quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:22 schreef VeX- het volgende:
Gelukkig is Oktober de Waves maand. Kun je nagaan hoeveel geld je maakt als je daar vooral in zit!![]()
-10 btc zoiets jaquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:22 schreef VeX- het volgende:
Gelukkig is Oktober de Waves maand. Kun je nagaan hoeveel geld je maakt als je daar vooral in zit!![]()
ICO's holden is bijna het domste wat je kan doen, op het holden van Waves na.quote:
WAVESquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:22 schreef VeX- het volgende:
Klinkt als een nachtdienst?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wow wat is er vandaag gebeurd![]()
Ik had wat alts klaar staan om in BTC om te zetten maar daar ben ik nu rijkelijk laat mee. Hopelijk trekken de alts nog wat bij als BTC uitgeraasd is.
Nou nee. Dit was mijn dag: bijna verslapen, kinderen wakker maken want ook die lagen nog te ronken. Brood smeren, werken, werken, werken, eten, afwas, spelletje doen, kids in bed leggen, Blockfolio. En bij het laatste punt had ik even een WTFje.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:18 schreef supermercado het volgende:
[..]
Klinkt als een nachtdienst?
Echt he. OMG is even van 200 naar 150k gezakt binnen een halve dag, pffff.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou nee. Dit was mijn dag: bijna verslapen, kinderen wakker maken want ook die lagen nog te ronken. Brood smeren, werken, werken, werken, eten, afwas, spelletje doen, kids in bed leggen, Blockfolio. En bij het laatste punt had ik even een WTFje.
ETP ook hier! Had m nog niet voorbij zien komen in de topics hier zo snel. En wilde niet "showen" met mijn nieuwe aankoopquote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:01 schreef Faeroer het volgende:
Lekker hard gaan op ETP en BTC om WTC vol te tanken
Had er persoonlijk weinig over gehoord, maar alles zag rood en die niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:45 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
ETP ook hier! Had m nog niet voorbij zien komen in de topics hier zo snel. En wilde niet "showen" met mijn nieuwe aankoop
Al die maanden echt níets van meegekregen? Da's bijna klaar knapquote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:46 schreef borbit het volgende:
Ik heb een klein beetje bitcoin staan op een online wallet. Nou heb ik het de laatste tijd niet zo goed gevolgd. Maar een paar maanden terug was er een fork? En je zou dan als 1 bitcoin had. 1 bitcoin en 1 bitcoin nieuwe versie krijgen?
Niet mee eens. Maar we zullen het nooit wetenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:12 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De huidige stijging tot boven de 5000 heeft zeker met de aanstaande fork te maken, geen twijfel mogelijk.
Het is simpelweg gratis geld net als bij bitcoincash.
moooonquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:32 schreef Nattekat het volgende:
https://blog.ethereum.org/2017/10/12/byzantium-hf-announcement/
Maandag krijgt ETH een hardfork
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |