abonnement Unibet Coolblue
pi_174420661
Politie heeft Anne Faber gevonden



quote:
Onderzoek Anne Faber: specifieke plek Zeewolde onderzocht

Laatste update:
12-10-2017 | 09:41

Zeewolde - Donderdag 12 oktober wordt één specifieke plek nader onderzocht omdat het vermoeden is dat het lichaam van Anne daar verborgen is.

Op basis van onderzoeksinformatie kwam woensdagavond laat een ander gebied in beeld dan daar waar eerder die dag gezocht was. Dit gebied, in de omgeving van het Nulderpad in de gemeente Zeewolde, werd in de nacht van woensdag 11 op donderdag 12 oktober afgezet. Daar werd één specifieke plek gevonden waar vermoedelijk het lichaam van Anne verborgen is.

Het gebied is afgezet en forensische experts doen nader onderzoek. Dit onderzoek gebeurt zorgvuldig om geen sporen te vernietigen en zal langere tijd in beslag nemen.

Zodra er meer informatie is, zullen we dat melden.

In verband met deze omstandigheden zijn andere zoekacties voor dit moment stil gelegd.

In het dossier van Anne Faber staat alle informatie rond de vermissing en de laatste ontwikkelingen.

Bron: Politie
Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN
quote:
DONDERDAG 12 OKTOBER
OM: lichaam Anne Faber gevonden in Zeewolde
In een natuurgebied in Zeewolde is het lichaam gevonden van Anne Faber. Dat heeft het Openbaar Ministerie bekendgemaakt op een persconferentie.

link
Verdachte Michael P. (27) blijft langer vastzitten voor betrokkenheid bij de verdwijning van Anne Faber. Dat heeft de rechter-commissaris donderdagochtend besloten. P. blijft in ieder geval nog twee weken in voorlopige hechtenis
10:32
De politie heeft een specifiek gebied in Zeewolde afgezet waar ze vermoeden dat het lichaam van Anne Faber is verborgen. Dat heeft de politie zojuist bekendgemaakt.
Gisteren werd ook al in het gebied gezocht naar Anne Faber (25), die sinds 29 september wordt vermist. De politie zoekt nu in de omgeving van het Nulderpad.
- De recherche heeft een specifieke locatie in beeld waar het lichaam van Anne Faber moet liggen. Dat meldt de politie. De zoekactie concentreert zich op het Nulderpad in het Horsterwold in Flevoland. Het gebied is afgezet. De politie benadrukt dat er nog geen lichaam gevonden is.
- Het onderzoek naar Anne Faber richt zich vandaag opnieuw op natuurgebied De Stille Kern in Zeewolde. Op andere plekken komen voorlopig geen zoekacties meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:

Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
(Dat wil zeggen: kom niet met :"misschien was ze wel depressief" of "relatieproblemen" want daar is nergens aanleiding voor dus opbokken met die onzin
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
-ook opmerkingen over d'r foto's kunnen achterwege blijven. (spiegelingen, weerkaatsingen, vrolijk/boos/bang etc etc
-BELANGRIJK Verdachte is de 27-jarige M.P. uit Zeewolde. Gelieve niet de volledige naam te posten aub
-BELANGRIJKSTE TIP: Negeer onzinposts, zet een TR en ga aub niet quoten. Negeren is de beste manier om een troll te ontmoedigen om zijn onzin voort te zetten

Route (bijgezet later) https://www.route.nl/fiet(...)t-en-langs-soest/map
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174420668
AletteJurgens twitterde op maandag 09-10-2017 om 17:46:13 In 2002 zat ik opgenomen op de WA Hoeve in Den Dolder tegenover de forensisch psychiatrische kliniek, het verbaasde me toen al 1/2 reageer retweet
AletteJurgens twitterde op maandag 09-10-2017 om 17:47:24 Dat er mannen zaten die zich vrij op het terrein mochten bewegen maar er niet af mochten ... Terwijl er geen hek omheen staat #annefaber reageer retweet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:57:19 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174420744
Joh, ga nou niet de Twitter van zo iemand nog een keer onder de aandacht brengen, het zijn tweets van bijna een week geleden, of probeer je op die manier de anonieme geïnterviewde een naam te geven?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174420779
Had gelezen dat ze eindelijk had bereikt wat ze wilde worden en dan zo uit het leven gegrepen worden :{

De eerste foto laat ook zien, dat het een normale meid was van 25, in de bloei van haar leven. Op de verkeerde plaats, op het verkeerde moment :{
pi_174420784
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:57 schreef Leandra het volgende:
Joh, ga nou niet de Twitter van zo iemand nog een keer onder de aandacht brengen, het zijn tweets van bijna een week geleden, of probeer je op die manier de anonieme geïnterviewde een naam te geven?
Als je even goed leest zat dat meisje daar in 2002 :W
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174420892
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:59 schreef StephanL het volgende:
Had gelezen dat ze eindelijk had bereikt wat ze wilde worden en dan zo uit het leven gegrepen worden :{

De eerste foto laat ook zien, dat het een normale meid was van 25, in de bloei van haar leven. Op de verkeerde plaats, op het verkeerde moment :{
Ze komt over als een hardwerkende vrouw die met zwoegen naar haar doel werkte. Al die jaren, flink geploeterd op school en studie, nog zo veel vooruitzicht, om afgenomen te worden door een man die zijn handen niet thuis kan houden.
pi_174420898
-

[ Bericht 50% gewijzigd door Joppiez op 14-10-2017 21:05:45 ]
pi_174420907
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:59 schreef StephanL het volgende:
Had gelezen dat ze eindelijk had bereikt wat ze wilde worden en dan zo uit het leven gegrepen worden :{

De eerste foto laat ook zien, dat het een normale meid was van 25, in de bloei van haar leven. Op de verkeerde plaats, op het verkeerde moment :{
Erg zonde inderdaad. En dan ook de manier waarop. Als ze door een ongeluk om het leven was gekomen, een plotselinge blikseminslag, was het ook verschrikkelijk geweest. Maar dat die laatste momenten van zo'n mooi leven zo afschuwelijk verlopen zijn, dat is onverteerbaar.
pi_174420998
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:59 schreef StephanL het volgende:
Had gelezen dat ze eindelijk had bereikt wat ze wilde worden en dan zo uit het leven gegrepen worden :{

De eerste foto laat ook zien, dat het een normale meid was van 25, in de bloei van haar leven. Op de verkeerde plaats, op het verkeerde moment :{
tja, shit happens.

Nicht fietste dag naar behalen van haar Master of Sciences zo onder een auto...Ook zonde.

Sommige mensen worden maar drie jaar, ook zonde.

Anderen gaan dood voordat ze goed en wel geboren zijn.

Enfin, soms moet je het leven vieren en blij zijn met de jaren die je krijgt. Gaan zitten sippen om een onbekende griet op een openbaar Forum...

Ik ben daar wat te nuchter voor.
pi_174421007
Kon die gek het maar beseffen. Dat zou ik willen. Dat hij zich later realiseert wat hij echt heeft aangericht, hoe het voor haar is geweest en voor iedereen om haar heen. Dat hij tot dat inzicht komt en kapot gaat, net zo hard om haar rouwt als haar familie zelf, maar met het besef dat hij het zelf gedaan heeft. Dat zou ik een mooie straf vinden.
pi_174421051
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

tja, shit happens.

Nicht fietste dag naar behalen van haar Master of Sciences zo onder een auto...Ook zonde.

Sommige mensen worden maar drie jaar, ook zonde.

Anderen gaan dood voordat ze goed en wel geboren zijn.

Enfin, soms moet je het leven vieren en blij zijn met de jaren die je krijgt. Gaan zitten sippen om een onbekende griet op een openbaar Forum...

Ik ben daar wat te nuchter voor.
Tja, dat kan. Al is het wel op een forum over Anne ;)
pi_174421092
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:05 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Erg zonde inderdaad. En dan ook de manier waarop. Als ze door een ongeluk om het leven was gekomen, een plotselinge blikseminslag, was het ook verschrikkelijk geweest. Maar dat die laatste momenten van zo'n mooi leven zo afschuwelijk verlopen zijn, dat is onverteerbaar.
pffff...

Kom op meid, en hou ook op met dat fantaseren hier over haar laatste momenten. Gadverdamme, ik vraag me serieus af of je het opwindend vind.

Dit is nu de zevende of achtste keer dat je erover begint hier. Hoe zouden haar laatste momenten geweest zijn...

Echt gestoord gedrag om daar steeds over te willen praten.
pi_174421094
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:09 schreef EternalNow het volgende:
Kon die gek het maar beseffen. Dat zou ik willen. Dat hij zich later realiseert wat hij echt heeft aangericht, hoe het voor haar is geweest en voor iedereen om haar heen. Dat hij tot dat inzicht komt en kapot gaat, net zo hard om haar rouwt als haar familie zelf, maar met het besef dat hij het zelf gedaan heeft. Dat zou ik een mooie straf vinden.
Ik vermoed dat ik wel weet hoe hij er over denkt, gezien zijn verleden boeit het hem helemaal niks en is hij er weer trots op. Helaas.
pi_174421103
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

tja, shit happens.

Chique wel }:|
pi_174421119
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:27 schreef Patroon het volgende:
Straks is ze levend naar dat huisje gevracht en daar nog enige dagen in leven geweest...
Ook dát zou zelfs zomaar kunnen, we weten het niet op dit moment.
pi_174421132
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

pffff...

Kom op meid, en hou ook op met dat fantaseren hier over haar laatste momenten. Gadverdamme, ik vraag me serieus af of je het opwindend vind.

Dit is nu de zevende of achtste keer dat je erover begint hier. Hoe zouden haar laatste momenten geweest zijn...

Echt gestoord gedrag om daar steeds over te willen praten.
Nah, het heeft geen zin om hier met jou over te praten. Want het doet je sowieso al niet veel, dus dan snap je ook niet de gedachtegang van mensen die het wel wat doet.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:15:15 #17
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174421136
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:59 schreef StephanL het volgende:
Had gelezen dat ze eindelijk had bereikt wat ze wilde worden en dan zo uit het leven gegrepen worden :{

De eerste foto laat ook zien, dat het een normale meid was van 25, in de bloei van haar leven. Op de verkeerde plaats, op het verkeerde moment :{
Waar had je dat gelezen?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174421141
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

tja, shit happens.

Nicht fietste dag naar behalen van haar Master of Sciences zo onder een auto...Ook zonde.

Sommige mensen worden maar drie jaar, ook zonde.

Anderen gaan dood voordat ze goed en wel geboren zijn.

Enfin, soms moet je het leven vieren en blij zijn met de jaren die je krijgt. Gaan zitten sippen om een onbekende griet op een openbaar Forum...

Ik ben daar wat te nuchter voor.
Het stemt toch treurig dat er wezens rondlopen die willens en wetens een ander van kant willen maken en ervoor nog willen martelen. Een vorm van egoïsme die voor 99.99% ondenkbaar is gelukkig.

Dat idee kan wel aangrijpen, hoef je Anne niet voor te kennen. Een ongeluk is onfortuinlijk, maar totaal niet te vergelijken emotioneel gezien.
pi_174421154
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:13 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ik wel weet hoe hij er over denkt, gezien zijn verleden boeit het hem helemaal niks en is hij er weer trots op. Helaas.
Ja, daar ben ik ook wel vrij zeker van, helaas.
pi_174421159
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

tja, shit happens.

Nicht fietste dag naar behalen van haar Master of Sciences zo onder een auto...Ook zonde.

Sommige mensen worden maar drie jaar, ook zonde.

Anderen gaan dood voordat ze goed en wel geboren zijn.

Enfin, soms moet je het leven vieren en blij zijn met de jaren die je krijgt. Gaan zitten sippen om een onbekende griet op een openbaar Forum...

Ik ben daar wat te nuchter voor.
Klopt ook wel hoor, en niet sippig, maar het is wel erg zuur voor haar en de omgeving. Ze ging wat leuks doen en toen was ze er niet meer. :X
pi_174421196
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:15 schreef Maraca het volgende:

[..]

Waar had je dat gelezen?
Hier is een mooi artikel, denk dat het daar over gaat:

https://www.ad.nl/dossier(...)d-verknald~af36f542/
pi_174421209
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:15 schreef Maraca het volgende:

[..]

Waar had je dat gelezen?
Op een site van een mede studente. Ze wilde iets doen met bestuursrechten in de kunst wereld. dus een bestuursrechten studie gedaan + kunst vakken er naast. Daarnaast een stukje gelezen over haar op de website van haar werkgever. Ze werkte er pas een paar maanden geloof ik
pi_174421228
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:17 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Hier is een mooi artikel, denk dat het daar over gaat:

https://www.ad.nl/dossier(...)d-verknald~af36f542/
Deze ja. Al had ik het op de wesite van die oud studie genote gelezen, of van iets waar ze had geschreven
pi_174421229
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:45 schreef Blue_note het volgende:

[..]

No shit....

Als je de voorgaande even eerst leest ;)

Je andere quote heeft er niks mee te maken overigens.
Sorry, dat quoten heb ik nog niet helemaal onder de knie...
pi_174421247
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:15 schreef Maraca het volgende:

[..]

Waar had je dat gelezen?
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:19 schreef StephanL het volgende:

[..]

Deze ja. Al had ik het op de wesite van die oud studie genote gelezen, of van iets waar ze had geschreven
https://www.voxweb.nl/nieuws/herinneringen-aan-anne-faber

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 21:20:48 ]
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:21:15 #26
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174421266
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:17 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Hier is een mooi artikel, denk dat het daar over gaat:

https://www.ad.nl/dossier(...)d-verknald~af36f542/
Mooi artikel O+ dank je!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174421432
Ben daar nog wel een paar keer geweest de afgelopen jaren. Misschien wel door haar bediend, wie weet.
pi_174421580
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

tja, shit happens.

Nicht fietste dag naar behalen van haar Master of Sciences zo onder een auto...Ook zonde.

Sommige mensen worden maar drie jaar, ook zonde.

Anderen gaan dood voordat ze goed en wel geboren zijn.

Enfin, soms moet je het leven vieren en blij zijn met de jaren die je krijgt. Gaan zitten sippen om een onbekende griet op een openbaar Forum...

Ik ben daar wat te nuchter voor.
Echt complimenten voor ootjekatootje. Houdt het gewoon vol om steeds maar weer te posten dat mensen zich niet zo aan moeten stellen, zeikend reageren op berichten van medeleven, zeggen dat ze maar beter iets anders kunnen doen, en dat met al honderden posts in hetzelfde topic. Chapeau. _O-
pi_174421769
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:29 schreef EternalNow het volgende:
Ben daar nog wel een paar keer geweest de afgelopen jaren. Misschien wel door haar bediend, wie weet.
Komt misschien wel heel dichtbij zo.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_174421793
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:15 schreef Joppiez het volgende:

[..]


Een ongeluk is onfortuinlijk, maar totaal niet te vergelijken emotioneel gezien.
Kan jij in de hoofden of harten van de nabestaanden van een verongelukt persoon kijken?
En waarom moet je leed vergelijken? Het is toch geen wedstrijd?
Vind je de nabestaanden van een verongelukt persoon een soort tweede-rangs-nabestaanden?
pi_174421856
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:41 schreef watisernouweer het volgende:

[..]

Kan jij in de hoofden of harten van de nabestaanden van een verongelukt persoon kijken?
En waarom moet je leed vergelijken? Het is toch geen wedstrijd?
Vind je de nabestaanden van een verongelukt persoon een soort tweede-rangs-nabestaanden?
Dat zegt hij niet.
Alleen dat het niet te vergelijken is. Een ander soort verdriet.
pi_174421979
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:41 schreef watisernouweer het volgende:

[..]

Kan jij in de hoofden of harten van de nabestaanden van een verongelukt persoon kijken?
En waarom moet je leed vergelijken? Het is toch geen wedstrijd?
Vind je de nabestaanden van een verongelukt persoon een soort tweede-rangs-nabestaanden?
Er zit toch wel een wezenlijk verschil in of je dochter is omgekomen door een auto ongeluk of zwaar mishandeld/verkracht, vermoord en verborgen is door een psychopaat. Als we het over verwerken/rouwen e.d. hebben.

Kan er naast zitten hoor..
pi_174422043
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:47 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Er zit toch wel een wezenlijk verschil in of je dochter is omgekomen door een auto ongeluk of zwaar mishandeld/verkracht, vermoord en verborgen is door een psychopaat.

Kan er naast zitten hoor..
Ik ben het toch wel met Joppiez eens dat ik denk dat dat in de verwerking verschil kan maken.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:58:41 #36
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_174422233
Aan een aantal hier. Zet het van je af, ga wat leuks doen. Er zo mee bezig zijn is niet gezond.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_174422260
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:50 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Ik ben het toch wel met Joppiez eens dat ik denk dat dat in de verwerking verschil kan maken.
De reactie van me ging niet over rouwverwerking, maar om de persoonsverheerlijking.

Bepaalde users hier doen net alsof het om een bekende gaat. Dat het zo erg is want ze was is de bloei van haar leven.

Mijn reactie was inderdaad dat sommige deze mooie leeftijd niet eens halen. Doodsoorzaak daargelaten.

Ik irriteer me er gewoon aan dat zelfs dat rouwen om Anne nu blijkbaar collectief goed is...
pi_174422275
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:47 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Er zit toch wel een wezenlijk verschil in of je dochter is omgekomen door een auto ongeluk of zwaar mishandeld/verkracht, vermoord en verborgen is door een psychopaat. Als we het over verwerken/rouwen e.d. hebben.

Kan er naast zitten hoor..
Geloof me, ik heb helaas veel ouders meegemaakt die hun kind verloren. Elk verhaal is afschuwelijk. En elk verhaal en elke persoon die daarbij betrokken is heeft een eigen stijl van rouw en verwerking.

Als dat de uitkomst van de tragedie van Anne zou zijn, dat er onderscheid gemaakt wordt in afschuwelijkheid van het leed, dan zou ik dat dubbeltriest vinden.
  Redactie Sport zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:02:18 #39
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174422336
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:00 schreef watisernouweer het volgende:

[..]

Geloof me, ik heb helaas veel ouders meegemaakt die hun kind verloren. Elk verhaal is afschuwelijk. En elk verhaal en elke persoon die daarbij betrokken is heeft een eigen stijl van rouw en verwerking.

Als dat de uitkomst van de tragedie van Anne zou zijn, dat er onderscheid gemaakt wordt in afschuwelijkheid van het leed, dan zou ik dat dubbeltriest vinden.
Je staat wel voor een ander soort machteloosheid dan bij een ziekte.. je kunt een schuldige aanwijzen. Dat is weldegelijk een verschil, al dan misschien niet in de verwerking.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174422369
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:33 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Echt complimenten voor ootjekatootje. Houdt het gewoon vol om steeds maar weer te posten dat mensen zich niet zo aan moeten stellen, zeikend reageren op berichten van medeleven, zeggen dat ze maar beter iets anders kunnen doen, en dat met al honderden posts in hetzelfde topic. Chapeau. _O-
Volhardend is mijn achternaam 😎
pi_174422407
Ik zie het heel simpel, als familie of vrienden overlijden dan is het erg, de rest is niet interessant. Je leest tegenwoordig het nieuws van de hele wereld en het lijkt wel alsof wij dat allemaal moeten aanhoren. Achter iedere dode is wel een triest verhaal te bedenken, waarom moet dat allemaal zo uitgebreid in het nieuws komen? Je wordt er alleen maar verdrietig van. En angstig. Of is dat juist wat ze willen...
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:06:48 #42
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174422439
quote:
Mooi geschreven artikel. Wens de familie sterkte toe.
pi_174422900
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

De reactie van me ging niet over rouwverwerking, maar om de persoonsverheerlijking.

Bepaalde users hier doen net alsof het om een bekende gaat. Dat het zo erg is want ze was is de bloei van haar leven.

Mijn reactie was inderdaad dat sommige deze mooie leeftijd niet eens halen. Doodsoorzaak daargelaten.

Ik irriteer me er gewoon aan dat zelfs dat rouwen om Anne nu blijkbaar collectief goed is...
En dat begrijp ik ook heel goed. Het gaat voor sommige ook wel heel erg ver. Zelfs als je zelf midden in een situatie zit is het belangrijk om toch af en toe afstand te zoeken
pi_174422948
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik zie het heel simpel, als familie of vrienden overlijden dan is het erg, de rest is niet interessant. Je leest tegenwoordig het nieuws van de hele wereld en het lijkt wel alsof wij dat allemaal moeten aanhoren. Achter iedere dode is wel een triest verhaal te bedenken, waarom moet dat allemaal zo uitgebreid in het nieuws komen? Je wordt er alleen maar verdrietig van. En angstig. Of is dat juist wat ze willen...
Dat denk ik wel ja, dat dat is wat ze willen. Angstige mensen houd je makkelijker in bedwang met middelen die eigenlijk niet zo gezond zijn.
pi_174423271
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:52 schreef StaceySinger het volgende:
AletteJurgens twitterde op maandag 09-10-2017 om 17:46:13 In 2002 zat ik opgenomen op de WA Hoeve in Den Dolder tegenover de forensisch psychiatrische kliniek, het verbaasde me toen al 1/2 reageer retweet
AletteJurgens twitterde op maandag 09-10-2017 om 17:47:24 Dat er mannen zaten die zich vrij op het terrein mochten bewegen maar er niet af mochten ... Terwijl er geen hek omheen staat #annefaber reageer retweet
achteraf geblaat
pi_174423288
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik zie het heel simpel, als familie of vrienden overlijden dan is het erg, de rest is niet interessant. Je leest tegenwoordig het nieuws van de hele wereld en het lijkt wel alsof wij dat allemaal moeten aanhoren. Achter iedere dode is wel een triest verhaal te bedenken, waarom moet dat allemaal zo uitgebreid in het nieuws komen? Je wordt er alleen maar verdrietig van. En angstig. Of is dat juist wat ze willen...
Vroeger was er ook een soort app die pushberichten gaf als er iemand overleed: dat was de dodenklok van de parochiekerk. Die werd geluid zodra er bericht van overlijden bij mijnheer Pastoor was binnengekomen. Mensen gingen dan met elkaar twitteren door de hoorn van hun vaste telefoon. Wij hadden natuurlijk geen mobieltjes, maar de school stond naast de pastorie, dus doken we na school daar ff de keuken in en even later stonden we weer buiten met het laatste nieuws van de huishoudster (en een snor van chocolademelk). Dat nieuws deelden we dan met ieder die het horen wou. Dus ook toen al was er uitgebreid nieuws over een sterfgeval.
Wat ik wil zeggen: ook zonder internet circuleerden de berichten snel. Maar inderdaad, binnen de buurt, en toen was de buurt nog gelijk aan parochie, dus een bepaalde, afgebakende groep waarbinnen men elkaar kende. Maar wel van enkele duizenden mensen, dus de een stond je wel nader dan de ander.
(Gelukkig kon je de berichten die je kreeg nog niet "liken" 😝)
En dan volgde een vaststaand ritueel van rouwen (drie dagen en nachten waken bij de dode(de allernaasten), de laatste nacht voor de uitvaart een wakedienst voor de parochie. Dan een heel uitvaatritueel in de kerk, daarna ritueel op de begraafplaats. Voor speciale genodigden, maar de rest van de parochie was welkom.

Ik ben er van overtuigd, dat het wegvallen van die rituelen nu bij de mensen het gevoel losmaakt om bloemen en kaarsjes neer te leggen of zetten op een FYSIEKE plaats. Waar je elkaar fysiek tegenkomt.
pi_174423607
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:38 schreef watisernouweer het volgende:

[..]

Vroeger was er ook een soort app die pushberichten gaf als er iemand overleed: dat was de dodenklok van de parochiekerk. Die werd geluid zodra er bericht van overlijden bij mijnheer Pastoor was binnengekomen. Mensen gingen dan met elkaar twitteren door de hoorn van hun vaste telefoon. Wij hadden natuurlijk geen mobieltjes, maar de school stond naast de pastorie, dus doken we na school daar ff de keuken in en even later stonden we weer buiten met het laatste nieuws van de huishoudster (en een snor van chocolademelk). Dat nieuws deelden we dan met ieder die het horen wou. Dus ook toen al was er uitgebreid nieuws over een sterfgeval. Wat ik wil zeggen: ook zonder internet circuleerden de berichten snel. Maar inderdaad, binnen de buurt, en toen was de buurt nog gelijk aan parochie, dus een bepaalde, afgebakende groep waarbinnen men elkaar kende. Maar wel van enkele duizenden mensen, dus de een stond je wel nader dan de ander.
Inderdaad en dat is helemaal niet gek, maar zoals je aangeeft gaat dat om groepen van 1000en mensen maximaal. Nu zien we in het nieuws alles wat er gebeurt over de hele wereld... of één meisje van de 17 miljoenen inwoners in Nederland.
Facts don't care about your feelings
pi_174424032
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:49 schreef Patroon het volgende:

[..]

Laat zulke vragen gewoon achterwege. Heeft totaal geen nut en niet respectvol naar haar, haar vriend en familie. Zij is niet 1 van ons. Ze is voor ons een onbekende meid, die recht heeft op privacy.
pi_174424096
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:50 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Inderdaad en dat is helemaal niet gek, maar zoals je aangeeft gaat dat om groepen van 1000en mensen maximaal. Nu zien we in het nieuws alles wat er gebeurt over de hele wereld... of één meisje van de 17 miljoenen inwoners in Nederland.
Ja, ik denk dat het wegvallen van kleinere gemeenschappen daaraan debet is.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:19:55 #50
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174424315
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

tja, shit happens.

Nicht fietste dag naar behalen van haar Master of Sciences zo onder een auto...Ook zonde.

Sommige mensen worden maar drie jaar, ook zonde.

Anderen gaan dood voordat ze goed en wel geboren zijn.

Enfin, soms moet je het leven vieren en blij zijn met de jaren die je krijgt. Gaan zitten sippen om een onbekende griet op een openbaar Forum...

Ik ben daar wat te nuchter voor.
Eensch, af en toe moet je relativeren, als je dak NU instort ben je ook kapot. :X
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:22:20 #51
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174424361
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174424512
quote:
jeugdrecht werd toegepast omdat hij het verstand had van een 14 jarige... O das handig.

Imo is hij toch echt 22, en 20 dus volwassenen toen hij zijn daad deed.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:51:14 #53
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174424981
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

jeugdrecht werd toegepast omdat hij het verstand had van een 14 jarige... O das handig.

Imo is hij toch echt 22, en 20 dus volwassenen toen hij zijn daad deed.
Is toch bizar. :r
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:54:16 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174425033
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:48 schreef Patroon het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan dat het niet gepast is om dit in detail te willen bespreken?
Joh, kennelijk is het al gepast om 5 dagen oude Twitterberichten van (voormalige) psychiatrisch patiënten hier te posten, allemaal geen probleem.
Dat sommige mensen wellicht niet beseffen wat ze op Twitter zetten, dan wel laten staan, maakt niet uit, gewoon mee aan de haal gaan, mensen tegen zichzelf beschermen is niet nodig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174425063
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:44 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik zal je even helpen:
Forum
Een (discussie)forum bestaat uit een aantal publieke discussie-pagina's op het internet. Een forum wordt bezocht door mensen met gelijke interesses om over hun favoriete onderwerpen te praten. Bij de verschillende onderwerpen of topics kunnen bezoekers vragen stellen, antwoorden posten, een mening delen enz.

Dus of ga huilend aan je keukentafel zitten of wees een vent en ga de discussie aan/negeer het of whatever maar ga mensen niet monddood maken op een fuckin forum
Welke discussie moet hij met je aangaan? Je fantasieën over haar laatste momenten zijn niet bepaad discussiewaardig lijkt me.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:57:28 #56
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174425076
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Joh, kennelijk is het al gepast om 5 dagen oude Twitterberichten van (voormalige) psychiatrisch patiënten hier te posten, allemaal geen probleem.
Dat sommige mensen wellicht niet beseffen wat ze op Twitter zetten, dan wel laten staan, maakt niet uit, gewoon mee aan de haal gaan, mensen tegen zichzelf beschermen is niet nodig.
Er is toch wel een significant verschil tussen informatie vanuit een ex-patiënt en je afvragen of er sperma op de jas va Anne zat, lijkt me?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174425091
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:56 schreef marsan het volgende:

[..]

Welke discussie moet hij met je aangaan? Je fantasieën over haar laatste momenten zijn niet bepaad discussiewaardig lijkt me.
Monddood maken bedoel je. Inleven in een zieke geest om zijn beweegreden te achterhalen, maar nee dat mag niet. Eng, heel eng wat hier in dit topic aan de hand is nu in een vrij land zoals NL

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:57 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Er is toch wel een significant verschil tussen informatie vanuit een ex-patiënt en je afvragen of er sperma op de jas va Anne zat, lijkt me?
Hoe de fuck moet ik het dan noemen. Ik vroeg het mij af, meer niet joh. Als het zo is mag het niet benoemd worden of gevraagd....???????? w/
  zondag 15 oktober 2017 @ 00:00:03 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174425122
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:57 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Er is toch wel een significant verschil tussen informatie vanuit een ex-patiënt en je afvragen of er sperma op de jas va Anne zat, lijkt me?
Ja, de eerste hier te grabbel gooien is nog triester dan het tweede, want dat tweede vraagt het gros hier zich waarschijnlijk af, al was het alleen al om een sterkere zaak tegen hem te hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 15 oktober 2017 @ 00:00:13 #59
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174425127
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:58 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Monddood maken bedoel je. Inleven in een zieke geest om zijn beweegreden te achterhalen, maar nee dat mag niet. Eng, heel eng wat hier in dit topic aan de hand is nu in een vrij land zoals NL

[..]

Hoe de fuck moet ik het dan noemen. Ik vroeg het mij af, meer niet joh.
Rustig! Nam het alleen even als voorbeeld, no need om mij meteen zo aan te vliegen.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174425144
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:37 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik probeer het in mijn hoofd af te spelen maar ik kom er niet behalve dat het onprettig geweest is. Stel je voor dat ze eerst ontvoerd is. Dat DNA, was dat sperma of...?
Ik ga alleen in op hoe ik denk dat het gevoelsmatig ongeveer geweest zal zijn. Vind dat dat gezegd mag worden. Het is namelijk wel echt gebeurd en er niet aan denken maakt het niet minder echt.

Ontdaan van alle waardigheid die je in het leven droeg. Waarschijnlijk heel veel pijn, dat soort waar je dood aan gaat. Het besef dat dit het einde is. Ik wil nog niet. Niemand die je kan helpen, niemand die weet waar je bent en dat dit nu met je gebeurt. De vreselijke angst die je voelt. En het verdriet. Nooit meer de mensen terug zien waar je van houdt. Je ouders, je vriend of vriendin, je vrienden. Je kan niet eens afscheid van ze nemen. En zij niet van jou. Dat je al weet hoeveel pijn zij gaan voelen en je kan er niks aan veranderen. Dat ze mogelijk nooit gaan weten wat er met je gebeurd is en dat je ze achterlaat met die onzekerheid. Mogelijk schuldgevoel. Spijt. Had ik maar een andere weg genomen. Had ik maar een laatste keer "ik hou van je" gezegd. Had ik maar...
pi_174425175
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:48 schreef Patroon het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan dat het niet gepast is om dit in detail te willen bespreken?
Waarom zou dat niet gepast zijn? Niemand die in haar directe vriendenkring zit of familie is. En al was dat zo dan zou ik niet op fora gaan uithangen. Ben het met je eens dat het niet echt relevant is wat er precies gebeurde en hoe ze zich daarbij moest voelen, maar je reactie is wat overdreven.
Facts don't care about your feelings
pi_174425197
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:58 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Monddood maken bedoel je. Inleven in een zieke geest om zijn beweegreden te achterhalen, maar nee dat mag niet. Eng, heel eng wat hier in dit topic aan de hand is nu in een vrij land zoals NL

[..]

Ik zie nog steeds niet direct een aanknopingspunt om tot een discussie te komen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 15 oktober 2017 @ 00:04:35 #63
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_174425198
Dit topic is wel klaar. Als er nieuws is in de vorm van een veroordeling of wat dan ook mag dat in een nieuw topic. Tot zover deze reeks in elk geval.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')