Ik denk ook één van deze twee.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:14 schreef Postbus100 het volgende:
Wie denken jullie dat er gaat winnen?
Ik denk dat Judas het wel eens kan gaan worden. Of Cruijff.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:28 schreef noodgang het volgende:
Zit iemand hier op te wachten? Wat slecht zeg
ik zit te wachten op Jellequote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:28 schreef noodgang het volgende:
Zit iemand hier op te wachten? Wat slecht zeg
Hier geld voor neerleggen zou strafbaar moeten zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:29 schreef DrDentz het volgende:
Nu duurt het gelukkig maar een paar minuten. Je zult hier maar een volledige theatervoorstelling naar moeten kijken, en in de pauze de eerste helft moeten analyseren onder het genot van groene thee.
Niet dat ik daar wel heen zou gaan, maar dat snap ik nog. Dan kun je een verhaal volledig neerzetten en heb je de tijd er nog wat van te maken.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:29 schreef DrDentz het volgende:
Nu duurt het gelukkig maar een paar minuten. Je zult hier maar een volledige theatervoorstelling naar moeten kijken, en in de pauze de eerste helft moeten analyseren onder het genot van groene thee.
Frits' tweede naam is Jelle. Dat kan een link zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:32 schreef DrDentz het volgende:
Zeg nou gewoon dat het Frits Barend was Jelle
Dan moet het Jan Mulder geweest zijn.quote:
Zou die van de mannenliefde zijn?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan moet het Jan Mulder geweest zijn.
Machtsverhoudingen kunnen ook veel doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:42 schreef Confetti het volgende:
Vind het maar vreemd. Hij was toch al een volwassen man toen dit gebeurde? Dan moet die ander dus fysiek de overmacht hebben gehad maar dat lijkt me niet aannemelijk
Jack van Gelderquote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan moet het Jan Mulder geweest zijn.
Heette dat vroeger niet 'omhoog neuken' ?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Machtsverhoudingen kunnen ook veel doen.
Ja, ik ken ook een Jelle.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Dit komt zo wel heel erg dichtbij allemaal.
Hij was rond de 24 inderdaad...quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:42 schreef Confetti het volgende:
Vind het maar vreemd. Hij was toch al een volwassen man toen dit gebeurde? Dan moet die ander dus fysiek de overmacht hebben gehad maar dat lijkt me niet aannemelijk
Waarom doe je alsof je weet wat er gebeurd is?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Heette dat vroeger niet 'omhoog neuken' ?
Vraag dat maar aan je moeder.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Heette dat vroeger niet 'omhoog neuken' ?
mssn is hij gedrogeerd.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:42 schreef Confetti het volgende:
Benieuwd naar andere dingen van die advocatequote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:46 schreef Craptacular het volgende:
Dit gaat welkicht een staartje krijgen aangezien de krant weet wie. Dat moet uitlekken.
Benieuwd ook naar het verweer van de boulevard advocaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |