SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2017 18:40 schreef Elfletterig het volgende:
Reactie van Theo in 3... 2... - oh wacht, hij heeft al gereageerd
quote:
Modderworstelen.quote:Op maandag 16 oktober 2017 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had geen modder-gooi-plannen, trouwens
quote:Op maandag 16 oktober 2017 18:56 schreef tailfox het volgende:
* tailfox Tijdens de run een heftige blaar opgelopen omdat ik aan het rondspringen was vandaar
Tailfox is de draad heel lang kwijt geweestquote:Op maandag 16 oktober 2017 18:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Modderworstelen.
In The Blue Corner... Weighing in at <....> De Zwolse Terminator...... Elf!
In The Red Corner. He has a UTP Cable and he ain't afraid to use it....... Tailfox
* DING * * DING *
Llllllllllllllllllleeeeeeeeet's Get Ready To RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUMBLEEEEEEEEEEEEE
het lijkt me zonder springen al zwaarquote:Op maandag 16 oktober 2017 18:56 schreef tailfox het volgende:
* tailfox Tijdens de run een heftige blaar opgelopen omdat ik aan het rondspringen was vandaar
Ja daarom gebruikt ie hem nu graag. Zo raakt ie hem ook niet kwijt. Hij is geen knokkels, da's meer een knokkels dingetjequote:Op maandag 16 oktober 2017 18:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tailfox is de draad heel lang kwijt geweest
Ik heb op zulke momenten te veel energiequote:Op maandag 16 oktober 2017 18:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het lijkt me zonder springen al zwaar
Eerst de varkens voeren, dan naar huis. En dan verder zoekenquote:Op maandag 16 oktober 2017 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
In deze zwijnenstal cd's terugvinden is keer op keer weer een drama
Brandend zand?quote:Op maandag 16 oktober 2017 19:03 schreef tailfox het volgende:
* tailfox Hierna het brandend gevoel als je buiten je conditie rend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |