abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174523977
Hij oefent :Y)
SOONY
pi_174523986
Alle ballen op Herold deze aflevering. Kom op man
  donderdag 19 oktober 2017 @ 20:59:16 #228
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_174523990
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:58 schreef Prisha het volgende:
ik zou het leuk vinden als Herald zou winnen
Ja ik ook :Y
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_174523998
Marieke is straks zelf aangebrand
pi_174524002
Richard is een nog grotere kneus dan Soundos
pi_174524007
Niels :')
SOONY
pi_174524010
Niels :')
pi_174524012
Niels kan niet tegen een geintje
pi_174524019
Huilie Niels
If a Nazi is sitting at the table, and ten others are sitting there chatting with him, you have eleven Nazis at the table
pi_174524021
Niels bereikt binnenkort een kookpunt...
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:00:04 #236
327807 Mariposas
יה&#14
pi_174524027
Die Niels is wel een eng en zuur mannetje, lijkt me echt het type die ineens helemaal door kan slaan.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:00:15 #237
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_174524038
Niels gvd man _O- Lijkt wel een FOK!ker 8-)
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_174524040
Zuid is echt 20 x toffer dan Noord
pi_174524045
Niels gaat nog iemand slaan
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:00:23 #240
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174524046
Niels is een beetje een autist
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:00:33 #241
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174524058
Die Richard met dat Amsterdamse gezeik zou ik ook niet tegen kunnen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_174524070
jaaa proef *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:01:13 #243
327807 Mariposas
יה&#14
pi_174524087
Richard valt straks hysterisch op de grond als hij ziet dan Joëlle weg is. _O-
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_174524088
Ah weer die bal proef.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:01:15 #245
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_174524090
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:00 schreef Momo... het volgende:
Niels is een beetje een autist
Een beetje. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 19 oktober 2017 @ 21:01:19 #246
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_174524092
Niels :')
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:01:38 #247
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174524108
die Niels heeft toch net als Kay een gouden munt?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_174524110
Nicolette gebruikt veel woorden om niks te zeggen.
  ESF Reporter donderdag 19 oktober 2017 @ 21:01:41 #249
87554 Cee
Welluk?
pi_174524111
Graag focussen op de reactie van Richard zometeen *O*
pi_174524115
Binnen twee afleveringen de samensmelting
SOONY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')