quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:59 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Niet als minimum, dat is natuurlijk ook weer flink overdreven.
De beker echter is meer voor Vitesse, Groningen, Utrecht etc.
Sneue vent manquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ben alleen een man van mijn woord aan de man die me elke maand een vette salaris bezorgt
voor de rest????
[ afbeelding ]
Volgende week kan je weer koploper zijn. Dus dat valt wel mee. En we hebben PSV-uit al gehad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:44 schreef mitchelll0181 het volgende:
Feyenoorder till i die.
Maar het gaat weer heel lang duren voor we weer kampioen worden.
Op papier beste elftal, maar 2 zekerheidjes verliezen.
Hou maar op, tis al klaar dit seizoen.
Dit. En dan worden de supporters boos als ze punten verspelen en achter raken op de nummer 1 terwijl dat toch te verwachten valt op basis van voorgaande jarenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]![]()
Doe eerst eens structureel mee om de titel. Feyenoord heeft één kampioenschap meer dan de clubs die jij noemt in 20 jaar tijd.
Het is dat we afgelopen seizoen met veel geluk kampioen zijn geworden want het was alles behalve overtuigend.quote:
Rot zelf maar op. Successupporters als jou kan Feyenoord missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:59 schreef fukforce het volgende:
Jongens ga vooral door met het kontje likken van Gio. Deze man is een echte schande voor de club beter pleuren ze zijn standbeeld in de Maas.
Gio rot op en neem die mapangpag Ollie mee terug naar Rotterdam West!!
Welke trainer?? Die incompetente lul die nu al een tijdje aan het roer staat samen met Mario Been een van de grootste droeftoeters die de club ooit gezien!heeft! Kind van Feyenoord rot op man de club is van de supporters Gio is maar een passant die ff zijn zakken komt vullen.quote:Op zondag 15 oktober 2017 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fukforce als je elke keer zo met weinig respect over onze trainer praat ben je een nep supporter.
Daarom is het erafhalen van Boetius en het inbrengen van Bilal zeer vreemd te noemen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:59 schreef klaasweetalles het volgende:
vorig jaar waren er ook van die overspannen reacties hier na die slechte resultaten na negen gewonnen wedstrijden
Feyenoord gaat het dit seizoen gewoon heel erg moeilijk krijgen in de thuiswedstrijden
vorig seizoen kwamen tegenstanders de kuip in om er nog een wedstrijd van te maken, nu gaan ze waarschijnlijk allemaal net zoals nac spelen.....met een grote cirkel om hun eigen zestien.
Ik verwacht meer van dit soort wedstrijden in de kuip.
Dat is ook weer zo opportunistisch, de 3 punten tegen de kleine tegenstanders zijn broodnodig wil je kampioen worden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Volgende week kan je weer koploper zijn. Dus dat valt wel mee. En we hebben PSV-uit al gehad.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Volgende week kan je weer koploper zijn. Dus dat valt wel mee. En we hebben PSV-uit al gehad.
dan gaan ze de week erna wel weer bij ado onderuit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Uh?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ook, proostquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Van Beek viel goed in. En nu ga ik bier zuipen.
Gast.... Hef jezelf op.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:59 schreef klaasweetalles het volgende:
vorig jaar waren er ook van die overspannen reacties hier na die slechte resultaten na negen gewonnen wedstrijden
Feyenoord gaat het dit seizoen gewoon heel erg moeilijk krijgen in de thuiswedstrijden
vorig seizoen kwamen tegenstanders de kuip in om er nog een wedstrijd van te maken, nu gaan ze waarschijnlijk allemaal net zoals nac spelen.....met een grote cirkel om hun eigen zestien.
Hef jezelf op. Je bent geen man van je woord.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Lenny free money deze week. Shaktar had odd van 2,20 koekoekquote:Op zondag 15 oktober 2017 02:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hef jezelf op. Je bent geen man van je woord.
Het zijn er trouwens ook altijd een stuk meer dan normaal om de teleurstelling weg te zuipen dus ik ben benieuwd hoe ik me morgenochtend voelquote:Op zondag 15 oktober 2017 01:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ze smaken toch altijd net iets minder goed na zo'n teleurstellende avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |