Ga dan ik?quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou, ga dan ik kantine van de voetbalclub schoonhouden ofzo.
nieuwe topicnaamquote:
Nou precies, de eerste keer piepte ik dan in tien minuten ofzo.quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat lukt mij met m’n twee linkerhanden nog binnen een kwartier.
quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:56 schreef Oscar. het volgende:
genieten jullie ook zo van die leuke woordspelingen?
Zo praten ze in Brabant. Hou je bek over Wil. Pothoer.quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:57 schreef MissRelin het volgende:
"Nooit geen klusbedrijf gehad." Gij vuile leugenaar!!! Da's een echte dubbele ontkenning. Jij liegebeest!
quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Hahaha, "ze is zo leluk as de pest"
Je hoeft geen klusbedrijf te hebben om te kunnen klussen natuurlijk. Zal, zo aan hem te zien, niet allemaal wit zijn.quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:58 schreef derLudolf het volgende:
Maar sowieso.
Én kunnen stuccen én metselen én timmeren... Ken geen enkele vakman die dat allemaal doet...
Dan woon ik net in het goede stukje Brabant, ik hoor dat nooitquote:Op maandag 23 oktober 2017 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo praten ze in Brabant. Hou je bek over Wil. Pothoer.
Nog nooit zoveel hoeren gezien die allemaal aan het afwerken zijn in brabant.quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee een vakman doet dat niet allemaal, maar dat wil niet zeggen dat ze het niet kunnen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:58 schreef derLudolf het volgende:
Maar sowieso.
Én kunnen stuccen én metselen én timmeren... Ken geen enkele vakman die dat allemaal doet...
Niets mis met Surinaamse euro's.quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je hoeft geen klusbedrijf te hebben om te kunnen klussen natuurlijk. Zal, zo aan hem te zien, niet allemaal wit zijn.
Pothoer? Pothoer? Noem jij mij een pothoer?! Voorrrrallll doorrrrrgaan, dan komen we het volgende seizoen ook bij Mr Visserquote:Op maandag 23 oktober 2017 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doet me denken aan MooiWark op de ZCquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:02 schreef James1988 het volgende:
"wat bloemblaadjes"
*Trekt hele stukken uit de plant"
Geeft die van ons niks om hahaquote:
Slaat helemaal nergens op.quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:04 schreef Szura het volgende:
Dat je hier een hele uitzending over wil maken
Dat Mr. Visser zich hiermee wil bemoeien. Daar moet toch echt wel een goed salaris tegenover staan.quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:04 schreef Szura het volgende:
Dat je hier een hele uitzending over wil maken
Nee, maar geen bloemen meer om naar beneden te gooien. De pothoer.quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kleerhanger vergeten uit zijn shirt te halen
Vind het wel geinig. Maar liever een casus met Kukel ofzo.quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:07 schreef Gia het volgende:
Wat moet mr. Visser hiermee?
Wat een afknapper!
Erfgrenszaken zijn ook altijd vermakelijk.quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind het wel geinig. Maar liever een casus met Kukel ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |