abonnement Unibet Coolblue
pi_174844403
WTF
pi_174844744
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:46 schreef Cockwhale het volgende:
Bas_Verstappen is waarschijnlijk zelf closet-bi/homo. Die proberen met veel moeite zichzelf en anderen ervan te overtuigen dat dat vies en onnatuurlijk is. Is bang dat z'n gay kant anders teveel over gaat nemen, als er kleine scheurtjes in zijn overtuiging ontstaan.
Hij heeft duidelijk issues, zo veel is zeker.
  Moderator vrijdag 3 november 2017 @ 14:50:54 #53
441859 crew  Lenny77
pi_174845414
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 18:29 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Het is eigenlijk vrij simpel. Ben je een man dan val je op vrouwen. Ben je een man of val je, al dan niet ook, op andere mannen of 'verbouwde' zooi dan ben je gewoon een flikker.

Dan kan dit wel heel erg kwetsend zijn voor je safe space maar het is helaas de harde waarheid. Je bent gewoon een flikker.

Gelukkig mag dat gewoon in Nederland.

Maar wees gewoon een echte nette homoseksuele man zoals Pim Fortuyn of zo i.p.v. al die ontkenning. :')
Zo kortzichtig en beledigend :r

Ik mis nog net de: ze mogen zijn wat ze willen zolang ze maar van mij afblijven....
Net alsof elke homo aan jou zou willen komen :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_174846070
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Zo kortzichtig en beledigend :r

Ik mis nog net de: ze mogen zijn wat ze willen zolang ze maar van mij afblijven....
Net alsof elke homo aan jou zou willen komen :')
Jawel joh, je hebt hem nog nooit in zijn VW golf, petje op en arm uit het raam, voorbij zien rijden, maar was dat wel het geval, dan had je kunnen weten dat geen enkele man, vrouw of transgender hem kan weerstaan! 8)7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')