Muah. Zoveel ruimte op de snelweg is er bijna nooit. Het is fijner om langzaam te gaan op een kleine motor dan langzaam te gaan op een grote motor. Dan heb je zo’n beest tussen je benen die liters en liters slurpt voor paar km en dan kan je nooit eruit halen wat er in zit. Mijn Kawasaki Ninja trekt zo hard op als een sportwagen: 100 km/u in 5 seconden! Dan vind ik al snel genoeg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 19:39 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Het bijhouden is het probleem ook niet. Het verschil komt wel als zij volgas gaan geven.
A ja, de twee extremen bij elkaar. Hayabusa en baby Kwak.quote:
Naja veel plezier ermee iig! Maar denk nou niet dat je opgevoerde brommer hetzelfde is als een 600quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:02 schreef Atak het volgende:
[..]
Muah. Zoveel ruimte op de snelweg is er bijna nooit. Het is fijner om langzaam te gaan op een kleine motor dan langzaam te gaan op een grote motor. Dan heb je zo’n beest tussen je benen die liters en liters slurpt voor paar km en dan kan je nooit eruit halen wat er in zit. Mijn Kawasaki Ninja trekt zo hard op als een sportwagen: 100 km/u in 5 seconden! Dan vind ik al snel genoeg.
Je overschat je Ninja of onderschat 600cc behoorlijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:02 schreef Atak het volgende:
[..]
Muah. Zoveel ruimte op de snelweg is er bijna nooit. Het is fijner om langzaam te gaan op een kleine motor dan langzaam te gaan op een grote motor. Dan heb je zo’n beest tussen je benen die liters en liters slurpt voor paar km en dan kan je nooit eruit halen wat er in zit. Mijn Kawasaki Ninja trekt zo hard op als een sportwagen: 100 km/u in 5 seconden! Dan vind ik al snel genoeg.
Ah, zit niet op mijn motor, nooit nodig gehad ookquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:14 schreef DW457 het volgende:
[..]
Yup, dat je lampen blijven branden. Is vaak de stand net je stuurslot. Als je even niet op let kan dat en nare verrassing zijn.
Ik zal er toch geen lange reizen mee maken wanneer ik mijn rijbewijs heb. Gewoon beetje in de stad rondrijden om stoer te doen en chicks te versieren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja veel plezier ermee iig! Maar denk nou niet dat je opgevoerde brommer hetzelfde is als een 600
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je overschat je Ninja of onderschat 600cc behoorlijk.
Zodra je je kentekencard hebt mag je mij een tikkie sturen (+ bonnetje van je tankbeurt).
Denk combi van beide..net als ik de ktm iets onderschat heb plus euforie want eindelijk mooi weer .....10 km later is het gebeurtquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je overschat je Ninja of onderschat 600cc behoorlijk.
Zodra je je kentekencard hebt mag je mij een tikkie sturen (+ bonnetje van je tankbeurt).
Een cabrio is in dat geval een betere investering, dan kan ze tenminste direct met je mee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:43 schreef Atak het volgende:
[..]
Gewoon beetje in de stad rondrijden om stoer te doen en chicks te versieren.
En dan kom je thuis met je chick, staat je moeder al in de gang en krijg je klappen met de pollepel omdat je niet optijd was voor het eten ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:43 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik zal er toch geen lange reizen mee maken wanneer ik mijn rijbewijs heb. Gewoon beetje in de stad rondrijden om stoer te doen en chicks te versieren.
Ik stond gisteren bij mijn neef voor de deur. Kwamen er twee scharrels voor bij en knoopte een gesprek met mij aan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een cabrio is in dat geval een betere investering, dan kan ze tenminste direct met je mee.
nog gefixt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:00 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik stond gisteren bij mijn neef voor de deur. Kwamen er twee scharrels voor bij en knoopte een gesprek met mij aan.
De chicks hebben hem gevraagd of hij zin had in een ritje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
250 is wel een afknapper ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:27 schreef Atak het volgende:
[..]
Nee. Alleen een praatje. Ze vroeg hoeveel cc de motor was etc.
Inderdaad, een te groot getal noemen kan ook een afschrikkend effect hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zeg altijd 450cc hoppa meteen 3 chikies om je nek echt fantastisch
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Inderdaad, een te groot getal noemen kan ook een afschrikkend effect hebben.
Die komen dan ook niet voor je motor denk ik..quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:53 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb nooit scharrels die komen vragen hoeveel cc m'n motor heeft.
Scharrels zijn toch vrouwen die je al ooit hebt geneukt? Of is dat anders in jouw/mijn regio?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:27 schreef Atak het volgende:
[..]
Nee. Alleen een praatje. Ze vroeg hoeveel cc de motor was etc.
-> R&Pquote:Op zondag 15 oktober 2017 02:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Scharrels zijn toch vrouwen die je al ooit hebt geneukt? Of is dat anders in jouw/mijn regio?
Zoals?quote:Op zondag 15 oktober 2017 01:42 schreef Geelman het volgende:
Whahaha, wat een kerel, die Atak. Zonder rijbewijs z'n nieuwe aanwinst naar huis rijden...![]()
Bandit is nu ruim over de 50k heen. Zit soms wel eens aan iets nieuws te denken met 50 pk extra...
Wiens clone is dit?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:33 schreef Kreator het volgende:
Hoi,
Vorige week eerste les gehad. Heb gistermiddag een Mv Agusta gekocht. Stukje gereden. (Even op de top gehad op de a35).
Eerste wheelie getrokken, dat ging ook wel aardig.
Groetjes,
Krea.
Mja, de mijne is, met 150k op de klok, inmiddels toch wel echt toe aan pensioen vrees ikquote:Op zondag 15 oktober 2017 01:42 schreef Geelman het volgende:
Whahaha, wat een kerel, die Atak. Zonder rijbewijs z'n nieuwe aanwinst naar huis rijden...![]()
Bandit is nu ruim over de 50k heen. Zit soms wel eens aan iets nieuws te denken met 50 pk extra...
Waarom snoer je die vent niet gewoon de mond? Even het topic opschonen en een waarschuwing geven. Mocht hij het weer doen dan gewoon een ban.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:50 schreef Vinniiee het volgende:
Het verhaal wordt steeds mooier. Het volgende is dat ie gaat dragracen en net geen Europees kampioen wordt met dat ding, omdat hij werd afgeleid door z'n fans?
Z900 schijnt wel leuk te zijn volgens de testen, maar met een GSX-S750 zou ik ook prima kunnen leven.quote:
Wow, dat zijn echt een hoop kilometers. Wat wil jij hierna gaan rijden?quote:Op zondag 15 oktober 2017 04:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, de mijne is, met 150k op de klok, inmiddels toch wel echt toe aan pensioen vrees ik![]()
Best een respectabele eindstand, denk ik zo. Maar toch..
quote:Op zondag 15 oktober 2017 09:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Voor wat betreft Atak zelf, even een IP adres naar voren halen, doorspelen en de rest komt vanzelf.
Dit is niet mijn subforum. In dit topic doet hij niks verkeerd.quote:Op zondag 15 oktober 2017 09:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waarom snoer je die vent niet gewoon de mond? Even het topic opschonen en een waarschuwing geven. Mocht hij het weer doen dan gewoon een ban.
De afgelopen twee topics gaan nergens meer over, ik heb jullie wel eens adequater zien reageren.
Voor wat betreft Atak zelf, even een IP adres naar voren halen, doorspelen en de rest komt vanzelf.
600SS kopen? Eckte Duc met carburateurs, ketting en nog vele andere dingen die stuk kunnen!quote:Op zondag 15 oktober 2017 12:08 schreef BlackLining het volgende:
Ik trek wel ergens een pekelfiets vandaan binnenkort. Zien we na de winter wel weer verder.
Eigenlijk wil ik iets met cardan en injectie, want dat geleuter met carburateurs begin ik ook meer en meer zat te wordenmaar goed, voor een pekelfiets net te duur. Of ik moet nog ergens zo'n K75rs zien te scoren, dat zou ideaal zijn. Anders wordt het een XJ900 denk ik.
Hoe lang ben je?quote:Op zondag 15 oktober 2017 13:20 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja, is gewoon loose fit wat ik heb, heeerlijk.
https://www.motorkledingcenter.nl/booster-750.html
Krea is één van de oprichters van PTA. Ken je FOK! historie bro.quote:
Testen zeggen niks.. Rijden is allesquote:Op zondag 15 oktober 2017 09:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Z900 schijnt wel leuk te zijn volgens de testen, maar met een GSX-S750 zou ik ook prima kunnen leven.
[..]
Wow, dat zijn echt een hoop kilometers. Wat wil jij hierna gaan rijden?
Zo'n GTR1000 als waar ik mee op mijn bek ben gegaan is best een lekkere pekelbak. Vond hem alleen een beetje dorstig, maar dat kan ook aan mijn rechterpols hebben gelegenquote:Op zondag 15 oktober 2017 12:08 schreef BlackLining het volgende:
Ik trek wel ergens een pekelfiets vandaan binnenkort. Zien we na de winter wel weer verder.
Eigenlijk wil ik iets met cardan en injectie, want dat geleuter met carburateurs begin ik ook meer en meer zat te wordenmaar goed, voor een pekelfiets net te duur. Of ik moet nog ergens zo'n K75rs zien te scoren, dat zou ideaal zijn. Anders wordt het een XJ900 denk ik.
klinkt bekend, ik moet ook altijd lengtematen, zeker op de motor is het shittie als je broek te kort is.quote:Op zondag 15 oktober 2017 13:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een motor spijkerbroek met langere pijpen?
De broeken die ik vind worden alleen op taillemaat verkocht, en dan laat de lengte vaak nogal te wensen over.
Zal hem er eens bijschrijvenquote:Op zondag 15 oktober 2017 16:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo'n GTR1000 als waar ik mee op mijn bek ben gegaan is best een lekkere pekelbak. Vond hem alleen een beetje dorstig, maar dat kan ook aan mijn rechterpols hebben gelegen
juist in de winter is zo'n fisher price ding wel relaxed.. Ik zat met mijn lengte en postuur op de snelweg gewoon 95% droog in een hoosbuiquote:Op zondag 15 oktober 2017 17:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zal hem er eens bijschrijven
Al ben ik sinds ik die K100LT had wel een beetje klaar met die rijdende tupperware parties
Ik zit ook wat door NTV650's te bladeren. Heb nu twee viercilinders staan, onderhand wil ik wel weer eens wat anders erbij.
Hmm, dat is misschien nog niet een zo'n gek idee.quote:Op zondag 15 oktober 2017 17:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
klinkt bekend, ik moet ook altijd lengtematen, zeker op de motor is het shittie als je broek te kort is.
Je kunt hem ook naar de kleermaker brengen en ter hoogte van de knie een cm of 15 leer/kevlar/cordura ertussen laten zetten
Goede ideeën, ik kan niet anders zeggen.quote:Op zondag 15 oktober 2017 17:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zit ook wat door NTV650's te bladeren. Heb nu twee viercilinders staan, onderhand wil ik wel weer eens wat anders erbij.
met deze temperaturen rij je sowieso in een doorwaai pakkie natuurlijk.quote:Op zondag 15 oktober 2017 19:46 schreef Elegy het volgende:
Lekker gereden vandaag, had bijna mijn doorwaaijas aangetrokken
quote:Op zondag 15 oktober 2017 20:00 schreef Maegrim het volgende:
Lekker gereden in m'n doorwaaijas dit weekend, 1027km in 2 dagen en een beetje
Vanmiddag stond de temperatuursensor op 26.4 graden
Ja, vandaag weer een heel eind op m'n '96 Bandit gereden en het blijft een heel fijn ding. Voor nu misschien wel perfect eigenlijk!quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Testen zeggen niks.. Rijden is alles
Ik ben niet zo van het nieuwere spul, elektronica staat wmb rechtevenredig met gezeik en onzinnige dealerbezoeken.
Ik heb nu een injectiefiets, en ik wil liefst weer terug naar oldskool carbjes.
Nieuw spul is mooi, maar niet echt mijn ding. Ik ben van de allroads en zou best wel een dikke KTM willen, maar ik schijt peulen voor die elektronische rotzooi.
Ja zei een collega ook tegen mij zul je dat wel doen zo een fiets als die stilstaat kun je er niks meer mee he?quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Testen zeggen niks.. Rijden is alles
Ik ben niet zo van het nieuwere spul, elektronica staat wmb rechtevenredig met gezeik en onzinnige dealerbezoeken.
Ik heb nu een injectiefiets, en ik wil liefst weer terug naar oldskool carbjes.
Nieuw spul is mooi, maar niet echt mijn ding. Ik ben van de allroads en zou best wel een dikke KTM willen, maar ik schijt peulen voor die elektronische rotzooi.
Hmm, dat scheelt nog wel aardig.quote:
Ik zou hem zeker even gaan passen ergens, hele fijne betaalbare broek.quote:Op zondag 15 oktober 2017 21:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hmm, dat scheelt nog wel aardig.
Misschien maar eens zo'n kevlar legging proberen met knie en heupbescherming er in. Dan kan ik mijn gewone broek er over aan doen.
2,03quote:Op zondag 15 oktober 2017 21:54 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ik zou hem zeker even gaan passen ergens, hele fijne betaalbare broek.
Zoals ik zeg hij valt echt heel los...
Zal morgen is een foto maken voor je.
Hoe lang ben jij dan ?
Mijn AT liet me gewoon nooit staan.. Ooit één keer op een oprijwagen gestaan in 200k km omdat mijn uitgaande as keerring eruit liep, en een keer een gebroken ketting, dawast.quote:Op zondag 15 oktober 2017 21:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja zei een collega ook tegen mij zul je dat wel doen zo een fiets als die stilstaat kun je er niks meer mee he?
Ja ik dacht als een niet elektrische fiets stilstaat kan ik er ook niks mee![]()
Voor mij geen punt om het niet gedaan te hebben....maja nu staat die alsnog stil![]()
![]()
Maar dat koppel tering dat is wel verslavend... 4cilinder is gewoon saai vergeleken daarmee.
Da klonk wel fijn zeker, gebroken ketting... braaaaaap de begrenzer in hahaquote:Op zondag 15 oktober 2017 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn AT liet me gewoon nooit staan.. Ooit één keer op een oprijwagen gestaan in 200k km omdat mijn uitgaande as keerring eruit liep, en een keer een gebroken ketting, dawast.
Owja, een keer stroom gelazer toen mijn hoofdzekering-houder was gesmolten, effe aan elkaar knopen en kachelen maar weer.
Netjesquote:Op zondag 15 oktober 2017 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn AT liet me gewoon nooit staan.. Ooit één keer op een oprijwagen gestaan in 200k km omdat mijn uitgaande as keerring eruit liep, en een keer een gebroken ketting, dawast.
Owja, een keer stroom gelazer toen mijn hoofdzekering-houder was gesmolten, effe aan elkaar knopen en kachelen maar weer.
tijdens redelijk relaxed optrekken na een rotonde met een km of 60/70, slaat vast in je achterbrug, hendig sjieke slip en daar sta je met een muurvast achterwiel midden op de weg.quote:Op zondag 15 oktober 2017 22:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Da klonk wel fijn zeker, gebroken ketting... braaaaaap de begrenzer in haha
Mja, mijn Bandit heeft me, geloof het of niet, ook nooit laten staan maar echt van harte loopt dat toch allemaal niet meer.quote:Op zondag 15 oktober 2017 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn AT liet me gewoon nooit staan.. Ooit één keer op een oprijwagen gestaan in 200k km omdat mijn uitgaande as keerring eruit liep, en een keer een gebroken ketting, dawast.
Owja, een keer stroom gelazer toen mijn hoofdzekering-houder was gesmolten, effe aan elkaar knopen en kachelen maar weer.
Wow nog vast slaan ook.. das wel heel zuur... netjes dat je je hem kon houden!quote:Op zondag 15 oktober 2017 23:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
tijdens redelijk relaxed optrekken na een rotonde met een km of 60/70, slaat vast in je achterbrug, hendig sjieke slip en daar sta je met een muurvast achterwiel midden op de weg.
Niet heel grappig.
ik had zelden gelazer met de carbs van de AT, altijd tikkie lopen.. Werden eens per 40/50k eens afgesteld tezamen met nieuwe pitten en dat was het, no shit. Ding startte en liep als een zonnetje na. Een nachtje -15 deed hem echt he-le-maal niks.quote:Op zondag 15 oktober 2017 23:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, mijn Bandit heeft me, geloof het of niet, ook nooit laten staan maar echt van harte loopt dat toch allemaal niet meer.
Dat je carbjes zelf kunt fixen dat vind ik ook ideaal, en leuk om te doen ook trouwens, alleen op gegeven moment gaat dat toch echt te vaak nodig zijn tot op het punt waarop de carburatie gewoon fubar is zoals bij mijn Bandit. Altijd geleuter met dat mengsel wat ik gewoon nooit goed krijg. En als het dan een keer slecht weer is of hij is gewoon ongesteld dan wordt het weer een heel gevecht met dat ding.
Dat soort gezeik ben ik, zeker in de winter, echt helemaal klaar mee. Ik wil gewoon een goed mengsel.
Maar ja, áls het dan kapot gaat
Ja, maar je gaat een keer op het punt komen dat rubbers uitdrogen, de gas- of vlotternaald gaar is, membraan begint te scheuren, etc. Dan ben je toch verder van huis. Dat zijn gewoon slijtage onderdelen, doe je helemaal niks aan. Vroeg of laat gaan ze eraan en dan is het feest.quote:Op maandag 16 oktober 2017 19:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik had zelden gelazer met de carbs van de AT, altijd tikkie lopen.. Werden eens per 40/50k eens afgesteld tezamen met nieuwe pitten en dat was het, no shit. Ding startte en liep als een zonnetje na. Een nachtje -15 deed hem echt he-le-maal niks.
deftige braam in de achterbrug en ik moest effe aandringen om de boel los te krijgen. Ik was vlak bij de zaak toen, en we hebben hem met een heftruck opgehaald want de boel zat echt vast-vast.quote:Op zondag 15 oktober 2017 23:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Wow nog vast slaan ook.. das wel heel zuur... netjes dat je je hem kon houden!
Netjes. Mijn vorige motor vond het echt niet fijn bij 7 graden of lager. Ik heb nu een engels geval met injectie, ideaal qua geen gedoe meer met choke, minder ideaal als de dynamo stuk is tijdens de ttquote:Op maandag 16 oktober 2017 19:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik had zelden gelazer met de carbs van de AT, altijd tikkie lopen.. Werden eens per 40/50k eens afgesteld tezamen met nieuwe pitten en dat was het, no shit. Ding startte en liep als een zonnetje na. Een nachtje -15 deed hem echt he-le-maal niks.
injectie loopt smoother denk ik, minder rauw.. De CB klinkt best goed voor een 4 cilinder, maar ook heel smooth, een beetje emotieloos ofzo.. Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.. Té perfect.quote:Op maandag 16 oktober 2017 22:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Netjes. Mijn vorige motor vond het echt niet fijn bij 7 graden of lager. Heb nu een engels geval met injectie, ideaal qua geen gedoe meer met choke, minder ideaal als de dynamo stuk is tijdens de ttIk mis het geluid van die oude kawa ook wel een beetje. Carb motoren blijven gewoon beter klinken dan injectie imho.
Als de ketting dan een slagader raakt dan is het einde oefening.quote:Op maandag 16 oktober 2017 23:19 schreef Geerd het volgende:
Zodan voor het zelfde geld slaat die in je poot
Inderdaad, investeer je geld gewoon in een auto. Veiliger, je kan een chick mee naar huis nemen of fun hebben in diezelfde auto.quote:Op maandag 16 oktober 2017 23:27 schreef Atak het volgende:
[..]
Als de ketting dan een slagader raakt dan is het einde oefening.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 00:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Inderdaad, investeer je geld gewoon in een auto. Veiliger, je kan een chick mee naar huis nemen of fun hebben in diezelfde auto.
Ik heb gisteren mijn kentekenbewijs ontvangen. Ik DM het wel even.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 00:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Inderdaad, investeer je geld gewoon in een auto. Veiliger, je kan een chick mee naar huis nemen of fun hebben in diezelfde auto.
Hoe krijg je het ook altijd voor elkaar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 08:20 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
ongeveer zo ver bij huis vandaan als dat ik binnen nederland kan zijn
Nu nog een tankbonnetje.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 08:47 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn kentekenbewijs ontvangen. Ik DM het wel even.![]()
Balen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 08:20 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
ongeveer zo ver bij huis vandaan als dat ik binnen nederland kan zijn
ja, die had wel een battlescarretje.. Geefnie, mag best op een allroad met dik een ton erop.quote:Op maandag 16 oktober 2017 23:17 schreef mitchelll0181 het volgende:
hahahaha aan een heftruck omhoog... heerlijk
Zeker ook wel schade aan die achterbrug of niet ?
Hehe, die is er alleen vanaf toch? Fixablequote:Op dinsdag 17 oktober 2017 08:20 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
ongeveer zo ver bij huis vandaan als dat ik binnen nederland kan zijn
Als mijn zus een piemel had gehad was het mijn broer geweest.quote:Op maandag 16 oktober 2017 23:27 schreef Atak het volgende:
[..]
Als de ketting dan een slagader raakt dan is het einde oefening.
Welke banden hadden jouw voorkeur op je beste motor? (de XRV natuurlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 11:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als mijn zus een piemel had gehad was het mijn broer geweest.
Zuur! Punkmuis had eergister een dorp verderop opeens een ventiel wat de geest gaf.... ook zo lullig want dat fix je niet ff snel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 08:20 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
ongeveer zo ver bij huis vandaan als dat ik binnen nederland kan zijn
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 09:04 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hoe krijg je het ook altijd voor elkaar.![]()
quote:
zat klem tussen achterbrug en tandwiel. is overigens al een foto van 2 jaar terug ofzoquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 11:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehe, die is er alleen vanaf toch? Fixable
Dan moet ik weer rijden zonder rbw. Ok ik ga wel vanavond even tanken wanneer er niemand op de weg is.quote:
Genderneutraal zijn is heel populair in deze dagen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 11:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als mijn zus een piemel had gehad was het mijn broer geweest.
Je kan beter een briefje met "atak, <datum van vandaag>, groetjes aan lieve fokkers" schrijven en die op je motor leggen en daar een foto van maken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Dan moet ik weer rijden zonder rbw. Ok ik ga wel vanavond even tanken wanneer er niemand op de weg is.
[..]
Genderneutraal zijn is heel populair in deze dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |