Ook goedemiddag, slecht geslapen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 14:27 schreef lighted het volgende:
[..]
doe effe normaal... dat je een kutleven hebt hoef je niet hier te botvieren
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 13:46 schreef fukforce het volgende:
FF een schoteltje genakt bij Piramide![]()
[ afbeelding ]
ben niet goed in iets kouds als avondeten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 11:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Grote groene salade als avondeten, opgelost.
Lijkt wel een laag uitgedroogde keutels. Zou hier geen trek van krijgen als reclameplaatje.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 13:46 schreef fukforce het volgende:
FF een schoteltje genakt bij Piramide![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig hoef je het zelf ook niet te vretenquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lijkt wel een laag uitgedroogde keutels. Zou hier geen trek van krijgen als reclameplaatje.
die zelfgemaakte frietjes uit de oven, hoe doe je dat precies zodat het ook lekker wordt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 17:11 schreef LPFAN het volgende:
Zelfgemaakte frietjes uit de oven met kipnuggets.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lijkt wel een laag uitgedroogde keutels. Zou hier geen trek van krijgen als reclameplaatje.
Ik snij ze in frietvorm, dan een beetje bloem er overheen en een scheut olie, dan een uur totaal in de oven op 220 graden, Na half uurtje even omscheppen. Door de bloem worden ze heel knapperig! Ik vind het veel lekkerder zo dan uit de frituur.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 17:59 schreef realAIVD het volgende:
[..]
die zelfgemaakte frietjes uit de oven, hoe doe je dat precies zodat het ook lekker wordt?
(en ja, ik snap wel dat het anders is dan uit de frituur, maar daar gaat het niet om: ik wil ze gewoon zo goed mogelijk uit de oven, dus alle tips zijn welkom!)
Eerlijk opgehaald hier in de buurtquote:
Wat is telo?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 21:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eerlijk opgehaald hier in de buurt![]()
Met telo en bakkeljauw.
Jouw 'roti' is in ieder geval zelfgemaakt
Oh dat lust ik welquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:12 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Gefrituurde cassave.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |