:Op maandag 23 oktober 2017 23:14 schreef Martinello het volgende:
[..]
Tara Varma bijvoorbeeld. Was een beetje ziek.
Vind Anne wel leuk, behalve haar kapsel dan. En haar vader heeft een mooi liedje over haar gemaakt.quote:Op maandag 23 oktober 2017 23:18 schreef Deckard het volgende:
Wat zijn die andere 'actrices' lelijk zeg.
Die heeft een blokhoofd.quote:Op maandag 23 oktober 2017 23:19 schreef Martinello het volgende:
[..]
Vind Anne wel leuk, behalve haar kapsel dan. En haar vader heeft een mooi liedje over haar gemaakt.
twitter:RitsdeBoer twitterde op maandag 23-10-2017 om 23:15:44Kan iemand tegen die gast achter Jeroen zeggen dat hij niet op Grindr zit maar in een uitzending van #pauw reageer retweet
Gereformeerde stem. Beatrice de Graaf en Carola Schouten hebben ook zo'n stem.quote:
Suzanne Lambooyquote:Op maandag 23 oktober 2017 23:23 schreef Martinello het volgende:
[..]
Gereformeerde stem. Beatrice de Graaf en Carola Schouten hebben ook zo'n stem.
HANS nuquote:Op maandag 23 oktober 2017 23:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb nu al spijt dat ik niet ben gaan slapen
Er waren mensen die Beatrice tipte als mogelijk minister van V&J.quote:Op maandag 23 oktober 2017 23:23 schreef Martinello het volgende:
[..]
Gereformeerde stem. Beatrice de Graaf en Carola Schouten hebben ook zo'n stem.
Gelukkig heeft ze dat niet gedaan. Ik denk dat ze nu beter op haar plek zit.quote:Op maandag 23 oktober 2017 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Er waren mensen die Beatrice tipte als mogelijk minister van V&J.
We laten de vaste Pauw-kijkers rennen voor hun leven Rensie!quote:Op maandag 23 oktober 2017 23:33 schreef RensAjacied het volgende:
Niemand komt aan de MANNEN VAN VI
VI HOOLIGANS
Kort pittigquote:Op maandag 23 oktober 2017 23:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Deze drie zien eruit als SJW-patienten.
kloptquote:Op maandag 23 oktober 2017 23:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Deze drie zien eruit als SJW-patienten.
twitter:R136543 twitterde op maandag 23-10-2017 om 23:39:41#pauw Waar waren de metoo-dames toen Boko Haram 200 meisjes verkrachtte of uithuwelijkte? reageer retweet
Te lelijk, die rattenkoppies.quote:Op maandag 23 oktober 2017 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
Jeroen gebruikt al jaren zijn macht als bekende presentator om de vrouwelijke gasten in zijn programma na afloop mee naar de woonboot te nemen. Verbaasd mij niet als hij vanavond onder het mom van "een luisterend oor" deze kortpittige vrouwtjes aandrukt.
Double teamen met Hansie Hansie.quote:Op maandag 23 oktober 2017 23:47 schreef matthijst het volgende:
[..]
Te lelijk, die rattenkoppies.
Hij neemt die blonde mee.
Ze is te oud voor Hansiequote:Op maandag 23 oktober 2017 23:48 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Double teamen met Hansie Hansie.
Anne is de dochter van Herman van Veen.quote:
Johhhhquote:Op maandag 23 oktober 2017 23:52 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Anne is de dochter van Herman van Veen.
Even 'common ground' creëren, zodat de meisjes wat makkelijker meegaan.quote:Op maandag 23 oktober 2017 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
Hahaha die Pauw zegt dat eventjes wtf man man man
twitter:dijkshoorn twitterde op maandag 23-10-2017 om 23:57:01Hans Kraaij jr. is officieel krankzinnig. Na aangrijpend verhaal van drie vrouwen bij Pauw afsluiten met verhaal over Roland Koeman. reageer retweet
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 00:15 schreef Slobeend het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op maandag 23-10-2017 om 23:57:01Hans Kraaij jr. is officieel krankzinnig. Na aangrijpend verhaal van drie vrouwen bij Pauw afsluiten met verhaal over Roland Koeman. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Kraay en Dijkshoorn hebben al jaren onenigheidquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 00:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik denk België.quote:Op maandag 23 oktober 2017 23:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
twitter:R136543 twitterde op maandag 23-10-2017 om 23:39:41#pauw Waar waren de metoo-dames toen Boko Haram 200 meisjes verkrachtte of uithuwelijkte? reageer retweet
Gelukkig weten ze dat van elkaar.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kraay en Dijkshoorn hebben al jaren onenigheid
Dijkshoornquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kraay en Dijkshoorn hebben al jaren onenigheid
Vond dit ook een beetje vreemd van Hansie.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 00:15 schreef Slobeend het volgende:
'Mannen zouden meer de handschoen moeten oppakken en naar zichzelf kijken bij machtsmisbruik.'quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:41 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Vond dit ook een beetje vreemd van Hansie.
Maar ja dat is te verwachten.
Zou kontknijpen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 09:07 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
#metoo
Zal vanavond wel zijn verhaal doen in Pauw.
Spong. Sinds hij die tuigvlogger verdedigde niet meer serieus te nemen.quote:
Iedere rechter zal ook wel stemmen bij de verkiezingen, dan hebben we toch een probleem straksquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Wilders heeft hier wel een puntje...zeker bij deze zaak is een politiek neutrale rechter van belang.
Heb je er weer wat bij?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:13 schreef Wereldgozer het volgende:
willen we meer of minder notes op FOK!
minder minder minder
#ihavequote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
#metoo
Ik heb ook allerlei vrouwen misbruikt.
Gewoon in het grijze gebied blijven.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
#metoo
Ik heb ook allerlei vrouwen misbruikt.
Een woonboot zorgt voor vrijstelling, die vaart door de Maas in de wet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:18 schreef matthijst het volgende:
Geldt dat ook voor mensen met een woonboot?
Niet als die in internationale wateren ligt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:18 schreef matthijst het volgende:
Geldt dat ook voor mensen met een woonboot?
Don't Stand So Close To Me.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:17 schreef matthijst het volgende:
Ach, de historica heeft sex gehad met dr leraar.
Bel de wouten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
nog 1 en ik zit op het nummer dat anne drank net niet wist te bereiken
tweet pauw maarquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:20 schreef butz0rs het volgende:
Gerard liegt: Art 249 heeft het alleen over minderjarigen
Vrouwen zijn dan ook veel te complex.quote:
249.2 toch niet ?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:20 schreef butz0rs het volgende:
Gerard liegt: Art 249 heeft het alleen over minderjarigen
quote:
iddquote:
Jeroen gaat straks zijn tong in haar mond steken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Haar mag je dus lekker aanraken. Koekoek Jeroen wordt wakker.
Niet naar ze luisteren. Kijk naar wat ze doen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:25 schreef Achterhoker het volgende:
Vrouwen zijn maar onnodig gecompliceerde wezens. De ene keer zeggen ze iets niet te willen maar willen het dan eigenlijk wel en de andere keer is het wel weer zo....
Nee.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ook niet met een kratje pils achter je kiezen?
Het is maar spermaquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:27 schreef Zipportal het volgende:
Als je verkracht bent, moet dat er gewoon afdouchen.
#Gewoon
Bonte avond een hele nieuwe wending.quote:
Gewoon een geladen revolver tegen zijn slaap aan zetten en zijn stoffelijk overschot in een diep, diep graf gooien in het natuurgebied in de buurt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:27 schreef Zipportal het volgende:
Als je verkracht bent, moet je dat er gewoon afdouchen.
#Gewoon
In een perfecte wereld mag dit gewoon.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gewoon een geladen revolver tegen zijn slaap aan zetten en zijn stoffelijk overschot in een diep, diep graf gooien in het natuurgebied in de buurt.
Maarja, mag niet. Kinderachtig,
Ik hou me wel afzijdig haha, ik zal ze toch nooit snappenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niet naar ze luisteren. Kijk naar wat ze doen.
metooquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:30 schreef DKUp het volgende:
“Heel Nederland zit vol met verkrachters en aanranders...”
Met een peen in zijn holquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:30 schreef Windhapper het volgende:
Tommy Wieringa gaat 's avonds het park in om 'een stukje te wandelen.'
Ze vragen er gewoon om. En na afloop vonden het nog lekker ook.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:31 schreef matthijst het volgende:
Het gaat goed met de vrouwen. Ze verdienen meer, dus een klein beetje verkrachten kan heus wel?
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:31 schreef matthijst het volgende:
Het gaat goed met de vrouwen. Ze verdienen meer, dus een klein beetje verkrachten kan heus wel?
Dat vertaal je dan verkeerd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:32 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik vertaal haar zwamverhaaltje even.
Past mooi in de identiteitspolitiek hype.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:32 schreef hpeopjes het volgende:
Verdomme, elke avond dat gezeik van die zogenaamd "mishandelde" wijven. Wat een kutprogramma is dit geworden zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |