Beheer je dan ook haar instagram enzo, of stuur je ze naar haar door en upload zij ze zelf? Ik vraag het voor een vriend.quote:
Mooi moment miss het nu naar buiten te brengen voor haar.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:55 schreef Mani89 het volgende:
Groetjes uit Miami. #noworries
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whahaha prachtige foto’s! Wat een fake show, die hele Sylviequote:Op vrijdag 29 december 2017 10:09 schreef Mani89 het volgende:
Prachtige poppenkast.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
er uit zien als het perfecte plaatje is volgens mij haar inkomstenbronquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:35 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat triest ook dat ze (weer) die visagiste gebruikt voor het perfecte plaatje. Zou ze ervoor betaald krijgen? Of een gesponsorde vakantie ofzo
Ik formuleer het verkeerd zie ik. Ik bedoel of die visagiste/styliste betaald krijgt of een gratis vakantie op deze manier. Zij en haar man moeten het toch een opluchting vinden om niet bij Syl in de buurt te zijn om haar perfect te maken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
er uit zien als het perfecte plaatje is volgens mij haar inkomstenbron
Het is haar baan, ze zal ervoor betaald krijgen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:35 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat triest ook dat ze (weer) die visagiste gebruikt voor het perfecte plaatje. Zou ze ervoor betaald krijgen? Of een gesponsorde vakantie ofzo
Meen je nietquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:14 schreef Noek het volgende:
ze kreeg ook nog een bitchslap volgens mij.
Daarmee is deze gate begonnen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:18 schreef Daargaatze het volgende:
[..]
Meen je nietVan die Raf? Die is echt niet goed. Bijzonder allemaal
Goede post Mani.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:55 schreef Mani89 het volgende:
Groetjes uit Miami. #noworries
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een griezels zitten erbij..quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:57 schreef Kim-Holland het volgende:
De mannen van Meis..
De toekomstige ex van Sylvia Meis moet knap, jong en rijk zijn. Voor minder doet de blondine het niet. Het is uit met nummer acht. Wie wordt nummer negen?
[...]
Alle exen van Syl op een rij
https://www.panorama.nl/e(...)lvie-meis-op-een-rij
Ik kan ook prima voor mezelf zorgen. No way dat ik voor een bouwvakker kies.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Die discussie of ze blij wordt van een bouwvakker terwijl ze zelf al een bankrekening vol heeft is ook al tien keer voorkomen gekomen
Ze heeft echt geen sugardaddy nodig.
ik kan me niet voorstellen dat een glamourprinsesje gelukkig wordt van een kerel die het liefst met bier en een stapel frikandellen naar voetbal zit te kijken. Vd Vaart was ook geen goede match ten slottequote:Op vrijdag 29 december 2017 22:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kan ook prima voor mezelf zorgen. No way dat ik voor een bouwvakker kies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |