abonnement Unibet Coolblue
pi_174784795
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:40 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Precies, het is absoluut niet goed te praten wat Die jongens hebben gedaan. Maar dat gedrag van die Feyenoorder is ook provocerend. Gevalletje eigen schuld, dikke hersenschudding.
Het suffe is dat je van een paar maanden celstraf + een strafblad duizend keer meer last hebt dan van een hersenschudding. Dat is altijd mijn bron van leedvermaak met dit soort tokkies.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:43:13 #152
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174784817
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:38 schreef Tchock het volgende:

[..]

Maar serieus, toch achterlijk dat je op iemand gaat inmeppen omdat hij zich als Feyenoorder bij het home bevond. Laat hem lekker vier maanden brommen, hoop dat het het waard was.
Wij moesten toen nog voor dat home langs en daar stonden inderdaad wat opgeschoten pubertjes met Stone IJsland een beetje druk te doen of er ook Feyenoorders waren. Gewoon keihard uitlachen en doorlopen

Wel prima muziek though
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:46:20 #153
408813 crew  trein2000
pi_174784902
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Wij moesten toen nog voor dat home langs en daar stonden inderdaad wat opgeschoten pubertjes met Stone IJsland een beetje druk te doen of er ook Feyenoorders waren. Gewoon keihard uitlachen en doorlopen

Wel prima muziek though
Je hoeft helemaal niet voor het home langs, tenzij je op P zelf zit. En daar was jij niet levend uitgekomen denk ik.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:47:17 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174784926
Ik zat ergens tweede ring boven de eretribune en liep naar de trein. Ben ik dan omgelopen? _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:48:11 #155
408813 crew  trein2000
pi_174784965
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:47 schreef Caland het volgende:
Ik zat ergens tweede ring boven de eretribune en liep naar de trein. Ben ik dan omgelopen? _O-
Als je boven de eretribune zat dan maakt het niet uit of je links of rechtsom loopt.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_174785180
Bij elke club waar Caland komt lacht hij mensen uit, ik vind dat niet normaal
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:55:40 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174785398
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:51 schreef Ties02 het volgende:
Bij elke club waar Caland komt lacht hij mensen uit, ik vind dat niet normaal
Ik moet gewoon altijd lachen om mongolen die zich enorm druk maken om het feit dat er andere supporters in ‘hun’ stadion zitten.

Bij Vitesse een paar jaar terug was het nog grappiger, stonden van die broekies iedereen te sommeren dat ze hun seizoenskaart moesten laten zien zien na afloop voor het stadion. Toen wat gasten dat niet konden kregen ze tikken, had een daarvan uiteindelijk een Vitesse shirt aan onder z’n jas. Zaten ze dus eigen supporters tikken te geven. _O-

Tot zover deze anekdote
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174786131
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik moet gewoon altijd lachen om mongolen die zich enorm druk maken om het feit dat er andere supporters in ‘hun’ stadion zitten.

Bij Vitesse een paar jaar terug was het nog grappiger, stonden van die broekies iedereen te sommeren dat ze hun seizoenskaart moesten laten zien zien na afloop voor het stadion. Toen wat gasten dat niet konden kregen ze tikken, had een daarvan uiteindelijk een Vitesse shirt aan onder z’n jas. Zaten ze dus eigen supporters tikken te geven. _O-

Tot zover deze anekdote
Als je bijna tikken krijgt omdat je geen seizoenskaart kunt laten zien dan is toch het eerste wat je doet je Vitesse-shirt tonen of mis ik iets
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:20:51 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174786262
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 19:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als je bijna tikken krijgt omdat je geen seizoenskaart kunt laten zien dan is toch het eerste wat je doet je Vitesse-shirt tonen of mis ik iets
Gaat snel en was trouwens ook net zo snel weer afgelopen. Geeft een beetje het niveau van dat soort volk weer.

Mijn idee is ook dat de mensen die tikken krijgen vaak niet de gasten zijn die vaak de combi omzeilen maar eerder supporters uit de regio die hooguit dat ene potje per jaar gaan. Ik zit al zo’n 7 jaar niet meer in uitvakken en de keren dat ik in de problemen ben gekomen zijn nauwelijks op een hand te tellen. En dat geldt voor de meesten die ik ken die op die manier uitwedstrijden beleven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:46:21 #161
408813 crew  trein2000
pi_174787059
Als jij normaal doet mag je van mij in een thuisvak zitten. Niks te vrezen. En dan mag je zelfs nog wel juichen bij een goal. Maar als je dom gaat provoceren wordt het een ander verhaal.

Bij mij in het vak zat ooit een idioot die in Groningen shirt kwam. Met vlag en schmink. Die heeft het niet lang volgehouden.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:54:12 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174787314
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 19:46 schreef trein2000 het volgende:
Als jij normaal doet mag je van mij in een thuisvak zitten. Niks te vrezen. En dan mag je zelfs nog wel juichen bij een goal. Maar als je dom gaat provoceren wordt het een ander verhaal.

Bij mij in het vak zat ooit een idioot die in Groningen shirt kwam. Met vlag en schmink. Die heeft het niet lang volgehouden.
Mensen met down het vak af slaan gaat mij dan weer te ver.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174801236
quote:
Gertjan kan alles tegelijk

Gertjan Verbeek had zijn eerste training bij FC Twente er net op zitten, toen een verslaggever van VI TV een paar vragen begon te stellen aan de rand van het oefenveld.
Gewoon, een interviewtje over Verbeeks nieuwe baan. Niks geks.

Maar toen volgde er een plotwending. Ik heb het net nog even teruggekeken, en een allesomvattende verklaring heb ik niet gevonden, maar binnen een minuut begint Verbeek opeens te vertellen over zijn grootste ambities, zijn toekomstdromen, zijn visioenen voor later.

Gertjan wil straks voorzitter worden, zegt hij opeens, halverwege het interviewtje. En anders directeur, bij een club of bij een bond, dat moeten we nog maar zien, want Gertjan moet nog even kijken bij welke club of bond hij straks allemaal precies de baas wil worden.

,,Dus dat is eigenlijk toekomstmuziek'', aldus Gertjan.

Ik word altijd vrolijk van Gertjan Verbeek, omdat Gertjan Verbeek alles kan, en dat niet alleen, hij kan ook nog eens alles tegelijk. Gertjan is een soort Superman, of beter: hij is drie Supermannen tegelijk.

Toen Gertjan Verbeek trainer was van VFL Bochum, was hij toch nog elke avond op de televisie, bij FOX Sports of bij RTL 7, en anders gewoon bij allebei. Als je een beetje slim zapte, kon je de hele week avondvullend naar Gertjan Verbeek kijken.

Dat was nog niet alles. Ondertussen bouwde Verbeek nog een paar nieuwe blokhutten in Friesland, kreeg een dochter, haalde een dakloze jongen in huis, scheurde op een motor over Route 66, gaf bokslessen aan bejaarden, verbouwde de kleedkamers van de Kuip en schoof daarna aan bij De Tafel van Kees, om tien minuten later VfL Bochum naar een 2-1 overwinning op Fortuna Düsseldorf te coachen.

Daarna reed hij door naar PSV-Roda JC. Voor een analyse in de rust.

Het is belangrijk Verbeek daarin te bewonderen, en vooral niet te benijden. Als u per se wilt kunnen wat Gertjan allemaal kan, kampt u binnen een week gegarandeerd met een burn-out, een echtscheiding en een diepe identiteitscrisis.

(Ook zoiets bizars aan Gertjan Verbeek: hij neem altijd de telefoon op, en anders belt hij binnen twee minuten terug, ook wanneer je hem per ongeluk tijdens de training belt, of tijdens een televisie-uitzending.)

Bij FC Twente heeft Verbeek vanaf deze week officieel een dubbelfunctie als trainer en technisch manager, maar we weten wel beter natuurlijk. Gertjan gaat ook de complete administratie doen, wordt penningmeester en roerganger van Vak P, wordt hoofd van de medische staf, gaat sponsorborden verkopen aan de lokale middenstand, doet de analyses van FC Twente-wedstrijden bij FOX, schuift 's avonds aan bij de ARD om VfL Bochum te becommentariëren, legt tussendoor zijn dochter op bed en traint de D-tjes tijdens de lunchpauze.

Binnenkort wordt hij voorzitter van FC Twente, manager personeelszaken bij AZ en directeur van de KNVB, zeer waarschijnlijk tegelijk. Gertjan Verbeek kan alles.
MossouGod
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 12:43:06 #165
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_174801450
quote:
10s.gif Op woensdag 1 november 2017 12:32 schreef Ties02 het volgende:

[..]

MossouGod
_O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_174804619
2-6 god _O_

Wat een wedstrijd was dat, dit is ook genieten:

pi_174804745
die goal van Nkufo, daar was ik bij ^O^ hadden weinig te vertellen, maar toch een punt gepakt :D en dat was één van de weinig uitwedstrijden (los van bekerfinales) die ik heb meegepakt.

wedstrijd was op een zaterdagavond meen ik, een best eind met de trein. en de woensdag erop voor de beker naar Feyenoord, ook zo'n knaken-eind... op de heenweg de Arena nog gezien :')
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_174804806
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:44 schreef ReMcOrE het volgende:
die goal van Nkufo, daar was ik bij ^O^ hadden weinig te vertellen, maar toch een punt gepakt :D en dat was één van de weinig uitwedstrijden (los van bekerfinales) die ik heb meegepakt.

wedstrijd was op een zaterdagavond meen ik, een best eind met de trein. en de woensdag erop voor de beker naar Feyenoord, ook zo'n knaken-eind... op de heenweg de Arena nog gezien :')
Ha ik ook! Hele vak vol. In het kampioensjaar. Inderdaad kut treincombi, terugweg was een stuk leuker.

Mooie tijden, in dat jaar nog wel meer meegepakt (inb4 gloryhunter). Nu vrij weinig meer qua uitwedstrijden..
pi_174805950
quote:
6s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:47 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ha ik ook! Hele vak vol. In het kampioensjaar. Inderdaad kut treincombi, terugweg was een stuk leuker.

Mooie tijden, in dat jaar nog wel meer meegepakt (inb4 gloryhunter). Nu vrij weinig meer qua uitwedstrijden..
ik heb de bekerfinales 2001 _O_ en 2009 ;( meegemaakt en verder beker-uitwedstrijd tegen Feyenoord (halve finale 2010 volgens mij) en competitie-uitwedstrijden Roda JC, N.E.C. en PSV (in 2008, 2009 en 2010) :s)

daarna nooit meer, mede omdat niemand in de vriendengroep van voetbal houdt... :% zou wel graag weer keer willen als ik tijd heb en als ik iemand heb om mee te gaan :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 16:48:24 #171
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_174806063
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 16:42 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik heb de bekerfinales 2001 _O_ en 2009 ;( meegemaakt en verder beker-uitwedstrijd tegen Feyenoord (halve finale 2010 volgens mij) en competitie-uitwedstrijden Roda JC, N.E.C. en PSV (in 2008, 2009 en 2010) :s)

daarna nooit meer, mede omdat niemand in de vriendengroep van voetbal houdt... :% zou wel graag weer keer willen als ik tijd heb en als ik iemand heb om mee te gaan :P
Ergens in de jaren 90 Willem II - Twente en daarna bekerfinale 2001, NAC - Twente, Sparta - Twente en Capelle - Twente.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_174806076
Vond de bekerfinale in 2011 het mooist, 2009 ook geweest.. flopshow
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 16:50:48 #173
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_174806098
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 16:49 schreef Ties02 het volgende:
Vond de bekerfinale in 2011 het mooist, 2009 ook geweest.. flopshow
Was 2009 tegen Heerenveen? Die heb ik op een groot scherm in de Veste gekeken.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_174806895
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Was 2009 tegen Heerenveen? Die heb ik op een groot scherm in de Veste gekeken.
Ja, Youssouf Hersi die een pingel miste

Sibon met gore overtredingen
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 1 november 2017 @ 17:36:41 #175
408813 crew  trein2000
pi_174806921
Beker 2011 was ik ook ja. _O_
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')