abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174452638

Hier vind je de OP.

Loting Champions League:

GROEP F
Manchester City
SSC Napoli
Sjachthar Donetsk
Feyenoord

13 september : Feyenoord - Manchester City
26 september : SSC Napoli - Feyenoord
17 oktober : Feyenoord - Sjachthar Donetsk
1 november : Sjachthar Donetsk - Feyenoord
21 november : Manchester City - Feyenoord
6 december : Feyenoord - SSC Napoli

Kampioensgifjes _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
pi_174452660
yo ik zei toch dat vormer beter was dan clasie
pi_174452677
Op basis van afgelopen zaterdag, zou ik (afhankelijk van de fitheid van Nieuwkoop) het zo eens proberen:

Jones
Nieuwkoop - Van Beek - St Juste - Haps
Amrabat - Larsson - El Ahmadi
Berghuis - Jorg - Boeet
BFF met GGMM
pi_174453296
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:34 schreef DonRaja het volgende:
Op basis van afgelopen zaterdag, zou ik (afhankelijk van de fitheid van Nieuwkoop) het zo eens proberen:

Jones
Nieuwkoop - Van Beek - St Juste - Haps
Amrabat - Larsson - El Ahmadi
Berghuis - Jorg - Boeet
Ik ben ook wel een voorstander van deze opstelling maar ik zou vilhena niet zo snel eruit halen. Speelde erg goed toen Boet nog linksbuiten stond en heeft toch het vermogen om te zorgen dat tegenstanders niet aan voetballen toe komen.

Amrabat gewoon rechtsback laten, zou nieuwkoop niet gelijk tegen ajax in het diepe gooien.

Ik denk dat Larson op dit moment conditioneel niet genoeg in zijn lichaam heeft om op het middenveld te spelen. Dat is echt een wereld van verschil als je linksbuiten staat of je moet op het middenveld heel veel meters gaan maken, maar het kan geprobeerd worden omdat toornstra zo langzamerhand een dieptepunt naders en er onder gaat

Amrabat - Van Beek - St Juste - Haps
Vilhenna- Larsson - El Ahmadi
Berghuis - Jorg - Boeet
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174453343
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik ben ook wel een voorstander van deze opstelling maar ik zou vilhena niet zo snel eruit halen. Speelde erg goed toen Boet nog linksbuiten stond en heeft toch het vermogen om te zorgen dat tegenstanders niet aan voetballen toe komen.

Amrabat gewoon rechtsback laten, zou nieuwkoop niet gelijk tegen ajax in het diepe gooien.

Ik denk dat Larson op dit moment conditioneel niet genoeg in zijn lichaam heeft om op het middenveld te spelen. Dat is echt een wereld van verschil als je linksbuiten staat of je moet op het middenveld heel veel meters gaan maken, maar het kan geprobeerd worden omdat toornstra zo langzamerhand een dieptepunt naders en er onder gaat

Berghuis - Jorg - Boeet
Ja klopt ook wel, Vilhena heeft wel wat krediet inderdaad, maar ik zou graag Amrabat eens op zijn natuurlijke positie zien spelen.

En tja, Younes moet toch wel te doen zijn voor Nieuwkoop? ;)
BFF met GGMM
pi_174454009
quote:
14s.gif Op maandag 16 oktober 2017 16:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ja klopt ook wel, Vilhena heeft wel wat krediet inderdaad, maar ik zou graag Amrabat eens op zijn natuurlijke positie zien spelen.

En tja, Younes moet toch wel te doen zijn voor Nieuwkoop? ;)
toonstra gaat voorlopig niet uit de basis is mijn verwachting

gio houdt gewoon van het power middenveld Kea toonrstra en Tony

Dus amrabat ook een powervoetballer staat gewoon rechtsback
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_174454867
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Berghuis - Jorg - Boeet
Is het heel vreemd als ik niet begrijp waarom een profvoetballer eind november niet genoeg conditie zou hebben om bij hoge uitzondering eens 90 minuten vol te maken?
  maandag 16 oktober 2017 @ 17:46:41 #8
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_174454916
Is het mogelijk toegevoegd te worden op de Kuip kaart in de Sticky? (Waar de users zittenstaan.)
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_174455867
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 17:44 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Is het heel vreemd als ik niet begrijp waarom een profvoetballer eind november niet genoeg conditie zou hebben om bij hoge uitzondering eens 90 minuten vol te maken?
Ja dat is heel vreemd dat je het niet begrijp

Je kan niet zomaar een voorhoede speler op het middenveld laten spelen

middenvelders zijn over het algemeen conditioneeel veel sterker. Die zijn gewend om heel de wedstrijd heen en weer te rennen

verdedigers en aanvallers hebben veel meer rustmomenten in een wedstrijd

maar ik denk dat je dit alleen kan snappen als je zelf ooit gevoetbald heb en van een aanvallende positie naar een middenveld positie wordt gezet........je weet niet wat je meemaakt....
pi_174456086
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

middenvelders zijn over het algemeen conditioneeel veel sterker. Die zijn gewend om heel de wedstrijd heen en weer te rennen

maar ik denk dat je dit alleen kan snappen als je zelf ooit gevoetbald heb en van een aanvallende positie naar een middenveld positie wordt gezet........je weet niet wat je meemaakt....
Wat een gelul weer van je. Een Mandzukic maakt bij Juve ook 90 minuten op het middenveld terwijl hij daar nooit balde.
  maandag 16 oktober 2017 @ 19:05:07 #11
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174456502
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als je naar de lijstjes van aantal kilometers in een wedstrijd kijkt, dan zie je daar alle soorten posities dwars door elkaar heen staan.

Per saldo doen aanvallers en backs meer interval en lopen de middenvelders op een constanter tempo, maar in kilometers dus ongeveer even ver.

Nou mag jij eens nadenken. Wat is zwaarder als je dezelfde afstand moet afleggen in dezelfde tijd: interval of een constante snelheid?
pi_174458680
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als je naar de lijstjes van aantal kilometers in een wedstrijd kijkt, dan zie je daar alle soorten posities dwars door elkaar heen staan.

Per saldo doen aanvallers en backs meer interval en lopen de middenvelders op een constanter tempo, maar in kilometers dus ongeveer even ver.

Nou mag jij eens nadenken. Wat is zwaarder als je dezelfde afstand moet afleggen in dezelfde tijd: interval of een constante snelheid?
bullshit verhaal
pi_174458718
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:49 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wat een gelul weer van je. Een Mandzukic maakt bij Juve ook 90 minuten op het middenveld terwijl hij daar nooit balde.
ik kan ook wel 90 minuten op het middenveld van juventus gaan rondlopen ...geen probleem
pi_174458835
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

quote:
'Lopen' is uiteraard een relatief begrip bij voetballers, want er wordt gestapt (25%), gejogd (37%), gelopen (20%), achteruit gelopen (7%) en gespurt (11%). het gemiddelde van 11,2 km per wedstrijd slaat trouwens op middenvelders, aangezien zij betrokken zijn in zowel het verdedigende als aanvallende spel. Sommige centrale middenvelders leggen op anderhalf uur zelfs 13 tot 16 km af. Keepers verplaatsen zich uiteraard het minst (5 km). Aanvallers en verdedigers hebben na 90 minuten gemiddeld 9 à 10 km op de teller staan. Bij aanvallers is het aandeel snelle loopacties (14-21 km/u) en echte sprints (+ 21 km/u) wel hoger dan bij ploegmaats uit andere linies.
http://www.sport.be/runni(...)ml?Article_ID=688965
:W

[ Bericht 0% gewijzigd door DonRaja op 17-10-2017 12:36:07 ]
pi_174462163
quote:
Van Bronckhorst: 'We moeten winnen om nog wat te bereiken'

Het defensief geplaagde Feyenoord móét dinsdagavond winnen van Shakhtar Donetsk, weet ook trainer Giovanni van Bronckhorst. Alleen met een driepunter wordt Europese overwintering geen mission impossible. Dat wordt evenwel een loodzware klus. 'Maar dat is nou eenmaal de Champions League, een competitie met de beste tegenstanders.'

'Het is een heel mooie groep, maar ook een heel sterke', omschreef Van Bronckhorst nog maar eens de poule met naast Shakhtar ook Napoli en Manchester City, de koplopers van respectievelijk Oekraïne, Italië en Engeland. 'Dat betekent voor ons een enorme uitdaging. Dat zal het morgen ook worden tegen Shakhtar, een goede ploeg.'

City heeft na twee duels zes punten, Napoli en Shakhtar staan op drie, Feyenoord is nog puntloos. Op de vraag of het voor zijn ploeg de wedstrijd van het leven is, antwoordde Van Bronckhorst grijnzend: 'Ja. We hebben twee resultaten behaald die we liever niet hadden gehad, tegen twee bijzonder sterke tegenstanders. We hebben nu een positief resultaat nodig. Winnen zou het mooist zijn. Bij een gelijkspel weet je dat je ergens nog een keer moet winnen. Dus wij gaan voor de winst.'

vi.nl
zou mooi zijn als feyenoord morgen kan stunten

als mancity dan van napoli wint dan staan er 3 ploegen met 3 punten in de poule

dan is alles nog mogelijk
pi_174462903
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

zou mooi zijn als feyenoord morgen kan stunten

als mancity dan van napoli wint dan staan er 3 ploegen met 3 punten in de poule

dan is alles nog mogelijk
De meeste dromen zijn bedrog.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 03:52:18 #17
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174463912
Matchday *O*
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_174464421
Nou niet gaan doen alsof Shaktar een wereldploeg is... zijn ze niet en nee dat zijn wij ook niet.. maar dit is denk ik wel de enige wedstrijd waar je überhaupt kans hebt op 3 punten.

Als iedereen goed staat, geen persoonlijke fouten maakt heb je grote kans om gewoon te winnen vanavond. Vrees alleen dat het op de bank laten beginnen van Jorgensen het team in het begin al gaat opbreken en het al te laat is als hij ingebracht wordt.

Las ergens dat Gio met Diks in het centrum wou beginnen maar omdat hij een bal tegen zn hoofd kreeg en een lichte hersensschudding opgelopen heeft dit niet meer is doorgegaan.

Diks :') :') :') :')
pi_174464568
Diks is er niet eens bij
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:02:03 #20
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174464586
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 07:39 schreef Thunder0x het volgende:
Nou niet gaan doen alsof Shaktar een wereldploeg is... zijn ze niet en nee dat zijn wij ook niet.. maar dit is denk ik wel de enige wedstrijd waar je überhaupt kans hebt op 3 punten.

Als iedereen goed staat, geen persoonlijke fouten maakt heb je grote kans om gewoon te winnen vanavond. Vrees alleen dat het op de bank laten beginnen van Jorgensen het team in het begin al gaat opbreken en het al te laat is als hij ingebracht wordt.

Las ergens dat Gio met Diks in het centrum wou beginnen maar omdat hij een bal tegen zn hoofd kreeg en een lichte hersensschudding opgelopen heeft dit niet meer is doorgegaan.

Versloegen alleen met 2-1 de ploeg die ons met 3-1 de les las :)
Verder stellen ze niet zoveel voor idd.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_174464628
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Versloegen alleen met 2-1 de ploeg die ons met 3-1 de les las :)
Verder stellen ze niet zoveel voor idd.
Oh ja daarom zullen ze wel verliezen inderdaad :)

Aangezien we van NAC hebben verloren thuis, zullen we waarschijnlijk ook tegen alle ploegen verliezen die van NAC gewonnen hebben.

:')
pi_174464639
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 07:59 schreef exile79 het volgende:
Diks is er niet eens bij
|:(
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:14:55 #23
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174464697
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:07 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Oh ja daarom zullen ze wel verliezen inderdaad :)

Aangezien we van NAC hebben verloren thuis, zullen we waarschijnlijk ook tegen alle ploegen verliezen die van NAC gewonnen hebben.

Er is wel een verschilletje tussen de kampioen van Oekraïne en een uiterst zeldzame thuisnederlaag tegen NAC.
4045
onlogisch
pi_174464746
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 07:39 schreef Thunder0x het volgende:

Dat is dan ook onzin. Letterlijk was er een vraag van een journalist; wie heb je nog als alternatieven mocht Van Beek ook nog achterin wegvallen? Antwoord; weinig, alleen Diks kan ook eventueel centraal nog uit de voeten.
pi_174464773
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Er is wel een verschilletje tussen de kampioen van Oekraïne en een uiterst zeldzame thuisnederlaag tegen NAC.
Ik schat Shaktar niet heel veel hoger in dan Feyenoord. De kampioen van Oekraine... Alsjeblieft zeg _O-
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:32:08 #26
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174464860
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:23 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Ik schat Shaktar niet heel veel hoger in dan Feyenoord. De kampioen van Oekraine... Alsjeblieft zeg _O-
Ik wel.

In 17 jaar tijd hebben wij 2 keer CL gespeeld. Shaktar nagenoeg ieder jaar. Het wordt vanavond gewoon een hele lastige avond voor Feyenoord waarbij ik denk dat we na vanavond ook nog met lege handen staan. Als je kijkt naar de laatste 10/15 jaar kan Shaktar gewoon betere statistieken afleveren dan Feyenoord. Er is 0 reden om aan te nemen dat Feyenoord en Shaktar gelijkwaardig aan elkaar zijn.
4045
onlogisch
pi_174465253
Als je vanavond gelijkspeelt heb je een topprestatie geleverd

als je wint dan heb je een wereldprestatie geleverd

Ik vond Feyenoord voetballend gezien aardig meekunnen in die wedstrijd tegen napoli. Paar debiele blunders maakte het resultaat geflatteerd.

Als je enigszins dat nivo weer kan halen dan is een goed resultaat mogelijk. Gelukkig doen tapia en diks deze keer niet mee.
pi_174465328
quote:

[..]

Nee, de kampioen van Nederland.. geweldig..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2017 09:19:25 ]
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:25:05 #29
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174465404
quote:

[..]

Denken dat je als de kampioen van Nederland kunt neerkijken op de kampioen van de Oekraine...
Godver, hoe lang kijk jij al geen voetbal meer?
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:28:08 #30
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174465438
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik wel.

In 17 jaar tijd hebben wij 2 keer CL gespeeld. Shaktar nagenoeg ieder jaar. Het wordt vanavond gewoon een hele lastige avond voor Feyenoord waarbij ik denk dat we na vanavond ook nog met lege handen staan. Als je kijkt naar de laatste 10/15 jaar kan Shaktar gewoon betere statistieken afleveren dan Feyenoord. Er is 0 reden om aan te nemen dat Feyenoord en Shaktar gelijkwaardig aan elkaar zijn.
je hebt (helaas) helemaal gelijk
pi_174465451
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 09:25 schreef tja77 het volgende:

[..]

Denken dat je als de kampioen van Nederland kunt neerkijken op de kampioen van de Oekraine...
Godver, hoe lang kijk jij al geen voetbal meer?
Heb jij Shaktar überhaupt meer dan 2 keer zien spelen dit jaar? Zo bijzonder is het allemaal niet, let maar op vanavond.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:37:17 #32
342627 tja77
pi_174465557
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 09:28 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Heb jij Shaktar überhaupt meer dan 2 keer zien spelen dit jaar? Zo bijzonder is het allemaal niet, let maar op vanavond.
Ik kan na 2 wedstrijden een redelijke inschatting maken, ze wonnen van Napoli en verloren van City.
Echter was het tegen City geen assrape zoals Feyenoord die moest ondergaan.
Ik zeg niet dat Shaktar een wereldploeg is, ik schat ze gewoon hoger in dan Feyenoord.
Om een ploeg af te schilderen omdat het "maar" de kampioen van Oekraine is, is best kortzichtig. Zeker gezien het feit dat het Nederlandse voetbal op CL niveau weinig meer voorstelt.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:40:18 #33
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174465598
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 09:37 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik kan na 2 wedstrijden een redelijke inschatting maken, ze wonnen van Napoli en verloren van City.
Ik zeg niet dat Shaktar een wereldploeg is, ik schat ze gewoon hoger in dan Feyenoord.
Om een ploeg af te schilderen omdat het "maar" de kampioen van Oekraine is, is best kortzichtig. Zeker gezien het feit dat het Nederlandse voetbal op CL niveau weinig meer voorstelt.
op EL niveau ook niet echt veel
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:46:43 #34
342627 tja77
pi_174465691
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 09:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

op EL niveau ook niet echt veel
Ajax was een positieve uitschieter, maar ik dacht ik focus me op de CL.
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:46:52 #35
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174465693
quote:

[..]

:').
pi_174465861
Feyenoord heeft gewoon grote kans om vanavond te winnen.

Zeker als Jorgensen gewoon in de spits staat
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:08:28 #37
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_174466059
Ruim 2x je inzet terug wanneer Shaktar wint. Ik vind dat nog best riant.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_174466255
quote:

[..]

Leef jij nog 15 jaar in het verleden? De kampioen van Oekraïne presteert al jaren veel meer dan de kampioen van Nederland.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:25:37 #39
342627 tja77
pi_174466350
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 09:57 schreef klaasweetalles het volgende:

Oh, Feyenoord kan zeker wel winnen. Probleem is wel dat Feyenoord MOET winnen willen ze uitzicht houden op plek 3. Die Oekrainers kunnen best goed verdedigen en counteren. 0-2 Uit bij City verliezen is gewoon best netjes.
Daarom geef ik Shaktar de meeste kans, maar kansloos is Feyenoord zeker niet.
pi_174466363
Deze mensen worden weer voor joker gezet. Tis maar goed dat vanaf volgend jaar geen Eredivisie-debielen meer meedoen in de CL
pi_174467101
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 10:25 schreef tja77 het volgende:

[..]

Oh, Feyenoord kan zeker wel winnen. Probleem is wel dat Feyenoord MOET winnen willen ze uitzicht houden op plek 3. Die Oekrainers kunnen best goed verdedigen en counteren. 0-2 Uit bij City verliezen is gewoon best netjes.
Daarom geef ik Shaktar de meeste kans, maar kansloos is Feyenoord zeker niet.
De bal is rond niet vergeten.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174467284
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 10:08 schreef Gert het volgende:

[ afbeelding ]
Bijna zonde om niet te spelen inderdaad.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:23:04 #43
342627 tja77
pi_174467297
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:11 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

De bal is rond niet vergeten.
Gras is groen
pi_174468398
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:22 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Bijna zonde om niet te spelen inderdaad.
Speel je dan? Ik in combi met City.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:25:34 #45
268260 Dr.Mikey
pi_174468427
Komen supporters van clubs die niet gekwalificeerd zijn hier weer grappig doen ?
R.I.P DTS.
pi_174468493
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 09:57 schreef klaasweetalles het volgende:

Ze hebben Napoli geklopt.
pi_174468512
quote:

[ afbeelding ]
Dank voor de tip Dat is makkelijk geld verdienen. :o
pi_174468561
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 12:24 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Speel je dan? Ik in combi met City.
Si
pi_174468695
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 12:32 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Si
Apoel most cards @1,80 ook leuk tipje.
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:52:39 #50
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_174468950
quote:
Danny Makkelie fluit komende zondag in de Kuip de 183ste Klassieker tussen Feyenoord en Ajax. Het wordt voor de 34-jarige arbiter uit Dordrecht zijn eerste Klassieker.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:54:42 #51
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_174468989
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 12:29 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ze hebben Napoli geklopt.
Was Napoli dan zo geweldig tegen ons? Kunnen we hebben, in de Kuip.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_174469340
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 09:37 schreef tja77 het volgende:

[..]

Scorebord journalistiek noemen ze dat. Ik zeg ook niet dat het "maar" de kampioen is van Oekraine. Shaktar wordt hier neergezet als wereldploeg en het vergelijkbaar is met Napoli en City omdat ze ervan gewonnen hebben en een "kleine" nederlaag hebben geleden.

Dik gelul, Shaktar is een prima ploeg maar ook niet meer dan dat. Van deze ploeg kan je prima winnen als alle koppen dezelfde kant op staan, het publiek er achter staat en er geen knullige fouten worden gemaakt zoals in de duels hiervoor. Ook zij hebben zwakke punten in hun elftal.

Sevilla en Manchester utd zijn overigens ook opgerold in de Kuip, die twee schat ik hoger in dan Shaktar. Dus als we het toch over resultaten in het verleden gaan hebben...
pi_174469358
Elke tegenstander in de Kuip is te kloppen op een goede dag van ons en een verschrikkelijke dag van de tegenstander. Daar is ook niets raars aan. Als voetbal alleen op kwaliteiten werd beslist waren we uiteraard wel kansloos, dat is alleen niet het geval.
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:18:21 #54
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174469513
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 12:54 schreef PIETR het volgende:

[..]

Was Napoli dan zo geweldig tegen ons? Kunnen we hebben, in de Kuip.
https://www.vi.nl/pro/ove(...)ar-/share/e1fb90a80d
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:13:57 #55
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_174470771
Zenuwachtig voor zondag. Vanavond boeit me eigenlijk vrij weinig. WE hebben toch geen kut te zoeken in de CL. Ik verwacht weer een kansloze 0-2.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:34:02 #56
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174471263
Vanavond wordt juist dé avond gekken. City wint van Napoli, wij van Shaktar en dan staan we gedeeld 2de en kan er nog van alles gebeuren.

En wie is dat hele Shaktar nou joh, die kunnen er ook niks van. Voor het eerst in de CL met de sterkste opstelling. Mannen die wat te bewijzen hebben en tegen onze zwakste tegenstander.

Het gaat gebeuren vanavond
Laffe huichelaar
pi_174471271
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:34 schreef timmmmm het volgende:
Vanavond wordt juist dé avond gekken. City wint van Napoli, wij van Shaktar en dan staan we gedeeld 2de en kan er nog van alles gebeuren.

En wie is dat hele Shaktar nou joh, die kunnen er ook niks van. Voor het eerst in de CL met de sterkste opstelling. Mannen die wat te bewijzen hebben en tegen onze zwakste tegenstander.

Bedankt Klaas.
pi_174471479
quote:

We missen nog steeds het vaste centrale verdedigende duo.
BFF met GGMM
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:43:51 #59
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174471520
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

We missen nog steeds het vaste centrale verdedigende duo.
Na afgelopen wedstrijd ben ik overtuigd: van Beek is beter dan Scharie en bottegod bij elkaar
Laffe huichelaar
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:44:20 #60
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174471535
In de CL kan je beter aantreden met van Beek en st Judte dan met Traag en Trager.
Laffe huichelaar
pi_174471574
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Na afgelopen wedstrijd ben ik overtuigd: van Beek is beter dan Scharie en bottegod bij elkaar
PEC kwam er aantal keer makkelijk doorheen. Het is dat die Nijland er geen kut van kan, anders hadden we na 1 minuut al achtergestaan.
BFF met GGMM
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:46:40 #62
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174471587
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:46 schreef DonRaja het volgende:

[..]

PEC kwam er aantal keer makkelijk doorheen. Het is dat die Nijland er geen kut van kan, anders hadden we na 1 minuut al achtergestaan.
O ik wist niet dat van Beek toen al speelde
Laffe huichelaar
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:47:14 #63
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174471609
Wat hoop ik dat ie nu wel in de basis speelt.

Hoe is heteigenlijk met Taap, was die blessure ernstig?
Laffe huichelaar
pi_174471614
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

O ik wist niet dat van Beek toen al speelde
Oh ja, goed punt. Dat was nog de panfluit.
BFF met GGMM
pi_174471628
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:47 schreef timmmmm het volgende:
Wat hoop ik dat ie nu wel in de basis speelt.

Hoe is heteigenlijk met Taap, was die blessure ernstig?
Viel wel mee, snap ook niet waarom die dramaqueen jankend het veld afliep.
BFF met GGMM
pi_174471752
quote:
Wat een arrogantie. _O-
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:54:00 #67
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174471783
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:47 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Viel wel mee, snap ook niet waarom die dramaqueen jankend het veld afliep.
Je zag hem wel het hele veld over looen. Beetje lullig dat ie dan nog moet wachten voor de tunnel open is ook. Die had al open kennen staan.

Hoe dan ook, Beekie heeft 9 vd 10 kopduels gewonnen. Er staat in ieder geval iemand ipv de Taap van 1,20m. Lekker slidinkie gezien, eigenkijk maar één echte kans voor PEC toen hij erin stond.

Geef mij maar Sven, ook liever dan vd Heijden. Ik denk dat deze verdedigers niet onderdoen voor ons vaste centrale duo, zeker niet omdat je wat sneller moet zijn in de CL. We hebben allemaal om Botteghin gehuild tegen City, eerlijk is eerlijk.

Ik hen er vertrouwen in. Die Brazilianen uit Oekraine tot de enkels afzagen en starten met de Jorg die er nog eentje inpleurt ook.

Nu nog geleidelijk aan Toornstra voor Larsson uitfaseren en we staan stabiel.
Laffe huichelaar
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:54:50 #68
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174471803
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:52 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Wat een arrogantie. _O-
Wanneer ik zeg dat die er ook niks van kunnen, ook als in net als wij, is dat arrogant? :?

Is begrijpend lezen lastig voor je?
Laffe huichelaar
pi_174471833
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wanneer ik zeg dat die er ook niks van kunnen, ook als in net als wij, is dat arrogant? :?

Is begrijpend lezen lastig voor je?
Ze wonnen van Napoli, dat heeft Feyenoord niet gedaan volgens mij. Maar goed, we spreken elkaar vanavond wel weer.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:58:21 #70
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174471866
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:56 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Ze wonnen van Napoli, dat heeft Feyenoord niet gedaan volgens mij. Maar goed, we spreken elkaar vanavond wel weer.
Volgens jou is het arrogant als je over jezelf zegt dat je er niks van kan. Helemaal koekoek.
Laffe huichelaar
pi_174471902
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Volgens jou is het arrogant als je over jezelf zegt dat je er niks van kan. Helemaal koekoek.
Dat niet, wel over de tegenstander.
pi_174471940
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als hij fit blijft wel ja. Gewoon basis. St Juste misschien ook wel.
pi_174471968
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je zag hem wel het hele veld over looen. Beetje lullig dat ie dan nog moet wachten voor de tunnel open is ook. Die had al open kennen staan.

Hoe dan ook, Beekie heeft 9 vd 10 kopduels gewonnen. Er staat in ieder geval iemand ipv de Taap van 1,20m. Lekker slidinkie gezien, eigenkijk maar één echte kans voor PEC toen hij erin stond.

Geef mij maar Sven, ook liever dan vd Heijden. Ik denk dat deze verdedigers niet onderdoen voor ons vaste centrale duo, zeker niet omdat je wat sneller moet zijn in de CL. We hebben allemaal om Botteghin gehuild tegen City, eerlijk is eerlijk.

Ik hen er vertrouwen in. Die Brazilianen uit Oekraine tot de enkels afzagen en starten met de Jorg die er nog eentje inpleurt ook.

Nu nog geleidelijk aan Toornstra voor Larsson uitfaseren en we staan stabiel.
Het gaat gewoon pijnlijk worden hoor vanavond.
pi_174472005
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:03 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het ergste is dat er nu wel soort van verwachtingspatroon is bij de supporters omdat dit op papier en in de hoofden de minste uit de groep zou zijn.
blablablabla
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:09:09 #75
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174472057
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Het ergste is dat er nu wel soort van verwachtingspatroon is bij de supporters omdat dit op papier en in de hoofden de minste uit de groep zou zijn.
Vandaag MOET het gebeuren. Dan is alles nog mogelijk.

Maar verliezen is ook geen schande hoor. Zou ik ook geen nacht minder om slapen. Maar je moet wel voor de winst gaan. Een goede wedstrijd in de CL is al miljoenen hogere transferwaarde.
Laffe huichelaar
pi_174472174
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Vandaag MOET het gebeuren. Dan is alles nog mogelijk.

Maar verliezen is ook geen schande hoor. Zou ik ook geen nacht minder om slapen. Maar je moet wel voor de winst gaan. Een goede wedstrijd in de CL is al miljoenen hogere transferwaarde.
Mwoah dat laatste zal wel meevallen toch? Of Jorgensen moet een hattrick maken, dat gaat wel de wereld over :D
blablablabla
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:17:52 #77
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_174472211
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:01 schreef macca728 het volgende:

[..]

Als hij fit blijft wel ja. Gewoon basis. St Juste misschien ook wel.
Van mij mag het. Begon me de laatste wedstrijden meer en meer te ergeren aan de rete-trage en voorspelbare opbouw van Jan-Arie en Botteghin.

Vooral van V.d. Heijden viel me dit tegen. 8 van de 10 ballen breed op de Bot, hij moet beter kunnen.
pi_174472240
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:03 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

ik geloof er niets van

maar jij roept dat allleen maar omdat je straks je gelijk wil hebben net zoals zo velen

ik geloof in een overwinning

Feyenoord is een sterke ploeg
pi_174472248
Ze zijn ook veels te langzaam, vorig jaar had je nog snelle backs die het konden camoufleren en Jan Arie speelde ver boven zijn kunnen denk ik.

Botteghin kan goed verdedigen maar te traag.
pi_174472281
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik geloof er niets van

maar jij roept dat allleen maar omdat je straks je gelijk wil hebben net zoals zo velen

ik geloof in een overwinning

Feyenoord is een sterke ploeg
Gozerrrrrrrrrrrr
Deze ploeg wist te winnen van Napoli. Wat denk je dat ze dan met ons gaan doen?
blablablabla
pi_174472364
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Gozerrrrrrrrrrrr
Deze ploeg wist te winnen van Napoli. Wat denk je dat ze dan met ons gaan doen?
Feyenoord was helemaal niet slecht tegen napoli

Vanavond gewoon voetballen en niet dat laffe gedoe zoals tegen mancity thuis

ik verwacht veel van deze wedstrijd
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:32:33 #82
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174472464
quote:

Wat een domme post.
pi_174472557
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:20 schreef macca728 het volgende:
Ze zijn ook veels te langzaam, vorig jaar had je nog snelle backs die het konden camoufleren en Jan Arie speelde ver boven zijn kunnen denk ik.

Langzaam _O- _O-

Amrabat en Haps zijn echt langzaam ja :W
pi_174472584
Amrabat is niet heel snel hoor
blablablabla
pi_174472605
Anyway: FEYENOORD _O_
pi_174472617
Feyenoord U19 3-0 voor tegen Shahktar
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:42:05 #87
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174472639
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:37 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Langzaam _O- _O-

Amrabat en Haps zijn echt langzaam ja :W
Langzamer dan Karsdorp en verdedigend minder sterk dan King Kong.

Niemand zegt trouwens dat ze langzaam zijn, enkel dat ze minder opvangen dan de backs vorig jaar. Ons vaste centrale duo noemen we langzaam.
Laffe huichelaar
pi_174472680
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:40 schreef macca728 het volgende:
Feyenoord U19 3-0 voor tegen Shahktar
Ja, laat ze vanavond dit goede voorbeeld volgen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_174472739
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:20 schreef macca728 het volgende:

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Langzamer dan Karsdorp en verdedigend minder sterk dan King Kong.

Niemand zegt trouwens dat ze langzaam zijn, enkel dat ze minder opvangen dan de backs vorig jaar. Ons vaste centrale duo noemen we langzaam.
pi_174472786
Botteghin en van der heijden zijn niet de snelste, maar je hoeft niet snel te zijn om goed te kunnen verdedigen...

We hebben dat vorig seizoen toch allemaal kunnen zien?

Goed opstellen, tactische goed inzicht en je komt nog veel verder dan verdedigers die snel zijn maar overal te laat zijn.....
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:55:33 #91
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174472888
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:47 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

[..]

Ze (het centrale duo, red.) zijn ook veel te langzaam. Vorig jaar had je nog snelle backs die het konden camoufleren.

Staat hier

A) De huidige backs zijn niet snel
B) De huidige backs camoufleren het niet.
C) KingFlopland
Laffe huichelaar
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:21:21 #92
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_174473353
Inmiddels 4-0 bij o/19.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:27:15 #93
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174473459
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 16:21 schreef satecl het volgende:
Inmiddels 4-0 bij o/19.
Heeft tong gewoon gelijk gehad in dat andere topic

:P
Laffe huichelaar
pi_174473706
quote:
Tapia mogelijk al inzetbaar tegen Sjachtar
Renato Tapia heeft een lichte hamstringblessure opgelopen in de competitiewedstrijd van Feyenoord tegen PEC Zwolle (0-0). De Peruaanse international moest zich in De Kuip al na twintig minuten laten vervangen.

De schade bleek vandaag bij medisch onderzoek mee te vallen, wat betekent dat hij mogelijk dinsdag al weer kan meedoen in de krachtmeting met Sjachtar Donetsk in de Champions League.

Tapia werd tegen PEC Zwolle vervangen door Sven van Beek. Voor Van Beek betekende het zijn eerste optreden in de eredivisie sinds 1 mei 2016. De verdediger stond ruim een jaar aan de kant met een slepende voetblessure. Van Beek maakte tegen Zwolle een goede indruk.

Trainer Giovanni van Bronckhorst mist zijn vaste centrale duo. Eric Botteghin (knie) en Jan-Arie van der Heijden (kuit) zijn wekenlang uitgeschakeld.
Zou toch met Van Beek starten, al is het maar om te voorkomen dat je weer binnen 20 minuten moet wisselen.
BFF met GGMM
pi_174473762
Er zit meer publiek bij de CL wedstrijd van de O19 dan bij een normale wedstrijd van Excelsior naar mijn idee _O-
pi_174473947
ik had al zo een vermoeden dat die kut tapia gewoon aan het simuleren was zaterdag en niet echt geblesseerd was...hij scheet in zijn broek gewoon om te spelen omdat er nogal wat druk was in de beginfase. :r :r

Gewoon van Beek opstellen.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:00:34 #98
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174473984
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 16:58 schreef klaasweetalles het volgende:
ik had al zo een vermoeden dat die kut tapia gewoon aan het simuleren was zaterdag en niet echt geblesseerd was...hij scheet in zijn broek gewoon om te spelen omdat er nogal wat druk was in de beginfase. :r :r

pi_174473987
quote:

_O-

Tapia die een blessure faket om onder de druk van PEC Zwolle uit te kunnen komen. Whehe.
pi_174474009
quote:

Gozer :')
blablablabla
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:01:47 #101
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174474010
Denk dat Tapia juist blij is dat die een paar keer in de basis begint :')
pi_174474022
Tapia is een prima speler, moet alleen wat meer speeltijd krijgen en geen kunstjes meer flikken.
blablablabla
pi_174474032
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:44 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ja, laat ze vanavond dit goede voorbeeld volgen.
Dat las ik hier ook toen Feyenoord U19 2-2 speelde tegen Napoli.
pi_174474048
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 16:43 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zou toch met Van Beek starten, al is het maar om te voorkomen dat je weer binnen 20 minuten moet wisselen.
Van Beek biedt daar ook zeker geen garantie op natuurlijk, verre van.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:03:58 #105
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174474054
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 17:02 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Dat las ik hier ook toen Feyenoord U19 2-2 speelde tegen Napoli.
En wat wil je daarmee zeggen?
pi_174474057
quote:
1s.gif Op [quote]10s.gif [quote]0s.gif [b]Op dinsdag 17 oktober 2017 17:01 schreef Wicky15 het volgende:
Denk dat Tapia juist blij is dat die een paar keer in de basis begint :')
[quote]0s.gif [b]Op dinsdag 17 oktober 2017 17:02 schreef Elan het volgende:
Tapia is een prima speler, moet alleen wat meer speeltijd krijgen en geen kunstjes meer flikken.
[/quote]
Op dinsdag 17 oktober 2017 17:01 schreef Elan het volgende:[/b]

[..]

[/quote]
dinsdag 17 oktober 2017 17:00 schreef Wicky15 het volgende:[/b]

[..]

[/quote]
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 17:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

_O-

Tapia die een blessure faket om onder de druk van PEC Zwolle uit te kunnen komen. Whehe.
WTF????

Tapia is een angsthaas. Hoe kan jij nu alweer fit zijn na die wissel afgelopen zaterdag. Hij had gewoon niets die lul. Gewoon simuleren. Hij was weer bang om af te gaan na zijn blunders in de voorgaande wedstrijden.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:04:41 #107
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174474065
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 17:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Indd. Die moet opeens aan de bak na anderhalfjaar niet gespeeld te hebben.
pi_174474070
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

WTF????

Tapia is een angsthaas. Hoe kan jij nu alweer fit zijn na die wissel afgelopen zaterdag. Hij had gewoon niets die lul. Gewoon simuleren. Hij was weer bang om af te gaan na zijn blunders in de voorgaande wedstrijden.
Dat gebeurt soms, dat je een pijntje krijgt in een wedstrijd die drie dagen later weer weg is. Gek hè.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:05:20 #109
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174474075
quote:

[..]

[..]

Op dinsdag 17 oktober 2017 17:01 schreef Elan het volgende:

[..]

[..]

[/quote]

[..]

WTF????

[/quote] Stop met deze act
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:05:44 #110
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174474084
Wtf die quote trouwens

Klaas :')
pi_174474086
De logica ook echt. Hij faket dat hij geblesseerd is tegen PEC zodat hij tegen Sjakhtar kan spelen.
pi_174474088
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 17:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vond Tapia sowieso wat flegmatiek/voorzichtig spelen. Van Beek ging er vol in, dat gaf mij het idee dat hij nu toch wel de wat zekerdere keuze zou zijn.
BFF met GGMM
pi_174474089
quote:

[..]

[..]

Op dinsdag 17 oktober 2017 17:01 schreef Elan het volgende:

[..]

[..]

[/quote]

[..]

WTF????

[/quote]
Waarom zou hij dat in godsnaam doen (een blessure simuleren)
Waarom ga ik hier op in :')
blablablabla
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:06:32 #114
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174474100
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 17:05 schreef Tchock het volgende:
De logica ook echt. Hij faket dat hij geblesseerd is tegen PEC zodat hij tegen Sjakhtar kan spelen.
Veel minder druk toch. :D
pi_174474118
Ik denk dat als tapia zaterdag had blijven staan dat we die wedstrijd verloren hadden

het was een geluk bij een ongeluk dat van Beek erin kwam
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:07:45 #116
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_174474122
Ik heb het gevoel dat vanavond een van die avonden wordt. 3-2. _O_
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_174474123
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 17:05 schreef Tchock het volgende:
Tegen PEC zou falen ernstiger zijn dan in de CL tegen een zwaardere tegenstander zal klaas nu wel stellen.
blablablabla
pi_174474138
Tapia heeft gewoon geen mentaliteit voor het Feyenoord nivo

Hij trekt overal zijn benen voor terug en gaat de duels niet 100 procent in

ik ben klaar met die tapia
pi_174474147
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 17:08 schreef klaasweetalles het volgende:

Niet zo haten man.

[ Bericht 5% gewijzigd door DonRaja op 17-10-2017 17:18:15 ]
blablablabla
pi_174474188
quote:

Hij heeft van de week pas zijn zakken geleegd, zat Messi nog in.
pi_174474225
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 17:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hij heeft van de week pas zijn zakken geleegd, zat Messi nog in.
Hij mag dat bij Feyenoord wel iets meer laten zien maar in potentie is het zeker een goede speler.
blablablabla
pi_174474279
Hopen op een stuntje vanavond. FEYENOORD _O_
#12 is not for sale!
pi_174474299
quote:
Eerste Feyenoord-Ajax voor Makkelie
moeten we hier blij mee zijn...... :*
pi_174474390
quote:

En wat is volgens jou het Feyenoord niveau?
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:26:18 #125
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174474412
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

moeten we hier blij mee zijn...... :*
Nee.
pi_174474529
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 17:25 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

En wat is volgens jou het Feyenoord niveau?
Ronaldo
Messi
pi_174474663
quote:

[ afbeelding ]
Idd. heb gelijk een betje geplaatst.
Children of the night. What music they make.
pi_174474674
Hier verdwijnen posts :+
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:48:11 #129
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174474784
Een beetje vertrouwen voor vanavond jongens, er kan best wel een aardig resultaat uitrollen. Ik vind vanavond echt wel even belangrijk als zondag.

Ik hoop eigenlijk vooral dat we niet op 0 uit 18 gaan eindigen :@
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:08:30 #130
268260 Dr.Mikey
pi_174475134
Als niemand het verwacht staan we opeens op de jongens hebben allemaal de documentaire van Kuyt gezien en gaan .
R.I.P DTS.
pi_174475284
Zijn we er klaar voor?
pi_174475663
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn we er klaar voor?
ik wel

dit is een ploeg die we kunnen hebben

ben benieuwd of jorgensen toch gaat spelen
pi_174475752
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik wel

_O- _O-
Gewonnen van Napoli en hebben City uit in de 1e helft weggespeeld.

Succes
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:44:40 #134
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_174475898
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:38 schreef PSVCL het volgende:

[..]

_O- _O-

Succes
Kssssst

Weg jij
pi_174475911
quote:

[..]

_O- _O-

Succes
wij hebben psv in de 2e helft ook weggespeeld

wij zijn feyenoord
wij zijn kampioen
wij zijn de beste
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:02:10 #136
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174476367
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wij hebben psv in de 2e helft ook weggespeeld

wij zijn feyenoord
wij zijn kampioen
wij zijn de beste
_O_
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:11:35 #137
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174476634
quote:

[..]

_O- _O-

Succes
En jullie spelen tegen...?
4045
onlogisch
pi_174476733
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:11 schreef onlogisch het volgende:

[..]

En jullie spelen tegen...?
Haha ze spelen ook eens CL na 15 jaar
pi_174476765
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:15 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Haha ze spelen ook eens CL na 15 jaar
En meteen het laagste punten totaal ooit halen
pi_174476779
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:16 schreef hafcfan het volgende:

[..]

En meteen het laagste punten totaal ooit halen
0 uit 6 zou wel lachen zijn
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:21:22 #141
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_174476901
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:16 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Begin maar vast met lachen dan , meer dan 21 punt zie ze niet halen
Ik ben inmiddels overleden
pi_174477067
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:21 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Begin maar vast met lachen dan , meer dan 21 punt zie ze niet halen
0 punten uit 6 wedstrijden ;)
pi_174477091
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik wel

ben benieuwd of jorgensen toch gaat spelen
Zal weer vies tegenvallen allemaal. Een snelle tegengoal of blessure en je loopt weer achter dw feiten aam.
pi_174477114
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:26 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zal weer vies tegenvallen allemaal. Een snelle tegengoal of blessure en je loopt weer achter dw feiten aam.
kapitein jij begint weer op me zenuwen te werken

moeilijk he positief zijn
pi_174477188
beton middenveld vandaag.

voetballend vermogen = laag
pi_174477252
quote:
Uitslag poll: lezers verdeeld over kansen Feyenoord
Het kan alle kanten op, vanavond bij Feyenoord-Sjachtar Donetsk. Bezoekers van onze site worden het niet eens over de kansen van de Rotterdammers.

Sportredactie 17-10-17, 17:08
2
43 procent van de ruim zevenduizend stemmers op de poll op AD.nl denkt dat Feyenoord voor het eerst sinds 24 september 2002 een overwinning gaat boeken in de Champions League. Toen werd Newcastle United voor het eigen publiek verslagen (0-1). Evenveel stemmers zien het somber in en verwachten dat Sjachtar met de punten uit De Kuip vertrekt. Slechts veertien procent houdt het op een gelijkspel.

In de groep van Feyenoord ontvangt Manchester City vanavond Napoli. Bij zeges van City en Feyenoord is de strijd om plaats twee weer helemaal open. Feyenoord, Napoli en Sjachtar komen dan alle drie op drie punten.
ad.nl
pi_174477324
kleurloos elftal
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:35:04 #148
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_174477349
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:16 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Maar toch een stuk minder genant dan uit de EL geflikkerd worden door ehm.. hoe heet die club ook alweer.. Osivich of zo? :D

Op zich jammer om zo zwaar te loten én niet in vorm te zijn. Maar elke wedstrijd kan een keerpunt betekenen. Als het vanavond niet is dan toch wel zondag tegen de neuzen.
Een puntje vanavond zou knap zijn. ^O^
pi_174477468
feyenoord met jorgensen in de basis _O_
pi_174477470
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar toch een stuk minder genant dan uit de EL geflikkerd worden door ehm.. hoe heet die club ook alweer.. Osivich of zo? :D

Op zich jammer om zo zwaar te loten én niet in vorm te zijn. Maar elke wedstrijd kan een keerpunt betekenen. Als het vanavond niet is dan toch wel zondag tegen de neuzen.
Een puntje vanavond zou knap zijn. ^O^
Kan eens gebeuren na 44 jaar onafgebroken Europees voetbal.

Maken ze wel goed met het 3e kampioenschap in 4 jaar ;)
pi_174477601
Opstellingen
Feyenoord: Jones; Nieuwkoop, Van Beek, St.Juste, Haps; Amrabat, El Ahmadi, Vilhena; Berghuis, Jorgensen, Boetius.

Sjachtar: Pyatov; Butko, Ordets, Rakitskiy, Ismaily; Fred, Stepanenko; Marlos, Taison, Bernard; Ferreyra.
pi_174477658
Nieuwkoop is terug , praise the Lord _O_
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_174477661
Sterkste opstelling.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:47:01 #154
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174477662
Nou, prima eerste potje voor Nieuwkoop.
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:50:16 #155
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174477748
Nog een wijziging in de opstelling bij Feyenoord. Amrabat toch rechtsback, Nieuwkoop begint op de bank. Jens Toornstra dus in de basis.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:50:56 #156
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174477764
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:50 schreef Slobeend het volgende:
Nog een wijziging in de opstelling bij Feyenoord. Amrabat toch rechtsback, Nieuwkoop begint op de bank. Jens Toornstra dus in de basis.
Ja godver. :')
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:51:09 #157
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174477767
Ik kan Toornstra niet meer aanzien ;(
pi_174477777
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Er is geen enkele reden om positief te lopen zijn.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:52:08 #159
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174477791
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:51 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Er is geen enkele reden om positief te lopen zijn.
En ik vind jou meestal toch nog vrij positief :+
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:52:38 #160
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_174477807
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:26 schreef PSVCL het volgende:

[..]

0 punten uit 6 wedstrijden ;)
oh dat had 1 punt moeten zijn :@
Ik ben inmiddels overleden
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:53:01 #161
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174477821
Feyenoord twitteraccount komt toch weer met die eerste opstelling.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:53:38 #162
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174477835
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:53 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord twitteraccount komt toch weer met die eerste opstelling.
Je brengt me aardig in de war, Slobeend.
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:54:09 #163
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174477843
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:53 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Je brengt me aardig in de war, Slobeend.
Feyenoord brengt ons in de war :P.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:06:45 #164
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_174478105
Ik heb zo'n afkeer van tafelgastmalloten zonder professioneel voetbalverstand en ervaring. Wie dat heeft bedacht moeten ze een nekschot geven, zeker een amsterdammert ofzo....
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_174478165

dus
pi_174478182
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:52 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

En ik vind jou meestal toch nog vrij positief :+
Blamage tegen PEC en dan denken dat je Sjachtar wel even opzij gaat zetten. :')
pi_174478342
toonstra op de bank

en volgens gio niet om hem te sparen

iedereen ziet dat toornstra faalt al weken
pi_174478360
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:09 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Blamage tegen PEC en dan denken dat je Sjachtar wel even opzij gaat zetten. :')
scjaktar gaat niet zo pec spelen

die gaan gewoon voetballen dus er komt gewoon veel ruimte
pi_174478372
dit is al weken sterkste elftal in mijn hoofd

eindelijk krijgen we hem te zien

pi_174478425
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:18 schreef klaasweetalles het volgende:

[ afbeelding ]
Ben benieuwd idd.
pi_174478431
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:18 schreef klaasweetalles het volgende:

[ afbeelding ]
Geen Tapia :{ Heeft hij helemaal voor niks een blessure gefaket zaterdag.
pi_174478489
Benieuwd naar Amrabat op het middenveld. En naar Nieuwkoop _O_. Die was vorig jaar al moeiteloos vervanger van Karsdorp, en kan alleen maar beter worden.
pi_174478514
In elke linie een varkenoord speler in de basis
pi_174478553
Kleine 4-0 voor Shakthargoden
pi_174478740
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Moeilijk he, je aan weddenschappen houden en vervolgens iedereen negeren die erover begint
pi_174478745
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
In elke linie een varkenoord speler in de basis
Unicum?
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:34:49 #177
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_174478871
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:31 schreef Max23 het volgende:

[..]

Moeilijk he, je aan weddenschappen houden en vervolgens iedereen negeren die erover begint
sow
What can change the nature of a man?
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:41:33 #178
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174479079
Benieuwd of we het de eerste 10 min zonder tegendoelpunt redden
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:44:28 #179
268260 Dr.Mikey
pi_174479189
Prima opstelling.
R.I.P DTS.
pi_174479193
Nieuwkoopgod
pi_174479220
Als van Beek met zn bochel rechtop zou lopen zou hij 10 cm langer zijn
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:45:07 #182
22565 asco
Los in deze tent
pi_174479223
Nou, Doe Het.
pi_174479227
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Prima opstelling.
Eens
pi_174479266
witte broekjes jezus
pi_174479284
Tapia met zn paaseilandhoofd op de tribune
pi_174479293
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
witte broekjes jezus
:r
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:47:22 #187
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_174479314
gol (bijna)
2000 light years from home
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:47:23 #188
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174479316
Gvd :')
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:47:36 #189
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174479329
Had ie toch beter met rechts kunnen doen?
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:47:40 #190
268260 Dr.Mikey
pi_174479331
Waarom als thuisclub je broek aanpassen laat die gasten lekker in witte broek lopen.
R.I.P DTS.
pi_174479341
Oehhh
pi_174479349
Witte broekjes :r
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:48:21 #193
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_174479360
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom als thuisclub je broek aanpassen laat die gasten lekker in witte broek lopen.
Tenue van Feyenoord is niet gemaakt voor Europees voetbal. Altijd rare aanpassingen nodig.
pi_174479369
tering
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:48:28 #195
268260 Dr.Mikey
pi_174479370
Lekker begin
R.I.P DTS.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:49:03 #196
268260 Dr.Mikey
pi_174479396
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:48 schreef Merkie het volgende:

[..]

Tenue van Feyenoord is niet gemaakt voor Europees voetbal. Altijd rare aanpassingen nodig.
Is toch meer iets van de laatste jaren.
R.I.P DTS.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:49:23 #197
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_174479415
Weinig spelers die zich zo makkelijk aan het niveau van Feyenoord hebben aangepast als Haps.
pi_174479426
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
tering
Dat dacht ik ook toen ik je toch nog zag posten

Maar prima begin
pi_174479444
EINZ
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_174479450
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:49 schreef Merkie het volgende:
Weinig spelers die zich zo makkelijk aan het niveau van Feyenoord hebben aangepast als Haps.
Amrabat
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:51:20 #201
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_174479507
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:50 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Amrabat
Die is dat al lang ontstegen.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:51:27 #202
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_174479512
Diks al op het vliegtuig gezet?
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:51:51 #203
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_174479528
quote:

[..]

Amrabat
Beetje hype.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:52:12 #204
266972 govie
pi_174479546
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:49 schreef Merkie het volgende:
Kan ook negatief zijn aan het niveau aanpassen...
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:52:22 #205
268260 Dr.Mikey
pi_174479556
quote:

[..]

Amrabat
St Juste.
R.I.P DTS.
pi_174479570
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:51 schreef Merkie het volgende:

[..]

Beetje hype.
Eens. Wel toffe acties.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:53:07 #207
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_174479597
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Eens. Wel toffe acties.
Klopt, maar beetje een showvoetballer. Borst vooruit, ferme schouderduw, leuk hoor.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:53:09 #208
268260 Dr.Mikey
pi_174479599
Yes
R.I.P DTS.
pi_174479616
JAAAAAAAAA
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:53:19 #210
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174479617
JAAAA
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:53:20 #211
268260 Dr.Mikey
pi_174479619
Yes yes yes
R.I.P DTS.
pi_174479622
wat een genot
pi_174479631
yessssssssssssssssssssssssssssssss
pi_174479632
JAAAALAALALALALA BERGHUIS JAJAJAJAAJAA
pi_174479641
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BERGHUIS
pi_174479658
goed schot tony hoor
pi_174479661
shaktar blameert zich
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:54:04 #218
268260 Dr.Mikey
pi_174479672
Memorabele avond lekker ouderwets
R.I.P DTS.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:54:08 #219
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_174479674
Voor het eerst dit seizoen dat ik weer de wil om te winnen zie, zoals ik die vorig seizoen zo vaak zag.
pi_174479676
Niet dat je er iets aan zou hebben als je dit wint. :@
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:54:11 #221
22565 asco
Los in deze tent
pi_174479681
JAAAAAAAAA HOERUHHH
pi_174479698
Matig gekeept
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_174479699
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:54 schreef Merkie het volgende:
Voor het eerst dit seizoen dat ik weer de wil om te winnen zie, zoals ik die vorig seizoen zo vaak zag.
Nieuwkoop is de reden.
pi_174479710
Jajajaja
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:54:57 #225
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_174479724
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nieuwkoop is de reden.
Valt mee, denk eerder Jorgensen.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:55:04 #226
266972 govie
pi_174479728
Hopsa!

dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:55:22 #227
268260 Dr.Mikey
pi_174479744
Jaja kuip erachter mooi dit
R.I.P DTS.
pi_174479746
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nieuwkoop is de reden.
Die liet zich anders net ook gewoon kinderlijk uitkappen direct na de 1-0.
pi_174479758
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:54 schreef Merkie het volgende:

[..]

Valt mee, denk eerder Jorgensen.
Was ook een grapje :P.
pi_174479794
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jaja kuip erachter mooi dit
Mikeygod
pi_174479836
Hoe is dat afgelopen met die dopingzaak van die speler van Shaktar?
pi_174479915
Dit gaat lekker hoor _O_
blablablabla
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:59:03 #233
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_174479949
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:58 schreef Elan het volgende:
Dit gaat lekker hoor _O_
Lijkt wel gatenkaas achter man.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_174480003
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:59 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Lijkt wel gatenkaas achter man.
Idd ziet er niet goed uit.
Optimaal geprofiteerd door Berghuis natuurlijk
blablablabla
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:00:23 #235
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_174480013
Wachten op de 2-0 toch?
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:00:59 #236
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174480044
Heerlijke corner weer
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:01:16 #237
266972 govie
pi_174480064
Dit is echt zo'n wedstrijd die je kan verliezen 4-1, ik ben er niet zeker van tegen counterploegen.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:02:08 #238
268260 Dr.Mikey
pi_174480103
Na de goal niet vergeten te voetballen.
R.I.P DTS.
pi_174480145
Amrabat kan ook beter uit de voeten op het middenveld
blablablabla
pi_174480162
Amrabat zegt ie. Was ook echt Berghuis
pi_174480164
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:56 schreef Scrummie het volgende:
Srna?

Geen idee.
pi_174480282
Wat is eigenlijk de reden dat er Europees van die witte vlakken achter op het shirt moeten?
pi_174480303
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:56 schreef Scrummie het volgende:
Die heeft nog steeds een lekker wijf
pi_174480356
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:06 schreef Max23 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit is geen vraag op mijn antwoord.
pi_174480380
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Klopt, maar wel noemenswaardig
pi_174480398
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat onderzoek loopt nog
blablablabla
pi_174480406
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:09 schreef Max23 het volgende:

[..]

Klopt, maar wel noemenswaardig
Klopt, aardige dame :).
pi_174480422
Tyfus zeg
blablablabla
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:10:10 #249
268260 Dr.Mikey
pi_174480426
Shit
R.I.P DTS.
pi_174480435
Jezus.
pi_174480439
-O-
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:10:24 #252
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174480441
Lag lekker open
pi_174480448
Godverdomme Jones :r
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_174480460
Sta als mongooltjes te wijzen gvd
blablablabla
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:11:07 #255
268260 Dr.Mikey
pi_174480472
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme Jones :r
Wat simpel iedereen stond fout hoor.
R.I.P DTS.
pi_174480479
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:10 schreef Elan het volgende:
Sta als mongooltjes te wijzen gvd
Henk Timmer kon dat ook altijd goed
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:11:23 #257
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_174480483
Slim gelopen, perfecte pass.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:11:30 #258
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174480490
Weer een slorige pass van Vilhena. Je verwacht het niet...
pi_174480498
Vermeer had deze bal makkelijk gepakt.
pi_174480523
Hopelijk mag Kennethgod snel weer plaatsnemen onder de lat.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:12:19 #261
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_174480530
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:11 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Henk Timmer kon dat ook altijd goed
die deed er ook nog altijd een soort huilgezicht bij.
pi_174480537
Van Beek heeft de draaicirkel van Ron Vlaar overgenomen.
pi_174480545
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:11 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Wat simpel iedereen stond fout hoor.
Jones ook.

Als Jones niet onnodig ver uit zijn goal had gestaan had het in ieder geval geen 100% goal geweest.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_174480548
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:06 schreef Max23 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooie pompeblêdden :Y
pi_174480562
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:11 schreef Typisch het volgende:
Vermeer had deze bal makkelijk gepakt.
Jones zag er idd weer wat ongelukkig uit ja. Dit jaar oogt hij stuk minder stabiel dan vorig jaar

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2017 21:13:23 ]
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:13:08 #266
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174480563
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:12 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

die deed er ook nog altijd een soort huilgezicht bij.
Ik krijg flashbacks, kunnen we ophouden over die fietsenmaker?
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:13:09 #267
268260 Dr.Mikey
pi_174480565
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:12 schreef Typisch het volgende:
Hopelijk mag Kennethgod snel weer plaatsnemen onder de lat.
En Kramer Nelom en Bilal ook vast in de basis.
R.I.P DTS.
pi_174480572
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:12 schreef T3hTommay het volgende:
Van Beek heeft de draaicirkel van Ron Vlaar overgenomen.
Alsof Van Beek een speler die op volle snelheid was met een betere draaicirkel wel had gehad :').
pi_174480610
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:13 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik krijg flashbacks, kunnen we ophouden over die fietsenmaker?
DANNY BUIJS
THEO LUCIUS
SERGINHO GREENE
DWIGHT TIENDALLI

TOPTEAM
pi_174480626
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Alsof Van Beek een speler die op volle snelheid was met een betere draaicirkel wel had gehad :').
Als hij een beetje goed staat had dat al niet gehoeven, maar dat zal 'ie wel verleerd zijn na zeven jaar aan blessures.
pi_174480634
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:13 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Jones zag er idd weer wat ongelukkig uit ja. Dit jaar oogt hij stuk minder stabiel dan vorig jaar
Je zou bijna denken dat hij met een reden bijna nooit gekeept heeft tijdens zijn carrière als er een andere fitte keeper in de selectie zat.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:15:27 #272
268260 Dr.Mikey
pi_174480673
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jones ook.

Als Jones niet onnodig ver uit zijn goal had gestaan had het in ieder geval geen 100% goal geweest.
Ze zetten een aanval op Vilhena verneukt het. Fred geeft een pass en het is goal.
R.I.P DTS.
pi_174480679
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat hij met een reden bijna nooit gekeept heeft tijdens zijn carrière als er een andere fitte keeper in de selectie zat.
Bijna wel ja. Maar voetballend raakt hij snel in paniek.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:15:35 #274
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174480681
Goedzo Karim en Bart, zo moet het!
pi_174480689
Ah, Jorgensen doet ook mee.
pi_174480696
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ze zetten een aanval op Vilhena verneukt het. Fred geeft een pass en het is goal.
Je bedoelt Fredj
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:15:58 #277
268260 Dr.Mikey
pi_174480705
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zo als Vermeer bedoel je.
R.I.P DTS.
pi_174480719
Is Schelvis commentator bij Ziggo?
pi_174480737
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Je kunt toch niet ontkennen dat Jones echt maar matig is dit jaar?
pi_174480742
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:16 schreef Scrummie het volgende:
Is Schelvis commentator bij Ziggo?
Nee
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:16:52 #281
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174480752
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:14 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

DANNY BUIJS
THEO LUCIUS
SERGINHO GREENE
DWIGHT TIENDALLI

TOPTEAM
Tiendalli idd al bijna vergeten. Chronische schaambeenontsteking op twee benen was dat :D
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:17:45 #282
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174480785
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Bij Vermeer was het niet terecht.
pi_174480816
Ze zitten wel op voetbal.
pi_174480831
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:14 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

DANNY BUIJS
THEO LUCIUS
SERGINHO GREENE
DWIGHT TIENDALLI

TOPTEAM
In De Kuip vorig seizoen regelmatig een gozer met Greene op zijn shirtje gezien.

Dan ben je een behoorlijke baas.
pi_174480867
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:18 schreef Scrummie het volgende:
Ze zitten wel op voetbal.
Die Braziliaantjes.

Is die anekdote over Fredj al voorbijgekomen dat hij door Feyenoord niet goed genoeg bevonden was.
pi_174480904
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Die Braziliaantjes.

Is die anekdote over Fredj al voorbijgekomen dat hij door Feyenoord niet goed genoeg bevonden was.
Volgens mij niet.

Ooit gehoord dat dat ook voor good old Cafu gold in de jaren 90, klopt dat?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2017 21:21:42 ]
pi_174480905
Boetius zit ook in de broekzak van die rechtsback
pi_174480912
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Die Braziliaantjes.

Oh en dat is deze denk je?
Van alles is weer waardeloos.
pi_174480922
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:21 schreef Oldground het volgende:

[..]

Oh en dat is deze denk je?
Geen idee. :D
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:22:42 #290
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_174480932
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:21 schreef kapiteintje het volgende:
Boetius zit ook in de broekzak van die rechtsback
Wat dat betreft mis je toch wel de fysiek van Elia.
pi_174480944
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Geen idee. :D
Ben benieuwd of die andere nog speelt.
pi_174480957
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:23 schreef Oldground het volgende:

[..]

Ben benieuwd of die andere nog speelt.
Ik dacht nog ergens in Brazilië.
pi_174480972
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:22 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hij leek wel wat breder te zijn geworden, maar erg nuttig is het nog niet nee.
pi_174480987
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik dacht nog ergens in Brazilië.
Ja zou goed kunnen, bij een van die topclubs daar.
pi_174480996
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:24 schreef Oldground het volgende:

[..]

Ja zou goed kunnen, bij een van die topclubs daar.
Atletico Mineiro. Volgens wikipedia dan :P.
pi_174481005
quote:

[..]

twee keer een goede actie en de back houdt wel wat afstand. Maar nog geen actie gezien van de Boet.
pi_174481012
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Atletico Mineiro. Volgens wikipedia dan :P.
Ah, al wat afgezakt dus. ;)
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:25:18 #298
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174481018
quote:

[..]

De fysiek van Elia? _O-
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:25:44 #299
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174481044
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:25 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

De fysiek van Elia? _O-
Inderdaad.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:26:04 #301