quote:Op donderdag 12 oktober 2017 20:10 schreef _--_ het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-10-2017 20:10
nr / user / score
1. Hdero / heeft gewonnen gewoon, ∞
2. Borrelnootje / 450, fantastisch!
Gejank over puntjesquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 02:55 schreef devzero het volgende:
Goed, nu er iemand heeft gewonnen hoeven we ook geen gejank meer te horen over puntjes.
Goed boek !quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 02:59 schreef Hdero het volgende:
[..]
zegt degene die quote uit Mein Kampf
Sorry, dat was niet mein kampfquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 02:59 schreef Hdero het volgende:
[..]
zegt degene die quote uit Mein Kampf
Stop met liegen, ik begrijp Duuts dus ik weet wat daar precies in stond. Directe citaten uit zijn boek die gingen over het Joodse probleem.quote:
Nou en ? Dat boek kun je gewoon in de bieb lezen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 03:16 schreef Hdero het volgende:
[..]
Stop met liegen, ik begrijp Duuts dus ik weet wat daar precies in stond. Directe citaten uit zijn boek die gingen over het Joodse probleem.![]()
👎
Welke dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 03:16 schreef Hdero het volgende:
[..]
Stop met liegen, ik begrijp Duuts dus ik weet wat daar precies in stond. Directe citaten uit zijn boek die gingen over het Joodse probleem.![]()
👎
Alsof er een groot verschil is, zucht.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 03:20 schreef devzero het volgende:
Niet alle quotes zijn van hitler, maar de quotes van hem komen gewoon uit toespraken.
Dus tot ziensquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 03:42 schreef Hdero het volgende:
Maar goed, de OP zegt dat ik gewonnen heb dus![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 03:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog een tijdje vast zit aan onze hero
ggquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 03:57 schreef Hdero het volgende:
Geerd is als een stuk AIDS, de langer hij weg is, hoe beter de gezondheid.
Is dat zo? Pak je dan echt een uur ofzo ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 04:12 schreef Hdero het volgende:
En de nachten die je niet komt, heb ik zo'n mooie rust.
Heb je misschien enig idee waarom ik blijf reageren zodat jij geen puntjes pakt ? DIe jou zogenaamd niet interesserenquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 04:18 schreef Hdero het volgende:
Steek je ze allemaal in he reet en spoel jezelf mee door
Jij doet dat al sinds het begin der tijden, ik dacht dat het komt omdat jij een klootzak bent. En toen was ik nog niet eens boos.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 04:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je misschien enig idee waarom ik blijf reageren zodat jij geen puntjes pakt ? DIe jou zogenaamd niet interesseren
Uh ja , maja als ik mensen boos kan krijgen met een dom kut spelletje vind ik dat juist wel mooi natuurlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 04:21 schreef Hdero het volgende:
[..]
Jij doet dat al sinds het begin der tijden, ik dacht dat het komt omdat jij een klootzak bent. En toen was ik nog niet eens boos.
Maar hoe verklaar je dat je dat deed VOORDAT ik boos werd. Ik werd niet gelijk boos.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 04:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uh ja , maja als ik mensen boos kan krijgen met een dom kut spelletje vind ik dat juist wel mooi natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, jij bent de enige die mij uit het niets zat te kwellen. De rest spelen eerlijker, fatsoenlijker, en vooral respectvoller. Om te kotsen jij.quote:
Bullshit. Ook toen in het begin beroofde je mij. Klootzak.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 04:28 schreef Geerd het volgende:
Nu doe ik eigenlijk alleen nog maar om jou te irriteren omdat je zo reageert![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 04:29 schreef Hdero het volgende:
[..]
Nee, jij bent de enige die mij uit het niets zat te kwellen. De rest spelen eerlijker, fatsoenlijker, en vooral respectvoller. Om te kotsen jij.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 04:29 schreef Hdero het volgende:
[..]
Bullshit. Ook toen in het begin beroofde je mij. Klootzak.
hoi, ik niet, aangenaam.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 07:11 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
hoi, ik ben appartementencomplex, aangenaam.
bedankt
groeten
lolquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit in België zonder wifi dag data bundel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |