Thuis. In Nederland. Dit is allemaal via de telefoon gebeurd. Heb zijn moeder net gesproken en gewoon geklaagd en keihard lopen janken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waar ben je nu dan? Hij heeft je toch niet geslagen?
Maar je man zit in Marrokko?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Thuis. In Nederland. Dit is allemaal via de telefoon gebeurd. Heb zijn moeder net gesproken en gewoon geklaagd en keihard lopen janken.
Waarom is dit mijn verdiende loon?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:14 schreef nostra het volgende:
Als je geen troll bent is dit je verdiende loon.
Nee, hij zit momenteel niet in Marokko. Doet er verder ook niet toe. Hij flipte omdat ik privé belde.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar je man zit in Marrokko?
Ik ken zijn ziekelijke gedachtegang. Hij dacht waarschijnlijk dat ik tussen 12 en 3 uur in de nacht (laatste keer dat ik hem belde was 23:55 en toen wel met nummer) met mannen aan bellen was. Het is gewoon ziek.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:14 schreef Lienekien het volgende:
Nou meid. En waarom mag je je echtgenoot niet privé bellen?
Ik denk dat het misging toen je overnachtte in hetzelfde huis als hij. Want toen moest je op stel en sprong met hem trouwen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom is dit mijn verdiende loon?
Dat weet je dondersgoed.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, moest van mijn familie. Ik heb zijn moeder net gesproken en die zei heb geduld. Hij is gewoon snel agressief en begint dan te schelden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat het misging toen je overnachtte in hetzelfde huis als hij. Want toen moest je op stel en sprong met hem trouwen.
Door je verneukte opvattingen over relaties, huwelijk, liefde en daaraan gekoppeld je zucht naar materialisme. Die je allen met hand en tand verdedigt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Maar je moest niet in hetzelfde huis overnachten. In jouw wereld is dit hoe jij nu op de blaren moet zitten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, moest van mijn familie. Ik heb zijn moeder net gesproken en die zei heb geduld. Hij is gewoon snel agressief en begint dan te schelden.
Weet je wat het is, Droopie.. en nu ga ik eerlijk zijn. Hij geeft me altijd de schuld dat ik fout zit. Alles is mijn schuld. Ik ben de slechte. Gisteren noemde hij mij ook al oude.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:17 schreef Droopie het volgende:
Soms kan ik mij nog iets voorstellen dat vrouwen in een lange relatie zo onder de plak zitten/ onderdrukt worden dat ze niet meer wegdurven.
Maar jij
Moest je ook zwanger worden van je familie?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ja, moest van mijn familie. Ik heb zijn moeder net gesproken en die zei heb geduld. Hij is gewoon snel agressief en begint dan te schelden.
Materialisme heeft daar niks te maken. Hij is niet rijk. Ik had een beter inkomen dan hem. Daar was het mij niet om te doen bij hem.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Door je verneukte opvattingen over relaties, huwelijk, liefde en daaraan gekoppeld je zucht naar materialisme. Die je allen met hand en tand verdedigt.
En ja, dat is niet geheel je eigen schuld; een gedeelte komt natuurlijk door je omgeving / de mensen om je heen.
Maar toch blijf je er steeds zelf weer voor kiezen. Terwijl je genoeg andere opties hebt.
En wat let je om gewoon je spullen te pakken en weg te gaan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Weet je wat het is, Droopie.. en nu ga ik eerlijk zijn. Hij geeft me altijd de schuld dat ik fout zit. Alles is mijn schuld. Ik ben de slechte. Gisteren noemde hij mij ook al oude.
Tja het is niet echt iets waar Marokkanen bekend om staan hé?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Onzin. Wist ik toen hoe ziek hij is?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar je moest niet in hetzelfde huis overnachten. In jouw wereld is dit hoe jij nu op de blaren moet zitten.
Ze heeft de keuze (of iig de opties) om een sterke onafhankelijke vrouw te zijn, maar kiest er steeds weer voor om een slaafse voetveeg te zijn. Want cultuur ofzo. Plus dat hele decadente en materialistische 'ik wil een trophy-wife zijn' gedoe, vanuit een of andere ego-trip.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:18 schreef 8777 het volgende:
WAAROM BLIJF JE BIJ DEZE EIKEL?
Lief zijn werkt bij jou niet dus vandaar de hoofdletters. Waarom moppie? Wat heeft deze kerel jou te bieden?
Ik ben ook jaloers en bezitterig maar jouw vent haalt mij in op deze zaken, waarom sta je dat toe schatje? Je bent toch een sterke onafhankelijke vrouw? Waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |