Ja dat kan ik wel :p maar ik vond de posters er wat cheap uitzienquote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:14 schreef Koningin het volgende:
[..]
Tja, ik vind het niet cheap, ik hou er wel van.
Je moet wel door een bepaalde 'bril' er naar kijken.
9 uur.quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Club van Sinterklaas & Geblaf op de Pakjesboot – 2016 AL 1:03 uur
Audio: Nederlands | CC: NL
Acteurs: Sven De Ridder, Pieter Verelst, Wilbert Gieske
Een gekke geleerde besmet alle cadeautjes met een spray waarvan kinderen gaan blaffen. Maar gelukkig schiet de Club van Sinterklaas te hulp en redt het sinterklaasfeest.
Juno – 2007 6 1:36 uur
Audio: Engels | CC: EN NL
Genre: Bizar, Comedy, Drama
Acteurs: Ellen Page, Michael Cera, Jennifer Garner
De eigenzinnige tiener Juno wordt geconfronteerd met een ongeplande zwangerschap en bedenkt een plan om de perfecte adoptieouders te vinden voor haar ongeboren baby.
Riphagen – 2016 16 2:11 uur
Audio: Nederlands | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Biografisch drama
Acteurs: Jeroen van Koningsbrugge, Anna Raadsveld, Sigrid ten Napel
Een biografie van Andries Riphagen, een Nederlandse crimineel die tijdens de Tweede Wereldoorlog ondergedoken joden chanteerde en verantwoordelijk was voor honderden doden.
Strange Weather – 2016 12 1:31 uur
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Drama
Acteurs: Holly Hunter, Carrie Coon, Kim Coates
Een rouwende moeder gaat op roadtrip met een vriendin om de confrontatie aan te gaan met de man die volgens haar een zakelijk plan van haar overleden zoon heeft gestolen.
[ Bericht 99% gewijzigd door Aether op 26-10-2017 22:21:10 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:15 schreef Aether het volgende:
Hebben ze het blafpoeder nou gewoon gerecycled als verhaallijnSPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Club van Sinterklaas & Geblaf op de Pakjesboot – 2016 AL 1:03 uur
Audio: Nederlands | CC: NL
Acteurs: Sven De Ridder, Pieter Verelst, Wilbert Gieske
Een gekke geleerde besmet alle cadeautjes met een spray waarvan kinderen gaan blaffen. Maar gelukkig schiet de Club van Sinterklaas te hulp en redt het sinterklaasfeest.
Juno – 2007 6 1:36 uur
Genre: Bizar, Comedy, Drama
Acteurs: Ellen Page, Michael Cera, Jennifer Garner
De eigenzinnige tiener Juno wordt geconfronteerd met een ongeplande zwangerschap en bedenkt een plan om de perfecte adoptieouders te vinden voor haar ongeboren baby.
Riphagen – 2016 16 2:11 uur
Audio: Nederlands | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Biografisch drama
Acteurs: Jeroen van Koningsbrugge, Anna Raadsveld, Sigrid ten Napel
Een biografie van Andries Riphagen, een Nederlandse crimineel die tijdens de Tweede Wereldoorlog ondergedoken joden chanteerde en verantwoordelijk was voor honderden doden.
Strange Weather – 2016 12 1:31 uur
Acteurs: Holly Hunter, Carrie Coon, Kim Coates
Een rouwende moeder gaat op roadtrip met een vriendin om de confrontatie aan te gaan met de man die volgens haar een zakelijk plan van haar overleden zoon heeft gestolen.
Oh.
Leuk om te weten gaylof.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, vanavond even een begin maken met seizoen 2 van Stranger Things.
Nog ongeveer 2 uurtjesquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:41 schreef freaky40 het volgende:
Stranger Things 2 episode 1: check! Geweldig! Nog steeds dat 80's retro sfeertje inclusief muziek.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 Cloverfield Lane – 2016 16 1:43 uur
Audio: Engels | CC: EN FR NL
Genre: Horror, Mysterie
Acteurs: Mary Elizabeth Winstead, John Goodman, John Gallagher Jr.
Nadat een vrouw haar verloving heeft verbroken, krijgt ze een ongeluk. Ze komt bij in een bunker met een man die haar ervan overtuigt dat er een apocalyps is geweest.
Beyond Stranger Things (Volume 1) – 2017 12 - Netflix Original
Genre: Sci-Fi, Thriller
Acteurs: Jim Rash, Matt Duffer, Ross Duffer
Ontdek de geheimen van het universum van Stranger Things 2. De cast en gasten bespreken de nieuwste afleveringen met presentator Jim Rash. Let op: spoilers!
Joan Didion: The Center Will Not Hold – 2017 12 1:38 uur - Netflix Original
Genre: Biografie, Documentaire, Intellectueel
Acteurs: Joan Didion
Literair icoon Joan Didion kijkt terug op haar carrière en haar persoonlijke problemen in deze openhartige documentaire, geregisseerd door haar neef Griffin Dunne.
Stranger Things (seizoen 2) – 2016 16 - Netflix Original
Genre: Sci-Fi, Thriller
Acteurs: Winona Ryder, David Harbour, Finn Wolfhard
Nadat een jongetje is verdwenen, komen in een stadje mysterieuze zaken aan het licht, zoals geheime experimenten, bovennatuurlijke krachten en een vreemd meisje.
When the student is ready, the teacher will appear.
man man manquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:19 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Man man man, je vriendin is nog niet koud een dag weg
Nu pasquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:03 schreef Nielsch het volgende:
Ben door alle verhalen ook maar aan Stranger Things s1 begonnen. Kijkt lekker weg!
Deadwood en Bates Motel staan er helemaal niet in!quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:56 schreef SuperHartje het volgende:
Heb even nagedacht over mijn top 10:
1. Strangers Things
2. Black Sails
3. Gotham
4. Pablo Escobar, el patron del mal
5. Narcos
6. Peaky Blinders
7. Black Mirror
8. Mad Men
9. Orange is the New Black
10. Outlander
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:37 schreef Ryan3 het volgende:
Begonnen aan serie 2 Stranger Things eindelijk. Even inkomen weer de eerste episode. Moet wel altijd lachen om Dustin, het knulletje met die krullenkop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American Horror Story, Scream (serie), Slasher.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:55 schreef Vinture het volgende:
Hebben jullie nog aanraders voor Halloween series of films
Het verhaallijn is ook zeer afgeraffeld uiteindelijk, daarnaast is het ook nogal seksistisch. Best wel jammer omdat het zedenpolitie betreft, dan zou t mooi zijn als de vrouwen binnen het team het aan kaak zouden stellen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:41 schreef Ryan3 het volgende:
Paar afleveringen Code 37 gezien, Vlaamse zedenpolitie in Gent, ook omdat ik van de Vlaamse taal hou, in de zin dat ik die taal hilarisch vind vaak.
Maar eh aflevering 5 is toch, ik weet niet. Ook afgeronde gelikte stories, met dan 1 rood draadje.
Nee, ik ga hem verder laten schieten zunne.
Good place met Ted Danson? Twee afleveringen geprobeerd, is het niet echt imho, alhoewel ik Danson altijd een heel aardige acteur vind hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:42 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Het verhaallijn is ook zeer afgeraffeld uiteindelijk, daarnaast is het ook nogal seksistisch. Best wel jammer omdat het zedenpolitie betreft, dan zou t mooi zijn als de vrouwen binnen het team het aan kaak zouden stellen.
Gisteren ben ik begonnen met kijken naar the good place, het is me zeer positief meegevallen, het is zelfs grappig op sommige momenten.
quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]Ja, precies wat je zegt idd, heerlijk bijdehand kind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I´m back.
Alles van Adam Sandlerquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:55 schreef Vinture het volgende:
Hebben jullie nog aanraders voor Halloween series of films
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grimm (seizoen 5) – 2011 16
Audio: Engels | CC: AR EN ES NL TR
Genre: Drama, Duister
Acteurs: David Giuntoli, Russell Hornsby, Bitsie Tulloch
Rechercheur Burkhardt ontdekt dat hij de laatste is van de Grimms, mensen die de menselijke wereld beschermen tegen monsters die uit sprookjes tot leven zijn gebracht.
Pup Star: Samen Staan We Sterker – 2017 AL 1:33 uur
Audio: Engels, Nederlands | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Comedy, Feelgood
Acteurs: Kaitlyn Maher, Obba Babatundé, Lombardo Boyar
De Pup Star-kampioen Tiny is terug en heeft haar kleine poten meer dan vol: een boze rivaal verwisselt haar tijdens een nationale wedstrijd met de straathond Scrappy.
Salt – 2010 12 1:40 uur
Genre: Actie, Mysterie, Thriller
Acteurs: Angelina Jolie, Liev Schreiber, Chiwetel Ejiofor
Nadat ze wordt verdacht een Russische spion te zijn, slaat CIA-agent Evelyn Salt op de vlucht en ze gebruikt elke tactiek om haar achtervolgers te ontlopen.
SPF-18 – 2017 AL 1:15 uur
Genre: Drama, Romantisch
Acteurs: Carson Meyer, Noah Centineo, Bianca Santos
Een mysterieuze arme muzikant duikt op in Malibu en zet de wereld van een tienermeisje en haar surfende vriend op zijn kop.When the student is ready, the teacher will appear.
Wtfquote:Op maandag 30 oktober 2017 20:43 schreef Frutsel het volgende:
House of cards gecancelled vanwege kevin spacey aantijgingen
Fucking bullshit dit als dit dé reden zou zijn. Als Netflix sowieso van plan was om ermee te stoppen zou ik dit niet zo’n nette manier vinden om afscheid te nemen van de serie en de main actor Spacey.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:43 schreef Frutsel het volgende:
Fake news.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:43 schreef Frutsel het volgende:
Dus dat!!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:48 schreef Amnistia het volgende:
Oke.. klaar met stranger things 2... Zin in seizoen 3
Maar waarom dan? Dat liep toch nog goed of waren wij de enigen die keken?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 06:35 schreef avotar het volgende:
Fake news.
Is al maanden geleden besloten.
Wut???quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grimm S5!![]()
Dan moet Stranger Things S2 maar ff wachten.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:13 schreef Aether het volgende:
Morgen Modern Family seizoen 8 en Broadchurch seizoen 3.
https://www.netflix-neder(...)mily-en-broadchurch/
https://www.netflix-neder(...)n-series-op-netflix/quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:16 schreef DKUp het volgende:
Ik ben bang dat Bates Motel volgend jaar pas komt met de laatste twee seizoenen.
We lopen twee seizoenen achterquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:27 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
https://www.netflix-neder(...)n-series-op-netflix/
Bates Motel seizoen 4 komt Q4 '17 (dat is dus oktober-november-december)
Geen exacte datum, maar over het algemeen klopt de site wel.
Ik know, heb de laatste 2 seizoenen online gekeken omdat ik niet kon wachtenquote:
Is seizoen 5 het allerlaatste seizoen of het laatste en volgen er nog meer wellicht?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:27 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
https://www.netflix-neder(...)n-series-op-netflix/
Bates Motel seizoen 4 komt Q4 '17 (dat is dus oktober-november-december)
Geen exacte datum, maar over het algemeen klopt de site wel.
Ik snap je helemaalquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:35 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Ik know, heb de laatste 2 seizoenen online gekeken omdat ik niet kon wachten
Seizoen 5 is het laatste seizoenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is seizoen 5 het allerlaatste seizoen of het laatste en volgen er nog meer wellicht?
Nee 5 is de laatstequote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is seizoen 5 het allerlaatste seizoen of het laatste en volgen er nog meer wellicht?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-Side: Elsa Dorfman's Portrait Photography, The – 2016 AL 1:16 uur
Genre: Documentaire
Acteurs: Elsa Dorfman
Filmmaker Errol Morris werpt een blik op het leven, het werk en de studio van zijn vriendin Elsa Dorfman, een polaroidfotografe die sterren en gewone mensen fotografeert.
Judah Friedlander: America Is The Greatest Country In The United States – 2017 AL 1:24 uur - Netflix Original
Genre: Standup-comedy
Acteurs: Judah Friedlander
Droogkomische grappenmaker en zelfverklaard wereldkampioen Judah Friedlander treedt enkele avonden op in New York en legt uit waarom Amerika het beste land ter wereld is.
When the student is ready, the teacher will appear.
Het is het allerlaatste seizoen. De serie is gestopt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 12:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, mooi dan is er dus nog voer voor meer seizoenen blijkbaar.
Schijnbaar draait het laatste seizoen voornamelijk omquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Dat liep toch nog goed of waren wij de enigen die keken?Ik had niet echt het idee dat het nog ergens heen ging, maar toch benieuwd hoe het verder zou gaan.
edit: er komt dus nog 1 seizoenen daarna niets meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is gewoon makkelijk scoren vermoeden.
Maar wel jammer dat hij zijn pielemans niet heeft kunnen thuishouden.Modern Familyquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:13 schreef Aether het volgende:
#hype"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
Kud.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 12:22 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Het is het allerlaatste seizoen. De serie is gestopt.
Mijn Netflix-top 10, denk ik (in willekeurige volgorde):quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:56 schreef SuperHartje het volgende:
1. Strangers Things
2. Black Sails
3. Gotham
5. Narcos
6. Peaky Blinders
7. Black Mirror
8. Mad Men
10. Outlander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:13 schreef Aether het volgende:
Ik dacht dat Grimm voorrang kreeg?quote:
Ja, ik ookquote:
twitter:netflix twitterde op dinsdag 31-10-2017 om 19:17:36Production on the final season of House of Cards is suspended until further notice. reageer retweet
twitter:netflix twitterde op dinsdag 31-10-2017 om 19:17:54This will give us time to review the current situation with our producing partners at MRC. reageer retweet
twitter:netflix twitterde op dinsdag 31-10-2017 om 19:18:03Execs are on set this week discussing with our cast and crew. More details to come. reageer retweet
Is het lekker,quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broadchurch (seizoen 3) – 2013 12
Audio: Engels | CC: NL
Genre: Drama, Thriller
Acteurs: David Tennant, Olivia Colman, Andrew Buchan
Nadat een jonge jongen is vermoord in het kustplaatsje Broadchurch, wordt de mysterieuze zaak toegewezen aan lokale rechercheurs Ellie Miller en Alec Hardy.
Killer Women with Piers Morgan (seizoen 1–2) – 2016 9
Genre: Controversieel, Documentaire
Acteurs: Piers Morgan
Journalist Piers Morgan spreekt achter de gevangenismuren met vrouwen die een schokkend misdrijf hebben gepleegd en uitleggen wat hen tot moord heeft aangezet.
Modern Family (seizoen 8) – 2009 9
Genre: Comedy
Acteurs: Ed O'Neill, Sofía Vergara, Julie Bowen
Deze Emmy Award-winnende sitcom volgt hoe Jay Pritchett en zijn bonte familie omgaan met de uitdagingen van het moderne leven in Los Angeles.
Under Arrest (seizoen 1–7) – 2015 16
Genre: Documentaire
In deze realityserie volgen de camera's de politieagenten terwijl ze misdaden oplossen, mensen helpen en wetsovertreders arresteren.
When Calls the Heart (seizoen 1–4) – 2014 6
Acteurs: Erin Krakow, Daniel Lissing, Lori Loughlin
In het begin van de twintigste eeuw verlaat een vrouw van goede komaf de stad om lerares te worden in een Canadees mijnstadje.
Zumbo's Just Desserts (seizoen 1) – 2016 AL - Netflix Original
Genre: Reality
Acteurs: Adriano Zumbo, Rachel Khoo
Desserttovenaar Adriano Zumbo zoekt de nieuwe 'Willy Wonka' in deze spannende competitie waarin vakkundige deelnemers dingen naar de hoofdprijs van 100.000 dollar.When the student is ready, the teacher will appear.
Yeeh!quote:[img]
When Calls the Heart (seizoen 1–4) – 2014 6
Acteurs: Erin Krakow, Daniel Lissing, Lori Loughlin
In het begin van de twintigste eeuw verlaat een vrouw van goede komaf de stad om lerares te worden in een Canadees mijnstadje.
ja! Toevallig het weekend gezien!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
quote:Op woensdag 1 november 2017 11:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja! Toevallig het weekend gezien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook gekeken, maandag
Tap tap tap
Jaaaquote:
Eens met jouw top 4quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:56 schreef SuperHartje het volgende:
1. Strangers Things
2. Black Sails
3. Gotham
5. Narcos
6. Peaky Blinders
7. Black Mirror
8. Mad Men
10. Outlander
HoC was toch ook over haar hoogtepunt?quote:Op woensdag 1 november 2017 14:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen house of cards meer geen Disney ondersteuning meer een prijs verhoging eigen series die over het hoogtepunt heen zijn (Orange is the new Black) komt het wel goed met Netflix ?
Persoonlijk hoop ik dat Warner Bros of Fox in het gat van Disney duikt.
Zalig!quote:Op woensdag 1 november 2017 07:31 schreef jajablahblah het volgende:
Oeh, guilty pleasure When Calls The Heart seizoen 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |