Als je heel je volwassen leven in de schijnwerpers staat ga je jezelf normaal gesproken vanzelf normaal leren uit te drukken.quote:Op zondag 15 oktober 2017 22:10 schreef TC03 het volgende:
Ik verbaas me er over hoe welbespraakt Kuijt eigenlijk is voor 'slechts' een schilder.
Die heeft Vilhena dan overgeslagen denk ik.quote:Op zondag 15 oktober 2017 22:11 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Als je zo vaak in de spotlights staat krijg je echt wel ergens een cursusje spreken in publiek enzo
Toch zijn er maar weinig voetballers die zo welbespraakt zijn. En daarnaast is welbespraaktheid niet 'slechts' een cursus, je moet ook heldere gedachtes hebben voordat je ze uitspreekt. Genoeg oudere voetballers die ik daar niet op kan betrappen. Zijn leiderschapskwaliteiten en communicatieve vaardigheden liggen gewoon ver boven die van de gemiddelde schilder.quote:Op zondag 15 oktober 2017 22:11 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Als je zo vaak in de spotlights staat krijg je echt wel ergens een cursusje spreken in publiek enzo
Dirk is ook een nette en intelligente man.. dat scheelt ook enorm.quote:Op zondag 15 oktober 2017 22:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch zijn er maar weinig voetballers die zo welbespraakt zijn. En daarnaast is welbespraaktheid niet 'slechts' een cursus, je moet ook heldere gedachtes hebben voordat je ze uitspreekt. Genoeg oudere voetballers die ik daar niet op kan betrappen.
Ik denk niet dat een man mij ooit nog zo blij gaat maken als Dirk fucking Kuyt.quote:Op zondag 15 oktober 2017 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Kuijt is wel een van de grootste legendes in het nederlands voetbal. Zo simpel is dat. Over 50 jaar weten ze nog wie hij was.
Linkje?quote:Op zondag 15 oktober 2017 22:54 schreef fetX het volgende:
Bij het terugkijken krijg ik 'kan niet afspelen in deze browser'. Zowel in Safari als Chrome. Verdomme
je bedoel in ziggo terugkijkenquote:Op zondag 15 oktober 2017 22:54 schreef fetX het volgende:
Bij het terugkijken krijg ik 'kan niet afspelen in deze browser'. Zowel in Safari als Chrome. Verdomme
Thanks! Nog niet aan gedacht om het via Ziggo terug te kijken. Geluktquote:Op zondag 15 oktober 2017 22:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je bedoel in ziggo terugkijken
firefox nemen
Clasie lekker terug naar het oude nest brengen johquote:Op zondag 15 oktober 2017 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik sprak vandaag wat fans van Brugge en Clasie noemen ze daar een miskoop terwijl Vormer captain en de grote meneer is daar.
Vormer speelt heerlijk daar.quote:Op zondag 15 oktober 2017 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik sprak vandaag wat fans van Brugge en Clasie noemen ze daar een miskoop terwijl Vormer captain en de grote meneer is daar.
Clasie is ook geblesseerdquote:Op zondag 15 oktober 2017 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vrije trappen worden ook allemaal verspild.quote:Op maandag 16 oktober 2017 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ruud Vormer mag alleen al voor zn corners terugkomen. God wat erger ik me daaraan.
Inderdaad, kleine vereiste daarvoor is dat hij toch tenminste gékocht moet zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2017 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vormer speelt heerlijk daar.
Hoe kan Clasie nou een miskoop zijn.
Ik ook net terug gekeken, zie je het een keer van de andere kant hoe een speler zoiets beleefd.quote:Op maandag 16 oktober 2017 00:48 schreef Typisch het volgende:
Net effe docuutje van Kuyt teruggekeken. Mooie beelden, vooral die gesprekken met de zaakwaarnemer vond ik leuk eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |