Ik wou opmerken dat het niet minder kan dan Thesker, blijkt nu dus dat ze beide achterin staan.quote:
Meen je niet... Thesker en Hooiveld centraal achterin?quote:Op vrijdag 24 november 2017 13:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik wou opmerken dat het niet minder kan dan Thesker, blijkt nu dus dat ze beide achterin staan.![]()
Vrijdag 22:00 is het weekend al weer kut.
Bijen staat er ook in. 5 mans verdediging.quote:Op vrijdag 24 november 2017 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meen je niet... Thesker en Hooiveld centraal achterin?
edit: naja, Thesker kan wel wat van Hooiveld leren, vraag me af waarom Bijen geslachtofferd wordt ipv Thesker.
Het zal me benieuwen. Op het middenveld kunnen we gewoon niks inbrengen zonder Vuckic en Holla.quote:Op vrijdag 24 november 2017 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
5-3-2 zou nog weleens kunnen werken, zolang de 3 centrale verdedigers maar geen lucht gaan dekken en niet bij de palen gaan staan bij een corner tegen
Weghorst is voor mij de grootste reden om jullie de overwinning te gunnen.quote:Op vrijdag 24 november 2017 16:28 schreef Ties02 het volgende:
Wordt gewoon weer een afslachting..
4-0, drie keer Weghorst
Weghorst in Oranje oh oh oh oh oh! 🎵quote:Op vrijdag 24 november 2017 17:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weghorst is voor mij de grootste reden om jullie de overwinning te gunnen.
Nee joh.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, we gaan lekker degraderen
Twente ook op het eindquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb niet alles kunnen kijken.
AZ had iig wel vaker kunnen scoren.
Gristus te paardquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:43 schreef Ties02 het volgende:
Laatste uitoverwinning in maart (!) van dit jaar
Heeft al besloten alle huur in de winter eruit te flikkeren.quote:
Die gaan dus helemaal niks meer doen.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heeft al besloten alle huur in de winter eruit te flikkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |