SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
Ik ben ook wel een voorstander van deze opstelling maar ik zou vilhena niet zo snel eruit halen. Speelde erg goed toen Boet nog linksbuiten stond en heeft toch het vermogen om te zorgen dat tegenstanders niet aan voetballen toe komen.quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:34 schreef DonRaja het volgende:
Op basis van afgelopen zaterdag, zou ik (afhankelijk van de fitheid van Nieuwkoop) het zo eens proberen:
Jones
Nieuwkoop - Van Beek - St Juste - Haps
Amrabat - Larsson - El Ahmadi
Berghuis - Jorg - Boeet
Ja klopt ook wel, Vilhena heeft wel wat krediet inderdaad, maar ik zou graag Amrabat eens op zijn natuurlijke positie zien spelen.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een voorstander van deze opstelling maar ik zou vilhena niet zo snel eruit halen. Speelde erg goed toen Boet nog linksbuiten stond en heeft toch het vermogen om te zorgen dat tegenstanders niet aan voetballen toe komen.
Amrabat gewoon rechtsback laten, zou nieuwkoop niet gelijk tegen ajax in het diepe gooien.
Ik denk dat Larson op dit moment conditioneel niet genoeg in zijn lichaam heeft om op het middenveld te spelen. Dat is echt een wereld van verschil als je linksbuiten staat of je moet op het middenveld heel veel meters gaan maken, maar het kan geprobeerd worden omdat toornstra zo langzamerhand een dieptepunt naders en er onder gaat
Amrabat - Van Beek - St Juste - Haps
Vilhenna- Larsson - El Ahmadi
Berghuis - Jorg - Boeet
toonstra gaat voorlopig niet uit de basis is mijn verwachtingquote:Op maandag 16 oktober 2017 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel, Vilhena heeft wel wat krediet inderdaad, maar ik zou graag Amrabat eens op zijn natuurlijke positie zien spelen.
En tja, Younes moet toch wel te doen zijn voor Nieuwkoop?
Is het heel vreemd als ik niet begrijp waarom een profvoetballer eind november niet genoeg conditie zou hebben om bij hoge uitzondering eens 90 minuten vol te maken?quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een voorstander van deze opstelling maar ik zou vilhena niet zo snel eruit halen. Speelde erg goed toen Boet nog linksbuiten stond en heeft toch het vermogen om te zorgen dat tegenstanders niet aan voetballen toe komen.
Amrabat gewoon rechtsback laten, zou nieuwkoop niet gelijk tegen ajax in het diepe gooien.
Ik denk dat Larson op dit moment conditioneel niet genoeg in zijn lichaam heeft om op het middenveld te spelen. Dat is echt een wereld van verschil als je linksbuiten staat of je moet op het middenveld heel veel meters gaan maken, maar het kan geprobeerd worden omdat toornstra zo langzamerhand een dieptepunt naders en er onder gaat
Amrabat - Van Beek - St Juste - Haps
Vilhenna- Larsson - El Ahmadi
Berghuis - Jorg - Boeet
Ja dat is heel vreemd dat je het niet begrijpquote:Op maandag 16 oktober 2017 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het heel vreemd als ik niet begrijp waarom een profvoetballer eind november niet genoeg conditie zou hebben om bij hoge uitzondering eens 90 minuten vol te maken?
Wat een gelul weer van je. Een Mandzukic maakt bij Juve ook 90 minuten op het middenveld terwijl hij daar nooit balde.quote:Op maandag 16 oktober 2017 18:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja dat is heel vreemd dat je het niet begrijp
Je kan niet zomaar een voorhoede speler op het middenveld laten spelen
middenvelders zijn over het algemeen conditioneeel veel sterker. Die zijn gewend om heel de wedstrijd heen en weer te rennen
verdedigers en aanvallers hebben veel meer rustmomenten in een wedstrijd
maar ik denk dat je dit alleen kan snappen als je zelf ooit gevoetbald heb en van een aanvallende positie naar een middenveld positie wordt gezet........je weet niet wat je meemaakt....
Als je naar de lijstjes van aantal kilometers in een wedstrijd kijkt, dan zie je daar alle soorten posities dwars door elkaar heen staan.quote:Op maandag 16 oktober 2017 18:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja dat is heel vreemd dat je het niet begrijp
Je kan niet zomaar een voorhoede speler op het middenveld laten spelen
middenvelders zijn over het algemeen conditioneeel veel sterker. Die zijn gewend om heel de wedstrijd heen en weer te rennen
verdedigers en aanvallers hebben veel meer rustmomenten in een wedstrijd
maar ik denk dat je dit alleen kan snappen als je zelf ooit gevoetbald heb en van een aanvallende positie naar een middenveld positie wordt gezet........je weet niet wat je meemaakt....
bullshit verhaalquote:Op maandag 16 oktober 2017 19:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je naar de lijstjes van aantal kilometers in een wedstrijd kijkt, dan zie je daar alle soorten posities dwars door elkaar heen staan.
Per saldo doen aanvallers en backs meer interval en lopen de middenvelders op een constanter tempo, maar in kilometers dus ongeveer even ver.
Nou mag jij eens nadenken. Wat is zwaarder als je dezelfde afstand moet afleggen in dezelfde tijd: interval of een constante snelheid?
ik kan ook wel 90 minuten op het middenveld van juventus gaan rondlopen ...geen probleemquote:Op maandag 16 oktober 2017 18:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een gelul weer van je. Een Mandzukic maakt bij Juve ook 90 minuten op het middenveld terwijl hij daar nooit balde.
quote:Op maandag 16 oktober 2017 19:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je naar de lijstjes van aantal kilometers in een wedstrijd kijkt, dan zie je daar alle soorten posities dwars door elkaar heen staan.
Per saldo doen aanvallers en backs meer interval en lopen de middenvelders op een constanter tempo, maar in kilometers dus ongeveer even ver.
Nou mag jij eens nadenken. Wat is zwaarder als je dezelfde afstand moet afleggen in dezelfde tijd: interval of een constante snelheid?
quote:'Lopen' is uiteraard een relatief begrip bij voetballers, want er wordt gestapt (25%), gejogd (37%), gelopen (20%), achteruit gelopen (7%) en gespurt (11%). het gemiddelde van 11,2 km per wedstrijd slaat trouwens op middenvelders, aangezien zij betrokken zijn in zowel het verdedigende als aanvallende spel. Sommige centrale middenvelders leggen op anderhalf uur zelfs 13 tot 16 km af. Keepers verplaatsen zich uiteraard het minst (5 km). Aanvallers en verdedigers hebben na 90 minuten gemiddeld 9 à 10 km op de teller staan. Bij aanvallers is het aandeel snelle loopacties (14-21 km/u) en echte sprints (+ 21 km/u) wel hoger dan bij ploegmaats uit andere linies.
http://www.sport.be/runni(...)ml?Article_ID=688965
zou mooi zijn als feyenoord morgen kan stuntenquote:Van Bronckhorst: 'We moeten winnen om nog wat te bereiken'
Het defensief geplaagde Feyenoord móét dinsdagavond winnen van Shakhtar Donetsk, weet ook trainer Giovanni van Bronckhorst. Alleen met een driepunter wordt Europese overwintering geen mission impossible. Dat wordt evenwel een loodzware klus. 'Maar dat is nou eenmaal de Champions League, een competitie met de beste tegenstanders.'
'Het is een heel mooie groep, maar ook een heel sterke', omschreef Van Bronckhorst nog maar eens de poule met naast Shakhtar ook Napoli en Manchester City, de koplopers van respectievelijk Oekraïne, Italië en Engeland. 'Dat betekent voor ons een enorme uitdaging. Dat zal het morgen ook worden tegen Shakhtar, een goede ploeg.'
City heeft na twee duels zes punten, Napoli en Shakhtar staan op drie, Feyenoord is nog puntloos. Op de vraag of het voor zijn ploeg de wedstrijd van het leven is, antwoordde Van Bronckhorst grijnzend: 'Ja. We hebben twee resultaten behaald die we liever niet hadden gehad, tegen twee bijzonder sterke tegenstanders. We hebben nu een positief resultaat nodig. Winnen zou het mooist zijn. Bij een gelijkspel weet je dat je ergens nog een keer moet winnen. Dus wij gaan voor de winst.'
vi.nl
De meeste dromen zijn bedrog.quote:Op maandag 16 oktober 2017 22:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zou mooi zijn als feyenoord morgen kan stunten
als mancity dan van napoli wint dan staan er 3 ploegen met 3 punten in de poule
dan is alles nog mogelijk
Versloegen alleen met 2-1 de ploeg die ons met 3-1 de les lasquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 07:39 schreef Thunder0x het volgende:
Nou niet gaan doen alsof Shaktar een wereldploeg is... zijn ze niet en nee dat zijn wij ook niet.. maar dit is denk ik wel de enige wedstrijd waar je überhaupt kans hebt op 3 punten.
Als iedereen goed staat, geen persoonlijke fouten maakt heb je grote kans om gewoon te winnen vanavond. Vrees alleen dat het op de bank laten beginnen van Jorgensen het team in het begin al gaat opbreken en het al te laat is als hij ingebracht wordt.
Las ergens dat Gio met Diks in het centrum wou beginnen maar omdat hij een bal tegen zn hoofd kreeg en een lichte hersensschudding opgelopen heeft dit niet meer is doorgegaan.
Diks![]()
![]()
![]()
Oh ja daarom zullen ze wel verliezen inderdaadquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 08:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Versloegen alleen met 2-1 de ploeg die ons met 3-1 de les las
Verder stellen ze niet zoveel voor idd.
Er is wel een verschilletje tussen de kampioen van Oekraïne en een uiterst zeldzame thuisnederlaag tegen NAC.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 08:07 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Oh ja daarom zullen ze wel verliezen inderdaad
Aangezien we van NAC hebben verloren thuis, zullen we waarschijnlijk ook tegen alle ploegen verliezen die van NAC gewonnen hebben.
![]()
Dat is dan ook onzin. Letterlijk was er een vraag van een journalist; wie heb je nog als alternatieven mocht Van Beek ook nog achterin wegvallen? Antwoord; weinig, alleen Diks kan ook eventueel centraal nog uit de voeten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 07:39 schreef Thunder0x het volgende:
Nou niet gaan doen alsof Shaktar een wereldploeg is... zijn ze niet en nee dat zijn wij ook niet.. maar dit is denk ik wel de enige wedstrijd waar je überhaupt kans hebt op 3 punten.
Als iedereen goed staat, geen persoonlijke fouten maakt heb je grote kans om gewoon te winnen vanavond. Vrees alleen dat het op de bank laten beginnen van Jorgensen het team in het begin al gaat opbreken en het al te laat is als hij ingebracht wordt.
Las ergens dat Gio met Diks in het centrum wou beginnen maar omdat hij een bal tegen zn hoofd kreeg en een lichte hersensschudding opgelopen heeft dit niet meer is doorgegaan.
Diks![]()
![]()
![]()
Ik schat Shaktar niet heel veel hoger in dan Feyenoord. De kampioen van Oekraine... Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 08:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is wel een verschilletje tussen de kampioen van Oekraïne en een uiterst zeldzame thuisnederlaag tegen NAC.
Ik wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 08:23 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ik schat Shaktar niet heel veel hoger in dan Feyenoord. De kampioen van Oekraine... Alsjeblieft zeg
Nee, de kampioen van Nederland.. geweldig..quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 08:23 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ik schat Shaktar niet heel veel hoger in dan Feyenoord. De kampioen van Oekraine... Alsjeblieft zeg
Denken dat je als de kampioen van Nederland kunt neerkijken op de kampioen van de Oekraine...quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 08:23 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
je hebt (helaas) helemaal gelijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 08:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wel.
In 17 jaar tijd hebben wij 2 keer CL gespeeld. Shaktar nagenoeg ieder jaar. Het wordt vanavond gewoon een hele lastige avond voor Feyenoord waarbij ik denk dat we na vanavond ook nog met lege handen staan. Als je kijkt naar de laatste 10/15 jaar kan Shaktar gewoon betere statistieken afleveren dan Feyenoord. Er is 0 reden om aan te nemen dat Feyenoord en Shaktar gelijkwaardig aan elkaar zijn.
Heb jij Shaktar überhaupt meer dan 2 keer zien spelen dit jaar? Zo bijzonder is het allemaal niet, let maar op vanavond.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 09:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Denken dat je als de kampioen van Nederland kunt neerkijken op de kampioen van de Oekraine...
Godver, hoe lang kijk jij al geen voetbal meer?
Ik kan na 2 wedstrijden een redelijke inschatting maken, ze wonnen van Napoli en verloren van City.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 09:28 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Heb jij Shaktar überhaupt meer dan 2 keer zien spelen dit jaar? Zo bijzonder is het allemaal niet, let maar op vanavond.
op EL niveau ook niet echt veelquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 09:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan na 2 wedstrijden een redelijke inschatting maken, ze wonnen van Napoli en verloren van City.
Echter was het tegen City geen assrape zoals Feyenoord die moest ondergaan.
Ik zeg niet dat Shaktar een wereldploeg is, ik schat ze gewoon hoger in dan Feyenoord.
Om een ploeg af te schilderen omdat het "maar" de kampioen van Oekraine is, is best kortzichtig. Zeker gezien het feit dat het Nederlandse voetbal op CL niveau weinig meer voorstelt.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 08:23 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Leef jij nog 15 jaar in het verleden? De kampioen van Oekraïne presteert al jaren veel meer dan de kampioen van Nederland.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 08:23 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Oh, Feyenoord kan zeker wel winnen. Probleem is wel dat Feyenoord MOET winnen willen ze uitzicht houden op plek 3. Die Oekrainers kunnen best goed verdedigen en counteren. 0-2 Uit bij City verliezen is gewoon best netjes.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 09:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord heeft gewoon grote kans om vanavond te winnen.
Zeker als Jorgensen gewoon in de spits staat
De bal is rond niet vergeten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 10:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oh, Feyenoord kan zeker wel winnen. Probleem is wel dat Feyenoord MOET winnen willen ze uitzicht houden op plek 3. Die Oekrainers kunnen best goed verdedigen en counteren. 0-2 Uit bij City verliezen is gewoon best netjes.
Daarom geef ik Shaktar de meeste kans, maar kansloos is Feyenoord zeker niet.
Bijna zonde om niet te spelen inderdaad.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 10:08 schreef Gert het volgende:
Ruim 2x je inzet terug wanneer Shaktar wint. Ik vind dat nog best riant.
[ afbeelding ]
Gras is groenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 11:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
De bal is rond niet vergeten.
Speel je dan? Ik in combi met City.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 11:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bijna zonde om niet te spelen inderdaad.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 09:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord heeft gewoon grote kans om vanavond te winnen.
Zeker als Jorgensen gewoon in de spits staat
Dank voor de tip Dat is makkelijk geld verdienen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 10:08 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Siquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Speel je dan? Ik in combi met City.
quote:Danny Makkelie fluit komende zondag in de Kuip de 183ste Klassieker tussen Feyenoord en Ajax. Het wordt voor de 34-jarige arbiter uit Dordrecht zijn eerste Klassieker.
Was Napoli dan zo geweldig tegen ons? Kunnen we hebben, in de Kuip.quote:
Scorebord journalistiek noemen ze dat. Ik zeg ook niet dat het "maar" de kampioen is van Oekraine. Shaktar wordt hier neergezet als wereldploeg en het vergelijkbaar is met Napoli en City omdat ze ervan gewonnen hebben en een "kleine" nederlaag hebben geleden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 09:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan na 2 wedstrijden een redelijke inschatting maken, ze wonnen van Napoli en verloren van City.
Echter was het tegen City geen assrape zoals Feyenoord die moest ondergaan.
Ik zeg niet dat Shaktar een wereldploeg is, ik schat ze gewoon hoger in dan Feyenoord.
Om een ploeg af te schilderen omdat het "maar" de kampioen van Oekraine is, is best kortzichtig. Zeker gezien het feit dat het Nederlandse voetbal op CL niveau weinig meer voorstelt.
https://www.vi.nl/pro/ove(...)ar-/share/e1fb90a80dquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Was Napoli dan zo geweldig tegen ons? Kunnen we hebben, in de Kuip.
Bedankt Klaas.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:34 schreef timmmmm het volgende:
Vanavond wordt juist dé avond gekken. City wint van Napoli, wij van Shaktar en dan staan we gedeeld 2de en kan er nog van alles gebeuren.
En wie is dat hele Shaktar nou joh, die kunnen er ook niks van. Voor het eerst in de CL met de sterkste opstelling. Mannen die wat te bewijzen hebben en tegen onze zwakste tegenstander.
Het gaat gebeuren vanavond
We missen nog steeds het vaste centrale verdedigende duo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:34 schreef timmmmm het volgende:
Vanavond wordt juist dé avond gekken. City wint van Napoli, wij van Shaktar en dan staan we gedeeld 2de en kan er nog van alles gebeuren.
En wie is dat hele Shaktar nou joh, die kunnen er ook niks van. Voor het eerst in de CL met de sterkste opstelling. Mannen die wat te bewijzen hebben en tegen onze zwakste tegenstander.
Na afgelopen wedstrijd ben ik overtuigd: van Beek is beter dan Scharie en bottegod bij elkaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We missen nog steeds het vaste centrale verdedigende duo.
PEC kwam er aantal keer makkelijk doorheen. Het is dat die Nijland er geen kut van kan, anders hadden we na 1 minuut al achtergestaan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na afgelopen wedstrijd ben ik overtuigd: van Beek is beter dan Scharie en bottegod bij elkaar
O ik wist niet dat van Beek toen al speeldequote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
PEC kwam er aantal keer makkelijk doorheen. Het is dat die Nijland er geen kut van kan, anders hadden we na 1 minuut al achtergestaan.
Oh ja, goed punt. Dat was nog de panfluit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O ik wist niet dat van Beek toen al speelde
Viel wel mee, snap ook niet waarom die dramaqueen jankend het veld afliep.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:47 schreef timmmmm het volgende:
Wat hoop ik dat ie nu wel in de basis speelt.
Hoe is heteigenlijk met Taap, was die blessure ernstig?
Wat een arrogantie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:34 schreef timmmmm het volgende:
Je zag hem wel het hele veld over looen. Beetje lullig dat ie dan nog moet wachten voor de tunnel open is ook. Die had al open kennen staan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Viel wel mee, snap ook niet waarom die dramaqueen jankend het veld afliep.
Wanneer ik zeg dat die er ook niks van kunnen, ook als in net als wij, is dat arrogant?quote:
Ze wonnen van Napoli, dat heeft Feyenoord niet gedaan volgens mij. Maar goed, we spreken elkaar vanavond wel weer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wanneer ik zeg dat die er ook niks van kunnen, ook als in net als wij, is dat arrogant?
Is begrijpend lezen lastig voor je?
Volgens jou is het arrogant als je over jezelf zegt dat je er niks van kan. Helemaal koekoek.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ze wonnen van Napoli, dat heeft Feyenoord niet gedaan volgens mij. Maar goed, we spreken elkaar vanavond wel weer.
Dat niet, wel over de tegenstander.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens jou is het arrogant als je over jezelf zegt dat je er niks van kan. Helemaal koekoek.
Als hij fit blijft wel ja. Gewoon basis. St Juste misschien ook wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na afgelopen wedstrijd ben ik overtuigd: van Beek is beter dan Scharie en bottegod bij elkaar
Het gaat gewoon pijnlijk worden hoor vanavond.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je zag hem wel het hele veld over looen. Beetje lullig dat ie dan nog moet wachten voor de tunnel open is ook. Die had al open kennen staan.
Hoe dan ook, Beekie heeft 9 vd 10 kopduels gewonnen. Er staat in ieder geval iemand ipv de Taap van 1,20m. Lekker slidinkie gezien, eigenkijk maar één echte kans voor PEC toen hij erin stond.
Geef mij maar Sven, ook liever dan vd Heijden. Ik denk dat deze verdedigers niet onderdoen voor ons vaste centrale duo, zeker niet omdat je wat sneller moet zijn in de CL. We hebben allemaal om Botteghin gehuild tegen City, eerlijk is eerlijk.
Ik hen er vertrouwen in. Die Brazilianen uit Oekraine tot de enkels afzagen en starten met de Jorg die er nog eentje inpleurt ook.
Nu nog geleidelijk aan Toornstra voor Larsson uitfaseren en we staan stabiel.
Het ergste is dat er nu wel soort van verwachtingspatroon is bij de supporters omdat dit op papier en in de hoofden de minste uit de groep zou zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het gaat gewoon pijnlijk worden hoor vanavond.
Vandaag MOET het gebeuren. Dan is alles nog mogelijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ergste is dat er nu wel soort van verwachtingspatroon is bij de supporters omdat dit op papier en in de hoofden de minste uit de groep zou zijn.
Mwoah dat laatste zal wel meevallen toch? Of Jorgensen moet een hattrick maken, dat gaat wel de wereld overquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vandaag MOET het gebeuren. Dan is alles nog mogelijk.
Maar verliezen is ook geen schande hoor. Zou ik ook geen nacht minder om slapen. Maar je moet wel voor de winst gaan. Een goede wedstrijd in de CL is al miljoenen hogere transferwaarde.
Van mij mag het. Begon me de laatste wedstrijden meer en meer te ergeren aan de rete-trage en voorspelbare opbouw van Jan-Arie en Botteghin.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
Als hij fit blijft wel ja. Gewoon basis. St Juste misschien ook wel.
ik geloof er niets vanquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het gaat gewoon pijnlijk worden hoor vanavond.
Gozerrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik geloof er niets van
maar jij roept dat allleen maar omdat je straks je gelijk wil hebben net zoals zo velen
ik geloof in een overwinning
Feyenoord is een sterke ploeg
Feyenoord was helemaal niet slecht tegen napoliquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Gozerrrrrrrrrrrr
Deze ploeg wist te winnen van Napoli. Wat denk je dat ze dan met ons gaan doen?
Wat een domme post.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:34 schreef timmmmm het volgende:
Langzaamquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:20 schreef macca728 het volgende:
Ze zijn ook veels te langzaam, vorig jaar had je nog snelle backs die het konden camoufleren en Jan Arie speelde ver boven zijn kunnen denk ik.
Botteghin kan goed verdedigen maar te traag.
Langzamer dan Karsdorp en verdedigend minder sterk dan King Kong.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:37 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Langzaam![]()
![]()
Amrabat en Haps zijn echt langzaam ja
Ja, laat ze vanavond dit goede voorbeeld volgen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:40 schreef macca728 het volgende:
Feyenoord U19 3-0 voor tegen Shahktar
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:20 schreef macca728 het volgende:
Ze zijn ook veels te langzaam, vorig jaar had je nog snelle backs die het konden camoufleren en Jan Arie speelde ver boven zijn kunnen denk ik.
Botteghin kan goed verdedigen maar te traag.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Langzamer dan Karsdorp en verdedigend minder sterk dan King Kong.
Niemand zegt trouwens dat ze langzaam zijn, enkel dat ze minder opvangen dan de backs vorig jaar. Ons vaste centrale duo noemen we langzaam.
Ze (het centrale duo, red.) zijn ook veel te langzaam. Vorig jaar had je nog snelle backs die het konden camoufleren.quote:
Zou toch met Van Beek starten, al is het maar om te voorkomen dat je weer binnen 20 minuten moet wisselen.quote:Tapia mogelijk al inzetbaar tegen Sjachtar
Renato Tapia heeft een lichte hamstringblessure opgelopen in de competitiewedstrijd van Feyenoord tegen PEC Zwolle (0-0). De Peruaanse international moest zich in De Kuip al na twintig minuten laten vervangen.
De schade bleek vandaag bij medisch onderzoek mee te vallen, wat betekent dat hij mogelijk dinsdag al weer kan meedoen in de krachtmeting met Sjachtar Donetsk in de Champions League.
Tapia werd tegen PEC Zwolle vervangen door Sven van Beek. Voor Van Beek betekende het zijn eerste optreden in de eredivisie sinds 1 mei 2016. De verdediger stond ruim een jaar aan de kant met een slepende voetblessure. Van Beek maakte tegen Zwolle een goede indruk.
Trainer Giovanni van Bronckhorst mist zijn vaste centrale duo. Eric Botteghin (knie) en Jan-Arie van der Heijden (kuit) zijn wekenlang uitgeschakeld.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:58 schreef klaasweetalles het volgende:
ik had al zo een vermoeden dat die kut tapia gewoon aan het simuleren was zaterdag en niet echt geblesseerd was...hij scheet in zijn broek gewoon om te spelen omdat er nogal wat druk was in de beginfase.![]()
![]()
Gewoon van Beek opstellen.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:58 schreef klaasweetalles het volgende:
ik had al zo een vermoeden dat die kut tapia gewoon aan het simuleren was zaterdag en niet echt geblesseerd was...hij scheet in zijn broek gewoon om te spelen omdat er nogal wat druk was in de beginfase.![]()
![]()
Gozerquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:58 schreef klaasweetalles het volgende:
![]()
Dat las ik hier ook toen Feyenoord U19 2-2 speelde tegen Napoli.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, laat ze vanavond dit goede voorbeeld volgen.
Van Beek biedt daar ook zeker geen garantie op natuurlijk, verre van.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou toch met Van Beek starten, al is het maar om te voorkomen dat je weer binnen 20 minuten moet wisselen.
En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat las ik hier ook toen Feyenoord U19 2-2 speelde tegen Napoli.
[quote]quote:Op [quote]
[quote]
[b]Op dinsdag 17 oktober 2017 17:01 schreef Wicky15 het volgende:
Denk dat Tapia juist blij is dat die een paar keer in de basis begint
WTF????quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tapia die een blessure faket om onder de druk van PEC Zwolle uit te kunnen komen. Whehe.
Indd. Die moet opeens aan de bak na anderhalfjaar niet gespeeld te hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Beek biedt daar ook zeker geen garantie op natuurlijk, verre van.
Dat gebeurt soms, dat je een pijntje krijgt in een wedstrijd die drie dagen later weer weg is. Gek hè.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WTF????
Tapia is een angsthaas. Hoe kan jij nu alweer fit zijn na die wissel afgelopen zaterdag. Hij had gewoon niets die lul. Gewoon simuleren. Hij was weer bang om af te gaan na zijn blunders in de voorgaande wedstrijden.
dinsdag 17 oktober 2017 17:00 schreef Wicky15 het volgende:[/b]quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Op dinsdag 17 oktober 2017 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Gozer
Ik vond Tapia sowieso wat flegmatiek/voorzichtig spelen. Van Beek ging er vol in, dat gaf mij het idee dat hij nu toch wel de wat zekerdere keuze zou zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Beek biedt daar ook zeker geen garantie op natuurlijk, verre van.
dinsdag 17 oktober 2017 17:00 schreef Wicky15 het volgende:[/b]quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Op dinsdag 17 oktober 2017 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Gozer
Veel minder druk toch.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:05 schreef Tchock het volgende:
De logica ook echt. Hij faket dat hij geblesseerd is tegen PEC zodat hij tegen Sjakhtar kan spelen.
Tegen PEC zou falen ernstiger zijn dan in de CL tegen een zwaardere tegenstander zal klaas nu wel stellen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:05 schreef Tchock het volgende:
De logica ook echt. Hij faket dat hij geblesseerd is tegen PEC zodat hij tegen Sjakhtar kan spelen.
Niet zo haten man.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Tapia heeft gewoon geen mentaliteit voor het Feyenoord nivo
Hij trekt overal zijn benen voor terug en gaat de duels niet 100 procent in
ik ben klaar met die tapia
Hij heeft van de week pas zijn zakken geleegd, zat Messi nog in.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Hij trekt overal zijn benen voor terug en gaat de duels niet 100 procent in
ik ben klaar met die tapia
Hij mag dat bij Feyenoord wel iets meer laten zien maar in potentie is het zeker een goede speler.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij heeft van de week pas zijn zakken geleegd, zat Messi nog in.
moeten we hier blij mee zijn......quote:Eerste Feyenoord-Ajax voor Makkelie
En wat is volgens jou het Feyenoord niveau?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
moeten we hier blij mee zijn......
Ronaldoquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:25 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En wat is volgens jou het Feyenoord niveau?
Idd. heb gelijk een betje geplaatst.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 10:08 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
ik welquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik wel
dit is een ploeg die we kunnen hebben
Kssssstquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
![]()
Gewonnen van Napoli en hebben City uit in de 1e helft weggespeeld.
Succes
wij hebben psv in de 2e helft ook weggespeeldquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
![]()
Succes
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wij hebben psv in de 2e helft ook weggespeeld
wij zijn feyenoord
wij zijn kampioen
wij zijn de beste
En jullie spelen tegen...?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
![]()
Succes
En meteen het laagste punten totaal ooit halenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 19:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha ze spelen ook eens CL na 15 jaar
0 uit 6 zou wel lachen zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 19:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En meteen het laagste punten totaal ooit halen
Begin maar vast met lachen dan , meer dan 21 punt zie ze niet halenquote:
0 punten uit 6 wedstrijdenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 19:21 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Begin maar vast met lachen dan , meer dan 21 punt zie ze niet halen
Zal weer vies tegenvallen allemaal. Een snelle tegengoal of blessure en je loopt weer achter dw feiten aam.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik wel
dit is een ploeg die we kunnen hebben
ben benieuwd of jorgensen toch gaat spelen
kapitein jij begint weer op me zenuwen te werkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal weer vies tegenvallen allemaal. Een snelle tegengoal of blessure en je loopt weer achter dw feiten aam.
ad.nlquote:Uitslag poll: lezers verdeeld over kansen Feyenoord
Het kan alle kanten op, vanavond bij Feyenoord-Sjachtar Donetsk. Bezoekers van onze site worden het niet eens over de kansen van de Rotterdammers.
Sportredactie 17-10-17, 17:08
2
43 procent van de ruim zevenduizend stemmers op de poll op AD.nl denkt dat Feyenoord voor het eerst sinds 24 september 2002 een overwinning gaat boeken in de Champions League. Toen werd Newcastle United voor het eigen publiek verslagen (0-1). Evenveel stemmers zien het somber in en verwachten dat Sjachtar met de punten uit De Kuip vertrekt. Slechts veertien procent houdt het op een gelijkspel.
In de groep van Feyenoord ontvangt Manchester City vanavond Napoli. Bij zeges van City en Feyenoord is de strijd om plaats twee weer helemaal open. Feyenoord, Napoli en Sjachtar komen dan alle drie op drie punten.
Maar toch een stuk minder genant dan uit de EL geflikkerd worden door ehm.. hoe heet die club ook alweer.. Osivich of zo?quote:
Kan eens gebeuren na 44 jaar onafgebroken Europees voetbal.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 19:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar toch een stuk minder genant dan uit de EL geflikkerd worden door ehm.. hoe heet die club ook alweer.. Osivich of zo?
Op zich jammer om zo zwaar te loten én niet in vorm te zijn. Maar elke wedstrijd kan een keerpunt betekenen. Als het vanavond niet is dan toch wel zondag tegen de neuzen.
Een puntje vanavond zou knap zijn.
Ja godver.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 19:50 schreef Slobeend het volgende:
Nog een wijziging in de opstelling bij Feyenoord. Amrabat toch rechtsback, Nieuwkoop begint op de bank. Jens Toornstra dus in de basis.
Er is geen enkele reden om positief te lopen zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 19:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
kapitein jij begint weer op me zenuwen te werken
moeilijk he positief zijn
En ik vind jou meestal toch nog vrij positiefquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden om positief te lopen zijn.
Je brengt me aardig in de war, Slobeend.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 19:53 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord twitteraccount komt toch weer met die eerste opstelling.
Feyenoord brengt ons in de warquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 19:53 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Je brengt me aardig in de war, Slobeend.
Blamage tegen PEC en dan denken dat je Sjachtar wel even opzij gaat zetten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 19:52 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
En ik vind jou meestal toch nog vrij positief
scjaktar gaat niet zo pec spelenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blamage tegen PEC en dan denken dat je Sjachtar wel even opzij gaat zetten.
Ben benieuwd idd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 20:18 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is al weken sterkste elftal in mijn hoofd
eindelijk krijgen we hem te zien
[ afbeelding ]
Geen Tapiaquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 20:18 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is al weken sterkste elftal in mijn hoofd
eindelijk krijgen we hem te zien
[ afbeelding ]
Moeilijk he, je aan weddenschappen houden en vervolgens iedereen negeren die erover begintquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 19:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
kapitein jij begint weer op me zenuwen te werken
moeilijk he positief zijn
Unicum?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
In elke linie een varkenoord speler in de basis
sowquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 20:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Moeilijk he, je aan weddenschappen houden en vervolgens iedereen negeren die erover begint
Tenue van Feyenoord is niet gemaakt voor Europees voetbal. Altijd rare aanpassingen nodig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom als thuisclub je broek aanpassen laat die gasten lekker in witte broek lopen.
Is toch meer iets van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 20:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tenue van Feyenoord is niet gemaakt voor Europees voetbal. Altijd rare aanpassingen nodig.
Amrabatquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 20:49 schreef Merkie het volgende:
Weinig spelers die zich zo makkelijk aan het niveau van Feyenoord hebben aangepast als Haps.
Die is dat al lang ontstegen.quote:
Kan ook negatief zijn aan het niveau aanpassen...quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 20:49 schreef Merkie het volgende:
Weinig spelers die zich zo makkelijk aan het niveau van Feyenoord hebben aangepast als Haps.
St Juste.quote:
Klopt, maar beetje een showvoetballer. Borst vooruit, ferme schouderduw, leuk hoor.quote:
Nieuwkoop is de reden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 20:54 schreef Merkie het volgende:
Voor het eerst dit seizoen dat ik weer de wil om te winnen zie, zoals ik die vorig seizoen zo vaak zag.
Lijkt wel gatenkaas achter man.quote:
Idd ziet er niet goed uit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lijkt wel gatenkaas achter man.
Srna?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 20:56 schreef Scrummie het volgende:
Hoe is dat afgelopen met die dopingzaak van die speler van Shaktar?
Die heeft nog steeds een lekker wijfquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 20:56 schreef Scrummie het volgende:
Hoe is dat afgelopen met die dopingzaak van die speler van Shaktar?
Dit is geen vraag op mijn antwoord.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die heeft nog steeds een lekker wijf
[ afbeelding ]
Klopt, maar wel noemenswaardigquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is geen vraag op mijn antwoord.
Dat onderzoek loopt nogquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is geen vraag op mijn antwoord.
Wat simpel iedereen stond fout hoor.quote:
die deed er ook nog altijd een soort huilgezicht bij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Henk Timmer kon dat ook altijd goed
Jones ook.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat simpel iedereen stond fout hoor.
Mooie pompeblêddenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die heeft nog steeds een lekker wijf
[ afbeelding ]
Jones zag er idd weer wat ongelukkig uit ja. Dit jaar oogt hij stuk minder stabiel dan vorig jaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:11 schreef Typisch het volgende:
Vermeer had deze bal makkelijk gepakt.
Ik krijg flashbacks, kunnen we ophouden over die fietsenmaker?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die deed er ook nog altijd een soort huilgezicht bij.
En Kramer Nelom en Bilal ook vast in de basis.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:12 schreef Typisch het volgende:
Hopelijk mag Kennethgod snel weer plaatsnemen onder de lat.
Alsof Van Beek een speler die op volle snelheid was met een betere draaicirkel wel had gehadquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:12 schreef T3hTommay het volgende:
Van Beek heeft de draaicirkel van Ron Vlaar overgenomen.
DANNY BUIJSquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks, kunnen we ophouden over die fietsenmaker?
Als hij een beetje goed staat had dat al niet gehoeven, maar dat zal 'ie wel verleerd zijn na zeven jaar aan blessures.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alsof Van Beek een speler die op volle snelheid was met een betere draaicirkel wel had gehad.
Je zou bijna denken dat hij met een reden bijna nooit gekeept heeft tijdens zijn carrière als er een andere fitte keeper in de selectie zat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jones zag er idd weer wat ongelukkig uit ja. Dit jaar oogt hij stuk minder stabiel dan vorig jaar
Ze zetten een aanval op Vilhena verneukt het. Fred geeft een pass en het is goal.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jones ook.
Als Jones niet onnodig ver uit zijn goal had gestaan had het in ieder geval geen 100% goal geweest.
Bijna wel ja. Maar voetballend raakt hij snel in paniek.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hij met een reden bijna nooit gekeept heeft tijdens zijn carrière als er een andere fitte keeper in de selectie zat.
Je bedoelt Fredjquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze zetten een aanval op Vilhena verneukt het. Fred geeft een pass en het is goal.
Zo als Vermeer bedoel je.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hij met een reden bijna nooit gekeept heeft tijdens zijn carrière als er een andere fitte keeper in de selectie zat.
Tiendalli idd al bijna vergeten. Chronische schaambeenontsteking op twee benen was datquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
DANNY BUIJS
THEO LUCIUS
SERGINHO GREENE
DWIGHT TIENDALLI
TOPTEAM
In De Kuip vorig seizoen regelmatig een gozer met Greene op zijn shirtje gezien.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
DANNY BUIJS
THEO LUCIUS
SERGINHO GREENE
DWIGHT TIENDALLI
TOPTEAM
Die Braziliaantjes.quote:
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die Braziliaantjes.
Is die anekdote over Fredj al voorbijgekomen dat hij door Feyenoord niet goed genoeg bevonden was.
Oh en dat is deze denk je?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die Braziliaantjes.
Is die anekdote over Fredj al voorbijgekomen dat hij door Feyenoord niet goed genoeg bevonden was.
Wat dat betreft mis je toch wel de fysiek van Elia.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:21 schreef kapiteintje het volgende:
Boetius zit ook in de broekzak van die rechtsback
Ik dacht nog ergens in Brazilië.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:23 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die andere nog speelt.
Hij leek wel wat breder te zijn geworden, maar erg nuttig is het nog niet nee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat dat betreft mis je toch wel de fysiek van Elia.
Atletico Mineiro. Volgens wikipedia danquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:24 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ja zou goed kunnen, bij een van die topclubs daar.
twee keer een goede actie en de back houdt wel wat afstand. Maar nog geen actie gezien van de Boet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ah, al wat afgezakt dus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Atletico Mineiro. Volgens wikipedia dan.
De fysiek van Elia?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |