abonnement Unibet Coolblue
pi_176552853
Overigens lijkt ze mij wel de meest saaie persoon op aarde.
pi_176553002
Ook Sab voelt zich bevrijd.. _O-

Sabia: ik zou Sylvie gewoon groeten

Sabia Boulahrouz en Sylvie Meis wonen al enige tijd in dezelfde wijk van de Duitse stad Hamburg. Maar de twee rivalen zijn elkaar nog niet tegengekomen. „Ik zou gewoon hallo zeggen als dat zou gebeuren en daarna doorlopen”, zo vertelt Sabia aan VOX.

De tijd dat Sylvie en Sabia ruzie kregen en zij er vervolgens met Rafael van der Vaart vandoor ging, vond ze erg pijnlijk. „Soms wist ik gewoon niet wat me overkwam. Week na week waren overal leugenachtige verhalen te lezen. Dat deed mij, mijn familie en vrienden veel zeer.”

Sabia werd naar eigen zeggen tegen wil en dank een publiek figuur. „Dat kwam voort uit deze privégebeurtenissen, uit deze driehoeksverhouding.” Inmiddels is de rust wedergekeerd in het leven van Sabia. Ze voelt zich „bevrijd” nu ze de villa, waar ze met Rafael woonde, heeft verlaten. „Emotioneel gezien zijn de afgelopen jaren niet te begrijpen. Als ik erop terugkijk, ben ik blij dat het voorbij is.” In maart wordt ze veertig, maar dat is voor haar geen enkel probleem. „Als je gelukkig en tevreden bent in het leven, is dat helemaal oké.” https://www.telegraaf.nl/(...)ylvie-gewoon-groeten

´
pi_176557091
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:01 schreef Kim-Holland het volgende:
Sylvie juicht: “Geen gram aangekomen!”

Sylvie straalde als een waar zonnetje op het strand van Miami waar ze op vakantie was én een fotoshoot had. In haar column voor Grazia schrijft ze dat er een gouden randje zit aan haar verblijf in de zon aldaar… Ze is geen gram aangekomen! Wohooo!!! *O*

Sylvie schrijft: “Mijn mazzel is dat ik tijdens mijn vakantie in Miami, ondanks de nodige champagne en etentjes, geen gram ben aangekomen. Ongelooflijk, maar het past wel bij mijn gemoedstoestand. Ik voel me zo gelukkig en bevrijd. Het is moeilijk uit te leggen hoe licht mijn hart is nu het verlost is van alle druk en lasten die ik zo lang heb gevoeld.”

En daar horen ook nieuwe voornemens bij! Sylvie: “Ik ga me niet langer verstoppen. Ik ben een vrouw en ik ben single. Misschien ontmoet ik mijn droomman, misschien niet. Of ik nou drie, honderd of fucking één date heb, I don’t care anymore. Ik ben er zo klaar mee. Ik ben 39, wat niet iedereen haalt, en ik zal verdorie léven. Dat bedoel ik classy; ik ben geen losbol. :')
Maar ik gun mezelf een bepaalde normaliteit in mijn leven. Daar heb ook ík recht op.”

Het liefdessprookje van Sylvie Meis (39) en Charbel Aouad (36) is na ruim twee jaar uiteengebarsten. De twee hebben hun verloving verbroken en al in oktober besloten ieder hun eigen weg te gaan. https://www.show.nl/socia(...)een-gram-aangekomen/
Lijkt wel alsof zij is blijven hangen in het gedrag van een 16jarige.
  woensdag 17 januari 2018 @ 00:28:03 #204
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_176557444
Blijf maar lekker in je bikini over het strand huppelen hoor Syl.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_176557475
_O- Die foto hierboven blijft ook priceless, met die neplachjes.
pi_176563277
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:01 schreef Kim-Holland het volgende:
Sylvie juicht: “Geen gram aangekomen!”

Sylvie straalde als een waar zonnetje op het strand van Miami waar ze op vakantie was én een fotoshoot had. In haar column voor Grazia schrijft ze dat er een gouden randje zit aan haar verblijf in de zon aldaar… Ze is geen gram aangekomen! Wohooo!!! *O*

Sylvie schrijft: “Mijn mazzel is dat ik tijdens mijn vakantie in Miami, ondanks de nodige champagne en etentjes, geen gram ben aangekomen. Ongelooflijk, maar het past wel bij mijn gemoedstoestand. Ik voel me zo gelukkig en bevrijd. Het is moeilijk uit te leggen hoe licht mijn hart is nu het verlost is van alle druk en lasten die ik zo lang heb gevoeld.”

En daar horen ook nieuwe voornemens bij! Sylvie: “Ik ga me niet langer verstoppen. Ik ben een vrouw en ik ben single. Misschien ontmoet ik mijn droomman, misschien niet. Of ik nou drie, honderd of fucking één date heb, I don’t care anymore. Ik ben er zo klaar mee. Ik ben 39, wat niet iedereen haalt, en ik zal verdorie léven. Dat bedoel ik classy; ik ben geen losbol. :')
Maar ik gun mezelf een bepaalde normaliteit in mijn leven. Daar heb ook ík recht op.”

Het liefdessprookje van Sylvie Meis (39) en Charbel Aouad (36) is na ruim twee jaar uiteengebarsten. De twee hebben hun verloving verbroken en al in oktober besloten ieder hun eigen weg te gaan. https://www.show.nl/socia(...)een-gram-aangekomen/
Wat een trieste lege huls is het toch, blij zijn dat je geen gram bent aangekomen... F#cking 39 jaar.

Rijk en eenzaam, nou nou wat heeft ze het goed voor mekaar.
  † In Memoriam † woensdag 17 januari 2018 @ 12:30:41 #207
43556 miss_dynastie
pi_176563474
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 12:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Rijk en eenzaam, nou nou wat heeft ze het goed voor mekaar.
Fucking goed he! Laat haar ff een blij fuckerdefuck-roepend meisje spelen op d’r ouwe dag :’) :D
pi_176563507
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 12:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat een trieste lege huls is het toch, blij zijn dat je geen gram bent aangekomen... F#cking 39 jaar.
Raar he, dan ben je dus 39 jaar en dan maak je je druk om grammetjes. Die is echt blijven steken in de puberjaren :Y
pi_176563633
Vandaag zag ik dat ik 200 gram was aangekomen. Ik voel me zo zwaar en gevangen.
Nu snap ik ook wel dat Drenthe geen Miami is maar godsamme ik wil ook een licht hart en geen liters water maar champagne for everyone. Heeft zij trouwens al wel een afslankboek geschreven net als 1300kcal per dag Fajah?
Gr gr teamaltijdhonger
Go hard or go home
  woensdag 17 januari 2018 @ 12:54:41 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176563861
Noek! :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 17 januari 2018 @ 13:21:13 #211
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176564357
quote:
De beeldige Sylvie met het prachtige, streelbare blonde haar en de sprookjesachtige blauwe ogen lijkt mij echt een verzadigde dame. Ze heeft bijna alleen maar multimiljonairs gedate.

Sylvie moet het roer omgooien en met haar "fucking diamanten" achterop de Vespa bij mij stappen waarbij ze vandaag helemaal natregent en we dan gaan ontbijten bij de Hema voor 2,00. Daarna mag zij mij naar werk rijden ik achterop zodat ik af en toe ietwat pervers aan dr haar kan ruiken.

Na het werk stap ik over naar de auto omdat ze die Vespa krengen stelen in het centrum. Ik parkeer mijn Bouwjaar 2008 grijze polo bij de grens van betaald parkeren en we pakken de tram 1 richting de bios. M&M's, Buggles chips; popcorn en drinken kopen we bij de Appie en smokkelen we in mijn rugzak de bioscoop in. Een Marokkaan met een rugzak in het centrum kan voor extra aandacht zorgen, maar het is de moeite waard.

Als de film niet bevalt glippen we zonder te betalen een andere zaal binnen. Beetje stout hé Sylvie? Daarna neem ik je mee naar mijn met UFO satellietschotels omringende flat in A'dam Nieuw West en serveer ik je een Tonijndiepvries pizza van de Lidl met als toetje echte Mona pudding.Tijdens het eten zet ik de TV harder omdat je anders de buren hoort ruziën.

Gewoon doen Sylvie. Vergeet die stinkend rijke mannen die brengen je alleen maar ellende. Doe die diamanten ring maar af als we samen gaan afwassen anders beschadig je hem nog.

P.s ik heb een witte Playstation 4 met FIFA 18 wanneer zie ik je?

Ik wacht met smart en heel veel Noord Afrikaanse passie op je reactie...

M.G
Reactie op Facebook :D
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 17 januari 2018 @ 13:24:02 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176564441
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 17 januari 2018 @ 13:30:38 #213
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176564679
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 13:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Reactie op Facebook :D
Die is best briljant :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_176565411
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 12:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Fucking goed he! Laat haar ff een blij fuckerdefuck-roepend meisje spelen op d’r ouwe dag :’) :D
zou ze zich opgegeven hebben voor Utopia?
pi_176566648
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 13:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Reactie op Facebook :D
:')
´
pi_176568046
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 13:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Reactie op Facebook :D
_O_
pi_176568620
quote:
15s.gif Op woensdag 17 januari 2018 12:40 schreef Noek het volgende:
Vandaag zag ik dat ik 200 gram was aangekomen. Ik voel me zo zwaar en gevangen.
Nu snap ik ook wel dat Drenthe geen Miami is maar godsamme ik wil ook een licht hart en geen liters water maar champagne for everyone. Heeft zij trouwens al wel een afslankboek geschreven net als 1300kcal per dag Fajah?
Gr gr teamaltijdhonger
Noek! :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_176582413
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 13:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Reactie op Facebook :D
_O- _O-
  donderdag 18 januari 2018 @ 09:57:45 #219
327807 Mariposas
יה&#14
pi_176582811
Ik ben zo blij dat Sylvie weer columns schrijft! O+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_176586090
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:05 schreef loveli het volgende:
Ik snap niet waarom Syl persoonlijke foto's zou moeten/willen posten.
Ze moet niets.
Maar volgens mij is aandacht/volgers voor haar van belang. Met wat ze recent post denk ik dat de aandacht snel wegebt. Haar recente tijdlijn lijkt wel een catalogus en nog een saaie ook.

persoonlijkere foto's zou dat minder saai maken maar kan ook andere type foto's. Punt is meer dat dit in ieder geval in mijn ogen ontzettend saai is
pi_176591759
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 12:22 schreef roninho het volgende:

[..]

Ze moet niets.
Maar volgens mij is aandacht/volgers voor haar van belang. Met wat ze recent post denk ik dat de aandacht snel wegebt. Haar recente tijdlijn lijkt wel een catalogus en nog een saaie ook.

persoonlijkere foto's zou dat minder saai maken maar kan ook andere type foto's. Punt is meer dat dit in ieder geval in mijn ogen ontzettend saai is
Volgens mij is ze weer compleet aan het doordraaien.
pi_176592426
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 16:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Volgens mij is ze weer compleet aan het doordraaien.
klopt als een ijshoorntje, ze heeft een 'nieuwe vriend' dacht Evert gisteravond :)
...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 januari 2018 @ 10:48:32 #223
163650 Greys
pi_176606791
Sylvie zou op straat een fotograaf hebben uitgescholden voor EIKEL (foei!) maar nu blijkt de beste man HEIKO te heten en blijkt het fake nieuws.

Zo, we zijn weer bij *O*

http://www.telegraaf.nl/e(...)eageert-op-eikelgate
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 19 januari 2018 @ 18:05:42 #224
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_176616009
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 10:48 schreef Greys het volgende:
Sylvie zou op straat een fotograaf hebben uitgescholden voor EIKEL (foei!) maar nu blijkt de beste man HEIKO te heten en blijkt het fake nieuws.

Zo, we zijn weer bij *O*

http://www.telegraaf.nl/e(...)eageert-op-eikelgate
Hij kan natuurlijk ook HEIKO heten en evengoed een EIKEL zijn! ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 januari 2018 @ 18:07:25 #225
163650 Greys
pi_176616046
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 18:05 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Hij kan natuurlijk ook HEIKO heten en evengoed een EIKEL zijn! ;)
Jawohl! Een HEIKEL.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')