Ja. Ik zie wat je bedoelt. Ogen en mond. Sowieso een vriendelijke goeie kop.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Op die foto dat hij lacht doet hij me een beetje aan Ricciardo denken. Als je heel snel kijkt.
Dat dacht ik precies zo. Wat een leukerd! Zo op het eerste gezicht dan.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is helemaal geen mietje! Volgens mij voor het eerst dat ze een echte vent heeft.
Zo op het eerste gezicht dan.
Hoezo dan? Hij zal haar leuker vinden dan de heisa in de media die er komt als je haar vriendje bent. Hoezo maakt iemand dat een mietje dan, dat kan ik niet helemaal volgen. Nuchtere kerel juist imhoquote:Op donderdag 8 maart 2018 18:38 schreef Kim-Holland het volgende:
Waarom zou hij in hemelsnaam alles willen verbergen voor La Meis? Idd een mietje, als het waar is
Een beetje vent gaat niet mee in de wensen van mevrouw Meis. Dat heeft ze nodig..quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo dan? Hij zal haar leuker vinden dan de heisa in de media die er komt als je haar vriendje bent. Hoezo maakt iemand dat een mietje dan, dat kan ik niet helemaal volgen. Nuchtere kerel juist imho
Issie ook!quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom op Kim we hadden net besloten dat ie leuk en hetero is![]()
![]()
Is hij niet een beetje jongquote:
Ik denk dat ie z'n social media accounts voor zichzelf heeft verwijderd, niet omdat het haar wens was. Het lijkt me op het eerste gezicht iemand die niet zit te wachten op heisa. Misschien wel goed voor haar inderdaad juistquote:Op donderdag 8 maart 2018 18:44 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Een beetje vent gaat niet mee in de wensen van mevrouw Meis. Dat heeft ze nodig..
Mijn mening
quote:Op donderdag 8 maart 2018 19:59 schreef Noek het volgende:
Zou em raken.
Sylvie trouwens ook. Met een bureaustoel.
Bij een dermatoloog?quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:11 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik bedenk me net dat ik nog een afspraak moet maken voor een uitstrijkje..
Wat tof dat het ook een leukerd is.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 18:05 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Bij een dermatoloog?![]()
Btw, ik ken deze jongen! Niet heel goed, maar goed genoeg om te weten dat het een hartstikke leuke nuchtere vent is. Goede catch voor Sylvie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |