dat laatste ja, echtelijk gebitch is echt het ergste. Ik heb liever dat mn man gewoon doet alsof ie slaapt dan dat ie probeert te helpenquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:59 schreef Adrian4 het volgende:
Ik slaap altijd slecht. Altijd gedaan en zeker sinds de eerste zwangerschap gaat het alleen maar slechter. En dat ligt niet aan de kinderen. Maar dat wil niet zeggen dat ik nachten met krijsende baby of dreuter goed trek. Gelukkig zijn die zeldzaam. Vooral de nachtelijke snauwpartijen kunnen me gestolen worden.
Wij hebben ook vaste afspraken, degene die de eerste voeding en luier doet die is daarna klaar. Degene die de tweede doet gaat er evt daarna uit met de kleine kapitein als die besloten heeft dat de dag begonnen is( soms rond vijf of zes uur). En meestal doen we dat om en om zodat we allebei om de dag even wat langer kunnen slapen in de ochtend.quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:05 schreef FlyingFish het volgende:
Ik trek vooral lange onderbrekingen niet. Ik heb er minimaal vier per nacht, maar dat is meestal omdraaien, baby 1 wegleggen, baby 2 pakken en aanleggen en doorslapen. De onderbrekingen toen O 1,5 jaar was vond ik een stuk pittiger, juist omdat dat maar af en toe was.
En wij hebben vaste regels. Em is voor mn man (om aan te geven, terug te leggen en evt in slaap krijgen, Lala voor mij. O is in principe ook voor mn man, maar meestal doe ik dat toch omdat ik lichter slaap en dus eerder wakker word en niet meer verder kan slapen dan.
Vrouw vertelt mij iedere avond dat ik niet hoef te luisteren voor Sjaak (die iedere nacht nog wel 2 keer minimaal wakker wordt). Als ze dat zegt, dan slaap ik prima. Vergeet ze het te zeggen? Dan slaap ik ruk. Dus alleen dat ene zinnetje, de duidelijkheid, maakt dat ik beter slaap en niet wakker word van Sjaak.quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn man doet in de regel ook de peuter ja. Helaas wordt die eens per 2 weken 's nachts wakker en de baby zes keer per nacht, maar ach. Ik hou toch wel van ze
Sinds ik noud heb word ik dus ook niet meer wakker van mijn peuterAlsof mijn receiver op een andere frequentie staat ingesteld.
In spoiler want offtopic:quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
Nou vivi, als daar al een "bitch please" achter zat was die hoogstens wege verwondering waarom je 's nachts zou willen kolven als je baby al doorslaapt, meer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier overigens ook een partner die ontzien moet worden, vanwege chronische, zware hoofdpijn wat hem veel energie kost (en in sommige periodes zelfs tot langdurig ziekteverzuim leidt). Als er 's nachts wat is regel ik het (gelukkig meestal alleen een speentje terugstoppen), als ze vroeg wakker is sta ik met haar op, en ik doe vrijwel alle flesjes en luiers als ik thuis ben, zodat hij zijn energie spaart en relatief goede dagen heeft op zijn papadagen. Hier dus geen gebitch 's nachts.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |