Klopt, alleen moet je er illegaal de grens mee overquote:Op donderdag 16 november 2017 13:27 schreef handik het volgende:
F2, C keurmerk, nederlandse beschrijving/omschrijving op de dozen wat ik uit diverse filmpjes kan halen, dat is waar oom agent naar zal kijken (gok ik), dus legaal en stookbaar!
ja dat klopt, nou hoeft dat in mijn geval niet aangezien hij in belgie woont en het daar al staat nu aangezien hij het heeft opgehaald afgelopen week en dat daar dus gewoon kan (vind ik sowieso vreemd nog steeds, daar nu al in de verkoop en wij wachten tot laatste 3 dagen).quote:Op donderdag 16 november 2017 13:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Klopt, alleen moet je er illegaal de grens mee over
Mijn grootste angst was toen ik bij Zena stond en nog door België moest rijden.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Klopt, alleen moet je er illegaal de grens mee over
Yes sir.quote:Op donderdag 16 november 2017 12:31 schreef handik het volgende:
[..]
Handel van illegaal vuurwerk?
heb ik iets gemist?![]()
Nou bijna danquote:Op donderdag 16 november 2017 14:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
editted by GibsonLesShadow88
Ligt eraan hoeveel kilo je gaat vervoerenquote:Op donderdag 16 november 2017 13:33 schreef handik het volgende:
[..]
ja dat klopt, nou hoeft dat in mijn geval niet aangezien hij in belgie woont en het daar al staat nu aangezien hij het heeft opgehaald afgelopen week en dat daar dus gewoon kan (vind ik sowieso vreemd nog steeds, daar nu al in de verkoop en wij wachten tot laatste 3 dagen).
ik moet alleen met mijn nederlands vuurwerk naar belgie, maar dat zal toch geen proberen opleveren neem ik aan? (weet iemand dat toevallig)
uhm dat is niet bizar veel, meeste spul haalt hij daar. denk een paar cakes die er mee zullen gaan eventueel (500 grammers)quote:Op donderdag 16 november 2017 15:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel kilo je gaat vervoeren
Leuk wel maar volgens mij gaan d'r twee tegelijk af?quote:Op vrijdag 17 november 2017 08:16 schreef tja77 het volgende:
Mooi potje
https://www.vuurwerkkopencoppens.nl/product/king-of-town-nieuw/
Grappig.quote:
Bij die laatste ben je toch wel een beetje genaaid vind ik. De hele compount hype slaat nergens op imo en dan doel ik met name op de prijzen.quote:Op vrijdag 17 november 2017 08:16 schreef tja77 het volgende:
Mooi potje
https://www.vuurwerkkopencoppens.nl/product/king-of-town-nieuw/
of dit apparaat
https://www.vuurwerkkopen(...)-eve-festival-nieuw/
Dan zou ik die juist niet meer willenquote:Op zondag 19 november 2017 10:28 schreef Tankiej het volgende:
Nu ook eindelijk maar eens een (eerste) bestelling gedaan. Nog niet heel veel, maar er komt vast nog wel meer bij
- Project X
- Hardstyle Box
- Immortal Gold
Immortal Gold heb ik nog niet eerder gehad, iedereen is er altijd erg lovend over en op de filmpjes ziet ie er ook top uit, dus die moet maar eens in de collectie. De Hardstyle Box hetzelfde, en voor 110 euro in de voorverkoop lijkt me dat een erg goede prijs/kwaliteit!
Project X geen idee, ziet er op het filmpje ook wel top uit, dus ik ben benieuwd.
En er komt in ieder geval nog 2x Delicious Thunder bij. Die had ik vorig jaar en toen knalden ze uit elkaar op de grond. De verkoper gaf aan dat ik twee nieuwe zou krijgen dit jaar, dus daar heb ik hem ook nog even aan herinnerd
Ik heb hem wel vaker gehad, en nu ging het één keer fout. Zal deze keer wel nog meer afstand nemenquote:Op zondag 19 november 2017 13:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan zou ik die juist niet meer willen
waar haal je die hardstyle box voor 110?quote:Op zondag 19 november 2017 10:28 schreef Tankiej het volgende:
Nu ook eindelijk maar eens een (eerste) bestelling gedaan. Nog niet heel veel, maar er komt vast nog wel meer bij
- Project X
- Hardstyle Box
- Immortal Gold
Immortal Gold heb ik nog niet eerder gehad, iedereen is er altijd erg lovend over en op de filmpjes ziet ie er ook top uit, dus die moet maar eens in de collectie. De Hardstyle Box hetzelfde, en voor 110 euro in de voorverkoop lijkt me dat een erg goede prijs/kwaliteit!
Project X geen idee, ziet er op het filmpje ook wel top uit, dus ik ben benieuwd.
En er komt in ieder geval nog 2x Delicious Thunder bij. Die had ik vorig jaar en toen knalden ze uit elkaar op de grond. De verkoper gaf aan dat ik twee nieuwe zou krijgen dit jaar, dus daar heb ik hem ook nog even aan herinnerd
Vuurwerkoutlet Groningenquote:Op zondag 19 november 2017 15:06 schreef Bas_Verstappen het volgende:
[..]
waar haal je die hardstyle box voor 110?
Meer voor minder.quote:Op zondag 19 november 2017 19:09 schreef junkiexp het volgende:
Ik zit 5 dagen per week in Belgie en rijdt vaak via Baarle Nassau naar huis, wat is het voordeel om in BE vuurwerk te kopen?
Mooier, goedkoper, meer kruit?
Gaat mij alleen om siervuurwerk.
Als je een LVC pasje aanvraagt, en de aanbiedingen bij Zena in de gaten houdt, kun je daar een mooie slag slaan. Het verschil in kwaliteit siervuurwerk is wel kleiner geworden door de jaren heen. Al heb je in Nederland vandaag de dag consumentenvuurwerk dat gewoon net zo goed of zelfs beter is dan het Belgische.quote:Op zondag 19 november 2017 19:09 schreef junkiexp het volgende:
Ik zit 5 dagen per week in België en rijdt vaak via Baarle Nassau naar huis, wat is het voordeel om in BE vuurwerk te kopen?
Mooier, goedkoper, meer kruit?
Gaat mij alleen om siervuurwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |