vind je Anouk leukquote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:38 schreef Paul het volgende:
Hup Anouk!Hup Anouk!
Hup Anouk!
Hup Anouk!
Hup Anouk!
Hup Anouk!
Hup Anouk!
Hup Anouk!
Hup Anouk!
Hup Anouk!
Hup Anouk!
Hup Anouk!
quote:
jahquote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als de term wenkies
over wenkies?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:40 schreef zoem het volgende:
Waarom mekkeren vrouwen altijd over dit gedoe
quote:
Waarom steken mannen elkaar altijd in de fik?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:40 schreef zoem het volgende:
Waarom mekkeren vrouwen altijd over dit gedoe
Wat imke steeds der ogen doet denk ik.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Kan iemand het even uitleggen, ik snap em niet
Oh god, het zijn de wenkbrauwenquote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:43 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wat imke steeds der ogen doet denk ik.
die getekende mega wenkbrauwen bij Iemke.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Kan iemand het even uitleggen, ik snap em niet
Ja dat wel maar dan doordraaien, niet handig.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:43 schreef spierbal het volgende:
Niels heeft toch gelijk. Hypocriete lui daar
maatjes is allquote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn die Carlos en Imke een stel nu?
Vrouwen onder elkaar zijn echt gemeen.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
die getekende mega wenkbrauwen bij Iemke.
Verder is ze wel tof
Nee.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn die Carlos en Imke een stel nu?
Tot aan het gaatje ?quote:
Zegt veel over ze ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:46 schreef Cee het volgende:
Je kan het slim noemen maar dit vind ik echt fucking laag.
Zo ongelofelijk jammer, ontzettend veel lui hebben zich opgegeven en dit zooitje armoe is het geworden.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Is die vrouw zo'n sneue pushover?
jah. Gelukkig werk ik nauwelijks met vrouwen. Kan er slecht tegenquote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:45 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Vrouwen onder elkaar zijn echt gemeen.
wat doet ze met d'r been??quote:
Samensmelting incoming?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Halverwegen de reeks met een soort Mol Talk programma komen
Beste is 50/50 op de werkvloer. Ik werk helaas met enkel mannen.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah. Gelukkig werk ik nauwelijks met vrouwen. Kan er slecht tegen
Dit had ik ook niet verwacht. Mjah, ook wel logisch, zoveel kansen zullen er vast niet komen en zo vergroot je alleen je eigen kansen.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:48 schreef Mariposas het volgende:
Jammer dat Marlé zo beïnvloed is door Soundos en Carolina.
Die krullenbol werkt gewoon mee toch?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is dam ook te achterbaks voor woorden, daar zijn deze ON'ers te fatsoenlijk voor.
Zat die vrouw niet in van god los vorige week?quote:
Dat zou ik dan wel weer doen als ik honger zou hebben.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:50 schreef eNGine10 het volgende:
Wat een leipo. Stiekem extra banaantje eten.
Dat wil ik eerst wel eens zien, het zou me verbazen als Marle zo diep zou zinken.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die krullenbol werkt gewoon mee toch?
Ja natuurlijk. Zou het aan de lopende band doen als ik de kans kreeg.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat zou ik dan wel weer doen als ik honger zou hebben.
Ik las fisten.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:52 schreef Wuwwa het volgende:
Richard is ook een zuigertje, maar als je dan steeds harder gaat frusten krijg je het dubbel op je bordje
Jammer dat ze hem niet de bosjes in trok.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
Nou het was misschien slimmer geweest als Imke iets heniger had gedaan bij het zien van haar Carlos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |