Vroege lunch (of laat ontbijt)quote:Wat eten en/of drinken we vandaag?
Post hier je ontbijt, lunch, diner, drankje.
Genieten van het leven kerelquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:49 schreef Iwanius het volgende:
Normaliter moet de laatste van het vorige deel een nieuwe openen maar aangezien dat is nagelaten open ik er maar weer eens 1.
[..]
Vroege lunch (of laat ontbijt)
[ afbeelding ]
wijntje, boueff & vispotje. Wat wil een mens nog meer naast een sigaartje straks.
Opvolgendquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 11:22 schreef handik het volgende:
Genieten van het leven kerel![]()
lunch zometeen: wit stokbroodje met van dobben kalfskroketje & bruin stokbroodje huisgemaakte tonijnsalade!
Granaatappelquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 13:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Net een halve bak kwark en nu snoepen uit een granaatappel
Vanavond hutspot met Hema rookworst
De kibbelingcup? Kibbeling wel van kabeljauw?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Lunch werd uiteindelijk kaas-uien stokbroodje van de appie.
Vanavond bakje sushi (ook van appie) en portie kibbeling van m'n visboer die de kibbeling cup heeft gewonnen
Alphenaar gespotquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Lunch werd uiteindelijk kaas-uien stokbroodje van de appie.
Vanavond bakje sushi (ook van appie) en portie kibbeling van m'n visboer die de kibbeling cup heeft gewonnen
Koekoek dit ziet er wel weer lekker uit zegquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:38 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
Restje entrecote van gisteravond op een broodje met een simpel knoflooksausje en wat rauwe sjalot. Was lekker.![]()
Jammer dat het op is.
Maar er zit een lamsschouder in de oven voor vanavond. Dus heb nog wat om naar uit te kijken.
Wat een poëtische zin.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 19:14 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Toetje d.m.v. deze heerlijke fruitsorbet die elke keer dat ik hem op deze wijze
bestel,smaakt.
'Miep' is voor haar werk momenteel in het buitenland.quote:Op zondag 15 oktober 2017 10:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een poëtische zin.
En waar is Miep? Ik spot een lege stoel tegenover je.
Sinds wanneer werken millennials?quote:Op zondag 15 oktober 2017 10:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]
'Miep' is voor haar werk momenteel in het buitenland.
Morgen
[ afbeelding ]
Een heerlijk warme sui kau soep op deze zondagochtend. Toen lekker, nu wederom.
Veel plezier!quote:Op zondag 15 oktober 2017 13:36 schreef golfer het volgende:
Vanavond nog een keer de BBQ aanslingeren. Onder andere voor een mooie runderbavette.
Ook gezellig. Hier te druk op het strand. We gaan morgen wel.quote:Op zondag 15 oktober 2017 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Borrelen en eten vandaag verder op het strand
Als ze een baan hebben dat voor inkomsten zorgt.quote:
Warung mini op de witte de withquote:Op zondag 15 oktober 2017 16:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Bij de beste saoto soep Surinamer van Rotterdam een 'bakkie' doen i.c.m.een frisje.
quote:
Die at ik een paar dagen geleden nog. Ik vond het vlees maar een vreemde structuur hebben.quote:Op zondag 15 oktober 2017 18:31 schreef Amarantha het volgende:
Net bij de Subway een American Steakhouse Melt gehad.
Ik werd getrakteerd dus dan zeg ik geen nee.
Vlissingenquote:Op maandag 16 oktober 2017 05:34 schreef Iwanius het volgende:
Morgen!
[ afbeelding ]
Sigaartje en een bakkie pleur om de dag op te starten. Denk dat we vandaag
op een "Michiel de Ruyter" toer gaan gezien het fraaie weer.
*toet*toet* onderweg naar:quote:
Nope... MIJNTES!quote:
Heb jij je DNA laten onderzoeken dan?quote:Op maandag 16 oktober 2017 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Laat ik nu net die genetische variant bezitten waardoor koriander als afwasmiddel smaakt
https://www.hln.be/nina/n(...)eep-smaakt~a786fcda/quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:32 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Heb jij je DNA laten onderzoeken dan?![]()
![]()
![]()
Wauw, met dat anekdotische bewijs haal je inderdaad die hele theorie onderuit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 00:30 schreef RobinOok het volgende:
Logisch redeneren my ass.
Ik ken veel mensen die ooit riepen dat koriander naar zeep smaakt en dat nu niet meer roepen.
Logisch geredeneerd zijn mensen die dat roepen dus miepers.
Zelfde miepers die geen spruitjes lusten.
Oneens maar hebben we het weleens eerder over gehadquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 00:30 schreef RobinOok het volgende:
Ik ken veel mensen die ooit riepen dat koriander naar zeep smaakt en dat nu niet meer roepen.
Nah, meer jouw hap-snap conclusie "dat zal ik ook wel hebben dan".quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 06:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wauw, met dat anekdotische bewijs haal je inderdaad die hele theorie onderuit.
Check, ik ben zo'n bekeerd persoon. Overigens sluit ik niet uit dat ik een mieper benquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 00:30 schreef RobinOok het volgende:
dat is wel heel enthousiast in de ochtendquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 09:21 schreef Iwanius het volgende:
Morgen
[ afbeelding ]
Heerlijk zo een warme hap [= Chinese bami i.c.m. o.a. kerrie kip stukken] op deze dinsdagochtend.![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 06:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wauw, met dat anekdotische bewijs haal je inderdaad die hele theorie onderuit.
Niet meer vullend dan wanneer je 3 dikke belegde boterhammen met koffie wegzet in de ochtend. Of voor mij part een echte boerenomelet met brood.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 09:23 schreef PrisTheShiz het volgende:
dat is wel heel enthousiast in de ochtend
Ik heb ook echt nog nooit een betrouwbare, wetenschappelijke bron gezien van dat zogenaamde zeepgenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 00:30 schreef RobinOok het volgende:
Wat ziet dat er allemaal lekker uit! Maar waar ik toch al een tijdje benieuwd naar ben (wellicht Spuit 11, maar ik ben niet altijd even actief op FOK!): kook je ook wel eens zelf? En wat voor werk doe je dat je tijd hebt om zo veel buiten de deur te eten? Of is dat geheim?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Niet meer vullend dan wanneer je 3 dikke belegde boterhammen met koffie wegzet in de ochtend. Of voor mij part een echte boerenomelet met brood.
Lunch
[ afbeelding ]
Tis dinsdag, iets frisser dan gisteren dus ideale dag voor een oude bekende: Moksi-meti!
Opvolgend
[ afbeelding ]
In goed gezelschap acclimatiseren met deze whisky en bijbehorende sigaartjes.
Tis tenslotte dinsdagmiddag.![]()
Zoiets?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:44 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Ik heb ook echt nog nooit een betrouwbare, wetenschappelijke bron gezien van dat zogenaamde zeepgenExcuusjes zodat mensen geen kieskeurige kindertjes lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |