Bedankt voor je steun.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 09:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik had er nog melding van gemaakt hier in de SC. 102% van de reacties was: “Wie is Lenny?”
Vervolgens reageerde ik van: “Die gozer van Splinter.”
134% van de reacties daarop was: “Wie is Splinter?”
Toen wist ik het zeker. Dit is vechten tegen bierkaai.
Ik zag hem ook ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ons aller JC was er vanmorgen vroeg nog gewoon.
Holy shit bruh. Waar?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een crackpijp gekocht om dmt te roken.
Denk, zeg het even.
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een crackpijp gekocht om dmt te roken.
Denk, zeg het even.
Of te veel coke gesnoven. Al kan het ook zijn dat zijn nichtje op bezoek kwam.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik zag hem ook ja.
Misschien uitgegleden over een vis?
Dat zou wel erg dom zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik zag hem ook ja.
Misschien uitgegleden over een vis?
headshopquote:
Kun je er truffels kopen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:06 schreef Saind het volgende:
[..]
headshop
of smartshop weet het verschil nooit
Vertel me alles makker.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:07 schreef Befbekje het volgende:
Onlo lacht nu in zijn vuistje daar op zijn kantoor.. Ik gun het hem..
Smartshop danquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je er truffels kopen?
Dan is het een smartshop.
Als je eens damsco bent kan ik wel geven probs. Anders doen wat voor jou het beste uitkomt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:11 schreef Saind het volgende:
Smoof wat zal ik doen
zelf dmt gaan extracten of ergens proberen grammetje te scoren
Datzelfde vuistje waar hij 'm gisteravond weer doorheen heeft laten gieren?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:07 schreef Befbekje het volgende:
Onlo lacht nu in zijn vuistje daar op zijn kantoor.. Ik gun het hem..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |