Ah oké, lastig zulke dingen; ik hoop dat het voor mij nog lang mag duren voordat ik dat meemaak.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 01:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee, mijn pa was net maand sneller en beide in de 80
Mijn oma wordt in januari 93.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 01:56 schreef sig000 het volgende:
Mijn schoonmoeder werd 92, dat wens ik niemand toe.
Ja het is ook wel echt oud; maar over een paar generaties zal het naar verwachting normaal zijn om rond de honderd te worden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 01:57 schreef Amarantha het volgende:
Begint laatste tijd wel meer te klagen dat ze niet meer zo goed kan zien enz.
Niet?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 02:02 schreef sig000 het volgende:
Mijn Pa en ma hebben bijna 60 jaar getrouwd gehaald, je moet er ook niet aan denken dat zoiets eeuwig doorgaat
SPOILER: Meest nsfw filmpje dat ik ooit heb gezienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
Oneindig verder leven lijkt me eng.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 02:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet?
Mijn opa en oma zie ik echt wel duizend jaar samen blijven, kibbelen wel eens maar die lijken echt gemaakt voor elkaar.
Oh ja dat wel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 02:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Oneindig verder leven lijkt me eng.
Waar ik wel over nadenk is hoe ik verder leefquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 02:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ja dat wel.
All het oneindig is angstaanjagend voor de mens.
In je huidige leven of in het theoretische oneindige leven?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 02:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waar ik wel over nadenk is hoe ik verder leef
die laatste 2 zijn niet goor hoor..quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 02:12 schreef FlippingCoin het volgende:
ik ga geen gore shit kijken secret; ik hou daar niet van.
nee maar die link wel.quote:
Met muziek kun je verder leven, in mijn geval zullen er nog veel knollen verder gaanquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 02:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In je huidige leven of in het theoretische oneindige leven?
quote:
ja, das de artikel naar de video in een spoiler. correct.quote:
ach ja, er is zo veel te doen op de wereld dat je zelfs een vijfhonderdjarig leven prima invulling kan geven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 02:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met muziek kun je verder leven, in mijn geval zullen er nog veel knollen verder gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |