Ik denk ook één van deze twee.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:14 schreef Postbus100 het volgende:
Wie denken jullie dat er gaat winnen?
Ik denk dat Judas het wel eens kan gaan worden. Of Cruijff.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:28 schreef noodgang het volgende:
Zit iemand hier op te wachten? Wat slecht zeg
ik zit te wachten op Jellequote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:28 schreef noodgang het volgende:
Zit iemand hier op te wachten? Wat slecht zeg
Hier geld voor neerleggen zou strafbaar moeten zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:29 schreef DrDentz het volgende:
Nu duurt het gelukkig maar een paar minuten. Je zult hier maar een volledige theatervoorstelling naar moeten kijken, en in de pauze de eerste helft moeten analyseren onder het genot van groene thee.
Niet dat ik daar wel heen zou gaan, maar dat snap ik nog. Dan kun je een verhaal volledig neerzetten en heb je de tijd er nog wat van te maken.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:29 schreef DrDentz het volgende:
Nu duurt het gelukkig maar een paar minuten. Je zult hier maar een volledige theatervoorstelling naar moeten kijken, en in de pauze de eerste helft moeten analyseren onder het genot van groene thee.
Frits' tweede naam is Jelle. Dat kan een link zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:32 schreef DrDentz het volgende:
Zeg nou gewoon dat het Frits Barend was Jelle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |