naja, we gaan het weer horen (en zien) allemaal.quote:Op maandag 6 november 2017 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Inmiddels wat losser.
Naast dat ie daar gelijk voor de leeuwen werd gegooid, was ie ook niet zo blij mat dat café op stelten, geloof ik. Beetje last van hoogtevrees.

Diaan gespot!!!quote:Op maandag 6 november 2017 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
Timur![]()
![]()
@Noobie, denk je aan je tapes als je gaat stemmen?
hiermee heb ik mijn belofte ingelost![]()

Geen Stassequote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:55 schreef Ferdo het volgende:
https://www.radiofreak.nl(...)-heutink-op-radio-2/
Mariska Heutink gaat met zwangerschapsverlof. Da's ten opzichte van vorig jaar dus in elk geval één afvaller qua presentatie. Jammer, was best een aanwinst.
En Stasse zal ook wel niet meer van de partij zijn. Annemieke Schollaardt zal er dan wel bijkomen.

Stasse is nog van de partij, ga daar maar vanuit.quote:

Thanks!quote:Op maandag 6 november 2017 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
Timur![]()
![]()
@Noobie, denk je aan je tapes als je gaat stemmen?
hiermee heb ik mijn belofte ingelost![]()

Dat was Bart nog.quote:Op dinsdag 7 november 2017 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Evelien en Ruud waren vorig jaar de eerste 2 dagen erg pover ja, evelien werd niet geholpen door het feit dat na een halve minuut in haar shift sjors maikel omviel
En Gijs? draaide de verkeerde van volumia...

quote:Op maandag 6 november 2017 23:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Weet alleen nog niet zeker of ik er ook wat mee ga doen

Zekers en daar was ik ook zeker van, omdat je het op andere momenten dit jaar ook nog wistquote:Op dinsdag 7 november 2017 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]dat vind ik prima en mag je zelf weten, maar ik heb mijn belofte gehouden!

quote:Op dinsdag 7 november 2017 12:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zekers en daar was ik ook zeker van, omdat je het op andere momenten dit jaar ook nog wist

ah ja dat kan ook. Was in ieder geval vroeg op de eerste dag. Hopelijk is dit jaar de verkeerde Volumia-plaat instarten niet langer mogelijk.quote:

Zijn er ook andere Volumia-platen dan?quote:Op dinsdag 7 november 2017 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah ja dat kan ook. Was in ieder geval vroeg op de eerste dag. Hopelijk is dit jaar de verkeerde Volumia-plaat instarten niet langer mogelijk.

Begint maar een dag later dan vorig jaar, volgens mij. Of misschien een week en een dag.quote:Op donderdag 9 november 2017 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Is die stemweek nou echt begin december?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |