http://www.apple.com/trailers/wb/t3/
bekijk hem eerst en vertel me wat je ervan vind!
Lama
[Dit bericht is gewijzigd door neverendingpain op 18-12-2002 08:27]
maar idd lang op gewacht...
En dat zinnetje:"She'll be back".....
Terminator 2 wordt echt niet overtroffen.
[Dit bericht is gewijzigd door Hawk op 18-12-2002 09:03]
quote:Tsja, laten we elkaar vooral helemaal gek hypen, zodat het alleen maar tegen kan vallen en we straks lekker kunnen schelden. Hypes. *zucht*
Op woensdag 18 december 2002 09:01 schreef Hawk het volgende:Terminator 2 wordt echt niet overtroffen.
quote:Idd.
Op woensdag 18 december 2002 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Een Terminator-film zonder James Cameron is geen echte Terminator-film.
quote:Dat zeer coole ben ik met je eens
Op woensdag 18 december 2002 07:52 schreef DaRealMac het volgende:
Oeioeioei, nog 6 maanden wachten! DIt zag er weer zeeeer cool uit!!
[Dit bericht is gewijzigd door Dauntless op 18-12-2002 09:16]
quote:Tjongejongejonge...... Eerst eens zien zou ik zeggen en dan oordelen.
Op woensdag 18 december 2002 09:07 schreef Luigi het volgende:
Tsja, volgens mij gaat het ook gewoon een slap aftreksel worden,
Al slaat het nergens op dat die Terminator in een roodleren pakje rondloopt .
Niets mis met een vrouwelijke kill-robot, maar om er dan gelijk in roden leren pakjes dr tieten te laten showen....geloofwaardig hoor .
Had dan een Trinity-look gedaan.
quote:Dat zouden er meer moeten doen.
Op woensdag 18 december 2002 09:08 schreef Dauntless het volgende:[..]
Tjongejongejonge...... Eerst eens zien zou ik zeggen en dan oordelen.
[Dit bericht is gewijzigd door Luigi op 18-12-2002 09:10]
quote:Anders flikkert die terminator je zo door een bushokje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op woensdag 18 december 2002 09:07 schreef Luigi het volgende:
Tsja, volgens mij gaat het ook gewoon een slap aftreksel worden, maar dat mag je niet zeggen want uiteraard gaat het de geweldigste film sinds eeuwen worden!!!!!! En vooral veel uitroeptekens gebruiken!!!!!
Zo verliest het eerste deel (of 2e in het geval van Terminator) niets aan sterkte.
Word nog wel eens gillend wakker van Mission Impossible II.........
quote:T3 wordt zowiezo PG-13, net als MI2.
Op woensdag 18 december 2002 09:13 schreef Hawk het volgende:
En dat betekend bijna geen naaktheid, bloed of overdreven geweld.
De vorige delen kregen een R-rating.
quote:De verfilming van Doom ook. Die is ook al in handen van Warner Bros, dat word dus helemaal niks
Op woensdag 18 december 2002 09:17 schreef Strolie75 het volgende:[..]
T3 wordt zowiezo PG-13, net als MI2.
Maar het is gewoon een feit dat in de VS vooral tieners naar de film gaan. Er valt dus meer geld te verdienen met een PG-13 dan met een R film.
quote:Anders ik wel..........
Op woensdag 18 december 2002 09:13 schreef Hawk het volgende:
quote:John Woo aan de riem van Tom Cruise en de filmstudio's.
Op woensdag 18 december 2002 09:50 schreef RuiDaSilva het volgende:
Wat eenfilm zeg!!
quote:Call to John. I know this hurts.
Op woensdag 18 december 2002 10:51 schreef zodiakk het volgende:
Maar het slaat geloof ik nergens op. Ik zie zo'n vliegend ding dat lijkt op die uit de toekomst dus die griet zal wel daarin kunnen veranderen of zo.
Suf .
quote:Ben ik wel met je eens. Robert Patrick als Terminator gaf tenminste nog een gevoel van 'dreiging' en was idd wel een beetje eng, deze vrouwelijke term die ze nu hebben kwam my echt niet eng over, of maar een beetje angstaanwekkend of zo.. en het hoort iets als de UberTerminator te zijn die iedereen wil vernietigen.. hopenlijk ligt het aan de trailer want als de film gaat tegenvallen door zoiets..
Op woensdag 18 december 2002 10:51 schreef zodiakk het volgende:
Dit wordt he-le-maal niks. Ik zal mezelf alleen maar publiekelijk gaan bevredigen als ik onze snoezige terminatoresse zo zie rennen over het witte doek. Kijk, Robert Patrick was tenminste daadwerkelijk enger en beter dan Arnold in Terminator 2. Hij speelde het gewoon supercool. Maar nu? Ik loop al met een boner die zaal binnen man. Kan ze trouwens nog niets speciaals? En dan bedoel ik iets cools zoals shapeshifting en niet met haar strakke lijfje in een rood leren pakje rondrennen? Ok, ik ben weer uitermate sexistisch, maar Hollywood dwingt mij daar gewoon toe.
"She'll be back"... .
.
quote:Transformers, robots in disguise...
Op woensdag 18 december 2002 10:54 schreef X-Ray het volgende:
Maar het slaat geloof ik nergens op. Ik zie zo'n vliegend ding dat lijkt op die uit de toekomst dus die griet zal wel daarin kunnen veranderen of zo.
Maar is dit niet de duurste film ooit gemaakt?
het gerucht ging dat deze film zo duur was dat er geen winst op gemaakt zou kunnen worden.
Kan iemadn dat bevestigen/ontkennen?
quote:Dan maakt WB geen films, dus dat lijkt me uit te sluiten.
Op woensdag 18 december 2002 11:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:
*Is het eens met Zodiakk.Maar is dit niet de duurste film ooit gemaakt?
het gerucht ging dat deze film zo duur was dat er geen winst op gemaakt zou kunnen worden.
Kan iemadn dat bevestigen/ontkennen?
quote:Die vond ik nog realistischer...
Op woensdag 18 december 2002 11:02 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Transformers, robots in disguise...
quote:Gewoon Quicktime.
Op woensdag 18 december 2002 11:29 schreef DrPurno het volgende:
Kan hem niet draaien, wat moet ik downloaden om hen te kunnen zien en waar??
Op apple.com
quote:Mee eens is.
Op woensdag 18 december 2002 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Een Terminator-film zonder James Cameron is geen echte Terminator-film.
quote:dank...ik ben ook zoooooooooooooooooon digibeet
Op woensdag 18 december 2002 11:32 schreef X-Ray het volgende:[..]
Gewoon Quicktime.
Op apple.com
Ben er wel benieuwd naar, T2 is nog steeds een steengoede film, alleen ziet de trailer er een beetje uit alsof ze dezelfde trucjes gaan herhalen, afwachten maar.
----- Spoiler -----
Aan het eind leggen Arnie en die chick te krikken en gaan ze kleine terminatortjes maken
De drie key-factors zitten er in ieder geval in! SCHIETEN, TIETEN en HELICOPTERS !
quote:tegenwoordig is er een nieuwe trailer, die wel stoere beelden bevat.
Op woensdag 18 december 2002 11:49 schreef Nyles het volgende:
lig et nou aan mij of is zijn die trailers alleen zo'n lekkend WB-teken, of colombia beeldje
quote:hmm idd, al reden genoeg om toch maar te gaan
Op woensdag 18 december 2002 11:53 schreef DrPurno het volgende:De drie key-factors zitten er in ieder geval in! SCHIETEN, TIETEN en HELICOPTERS ! [afbeelding]
quote:alleen op de officieele T3 site zeker
Op woensdag 18 december 2002 11:53 schreef Punica het volgende:[..]
tegenwoordig is er een nieuwe trailer, die wel stoere beelden bevat.
quote:heb ik ook met fullscreen of large, maar bij medium doet ie het wel.
Op woensdag 18 december 2002 12:02 schreef Nyles het volgende:[..]
...de fullscreen kan die niet afspelen, want dan geeft ie een foutmelding
quote:Je moet gewoon klein denken Nyels
alleen op de officieele T3 site zeker
hij geeft daar activeX problemen ofzo
en de fullscreen kan die niet afspelen, want dan geeft ie een foutmelding
quote:Ja leuk en bedankt.
Op woensdag 18 december 2002 11:44 schreef Punica het volgende:
(...)
----- Spoiler -----Aan het eind leggen Arnie en die chick te krikken en gaan ze kleine terminatortjes maken
De trailer zag er wel vet uit! Liep ook lekker soepel en goed geluid. Niet dat dat gerant staat voor een goeie film maar ok. Ik ben wel benieuwd hoe dat de film er uit gaan zien in z'n totaliteit en ik ga 'm ook zeker in de bios bezoeken; ben benieuwd hoe dit stukje Amerikaanse propaganda uit de verf komt.
quote:Large en Full Screen werkt alleen als je QuickTime Pro hebt.
Op woensdag 18 december 2002 12:06 schreef The_Wanderer het volgende:[..]
heb ik ook met fullscreen of large, maar bij medium doet ie het wel.
Bedoel, Blade II was ook best te doen toch?
quote:Ja maar in blade 2 ging het nog steeds over dezelfde badass-neger-vampire-slayer dude. Een VROUWELIJKE terminator, wat ontzettend LAME. Bah. En als je dan al een vrouw neemt, pak dan iets geloofwaardigs, maar niet zo'n barbiepop in een rood strak pakje. ECHT.
Op woensdag 18 december 2002 14:07 schreef BDisOKE het volgende:
ziet er best vet uit!! lekker muziekie ook!!![]()
ben benieuwd...Bedoel, Blade II was ook best te doen toch?
Deze trailer zuigt echt hard zeg.
Verder ben ik natuurlijk benieuwd naar het eindresultaat, maar dat wordt dan pas in juni/juli vrees ik zo....
Over blade2 gesproken, wanneer komt die voor een acceptabele prijs in de schappen?
quote:Maar GVD NIET die Brad Fidel had gecomponeerd
Op woensdag 18 december 2002 14:07 schreef BDisOKE het volgende:
ziet er best vet uit!! lekker muziekie ook!!![]()
ben benieuwd...Bedoel, Blade II was ook best te doen toch?
quote:wees maar niet bang hoor, dat zoog ik uit me duim
Op woensdag 18 december 2002 12:24 schreef TrenTs het volgende:[..]
Ja leuk en bedankt.
Lekker rammen en beuken dus!
T3, ik geef hem een kans!!
Dat zegt genoeg over de film...
quote:Inderdaad, je moet wel erg veel lef hebben om dat in de film te schrijven..
Op woensdag 18 december 2002 20:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
"She'll be back"
quote:"Aai niet a vakeetion" ("I need a vakation") in deel 2 dan? Gewoon een "komische noot" tussendoor...
Op woensdag 18 december 2002 20:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
"She'll be back"
quote:Ja, maar wel erg ongrappig.
Op woensdag 18 december 2002 23:28 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
"Aai niet a vakeetion" ("I need a vakation") in deel 2 dan? Gewoon een "komische noot" tussendoor...
quote:Vond hem in T2 ook niet echt dat je zegt je van het... Alleen lijkt de beste man wel een beetje oud te worden, en dan heb ik het niet over de looks maar over de snelheids waarmee hij zijn frases op probeert te spreken...
Op woensdag 18 december 2002 23:31 schreef Disorder het volgende:[..]
Ja, maar wel erg ongrappig.
Een veel te voorspelbare oneliner, naar mijn mening.
* skull heeft wel een T2 endoskelleton van McFarlanetoys
Die moet alleen terug omdat zijn arm kapot is
quote:Dat probleem heb ik dus ook
alleen op de officieele T3 site zeker
hij geeft daar activeX problemen ofzo
en de fullscreen kan die niet afspelen, want dan geeft ie een foutmelding
Het downloaden van de clip (15,73MB) lukt wel.
Ik moet zeggen dat ik het niet al te geweldig uit vind zien. Volgens mij is het een film die het écht alleen van de special effects moet hebben. Ik vind het er maar goedkoop uitzien. Ik wed dat het een matig scripts is.
Veel geweld en special effects maken een film nog niet goed
Maar goed, ik heb um nog nit gezien dus misschien heb ik wel ongelijk. Maar als ik die trailer bekijk heb ik er geen fijn gevoel bij.
Maargoed echt een big guns big explosions en wat domme verwijzingen naar de klasiekke films dus. Wel lachen als je stoned bent dus.
stelletje negativos hier, natuurlijk is het een boutfilm, maar hij kan nog wel leuk zijn!
quote:Ik miste de lichtverbaasde blik in zijn ogen nadat ie zich naar de camera omdraait en dan het "ja" knikje bij de zin zelf...
Op donderdag 19 december 2002 23:36 schreef GKLQuake het volgende:
eej man, dat "she'll be back" vind ik echt superhilarischstelletje negativos hier, natuurlijk is het een boutfilm, maar hij kan nog wel leuk zijn!
Maar verder ben ik heeeeeel benieuwd naar het eindresultaat... Ik hoop sinds deel 1 al dat er gewoon lange veldslagen tussen mensen en de t-800's komen, en dan lekker in beeld, en wat zit er in de trailer: super-sfeer qua toekomstbeelden, en dan nog eens een stukkie met een stuk of 20 van die mannetjes
En waarom sturen ze steeds een nieuwe cyborg zoveel jaar later? Ze kunnen al die robots toch in 1x sturen naar 1 datum, als John's moeder net 5 is ofzo?
quote:Tja dat is bij de meeste trailers wel zo vind ik.
Op vrijdag 20 december 2002 00:10 schreef CloudBox het volgende:
Trailer zag er standaard uit, veel explosies, weinig diepgang.
Belooft iig veel goeds, iig qua actie e.d.
Nog meer mensen die deze theorie ondersteunen?
Nogmaals, je kan het nog niet eerlijk beoordelen, maar ik ga nog even van de trailer uit, die voor de rest wel behoorlijk donker is.
quote:Ik wil best slagvelden met T-800's ala Helmsdeep
Op vrijdag 20 december 2002 00:36 schreef Disorder het volgende:
Bijna alle grote actiescenes in T1 en T2 speelden zich 's nachts af wat voor een heel donkere sfeer zorgde. Toen ik dus die stunt zag met die kraanwagen in de trailer van T3 dacht ik ook meteen dat ze zoiets beter 's nachts hadden kunnen doen.Nog meer mensen die deze theorie ondersteunen?
Nogmaals, je kan het nog niet eerlijk beoordelen, maar ik ga nog even van de trailer uit, die voor de rest wel behoorlijk donker is.
[Dit bericht is gewijzigd door CaptainMiller op 20-12-2002 00:40]
quote:Ik vrees dat dat het probleem is waarom nu ook veel mensen zo hun twijfels bij de trailer hebben. Deel 1 was heel donker, deel 2 heel kil. Dit zijn allemaal wel erg vrolijke kleurtjes.
Op vrijdag 20 december 2002 00:29 schreef CaptainMiller het volgende:
Ik hoop dat er een beetje donkere sfeer overhangt net zoals 1 ( en een beetje 2 )
quote:Nee niet echt.
Op vrijdag 20 december 2002 00:36 schreef Disorder het volgende:Nog meer mensen die deze theorie ondersteunen?
Die stunts met die vrachtwagen die de motor van Arnie achtevolgt in dat afvoerkanaal, was ook overdag en behoorlijk goed!
quote:Dat is waar, maar toch denk ik dat de impact nog groter was geweest als die donkere sfeer van de nacht er was geweest.
Op vrijdag 20 december 2002 00:41 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nee niet echt.
Die stunts met die vrachtwagen die de motor van Arnie achtevolgt in dat afvoerkanaal, was ook overdag en behoorlijk goed!
quote:ik ben bang dat we weer zo'n canard a la Batman 3 krijgen, veel te 'comic' achtig
Op vrijdag 20 december 2002 00:40 schreef speknek het volgende:[..]
Ik vrees dat dat het probleem is waarom nu ook veel mensen zo hun twijfels bij de trailer hebben. Deel 1 was heel donker, deel 2 heel kil. Dit zijn allemaal wel erg vrolijke kleurtjes.
en die pg13 rating zegt ook vrij veel
De trailer deed mij erg denken aan Species 2.
quote:geen idee, zullen daarvoor eerst de hele scene moeten zien
Op vrijdag 20 december 2002 00:46 schreef Disorder het volgende:Dat is waar, maar toch denk ik dat de impact nog groter was geweest als die donkere sfeer van de nacht er was geweest.
quote:Aanrader
Op vrijdag 20 december 2002 00:51 schreef CloudBox het volgende:
Ik ga iig nu even de T2 special DVD opzetten, even de deleted scenes kijken
Tjah, misschien dat ik toch maar ga sparen voor dit speeltje...
quote:Deel 3 viel nog mee, twas alleen VEEL kermis achtiger dan de voorgangers waren, maar deel 4 had de boel lekker verziekt... (al heeft ie wel sterke kanten, ondanks dat het een boutfilm is)
Op vrijdag 20 december 2002 00:47 schreef Ener-G het volgende:[..]
ik ben bang dat we weer zo'n canard a la Batman 3 krijgen, veel te 'comic' achtig
![]()
![]()
en die pg13 rating zegt ook vrij veel
PG13 vind ik idd ook wel veeeeel minder, al staat ie nog niet op de offi pagina...
quote:Neem dan gewoon de DVD, dan krijg je pseudo stereo
Op vrijdag 20 december 2002 01:03 schreef CloudBox het volgende:
Deel 1 al jaren niet meer gezien. Mono sucks
quote:Hoe hebben ze dat opgelost dan?
Op vrijdag 20 december 2002 01:06 schreef Skull-splitter het volgende:pseudo stereo
De DVD geeft echter aan dat het gewoon 5.1 geluid is hoor, twas gewoon sarcasme/een behoorlijk understatement...
maar zou je ook niet zon boekensteun willen? http://www.monstersinmotion.com/tv/endoskull.html
gewoon opgepoetst dus...
Jullie weten trouwens dat een nederlander het project bij Stan Winston heeft geleid onder toeziend oog van de meester zelf? http://us.imdb.com/Name?Tuiten,%20Arjen
quote:deel 4?? was er nog een deel 4 van robocop uitgekomen dan?
Op vrijdag 20 december 2002 01:02 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Deel 3 viel nog mee, twas alleen VEEL kermis achtiger dan de voorgangers waren, maar deel 4 had de boel lekker verziekt... (al heeft ie wel sterke kanten, ondanks dat het een boutfilm is)
PG13 vind ik idd ook wel veeeeel minder, al staat ie nog niet op de offi pagina...
James Cameron kan wat dat betreft in 1 adem genoemd worden met Verhoeven met T1 en T2
gewoon in-your-face knoertharde actie
quote:Lees, dommie, tgaat over BATMAN!
Op vrijdag 20 december 2002 01:36 schreef Ener-G het volgende:[..]
deel 4?? was er nog een deel 4 van robocop uitgekomen dan?
ik vond 3 al bagger dat ik het daarbij gelaten heb.. miste gewoon de keiharde actie van Paul Verhoeven
James Cameron kan wat dat betreft in 1 adem genoemd worden met Verhoeven met T1 en T2
gewoon in-your-face knoertharde actie
quote:Arjen Tuiten heeft in 2000 de hoofprijs gewonnen bij het "spel"programma Win een sponsor. (Ik heb spijt dat ik toen niet heb gekeken, wat Arjen doet is mijn grote wens namelijk... Zou ik aan de aflevering kunnen komen denk je?)
Op vrijdag 20 december 2002 01:25 schreef CloudBox het volgende:
Nee, vertel eens.
Daarbij won hij dus een sponsor en een stage in Amerika. Na een paar lessen in New York van een locale special make-up studio werd hij door een verraste mentor getipt aan Stan Winston, die hem op zijn beurt uitnodigde voor een paar gesprekken om daarbij zijn portfolio in te zien.
Ook Stan Winston was behoorlijk onder de indruk en vroeg hem een tijdje bij het bedrijf te komen werken. Dat groeide al snel uit tot een vaste baan, en toen Terminator 3 om de hoek kwam kijken was Arjen er helemaal niet meer weg te slaan: zijn passie voor special-make-up was namelijk begonnen met The Terminator....
quote:Dan heb je het toch wel goed gedaan! Tenzij die sterallures krijgt ofzo hoeft die zich voorlopig niet druk te maken om zijn baan! Benieuwd of we hem dan tegen komen op de extra's van de DVD
Op vrijdag 20 december 2002 08:07 schreef Skull-splitter het volgende:Ook Stan Winston was behoorlijk onder de indruk en vroeg hem een tijdje bij het bedrijf te komen werken. Dat groeide al snel uit tot een vaste baan, en toen Terminator 3 om de hoek kwam kijken was Arjen er helemaal niet meer weg te slaan: zijn passie voor special-make-up was namelijk begonnen met The Terminator....
quote:ahh okee was niet helemaal wakker denk ik
Op vrijdag 20 december 2002 08:00 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Lees, dommie, tgaat over BATMAN!
maar met Batman precies zo.. Schumacher heeft Batman echt de nek omgedraaid, die haalde nooit de sfeer van Tim Burton van de eerste 2 films.. het werd allemaal echt te corny gewoon met die vrolijke kleurtjes (ja ook deel 3)
Nu ik de trailer nog een keer kijk van T3 heb ik ook zo'n flauw vermoeden dat ze dit keer echt alle aandacht op de special effects willen houden, zo groot en zo 'mooi' mogelijk terwijl bij de T1000 uit T2 sommige effects juist zo onopvallend weggemoffeld waren dat je het eigenlijk niet doorhad
quote:Ik krijg een Tombraider-gevoel als ik naar die vrouw kijk.
Op vrijdag 20 december 2002 14:49 schreef Smots het volgende:
tja..
[afbeelding]
quote:Dat wilden ze wel, maar hij komt maar niet van zijn drugsverslaving af.
Op vrijdag 20 december 2002 15:17 schreef speknek het volgende:
Waarom hebben ze niet weer gewoon Edward Furlong genomen
quote:Dan heb je het zeker wel goed voor mekaar
Op vrijdag 20 december 2002 08:44 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dan heb je het toch wel goed gedaan! Tenzij die sterallures krijgt ofzo hoeft die zich voorlopig niet druk te maken om zijn baan! Benieuwd of we hem dan tegen komen op de extra's van de DVD
quote:Voor T3 zochten ze iemand die in de 20/30 is... Furlong ziet er nog steeds uit als een jochie van 15
Op vrijdag 20 december 2002 15:17 schreef speknek het volgende:
Waarom hebben ze niet weer gewoon Edward Furlong genomen voor John Connor? Dat past best qua leeftijd.
Furlong's Contract Terminated
Hollywood casting agents are in a frenzy of excitement over reports that Edward Furlong has been dumped from the next Terminator movie. According to journalists Marilyn Beck and Stacy Jenel Smith, Furlong's less-than-law-abiding ways have finally caught up with the 24-year-old actor. After a string of problems following his starring appearance in 1991's Terminator 2 - including drug offenses and a charge for driving under the influence - his part as John Connor in Terminator 3 now looks set to be re-cast. The role of Connor, savior of the human race, is expected to be a central one in the top secret plot of the third in the series starring Arnold Schwarzenegger. The film is scheduled to begin shooting in April 2002.
Kep de trailer tijd terug gezien via de @home startportal..... Tenzij dit misschien een andere is, maargoed, kzit op school en heb hier geen divx..
Terminator Roxorz
quote:Is dezelfde
Op maandag 10 februari 2003 12:09 schreef ReSiever het volgende:
Kep de trailer tijd terug gezien via de @home startportal..... Tenzij dit misschien een andere is, maargoed, kzit op school en heb hier geen divx..
quote:in die kist ligt Sarah Connor
Op woensdag 23 april 2003 10:08 schreef Patch het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op woensdag 23 april 2003 10:42 schreef MikeyMo het volgende:[..]
in die kist ligt Sarah Connor
quote:oh stond een jaar geleden al op sites met de eerste screenshots van T3, waren allemaal amateuropnames van de set en zag je Arnie steeds met die kist lopen...
Op woensdag 23 april 2003 11:17 schreef Patch het volgende:[..]
wistikniet....
Geen idee waarom ze haar opgraven
edit: je vroeg je nog niet af waarom ze niet op de creditslist en in de trailer te zien was?
quote:alsof iedereen hoge verwachtingen heeft van de Hulk
Op woensdag 23 april 2003 19:23 schreef Buppu het volgende:
Geeft niets als je de trailer niet kunt zien, want T3 zuigt op bijna olympisch niveau.
Arnold is te oud, het script is slecht, de regiseur een B-artiest.
Ik zou dit ding nog niet bekijken als ik geld toe kreeg.
Let maar op, T3 word verpletterd tussen de echte hits van dit jaar; Matrix 2+3, Hulk en X-men 2.
quote:of X-men
Op woensdag 23 april 2003 19:25 schreef MikeyMo het volgende:[..]
alsof iedereen hoge verwachtingen heeft van de Hulk
quote:die schijnt wel heel goed te zijn...
Op woensdag 23 april 2003 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
of X-men
quote:Ik blijf me verbazen over mensen die dat soort dingen al kunnen voorspellen terwijl de film nog niet eens in de bios draait. Erg knap.
Op woensdag 23 april 2003 19:23 schreef Buppu het volgende:
Geeft niets als je de trailer niet kunt zien, want T3 zuigt op bijna olympisch niveau.
Arnold is te oud, het script is slecht, de regiseur een B-artiest.
Ik zou dit ding nog niet bekijken als ik geld toe kreeg.
Let maar op, T3 word verpletterd tussen de echte hits van dit jaar; Matrix 2+3, Hulk en X-men 2.
quote:Nostradamus natuurlijk
Op woensdag 23 april 2003 19:49 schreef Shogo het volgende:[..]
Ik blijf me verbazen over mensen die dat soort dingen al kunnen voorspellen terwijl de film nog niet eens in de bios draait. Erg knap.
![]()
quote:Spoiler! Das de 2e keer dat je zoiets flikt!
Op woensdag 23 april 2003 10:42 schreef MikeyMo het volgende:[..]
in die kist ligt Sarah Connor
quote:Zouden ze haar gaan ombouwen tot terminator?
Op woensdag 23 april 2003 11:20 schreef MikeyMo het volgende:[..]
oh stond een jaar geleden al op sites met de eerste screenshots van T3, waren allemaal amateuropnames van de set en zag je Arnie steeds met die kist lopen...
Geen idee waarom ze haar opgraven
edit: je vroeg je nog niet af waarom ze niet op de creditslist en in de trailer te zien was?
Tering, net pas international trailer gekeken Nine Inch Nipple detected!
Wordt een mooi jaar kwa biosgang voor mij
quote:
Op woensdag 23 april 2003 19:58 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Spoiler! Das de 2e keer dat je zoiets flikt!
spoiler: een plot omschrijving (overigesn niet veel verschillend met T1 en T2
-
-
-
-
-
-
It's been 10 years since the events of the second film. Those events have changed nothing. Sarah Connor is dead. John Connor (Nick Stahl) is living in the streets as a hacker. Now a new terminaor who has power over all machines, has been sent back to kill him, the Terminatrix or T-X (Kristanna Loken) who doesn't require weapons as she has a laser cannon on her hand and is capable of turning herself into machinery. She has been programmed to eliminate other Cybernetic organisms. A new T 101 unit (Arnold Schwarzenegger) is also sent back to help John. But can it succeed against a seemingly stronger terminator? The Machines are on the rise...
-
-
-
-
-
-
/spoiler
zo dan maar, alhoewel een plotomschrijving niet echt een spoiler is volgens mij
alternative universes weer?
quote:welke trailer is dat dan? die van "she'll be back" ?
Op woensdag 23 april 2003 21:26 schreef victorinox het volgende:
Dankzij de internationale trailer heb ik er weer zin in gekregen.
quote:Nee, deze moet je hebben
Op woensdag 23 april 2003 21:27 schreef MikeyMo het volgende:[..]
welke trailer is dat dan? die van "she'll be back" ?
Door die "she'll be back" trailer was heel mijn zin om T3 te zien, verdwenen.
quote:Maar net als in het "24" topic knikker je doodleuk een redelijk relevante verhaallijn in het vacuum van de onwetende kijker...
Op woensdag 23 april 2003 20:42 schreef MikeyMo het volgende:[..]
spoiler: een plot omschrijving (overigesn niet veel verschillend met T1 en T2
-
-
-
-
-
-
It's been 10 years since the events of the second film. Those events have changed nothing. Sarah Connor is dead. John Connor (Nick Stahl) is living in the streets as a hacker. Now a new terminaor who has power over all machines, has been sent back to kill him, the Terminatrix or T-X (Kristanna Loken) who doesn't require weapons as she has a laser cannon on her hand and is capable of turning herself into machinery. She has been programmed to eliminate other Cybernetic organisms. A new T 101 unit (Arnold Schwarzenegger) is also sent back to help John. But can it succeed against a seemingly stronger terminator? The Machines are on the rise...
-
-
-
-
-
-
/spoilerzo dan maar, alhoewel een plotomschrijving niet echt een spoiler is volgens mij
quote:ja maar ik geloof dat Sarah vanaf minuut 1 dood is, meer weet ik ook niet hoor enw at ik gelezen heb is niet meer dan een achterkant van een videohoes bij wijze van spreken...
Op woensdag 23 april 2003 21:46 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Maar net als in het "24" topic knikker je doodleuk een redelijk relevante verhaallijn in het vacuum van de onwetende kijker...
maar nevertheless sorry
quote:die linker mag van mij in T4 wel een terminatrix spelen (met laserboobies)
Op woensdag 23 april 2003 21:50 schreef BdR het volgende:
[afbeelding]
van comedy naar grote actie film is natuurlijk kleine stap
quote:In Nederland heet zoiets: "functioneel naakt"
Op woensdag 23 april 2003 21:57 schreef MikeyMo het volgende:
ziet er aardig uit, alleen wel sneu dat het haar van de terminatrix weer precies over haar borsten valt... preutse amerikanen
quote:Dat haar wappert ook niet als ze loopt, dat zit gewoon op die tieten geplakt...
Op woensdag 23 april 2003 22:11 schreef victorinox het volgende:[..]
In Nederland heet zoiets: "functioneel naakt"
quote:
Op woensdag 23 april 2003 21:37 schreef victorinox het volgende:[..]
Nee, deze moet je hebben
Deze kan ik wel bekijken en ja, heb er zeker zin an!!
quote:Dat zal het zijn!
Op woensdag 23 april 2003 19:56 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Nostradamus natuurlijk
![]()
quote:Rechtermuisknop klikken op de afspelende trailer en SAVE AS QUICKTIME MOVIE... kiezen
Op vrijdag 25 april 2003 08:59 schreef dapluiz het volgende:
Hoe downloaden jullie rtouwens die trailers ?
Als ik in de bron kijk vind ik wel een link met een .mov file erin, maar als ik die download dan download ie iets van een paar kb en moet ik quicktime 5 hebben om het af te spelen..
zo werkt het tenminste bij mij.
quote:Quicktime is streaming media dus die filmpjes kan je in principe niet downloaden.
Op vrijdag 25 april 2003 08:59 schreef dapluiz het volgende:
Hoe downloaden jullie rtouwens die trailers ?
Als ik in de bron kijk vind ik wel een link met een .mov file erin, maar als ik die download dan download ie iets van een paar kb en moet ik quicktime 5 hebben om het af te spelen..
quote:Dan moet je volgens mij wel een geregistreerde versie hebben.
Op vrijdag 25 april 2003 09:03 schreef Ash het volgende:[..]
Rechtermuisknop klikken op de afspelende trailer en SAVE AS QUICKTIME MOVIE... kiezen
zo werkt het tenminste bij mij.
quote:Nee, wat jij omschrijft is Real. Hoe QuickTime werkt: je downloadt een T3-international-tlr-sref.mov van een paar honderd bytes, met links erin naar de _m240.mov, _m320.mov en _m480.mov, zodat iedereen 'm in een passende resolutie kan zien. En die files kun je gewoon weer via http downloaden. Niks Quicktime of geregistreerde Quicktime, dat kun je met ieder programma dat HTTP snapt (zoals een browser) doen.
Op vrijdag 25 april 2003 09:07 schreef victorinox het volgende:Quicktime is streaming media dus die filmpjes kan je in principe niet downloaden.
quote:Vroeger kon je ze gewoon uit je temp vissen....
Op vrijdag 25 april 2003 11:27 schreef Stonehead het volgende:[..]
Nee, wat jij omschrijft is Real. Hoe QuickTime werkt: je downloadt een T3-international-tlr-sref.mov van een paar honderd bytes, met links erin naar de _m240.mov, _m320.mov en _m480.mov, zodat iedereen 'm in een passende resolutie kan zien. En die files kun je gewoon weer via http downloaden. Niks Quicktime of geregistreerde Quicktime, dat kun je met ieder programma dat HTTP snapt (zoals een browser) doen.
quote:hey ze proberen de atmosfeer van de eerste Terminator weer uit te ademen...
Op zaterdag 3 mei 2003 12:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
T3 poster
quote:Geinig maar ik zie nou niet zo`n soort poster aan mijn muur hangen.
Op zaterdag 3 mei 2003 12:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
T3 poster
quote:Idd. ik zou dan misschien nog eentje willen met alleen die vrouwlijke terminator erop.
Op zaterdag 3 mei 2003 14:15 schreef Shogo het volgende:[..]
Geinig maar ik zie nou niet zo`n soort poster aan mijn muur hangen.
Wat zou de reden hiervoor kunnen zijn? Moesten ze iets nieuws aan hem toevoegen wat hij in eerdere films niet kon (maar wel logischerwijs zou doen als hij het zou kunnen), en dus nieuwer model moesten hebben?
quote:Wat voor T-? was het eigenlijk in Terminator 2 waar hij tegen vocht? En zijn er verschillen (behalve menselijk uiterlijk) tussen T-800 en al die hordenen T's in de toekomst en op T3 poster? (just curious
Op zondag 4 mei 2003 14:35 schreef Tokus het volgende:
Schwarzenegger speelt overigens een T-850, in tegenstelling tot in Terminator 1 en 2, waar hij T-800 is.
Of is t weer zover en zit ik er naast?
quote:niet goed gelezen? Ik zeg hierboven toch dat hij een iets ander model is? Mischien dat dat het verschil is ja, de T-850 is ouder dan de T-800
Op zondag 4 mei 2003 19:04 schreef SunChaser het volgende:
Raar dat ze het terminatormodel dat op Arnold Schwarzenegger lijkt steeds ouder maken. Het is toch 1 model.
quote:Nee hoor, zij is intussen overleden...
Op maandag 5 mei 2003 22:01 schreef Forno het volgende:
Ik zie de hoofdrolspeelster uit deel I & II niet in de trailer, beetje jammer dat ze van de originele verhaallijn afwijken.
nou dat ziet er ook niet uit
dan ziet dit er beter uit:
Arjan doet bij Stan Winston zo te zien zijn best, sodeju wat een goede animatronic!
quote:een nederlandse gozer die in de Stan Winston studio werkt.... maar het zou me nix verbazen als dit soort effecten verkregen zijn door een gedeeelt van z'n hoofd in de computer te vervangen
Op maandag 5 mei 2003 22:40 schreef Patch het volgende:
welke Arjan?
quote:Arjan heeft in 2000 geloof ik een stage in de state gewonnen, en zijn particuliere opleiding voor special make-up bestaat inmiddels niet meer, gezien de leraar overleden is. Maargoed, via Henny H. heeft hij dus een een stage in the states gewonnen, waar een agent zo onder de indruk was van zijn talent dat ie Stan Winston erbij riep om eens te kijken naar zijn werk. Van het een kwam het ander en sindsdien werkt Arjan bij Stan Winston Studio's, en aan Terminator 3 heeft hij een leidinggevende functie voor de animatronics en special make-up effecten overhouden, net zoals stagiar Steve Wang gedurende Predator.
Op maandag 5 mei 2003 22:40 schreef Patch het volgende:
welke Arjan?
quote:owh ja
Op maandag 5 mei 2003 22:48 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Arjan heeft in 2000 geloof ik een stage in de state gewonnen, en zijn particuliere opleiding voor special make-up bestaat inmiddels niet meer, gezien de leraar overleden is. Maargoed, via Henny H. heeft hij dus een een stage in the states gewonnen, waar een agent zo onder de indruk was van zijn talent dat ie Stan Winston erbij riep om eens te kijken naar zijn werk. Van het een kwam het ander en sindsdien werkt Arjan bij Stan Winston Studio's, en aan Terminator 3 heeft hij een leidinggevende functie voor de animatronics en special make-up effecten overhouden, net zoals stagiar Steve Wang gedurende Predator.
http://us.imdb.com/Name?Tuiten,%20Arjen
quote:het zou je verbazen denk ik hoeveel dat mee gaat vallen, al zal hiet hier en daar wel gebeuren, als zijn gezicht in fullscreen gegeschoten wordt bijvoorbeeld... Fact blijft dat animatronics nog steeds veel goedkoper zijn en echter "aanvoelen" dan CGI...
Op maandag 5 mei 2003 22:43 schreef MikeyMo het volgende:[..]
een nederlandse gozer die in de Stan Winston studio werkt.... maar het zou me nix verbazen als dit soort effecten verkregen zijn door een gedeeelt van z'n hoofd in de computer te vervangen
quote:Hij had plastisch chirug moeten worden, verdient beter
Op maandag 5 mei 2003 22:50 schreef Patch het volgende:[..]
owh ja
hij's die kerel die de borsten van Angela maakte !!
quote:verdient beter, maar om nou te zeggen dat me dat aantrekkelijk lijkt....
Op maandag 5 mei 2003 22:52 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Hij had plastisch chirug moeten worden, verdient beter
quote:Mwoah, moet je in Amerika gaan wonen en werken, krijg je ook veel grietjes van 16 die een vergroting voor hun verjaardag krijgen
Op maandag 5 mei 2003 22:55 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
verdient beter, maar om nou te zeggen dat me dat aantrekkelijk lijkt....
quote:En waarom stond ie dan ook op de vorige pagina? Ik heb hem iig al eerder gezien...
Op dinsdag 13 mei 2003 22:19 schreef Disorder het volgende:
Nieuwe trailer: http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/t3-international/
Hoewel ik nog steeds denk dat hij het niveau van de eerste 2 niet zal halen
quote:zonet bekeken.. potver drie dubbeltjes wat een super film gaat dit worden hehe
Op vrijdag 16 mei 2003 12:36 schreef dapluiz het volgende:
Er is weer een nieuwe trailer uit
ps. iemand die me kan vertellen van wie die achtergrond muziek is (eerste 10 seconden ofzo)
en ben benieuwd of arnie ons weer enkele one-liners achter laat
whooooooooooooooooooohooooo..sorry moest er ff uit, me dag is weer helemaal toppie
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 16:59 schreef MikeyMo het volgende:
ik vraag me af waarom ze nou toch die kist nodige hebben met Sarah erin...
quote:The ToDo Arnold website has a new photo which shows the contents of the coffin. For a while it was believed that a certain person was in the coffin (we won't say who), but you can check out the spoilerish picture for yourself at the link above.
Afwachten maar...
quote:dat is idd een goede reden waarom die kist zo interessant is...
Op zaterdag 17 mei 2003 17:42 schreef Ash het volgende:[..]
[..]
verwacht dat men deel 3 net zo hard gaat afkraken als matrix 2 ten opzichte van 1.. maar toch gaat ie keigaaf worden, net zoals matirx 2
quote:Dat denk ik ook ja. Ben echt benieuwd naar deze.
Op woensdag 21 mei 2003 15:33 schreef SYCO het volgende:
zo, matrix is alweer een beetje doodverwacht dat men deel 3 net zo hard gaat afkraken als matrix 2 ten opzichte van 1.. maar toch gaat ie keigaaf worden, net zoals matirx 2
quote:ja, en ik heb reloaded nog niet eens gezien
Op woensdag 21 mei 2003 15:33 schreef SYCO het volgende:
zo, matrix is alweer een beetje doodverwacht dat men deel 3 net zo hard gaat afkraken als matrix 2 ten opzichte van 1.. maar toch gaat ie keigaaf worden, net zoals matirx 2
Had gereserveerd vorig weekend, maar mocht niet van de arts...
hihi
enne, volgens mij gaat dit de officiele poster worden :
quote:dat klopt hoorde ik gisteren in de bios
Op woensdag 21 mei 2003 15:55 schreef SYCO het volgende:
trouwens, in enschede hoorde je allemaal oooohhss en aaaaahhss toen ze de trailer lieten zien van T3 voordat matrix begonhihi
quote:Het begin is d8 ik van: Dead can dance - The Host of Seraphim
Op woensdag 21 mei 2003 15:58 schreef SYCO het volgende:
trouwens.. ff over die domestic trailer, welk liedje is dat wat je hoort in het begin????? iemand??enne, volgens mij gaat dit de officiele poster worden :
quote:vond 2 niet zo donker... ze heeft idd welw at weg van Natasha Henstridge, maar die maakte species het bekijken waard
Op woensdag 21 mei 2003 18:05 schreef Doctor_Bara het volgende:
Ik krijg ook een beetje een species achtig gevoel bij deze film. Doordat ze nu een vrouw gekozen hebben als terminator halen ze meteen een deel van die donkere sfeer weg dat juist zo speciaal was aan de vorige delen. Jammer hoor.
quote:tnx.. dit is hem !
Op woensdag 21 mei 2003 17:45 schreef Cognito het volgende:[..]
Het begin is d8 ik van: Dead can dance - The Host of Seraphim
quote:jawel, maar ik vind t gewoon heiligschennis in dit geval. Natasha Henstridge speelde al in deel 1, in deel 1 en 2 van Terminator was de terminator een man.
Op woensdag 21 mei 2003 19:13 schreef MikeyMo het volgende:[..]
vond 2 niet zo donker... ze heeft idd welw at weg van Natasha Henstridge, maar die maakte species het bekijken waard
die nieuwe T-X terminator is zo te zien een verbeterd model T-1000, want ze morpht ook op zo'n soort manier.
quote:Meer een hybride ontwerp, gezien ze ook een endoskeleton heeft, maar ook kan morphen omdat ze dan makkelijker overal naar binnen kan sneaken...
Op woensdag 21 mei 2003 21:44 schreef Tokus het volgende:
na de nieuwe trailer gezien te hebben heb ik al wat meer hoop voor deze film.die nieuwe T-X terminator is zo te zien een verbeterd model T-1000, want ze morpht ook op zo'n soort manier.
INFO:T3 is (maar) 109 min dat is veel actie in weinig tijd inclusief aftiteling? (matrix II had 138 min)
T1: 108 min
T2: 137 min (directors cut 152 min) (extended special edition 154 min)
T3: 109 min
quote:What on earth is that?
Op maandag 9 juni 2003 11:38 schreef Cognito het volgende:
[afbeelding]
"latinoreview"
-T3 Theme
-Graveyard Shootout
-John Connor Theme
-A Day in the Life
De T3 theme is gewijzigd en dus niet meer van Brad Fiedel.
quote:LOL
Op woensdag 11 juni 2003 07:07 schreef Jan-jaap het volgende:
ik had al een voorstukje in de bios gezien hij is goed
quote:Jah, dat vond ik ook het ergste...
Op woensdag 11 juni 2003 08:34 schreef MikeyMo het volgende:
die neonlichtjes in TX doen me een beetje denken aan Batman Forever en Batman & Robin
The new clips include:
1. Terminator "drop dead"
2. Hearse/Rocket/T-x Jump Scene
3. T-x chasing kate
4. Crane Chase
quote:
There's nothing they can do to me on Terminator 3 that's going to be as outrageous as Alien3
quote:Laatst las ik anders een aantal niet zo positieve reviews.
Op maandag 30 juni 2003 19:25 schreef Shogo het volgende:
De eerste reviews zijn in ieder geval positief.
Het eind schijnt wel weer goed te zijn, en nogal duidelijk een opzet voor T4.
Maar ik zie nu op Dark Horizons nog wat positieve reviews. ff lezen.
quote:SHIIIIIITTTT
Op woensdag 18 juni 2003 11:59 schreef Cognito het volgende:
Er zijn een paar realplayer clips voor de liefhebbersvan Terminator 3 ---- LET OP SPOILERS!!! ---
The new clips include:
1. Terminator "drop dead"
2. Hearse/Rocket/T-x Jump Scene
3. T-x chasing kate
4. Crane Chasehttp://www.cinemovies.org/fiche_extrait.php?IDfilm=248
die zijn echt vet man, kan gewoon echt niet wachten om hem te zien!
thnx alot voor die site m8!!
kijk eens goed naar z'n gezicht... hij wordt wel bejaard hoor...
quote:Ze deden mij denken aan case mods.
Op woensdag 11 juni 2003 08:34 schreef MikeyMo het volgende:
die neonlichtjes in TX doen me een beetje denken aan Batman Forever en Batman & Robin
quote:ja maar blijkbaar kan ie het nog goed
Op maandag 30 juni 2003 21:03 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]kijk eens goed naar z'n gezicht... hij wordt wel bejaard hoor...
LET OP SPOILERS!!!!!
Link: http://www.treknews.de/treknews/newspro-treknews/static/105706085249747.php
quote:dit vind ik dus al een minpunt.........waarom niet meer Brad Fiedel
Op woensdag 11 juni 2003 00:30 schreef Cognito het volgende:
Marco Beltrami, de componist van T3 soundtrack heeft vier tracks vrijgegeven op zijn site:-T3 Theme
-Graveyard Shootout
-John Connor Theme
-A Day in the LifeDe T3 theme is gewijzigd en dus niet meer van Brad Fiedel.
http://www.musicofmarcobeltrami.com
ik heb de main theme van 3 al gehoord en ik vind het ook niet veel........zo de rest eens luisteren
ze moeten bij dezelfde componist blijven, de muziek van JP3 was ook al niks omdat John Williams het niet meer deed
de T-X daarentegen valt me weer 100% mee, en de reviews zijn vrij goed dus dat valt alweer mee
offtopic: Porno op DVD: er gaat niets boven nagesynchroniseerd nepgekreun in Dolby Surround 5.1. Pas dan heb je het gevoel dat je het echt beleeft
quote:idd en ik zag arnie alweer op motor, hangend aan vrachtwagen waar T-X in rijdt.....allemaal beetje scenes van 2 nagemaakt eigenlijk
Op dinsdag 1 juli 2003 18:39 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb een beetje het idee van been there done that, weer dat geren en weer de hele tijd die achtervolgingen. T2 was al van: we gaan ergens naar toe, de T1000 komt ons op het spoor en datn rennen we weer weg. In de voorstukjes ook: Schwarzenegger is weer de hele tijd aan hets chieten naar die TX die daar toch wel tegen kan en John en z'n vriendin rennen de hele tijd weg. Het enige wat op dit moment werkelijk anders lijkt is dat Arnie 'slecht' wordt.
maargoed het kan best leuk worden.......alhoewel dit wel de laatste Terminator film moet zijn denk ik....maar dan moet er wel een dik einde inzitten zodat de terminators echt overwonnen worden ofzo en dat zie ik niet gebeuren....
quote:en ik meende ook alweer die eeuwige shotgun gezien te hebben
Op dinsdag 1 juli 2003 18:52 schreef Bolderbast het volgende:[..]
idd en ik zag arnie alweer op motor, hangend aan vrachtwagen waar T-X in rijdt.....allemaal beetje scenes van 2 nagemaakt eigenlijk
maargoed het kan best leuk worden.......alhoewel dit wel de laatste Terminator film moet zijn denk ik....maar dan moet er wel een dik einde inzitten zodat de terminators echt overwonnen worden ofzo en dat zie ik niet gebeuren....
plz zeg...
quote:Het schijnt dat T3 qua sfeer een donkere film is net zoals de eerste terminator. Het einde schijnt een hoogtepunt te zijn van de film en dat deze een prima aansluiting naar T4 maakt. Als we Arnold Schwarzenegger en regiseur Jonathan Mostow mogen geloven komt er zeker een T4. Alleen wachten ze nog even af of T3 een kaskraker wordt
Op dinsdag 1 juli 2003 18:52 schreef Bolderbast het volgende:[..]
We wachten af, nu eerst T3!
quote:Leuk. Kunnen die militairen ideeen opdoen ofzo?!?!?
Arnold 'Terminator' Schwarzenegger naar Irak
LOS ANGELES (ANP) - De Amerikaanse acteur Arnold Schwarzenegger zal hoogstpersoonlijk Amerikaanse militairen in Irak zijn nieuwste film Terminator 3 tonen. De USO heeft nog niet gemeld wanneer Schwarzenegger in Irak neerstrijkt.De acteur, bekend van gewelddadige actiefilms, gaat volgens de afdeling dienstverlening van de strijdkrachten (USO) naar verschillende plaatsen in Irak met de film die woensdag in de VS is uitgekomen. Hij speelt in 'Terminator 3, Rise of the Machines', een menselijk ogende buitenaardse machine die vanuit de toekomst op Aarde neerdaalt om een man te redden die dan weer de wereld kan redden.
quote:denken ze dat ze kogelvrij zijn
Op donderdag 3 juli 2003 08:26 schreef calvobbes het volgende:
Van het ANP
[..]Leuk. Kunnen die militairen ideeen opdoen ofzo?!?!?
quote:Arnold Schwarezenegger prank calls Gateway Computers
Op dinsdag 1 juli 2003 18:45 schreef Wuder het volgende:
Die accent van Arno blijft leuk: It is Time!
quote:daar is een hele reeks van, die zijn wel leuk
Op donderdag 3 juli 2003 08:35 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Arnold Schwarezenegger prank calls Gateway Computers
quote:Ja zal wel oud zijn, maar ik kende ze nog niet
Op donderdag 3 juli 2003 08:39 schreef MikeyMo het volgende:[..]
daar is een hele reeks van, die zijn wel leuk
http://www.celebrityprankcalls.com/
die van judge judy zijn ook wel grappig
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 08:35 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Arnold Schwarezenegger prank calls Gateway Computers
quote:ja hoezoe weer die shotgun, en leren jasje en zonnebril???
Op dinsdag 1 juli 2003 19:04 schreef MikeyMo het volgende:[..]
en ik meende ook alweer die eeuwige shotgun gezien te hebben
plz zeg...
bij T2 pakte hij die 'toevallig' van een biker af.....nu zeker weer zoiets in 3?? wel erg toevallig dan, want het is sowieso een andere T101 dan in 2
quote:In deel 1 zag hij er ook heel anders uit: een kloffie van wat punkers had hij afgepakt. De zonnebril ging daarin pas op toen hij in z'n oog geschoten was.
Op donderdag 3 juli 2003 20:35 schreef Bolderbast het volgende:[..]
ja hoezoe weer die shotgun, en leren jasje en zonnebril???
bij T2 pakte hij die 'toevallig' van een biker af.....nu zeker weer zoiets in 3?? wel erg toevallig dan, want het is sowieso een andere T101 dan in 2
T3: geen James Cameron, geen Linda Hamilton, geen Edward Furlong... ik krijg een beetje Joel Schumacher doet Batman forever gevoelens...
quote:En dan draaien ze nu ook weer die Teaser Trailer in de bios. (waar je alleen T3 ziet staan).
Op donderdag 3 juli 2003 21:40 schreef MikeyMo het volgende:[..]
In deel 1 zag hij er ook heel anders uit: een kloffie van wat punkers had hij afgepakt. De zonnebril ging daarin pas op toen hij in z'n oog geschoten was.
T3: geen James Cameron, geen Linda Hamilton, geen Edward Furlong... ik krijg een beetje Joel Schumacher doet Batman forever gevoelens...
quote:je vergeet ook nog het feit dat de productie dit keer in handen is van Warner Bros.. net zoals bij Batman
Op donderdag 3 juli 2003 21:40 schreef MikeyMo het volgende:[..]
In deel 1 zag hij er ook heel anders uit: een kloffie van wat punkers had hij afgepakt. De zonnebril ging daarin pas op toen hij in z'n oog geschoten was.
quote:Ow ja... verschil is alleen dat bij Batman alle films van WB waren...
Op vrijdag 4 juli 2003 02:30 schreef Ener-G het volgende:[..]
je vergeet ook nog het feit dat de productie dit keer in handen is van Warner Bros.. net zoals bij Batman
quote:van ide chick... ja, helaas valt d'r haar natuurlijk weer net over d'r tepels
Op vrijdag 4 juli 2003 10:39 schreef Duiveltja het volgende:
De nieuwe Terminators ass zal ook te zien zijn.
wooooooooo wat een vette film.. had ik echt niet verwacht... hij haalt het imho niet bij T2, maar hij is ook zeker niet slecht.. hij is gewoon ehm.. anders
meer humor, minder 'gore' maar toch datzelfde duistere terminator sfeertje
de actie is er net zo veel, zo niet nog harder.. waar ze in T2 los gingen met een tankwagen doen ze het hier dunnetjes over met een loodzware hijskraan... en als Arnie de Terminatrix tegenkomt in de plee breekt de pleuris uit
ultieme humor> Arnie die de nieuwste brilmode ontdekt in de beginscene
alleen nu zit ik met dat freaking matrix en lotr dillemma na het einde van de film
IK WIL TERMINATOR 4 ZIEN
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
**/spoiler alert**
quote:Nu al gezien?? Damm
Op zaterdag 5 juli 2003 00:27 schreef Ener-G het volgende:net gekeken...
<knip>
quote:Ik heb em gisteren per ongeluk zitten kijken. Hij is best wel heel erg vet eigenlijk, had ik niet verwacht
Op zaterdag 5 juli 2003 10:57 schreef sj0erd666 het volgende:
dit kan nooit een slechte film worden....
waarom...
er zitten JAREN werk in
het lijkt mij een gave film
quote:Idd hij zou de perfecte man zijn voor deze film, helaas....
Op vrijdag 4 juli 2003 10:52 schreef MikeyMo het volgende:Paul verhoeven had die film moeten regisseren, dan was het pas een badass film geweest
quote:LOL
Op zaterdag 5 juli 2003 17:58 schreef SunChaser het volgende:
Als ik de reviews moet geloven (en dat doe ik) is het een standaard actiefilmpje geworden zonder de mooie filosofische ideeen van JC.
Ga jij je muil eens wassen met teer ofzo...
quote:Heb je hem dan nog niet gedownload Sunnie
Op zaterdag 5 juli 2003 17:58 schreef SunChaser het volgende:
Als ik de reviews moet geloven (en dat doe ik) is het een standaard actiefilmpje geworden zonder de mooie filosofische ideeen van JC.
quote:24e.
Op zaterdag 5 juli 2003 18:47 schreef Steve-O het volgende:
wanneer draait ie eigenlijk 17 juli ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |