quote:Op donderdag 12 oktober 2017 20:10 schreef _--_ het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-10-2017 20:10
nr / user / score
1. jodelahity / 11422
2. roosjeroosje1988 / 5
BEN JE NIET AAN HET WERK JE ZOU TOCH TOT 1 UUR AAN HET WERK ZIJN??quote:
WOW DAT ZIJN VEEL HOOFDLETTERS!!!quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
BEN JE NIET AAN HET WERK JE ZOU TOCH TOT 1 UUR AAN HET WERK ZIJN??
DIE LUIE AMBTENAREN OOK EN DAT ALLEMAAL VAN MIJN BELASTINGCENTEN!!!1!1 EN MARRUK RTUTTE MAAR BLIJVEN LACHEN HE!!111
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:38 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
woontoren coming in groningen
Belangrijk hequote:Polaris Groningen: bestand tegen bevingen
oke, gelukkig ben je geen politieagent die bezig is met het ontmaskeren van een grote drugsoperatie. dat zijn ook ambtenaren, alleen geen 36 uurs en 9-5quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:37 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik werkte vannacht tot 1u. Was maar 1 avonddienst haha. Is wel zat ook, ben tenslotte ambtenaar
lullig dingetje vergeleken met wat er is in Den Haag en Rotterdamquote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:38 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
woontoren coming in groningen
Nee maar ik ben ook. Geen 36uurs maar 40uurs en ik werk wisselende dienstenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oke, gelukkig ben je geen politieagent die bezig is met het ontmaskeren van een grote drugsoperatie. dat zijn ook ambtenaren, alleen geen 36 uurs en 9-5
Zo waar gewoon. Bedoel Groningen is best oke, maar wat ze doen met prestige-projecten is gewoon helemaal kut. De Grote Markt wordt verneukt vanwege zoiets ookquote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lullig dingetje vergeleken met wat er is in Den Haag en Rotterdam
ben niet dom ofzoquote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
En ambtenaar is een breed woord he. De ene ambtenaar zit achter een balie paspoorten af te geven de ander trapt een deur in met een zwaar kaliber in de hand om een gevaarlijk bendelid te arresteren
Lol zij kunnen nooit zo goed ruziemaken als dat wij dat zouden kunnen, pristheshitquote:
Sowieso ruziemakenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:46 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Lol zij kunnen nooit zo goed ruziemaken als dat wij dat zouden kunnen, pristheshit
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
Haha ik zit in UB en er loopt een beveiliger rond en die ziet eruit als Kees Kankerkachel, alleen dan in beveiligersuniform
Nou dat wilde ik even mededelen, veel plezier met mijn info
Stiekem ben ik die beveiligerquote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:53 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]nu nog in de ub? Zit je chickies te. Hosselen of wat
Hahaquote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Stiekem ben ik die beveiliger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |