Dat noemen we nou een heerlijk begin van de dag.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:29 schreef Sked het volgende:
Ik moest zojuist al voor de tweede keer bouten vandaag.
ik gisteravond lafjesquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:29 schreef Sked het volgende:
Ik moest zojuist al voor de tweede keer bouten vandaag.
Vriendquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik gisteravond lafjes
hopelijk morgen weer wat
Moet je niet dagelijks?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik gisteravond lafjes
hopelijk morgen weer wat
Nee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:46 schreef onlogisch het volgende:
Ik zoek een goede koptelefoon/oordopjes. Draadloos is een vereiste. Tegen een goede prijs uiteraard.
Iemand suggesties?
http://www.bartsmit.com/n(...)rwncs7BoCO54QAvD_BwEquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:46 schreef onlogisch het volgende:
Ik zoek een goede koptelefoon/oordopjes. Draadloos is een vereiste. Tegen een goede prijs uiteraard.
Iemand suggesties?
Nee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:46 schreef onlogisch het volgende:
Iemand suggesties?
sony mdr 1000xquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:46 schreef onlogisch het volgende:
Iemand suggesties?
waarom draadloosquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:46 schreef onlogisch het volgende:
Iemand suggesties?
iets zoeken voor jezelfquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:55 schreef Saind het volgende:
Wat doe je als je huisgenoot al drie fucking kwartier staat te douchen
godverdomme zeg
wat JC zegtquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:55 schreef Saind het volgende:
godverdomme zeg
Warm water in de keuken laten lopen. Is het zo klaar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:55 schreef Saind het volgende:
godverdomme zeg
Meestal multivitamine of ice theaquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat drink je dan op het werk?
AirPods.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:46 schreef onlogisch het volgende:
Iemand suggesties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |