Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.htmlquote:Onderzoek Anne Faber: specifieke plek Zeewolde onderzocht
Laatste update:
12-10-2017 | 09:41
Zeewolde - Donderdag 12 oktober wordt één specifieke plek nader onderzocht omdat het vermoeden is dat het lichaam van Anne daar verborgen is.
Op basis van onderzoeksinformatie kwam woensdagavond laat een ander gebied in beeld dan daar waar eerder die dag gezocht was. Dit gebied, in de omgeving van het Nulderpad in de gemeente Zeewolde, werd in de nacht van woensdag 11 op donderdag 12 oktober afgezet. Daar werd één specifieke plek gevonden waar vermoedelijk het lichaam van Anne verborgen is.
Het gebied is afgezet en forensische experts doen nader onderzoek. Dit onderzoek gebeurt zorgvuldig om geen sporen te vernietigen en zal langere tijd in beslag nemen.
Zodra er meer informatie is, zullen we dat melden.
In verband met deze omstandigheden zijn andere zoekacties voor dit moment stil gelegd.
In het dossier van Anne Faber staat alle informatie rond de vermissing en de laatste ontwikkelingen.
Bron: Politie
SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. TIJDLIJNquote:DONDERDAG 12 OKTOBER
-12-10-2017 / 10:32
De politie heeft een specifiek gebied in Zeewolde afgezet waar ze vermoeden dat het lichaam van Anne Faber is verborgen. Dat heeft de politie zojuist bekendgemaakt.
Gisteren werd ook al in het gebied gezocht naar Anne Faber (25), die sinds 29 september wordt vermist. De politie zoekt nu in de omgeving van het Nulderpad.
- De recherche heeft een specifieke locatie in beeld waar het lichaam van Anne Faber moet liggen. Dat meldt de politie. De zoekactie concentreert zich op het Nulderpad in het Horsterwold in Flevoland. Het gebied is afgezet. De politie benadrukt dat er nog geen lichaam gevonden is.
- Het onderzoek naar Anne Faber richt zich vandaag opnieuw op natuurgebied De Stille Kern in Zeewolde. Op andere plekken komen voorlopig geen zoekacties meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:
Ontopic graag
-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
(Dat wil zeggen: kom niet met :"misschien was ze wel depressief" of "relatieproblemen" want daar is nergens aanleiding voor dus opbokken met die onzin
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
-ook opmerkingen over d'r foto's kunnen achterwege blijven. (spiegelingen, weerkaatsingen, vrolijk/boos/bang etc etc
-BELANGRIJK Verdachte is een 27-jarige M.P. uit Zeewolde. Gelieve niet de volledige naam te posten aub
-BELANGRIJKSTE TIP: Negeer onzinposts, zet een TR en ga aub niet quoten. Negeren is de beste manier om een troll te ontmoedigen om zijn onzin voort te zetten
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:37 schreef Krollie het volgende:
Mensen die hier moeilijk doen om de luchtfoto's.
Dat het lichaam was gevonden.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:37 schreef Robin_fok het volgende:
Wat werd er door Niels Kalkman precies getweet dan? Heb het gemist.
Effe goed lezen.quote:
Gelaatsuitdrukking is even iets verdrietig om als selfie te sturen in de zin van 'help het regent'quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:34 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Ik blijf die foto ook merkwaardig vinden inderdaad.
Gelijk ook. Weg met die idioot.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:34 schreef Liftdeur het volgende:
Niels Kalkman heeft sinds zijn misser niks meer getweet?Telegraaf linkt ook niet meer naar hem bij de artikelen.
Sinds 4 uur geleden helemaal niets meer.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:37 schreef Robin_fok het volgende:
Wat werd er door Niels Kalkman precies getweet dan? Heb het gemist.
not this shit againquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:37 schreef onlogisch het volgende:
Gewoon met een drone invliegen toch...
[ afbeelding ]
Ja aangepast door Fokker 89quote:
Ja, die schouwarts kwam een dode eekhoorn onderzoeken ....quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:34 schreef edje5555 het volgende:
[..]
Toch niet gevonden waarschijnlijk.
Helikopter.....quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen ontslagenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:38 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Sinds 4 uur geleden helemaal niets meer.
Volgens mij gewoon uit een heli van het ANP.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof dat het minder erg maakt. Stelletje aasgieren.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:38 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon uit een heli van het ANP.
twitter:YelleTieleman twitterde op donderdag 12-10-2017 om 14:31:17Verdachte Michael P. blijft veertien dager langer vastzitten, heeft @rechtbankMNL zojuist besloten. #AnneFaber reageer retweet
je moet ze wel controleren. Misschien zitten ze gewoon koffie te drinken met een playboy erbij. Er zijn vast nog mensen die denken dat dit een samenzwering is voor sleepnet en wat niet al!1quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dan die kaarsjes en die spreuken.. het nieuwe hyves..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:37 schreef Krollie het volgende:
Mensen die op Twitter moeilijk doen om de luchtfoto's.
Zoals die vrijland loser! Is allemaal een hoaxquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:39 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:
[..]
je moet ze wel controleren. Misschien zitten ze gewoon koffie te drinken met een playboy erbij. Er zijn vast nog mensen die denken dat dit een samenzwering is voor sleepnet en wat niet al!1
Aasgieren.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:39 schreef Guanabana het volgende:
Die luchtfoto staat nu ook gewoon op NOS.nl
Nog een geluk dat ze waarschijnlijk onder die bomen lag... Volgende onderzoek maar een dak erop.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Spuit 98764529876452987 geeft ook modder..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer ongepast..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:39 schreef Guanabana het volgende:
Die luchtfoto staat nu ook gewoon op NOS.nl
twitter:PolitieUtrecht twitterde op donderdag 12-10-2017 om 14:39:51Onderzoek in de omgeving van het Nulderpad #Zeewolde is nog steeds aan de gang. Als er ontwikkelingen zijn communiceren we dit. #AnneFaber reageer retweet
Hij "zit" officieel toch nog vast voor zijn eerdere veroordeling?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:39 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
twitter:YelleTieleman twitterde op donderdag 12-10-2017 om 14:31:17Verdachte Michael P. blijft veertien dager langer vastzitten, heeft @rechtbankMNL zojuist besloten. #AnneFaber reageer retweet
Het grappige is dat hij een keer verslag deed vanaf de F1 campings in Spa, waar ik ook aanwezig was.quote:[..]
Gelijk ook. Weg met die idioot.
Ze zetten er niet voor niks schermen neer, de pers heeft daar gewoon niks te zoeken.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
Wat is er mis met de luchtfoto dan?
Dan mocht ie terug naar Altrecht.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij "zit" officieel toch nog vast voor zijn eerdere veroordeling?
Snap de ophef ook niet zo.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
Gaat ons niks aan wat er letterlijk achter de schermen gebeurd.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
Supergrappig, hou op, ik heb het niet meer.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:41 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Het grappige is dat hij een keer verslag deed vanaf de F1 campings in Spa, waar ik ook aanwezig was.
Ze hadden geen electriciteit etc. en camera's opladen deden ze bij onze camper.
Goede vent wel, maar dit is natuurlijk ontoelaatbaar.
De boel wordt niet voor niets afgeschermd daar. Het publiek hoeft niet te weten wat daar allemaal tot in detail gebeurt of aanwezig is.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ze zijn er toch ook niet?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze zetten er niet voor niks schermen neer, de pers heeft daar gewoon niks te zoeken.
Is het ook. Dat ie van zijn fout mag leren.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:41 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Het grappige is dat hij een keer verslag deed vanaf de F1 campings in Spa, waar ik ook aanwezig was.
Ze hadden geen electriciteit etc. en camera's opladen deden ze bij onze camper.
Goede vent wel, maar dit is natuurlijk ontoelaatbaar.
Ja in een open instelling waar hij aan de wandel kon...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij "zit" officieel toch nog vast voor zijn eerdere veroordeling?
Wel in de helikopter en vanuit daar foto's maken...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:42 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ze zij er toch ook niet?
Misschien hebben ze die foto ook, maar plaatsen ze die niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nog een geluk dat ze waarschijnlijk onder die bomen lag... Volgende onderzoek maar een dak erop.
Lijkt er wel op he. Onder dat blauwe doek ligt ze denk ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:42 schreef gilligan het volgende:
Is dat een lijkwagen die witte auto bovenin?
[ afbeelding ]
https://twitter.com/BartNijman/status/918454737695137793
Neequote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:42 schreef gilligan het volgende:
[ afbeelding ]
Anne leeft?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:42 schreef Minimunt het volgende:
2 woorden 9 letters.. en nee het is niet bier halen.
twitter:PolitieUtrecht twitterde op donderdag 12-10-2017 om 14:42:25Nav vragen social media: uiteraard is eerst de familie geïnformeerd voordat het bericht mbt zoekactie vanochtend gebracht werd. #AnneFaber reageer retweet
Neequote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:42 schreef gilligan het volgende:
[ afbeelding ]
Waar spullen op staan?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijkt er wel op he. Onder dat blauwe doek ligt ze denk ik.
Welk blauwe doek? Daar staan spullen op..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je bent traag. Heb ik allang gepost pik.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:43 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]twitter:PolitieUtrecht twitterde op donderdag 12-10-2017 om 14:42:25Nav vragen social media: uiteraard is eerst de familie geïnformeerd voordat het bericht mbt zoekactie vanochtend gebracht werd. #AnneFaber reageer retweet
Nee
Geen blauw doek te zien..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ohja, waar ze even koffertjes overheen hebben gezetquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 'familie' op zo'n moment even naar de winkels gaan om posters terug te halentwitter:Gailvandenhazel twitterde op donderdag 12-10-2017 om 14:42:02Familie(?) haalt uitgedeelde flyers uit winkel(s) met mededeling 'Is helaas niet meer nodig..' #annefaber reageer retweet
Ja daaronder. Ik denk dat ze begraven ligt (niet diep).quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:44 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Welk blauwe doek? Daar staan spullen op..
Welke blauwe doek? Lichaam ligt tussen de bomen daar.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het zijn weer de Hamsterweken.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:44 schreef 2682000 het volgende:
Ik denk niet dat 'familie' op zo'n moment even naar de winkels gaan om posters terug te halentwitter:Gailvandenhazel twitterde op donderdag 12-10-2017 om 14:42:02Familie(?) haalt uitgedeelde flyers uit winkel(s) met mededeling 'Is helaas niet meer nodig..' #annefaber reageer retweet
Ja dat zou ook kunnen iddquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:44 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Welke blauwe doek? Lichaam ligt tussen de bomen daar.
Welk blauwe doek?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
twitter:PolitieFlevo twitterde op donderdag 12-10-2017 om 14:40:35Onderzoek in de omgeving van het Nulderpad #Zeewolde is nog steeds aan de gang. Als er ontwikkelingen zijn communiceren we dit. #AnneFaber reageer retweet
Volledig nieuw Twitter account, niet te vertrouwen dusquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:44 schreef 2682000 het volgende:
Ze gaan echt geen forensisch onderzoeksmateriaal op een doek óp het lichaam zettenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja daaronder. Ik denk dat ze begraven ligt (niet diep).
misschien ben ik kleurenblind maar waar zie jij een blauw doek?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oke sorry chef wist ik niet ja ik ben geen csi expurttquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:45 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Volledig nieuw Twitter account, niet te vertrouwen dus
Wat had je verwacht te lezen na de zin: "Dit artikel beschrijft in en stukje hoe wat je nog aantreft na een week in natuur te hebben gelegen als je niet meer leeft."?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:29 schreef 2682000 het volgende:
[..]
Lekker verhaal zo na mijn lunch. Mocht je wel ff voor waarschuwen Truus, ipv 'als je niet wilt lezen'.
Nee er ziten namelijk geen vlagje op de voor kant van deze auto ,dus geen begravenis auto.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nog niet bevestigd.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:46 schreef quirina het volgende:
Zag op twitter die woordvoerder van politie is ze gevonden?
Ze wordt vandaag ook niet begraven he pikquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:45 schreef edje5555 het volgende:
[..]
Nee er ziten namelijk geen vlagje op de voor kant van deze auto ,dus geen begravenis auto.
Zitten die altijd op die auto's dan? Soms zie je ook weleens van die zwarte busjes etc zonder die vlaggetjes toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:45 schreef edje5555 het volgende:
[..]
Nee er ziten namelijk geen vlagje op de voor kant van deze auto ,dus geen begravenis auto.
Het lichaam gaat natuurlijk direct naar de begraafplaats... Man man man wat een niveau..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:45 schreef edje5555 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Volgens mij hoeven die er niet op te zitten.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:46 schreef Ricksnor het volgende:
[..]
Het lichaam gaat natuurlijk direct naar de begraafplaats... Man man man..
Je zit op twitter en dan is het een kleine moeite om even op het profiel te kijken?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:45 schreef 2682000 het volgende:
[..]
Oke sorry chef wist ik niet ja ik ben geen csi expurtt
Er is een schouwarts bezig.. dus ja er is iets gevonden.. wie of wat staat nog niet vast..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:46 schreef quirina het volgende:
We weten nog niet eens waarom die verdachte de verdachte is.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:46 schreef quirina het volgende:
Vlaggetjes zijn wel verplicht als er een lichaam in zit.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:46 schreef 2682000 het volgende:
[..]
Ze wordt vandaag ook niet begraven he pik![]()
Dan weet je dus niet hoe het gaatquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:46 schreef 2682000 het volgende:
[..]
Ze wordt vandaag ook niet begraven he pik![]()
nou... wat... ze zullen geen schouwarts laten komen als ze een dode vos hebben gevonden...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:47 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Er is een schouwarts bezig.. dus ja er is iets gevonden.. wie of wat staat nog niet vast..
Dat heet een LIJKwagen geen begravenisauto. Druiloor wat doe je nou bijdehandquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:48 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dan weet je dus niet hoe het gaatzo halen ze lijken altijd op, of leggen ze het lijk in de achterbak van een politie auto?
Ze kunnen ook een bot hebben gevonden. Een arts kan constateren of het menselijk is.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nou... wat... ze zullen geen schouwarts laten komen als ze een dode vos hebben gevonden...
'Niet eens'quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:47 schreef Nober het volgende:
[..]
We weten nog niet eens waarom die verdachte de verdachte is.
Correct...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nou... wat... ze zullen geen schouwarts laten komen als ze een dode vos hebben gevonden...
Ambulance mag geen dode vervoeren.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:48 schreef Nielsch het volgende:
zo'n lijk gaat toch in een lijkzak en dan in een ambulance? neem ik aan...
Niet in een ambulance, denk ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:48 schreef Nielsch het volgende:
In het kader van het onderzoek, doe ik daar geen mededeling over.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom post je foto van mn schoonmoeder pik
Kan, maar kan ook met een lijkenwagen.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:48 schreef Nielsch het volgende:
Die hebben ze vannacht al gebeld.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:49 schreef quirina het volgende:
Ze zullen nou wel de familie aan het informeren zijn denk ik.
Je mag niks zeggen over onderbuikgevoelens hier maar toch.
Hoogstwaarschijnlijk jaquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:49 schreef quirina het volgende:
Ze zullen nou wel de familie aan het informeren zijn denk ik.
Je mag niks zeggen over onderbuikgevoelens hier maar toch.
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Kan, maar kan ook met een lijkenwagen.
Mag niet nee. Alleen als je IN de wagen sterft mogen ze doorrijden, maar niet meenemen als je al dood bent.quote:
Nee, wat af en toe wel gebeurt maar dat wordt dan death on arrival.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:49 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ambulance mag geen dode vervoeren.
Nope.. als het al een lijk is mag het niet meer in de ambu mee..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:48 schreef Nielsch het volgende:
twitter:frambboossje twitterde op donderdag 12-10-2017 om 14:47:16BREAKING: UITLEG OVER PLAATS DELICT A.D.H.V. LUCHTFOTO!!! #AnneFaber #Zeewolde https://t.co/kGrhznuofC reageer retweet
Nope.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:47 schreef nils7 het volgende:
[..]
Vlaggetjes zijn wel verplicht als er een lichaam in zit.
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:49 schreef Ziva het volgende:
Goh ik hoop toch niet dat haar familie meeleest hier.. sommige reacties zijn echt om te huilen... snap dat je weinig aan de situatie kunt veranderen maar een beetje respect mag wel niet?
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:49 schreef Ziva het volgende:
Goh ik hoop toch niet dat haar familie meeleest hier.. sommige reacties zijn echt om te huilen... snap dat je weinig aan de situatie kunt veranderen maar een beetje respect mag wel niet?
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:50 schreef NoXia het volgende:
[ afbeelding ]twitter:frambboossje twitterde op donderdag 12-10-2017 om 14:47:16BREAKING: UITLEG OVER PLAATS DELICT A.D.H.V. LUCHTFOTO!!! #AnneFaber #Zeewolde https://t.co/kGrhznuofC reageer retweet
Jezus wat een groot contrast tussen die twee zinnenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:49 schreef Minimunt het volgende:
Als je hier economisch van wilt profiteren moet je op de plaats delict bloemen gaan verkopen zodat men die daar neer kan leggen..
Bah wat komt het nu dichtbij
Snel overheen lezen maar. Het is om te huilen inderdaad.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:49 schreef Ziva het volgende:
Wat een mega-lijk is dat danquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:50 schreef NoXia het volgende:
[ afbeelding ]twitter:frambboossje twitterde op donderdag 12-10-2017 om 14:47:16BREAKING: UITLEG OVER PLAATS DELICT A.D.H.V. LUCHTFOTO!!! #AnneFaber #Zeewolde https://t.co/kGrhznuofC reageer retweet
nee, het lijkt me dat zoiets door een medewerker van het forensisch team aan het lab wordt overgedragen...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:49 schreef parmezaansebaas het volgende:
Als er bijvoorbeeld een bot of bloed gevonden is, komt de schouwarts dan ook?
Klopt ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:50 schreef Blue_note het volgende:
[..]
[..]
Mag niet nee. Alleen als je IN de wagen sterft mogen ze doorrijden, maar niet meenemen als je al dood bent.
Dat dacht Michael vast ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nope.![]()
Je mag een overledene zelfs gewoon achterin je eigen auto vervoeren als je dat wil, geheel en al zonder vlaggetjes.
Dank voor de uitleg. Ik kon de auto en de mensen niet uit elkaar houden inderdaad.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:50 schreef NoXia het volgende:
wat denk jezelf na al die dagen? nee dus, ze zal ws zelfs niet eens meer als vrouw herkenbaar zijnquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:50 schreef KingRadler het volgende:
is ze nog herkenbaar, anders een DNA test doen, dat kost weer tijd.
''BREAKING''quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:50 schreef NoXia het volgende:
Man man.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:50 schreef NoXia het volgende:
Familie kan er ook geen afscheid meer van nemen. Dat is in en in triest.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:51 schreef Truus1973 het volgende:
[..]
wat denk jezelf na al die dagen? nee dus, ze zal ws zelfs niet eens meer als vrouw herkenbaar zijn
Ambulance mag geen doden vervoerenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:48 schreef Nielsch het volgende:
Melding..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:51 schreef KingRadler het volgende:
het word steeds drukker, de druk neemt toe, waar blijft die melding
Die politiemannen waren ook een grote verassing.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Man man.
Een auto. Ik zag het er niet in.
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:51 schreef Truus1973 het volgende:
[..]
wat denk jezelf na al die dagen? nee dus, ze zal ws zelfs niet eens meer als vrouw herkenbaar zijn
Waarschijnlijk een zwart busje waar er toch al 10 tallen van staan daar.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, een ambulance mag geen doden vervoeren. Soms rekken ze het wat en zeggen ze 'overleden bij aankomst in het ziekenhuis', maar dat lijkt me in dit geval niet mogelijk, vandaar dat hier wel een officiele rouwauto zal komen.
Brandweer ook niet?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:52 schreef Bengelino het volgende:
[..]
Ambulance mag geen doden vervoeren
Ik dacht dat lijkenvervoer erg strikt was in NL.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nope.![]()
Je mag een overledene zelfs gewoon achterin je eigen auto vervoeren als je dat wil, geheel en al zonder vlaggetjes.
Ze zitten er wel meestal op en het gebruik is dat de kappen over de vlaggetjes zitten als de auto leeg is en de kappen eraf (zodat een of andere vorm van strepen te zien is) als er iemand in ligt, maar ze zijn niet verplicht.
In de loop van de middag is ook wel een beetje voorbij...quote:
Dat hoop ik toch nietquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die politiemannen waren ook een grote verassing.
Een skelet in een lokaal.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:53 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik dacht dat lijkenvervoer erg strikt was in NL.
Ooit eens met mijn toenmalige (spreken we wel over 15 jaar terug) gesproken over een skelet wat in een lokaal stond. Als ze dat wilden verplaatsen naar een ander lokaal moesten ze dat eigenlijk officieel aanvragen.
Ik wou zeggen. Helaas is er echt weinig tot niets meer over van Anne. Ga daar maar vanuitquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:53 schreef Truus1973 het volgende:
[..]
zoek even wat info op of kijk filmpje uit vorige reeks, dat was na 14 dagen
Zulke mensen moesten ze de toegang tot internet ontnemen, herken je de gekken tenminste weer als ze over straat slenteren.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:50 schreef NoXia het volgende:
Jij hebt net zo hard meegedaan maat. Hypocriet.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:53 schreef metallicelmo het volgende:
Ik verbaas me echt over al die wazige reacties hier, het is geen Playstation spelletje dat er gespeeld wordt hoor. De familie zou maar meekijken naar die respectloze en speculative reacties hier die nergens op gebaseerd zijn. /zeikmodus uit
Geweldig meidtwitter:LauLogisch twitterde op donderdag 12-10-2017 om 14:52:46@PeterHandrickse @Jelle_Rechtdoor @Politie @rechtbankMNL @politiezeistnrd @Het_OM @PolZeistOost @jstoffelsma… https://t.co/sLtoco8fvL reageer retweet
Alsof die familie op FOK! zit. En eerlijk gezegd, je weet dat zoiets gebeurd, als mijn zusje vermist wordt en ik ga het internet op zal ik ook een hoop onzin lezen tussen het medeleven door. Die mensen hebben wel wat beters te doen dan op FOK! te zitten.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:53 schreef metallicelmo het volgende:
Ik verbaas me echt over al die wazige reacties hier, het is geen Playstation spelletje dat er gespeeld wordt hoor. De familie zou maar meekijken naar die respectloze en speculative reacties hier die nergens op gebaseerd zijn. /zeikmodus uit
Denk eerlijk gezegd niet dat die meekijken en dit is nu eenmaal een vrij forum, waar veel mensen zitten. Al 18 jaar.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:53 schreef metallicelmo het volgende:
Dankjewel voor het posten!quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:50 schreef NoXia het volgende:
Welke familie lid gaat dan ook op het FOK forum zitten als je dochter/nichtje/zusje vermist wordt.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Jij hebt net zo hard meegedaan maat. Hypocriet.
Jij denkt dat de familie daar niet in wordt begeleid?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:53 schreef metallicelmo het volgende:
Denk jij dat die familie niks anders aan hun hoofd heeft dan de speculaties van zolderautisten op fok?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:53 schreef metallicelmo het volgende:
beter hier gecentreerd dan op allerlei fb paginaas vd familie zelf zoals vd weekquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij denkt dat de familie daar niet in wordt begeleid?
Dat was helemaal walgelijk jaquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:55 schreef Truus1973 het volgende:
[..]
beter hier gecentreerd dan op allerlei fb paginaas vd familie zelf zoals vd week
Studie? Wat studeer je pik? Studie lamzakken?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ga maar verder aan studie denk ik, gaat nog wel duren voordat we wat horen en topic begint weer af te glijden.
klopt de vlaggetjes zijn een aanduiding dat er volgauto's bij zijn ..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nope.![]()
Ze zitten er wel meestal op en het gebruik is dat de kappen over de vlaggetjes zitten als de auto leeg is en de kappen eraf (zodat een of andere vorm van strepen te zien is) als er iemand in ligt, maar ze zijn niet verplicht.
twitter:VSchildkamp twitterde op donderdag 12-10-2017 om 14:54:51Wachter tot er wat gebeurt. De schouwarts is nog steeds niet terug #AnneFaber https://t.co/QlDe6Km2w8 reageer retweet
Ik heb het dan meer over al die foto's die mensen op Twitter gooien en direct door de grotere media worden opgepikt, die checken ook verder niksquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Denk jij dat die familie niks anders aan hun hoofd heeft dan de speculaties van zolderautisten op fok?
Topic is überhaupt zelden op niveau geweestquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ga maar verder aan studie denk ik, gaat nog wel duren voordat we wat horen en topic begint weer af te glijden.
Dan zijn ze wel heel fanatiek, is bijna niet bij te houden.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:49 schreef Ziva het volgende:
twitter:YelleTieleman twitterde op donderdag 12-10-2017 om 14:54:45Bronnen melden het AD dat voor later vandaag een persconferentie wordt voorbereid. #AnneFaber reageer retweet
Het leven is wel een spel.. Respect voor de levenden heb je veel meer aan..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:54 schreef KingRadler het volgende:
leven is geen spel, aub respect voor de doden
Dat is het ook: http://wetten.overheid.nl/BWBR0005009/2015-07-01quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:53 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik dacht dat lijkenvervoer erg strikt was in NL.
Ooit eens met mijn toenmalige biologieleraar (spreken we wel over 15 jaar terug) gesproken over een skelet wat in een lokaal stond. Als ze dat wilden verplaatsen naar een ander lokaal moesten ze dat eigenlijk officieel aanvragen.
Hey, das een nep account he boef. Moet je volgende x ff checken volgens een bepaalde Fokkerquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:54 schreef Poepz0r het volgende:
Geweldig meidtwitter:LauLogisch twitterde op donderdag 12-10-2017 om 14:52:46@PeterHandrickse @Jelle_Rechtdoor @Politie @rechtbankMNL @politiezeistnrd @Het_OM @PolZeistOost @jstoffelsma… https://t.co/sLtoco8fvL reageer retweet
Heeft ook echt nut enz als je gegrepen word
Niks mis met livestream zolang ze een lijk maar niet vol in beeld nemen is het prima.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:58 schreef JeMoeder het volgende:
Moet RTV Utrecht dit niet smakeloos live streamen vanuit een drone of zo? Dat leek ze bij het leegpompen van die vijver ook al zo'n kèk idee.
Andere provincie....?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:58 schreef JeMoeder het volgende:
Moet RTV Utrecht dit niet smakeloos live streamen vanuit een drone of zo? Dat leek ze bij het leegpompen van die vijver ook al zo'n kèk idee.
twitter:VSchildkamp twitterde op donderdag 12-10-2017 om 14:58:19We wachten, schouwarts nog niet terug #AnneFaber https://t.co/wYilAEI6Gd reageer retweet
Daar waren ze wel mee bezig. Was ze daar gevonden, dan kwam het vol in beeld. Vandaar ook mijn opmerking "smakeloos".quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks mis met livestream zolang ze een lijk maar niet vol in beeld nemen is het prima.
twitter:YelleTieleman twitterde op donderdag 12-10-2017 om 14:54:45Bronnen melden het AD dat voor later vandaag een persconferentie wordt voorbereid. #AnneFaber reageer retweet
Nee dat had niet in beeld gekomen, wees gerust. Er is ook een mediawet in Nederland.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:59 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Daar waren ze wel mee bezig. Was ze daar gevonden, dan kwam het vol in beeld. Vandaar ook mijn opmerking "smakeloos".
twitter:VSchildkamp twitterde op donderdag 12-10-2017 om 14:59:11Onderzoekers terug t gebied in #AnneFaber https://t.co/O4gUGpkiA8 reageer retweet
Als iemand het post op Twitter is het al te laat.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat had niet in beeld gekomen, wees gerust. Er is ook een mediawet in Nederland.
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:59 schreef Ryan3 het volgende:
Ondanks dat je wist dat dit zou komen, is het toch ergens een schok, omdat het wrs nu echt vaststaat.... onherroepelijk is geworden.
Ja stiekem hou je hoop.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:59 schreef Ryan3 het volgende:
Ondanks dat je wist dat dit zou komen, is het toch ergens een schok, omdat het wrs nu echt vaststaat.... onherroepelijk is geworden.
Bammetje gegeten. Nu weer aan het werk.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:00 schreef Jor_Dii het volgende:
twitter:VSchildkamp twitterde op donderdag 12-10-2017 om 14:59:11Onderzoekers terug t gebied in #AnneFaber https://t.co/O4gUGpkiA8 reageer retweet
Eiland maken? Gewoon op Vlieland ofzo. Niemand geeft een neuk om de TV TAS Eilanden.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:00 schreef Ziva het volgende:
Ik roep al jaren, laten we een eiland maken in de Noordzee voor beesten zoals MP. Groot hek eromheen, lekker bij elkaar gooien en laat ze het maar uitzoeken. Sommige figuren verdienen het niet om te bestaan en als ze mensen als beesten behandelen verdienen ze zelf ook zo'n behandeling.
Dat hebben we geprobeerd met Australie.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:00 schreef Ziva het volgende:
Ik roep al jaren, laten we een eiland maken in de Noordzee voor beesten zoals MP. Groot hek eromheen, lekker bij elkaar gooien en laat ze het maar uitzoeken. Sommige figuren verdienen het niet om te bestaan en als ze mensen als beesten behandelen verdienen ze zelf ook zo'n behandeling.
Zo is Australië ooit ontstaanquote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:00 schreef Ziva het volgende:
Alcatraz?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:00 schreef Ziva het volgende:
Hou dit soort onzin gewoon op stormfront aubquote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:00 schreef Ziva het volgende:
Is al geplaatst. En als je volgende keer een tweet wil plaatsen, gebruik [tweet=] [/tweet] pikquote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:59 schreef Maktub het volgende:
https://twitter.com/VSchildkamp/status/918459952829779969
Die hebben gewoon ff geluncht dus.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Deze intelligente man wist waar ze gezocht moest wordentwitter:bertitolino twitterde op maandag 09-10-2017 om 19:30:10#AnneFaber Deze intelligente man, kartograaf Michiel Hegener, doorzag waar Anne Faber gezocht moest worden #hulde https://t.co/bHQAyLmcgv reageer retweet
Of een eventuele handlangerquote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af hoe de politie juist bij deze plek is gekomen. Heeft Michael toch iets gezegd?
Waarom een hek om een eiland?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:00 schreef Ziva het volgende:
Ze hadden gister broodje bal met soep. Wel gedowngrade dan met een bammetjequote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:00 schreef NoXia het volgende:
[..]
Bammetje gegeten. Nu weer aan het werk.
de berusting komt pas denk als michael p de hoogste straf krijgt zonder strafverminderingquote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:00 schreef Monopoly het volgende:
Sneu maar fijn dat de nabestaanden kunnen beginnen met rouwen in plaats van onzekerheid.
Om nou zo om te gaan met Mark Rutte.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:00 schreef Ziva het volgende:
Dat zou je denken he. Of had hij vol trots zijn mond voorbij gepraat in de kliniek?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af hoe de politie juist bij deze plek is gekomen. Heeft Michael toch iets gezegd?
Dat bestaat toch niet meer?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:01 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Hou dit soort onzin gewoon op stormfront aub
Of hij heeft het niet alleen gedaan en die persoon heeft hem verlinkt.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zou je denken he. Of had hij vol trots zijn mond voorbij gepraat in de kliniek?
Is het niet gebruiken van spaties tegenwoordig ook al onderdeel van dyslexie?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
de berusting komt pasdenk als michael pde hoogste straf krijgt zonder strafvermindering
En misschien zelfs dan nog niet
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:02 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Om nou zo om te gaan met Mark Rutte.
Ah, vandaar die massale toestroom van populisten hierquote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat bestaat toch niet meer?
Net als t lichtpuntje.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:01 schreef gilligan het volgende:
Deze intelligente man wist waar ze gezocht moest wordentwitter:bertitolino twitterde op maandag 09-10-2017 om 19:30:10#AnneFaber Deze intelligente man, kartograaf Michiel Hegener, doorzag waar Anne Faber gezocht moest worden #hulde https://t.co/bHQAyLmcgv reageer retweet
Uiteindelijk komt het er gewoon op neer dat Anne vast wel ergens tussen Berkenlaantje en de Hobbemalaan moet zijn overvallen door Michael P. en dat hij vervolgens haar direct heeft vervoerd of heeft verborgen om haar later naar Zeewolde te verplaatsen en te begraven. Terwijl ik het typ lopen de rillingen over m'n lijf...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:01 schreef gilligan het volgende:
twitter:geraldmeijer twitterde op donderdag 12-10-2017 om 15:02:04Forensische opsporing kamt een stukje bos uit en komt met tassen vol spullen weer tevoorschijn. #annefaber https://t.co/EDtZgeWHlD reageer retweet
Trol, zoek een leeg gat in Zeewolde of zoquote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eiland maken? Gewoon op Vlieland ofzo. Niemand geeft een neuk om de TV TAS Eilanden.
zij zorgen wel voor werkgelegenheid bij de politie, kan je het voorstellen dat een lijkschouwer geen werk meer heeft door het eiland.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:00 schreef Ziva het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:49 schreef Ziva het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:00 schreef Ziva het volgende:
Mac Donalds gehaald?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:03 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:geraldmeijer twitterde op donderdag 12-10-2017 om 15:02:04Forensische opsporing kamt een stukje bos uit en komt met tassen vol spullen weer tevoorschijn. #annefaber https://t.co/EDtZgeWHlD reageer retweet
Nee hoor, die wandelen rond op de dagelijkse standaardquote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:03 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Ah, vandaar die massale toestroom van populisten hier
Je moet zo'n eiland ook niet een paar honderd meter voor de kust realiseren natuurlijkquote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:02 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen zwemmen.
Ja, het zou gek zijn als ze links, achter het hek, ligt.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:04 schreef Poepz0r het volgende:
Ze moet aan de rechterkant liggen zie deze foto waar ze een foto? lijken te nemen van een object/lichaam
[ afbeelding ]
Als hij een mobiel had, hebben ze kunnen kijken met welke zendmasten die allemaal contact heeft gemaakt. Hij is op maandag gearresteerd, telecomproviders geven dat wss pas vrij na een rechterlijk bevel (misschien duurde dat een dag), en misschien duurde het analyseren ook een dag.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zou je denken he. Of had hij vol trots zijn mond voorbij gepraat in de kliniek?
Of onder het blauwe kleedjequote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:04 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja, het zou gek zijn als ze links, achter het hek, ligt.
Wat dacht je van sporenonderzoek van voetafdrukken in de aarde/modder?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:04 schreef Poepz0r het volgende:
Ze moet aan de rechterkant liggen zie deze foto waar ze een foto? lijken te nemen van een object/lichaam
[ afbeelding ]
Drager.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Weet iemand wat de functie is van de meneer in die blauwe kleding met kaplaarzen?
Dit filmpje was van één uur ofzo, inmiddels alweer achterhaald.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:03 schreef StaceySinger het volgende:
gaat nog uren duren
bron journaal
twitter:ZiuSpecialized twitterde op woensdag 11-10-2017 om 22:26:4921:24 Politiehelikopter vliegt rondje boven Zeewolde en volgt A28 tot justitie detentiecentrum Zeist. Escort belang… https://t.co/1mQMdzQx1H reageer retweet
Jak. Je ziet ook duidelijk een spoor op de grond..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:04 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Is een 360 camera.. daarmee maken ze altijd opnamen van een plaats delict bij een geweldsmisdrijf..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:04 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is ze medeplichtig? Als je je zoon een auto uitleent en hij vervolgens iets verschrikkelijks doet, hoe ben je dan in godsnaam medeplichtig?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:03 schreef parmezaansebaas het volgende:
[..]
Ik denk de moeder. Die is medeplichtig want die moest van auto hebben geweten, misschien een deal tussen die twee.
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:04 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja, het zou gek zijn als ze links, achter het hek, ligt.
Niet als ze die niet kunnen vinden hequote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:06 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dan had er nog iemand vast gezeten
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
Deze conclusie is wel scherp. Dit zou betekenen dat M P met politie mee is gevlogen en exact de plek heeft aangewezen (gisterenavond dus al)twitter:ZiuSpecialized twitterde op woensdag 11-10-2017 om 22:26:4921:24 Politiehelikopter vliegt rondje boven Zeewolde en volgt A28 tot justitie detentiecentrum Zeist. Escort belang… https://t.co/1mQMdzQx1H reageer retweet
Heb hetzelfde. Maar sommigen zijn hier zo ontzettend achterlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]houd eens op, moet elke keer lachen en dan voel ik me schuldig.
Facebook dan ook down? Of moet je niet je Like, Deel en Win foto's of diepe spreuken delen?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:03 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Ah, vandaar die massale toestroom van populisten hier
Ik zou hiermee echt niet kunnen leven. Als iemand een natuurlijke dood sterft is het al erg, maar wetende dat een willekeurige idioot je familielid of vriendin gruwelijke heeft vermoord maar ook je eigen toekomst heeft afgepakt, dat is iets totaal anders.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
de berusting komt pasdenk als michael pde hoogste straf krijgt zonder strafvermindering
En misschien zelfs dan nog niet
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
Deze conclusie is wel scherp. Dit zou betekenen dat M P met politie mee is gevlogen en exact de plek heeft aangewezen (gisterenavond dus al)twitter:ZiuSpecialized twitterde op woensdag 11-10-2017 om 22:26:4921:24 Politiehelikopter vliegt rondje boven Zeewolde en volgt A28 tot justitie detentiecentrum Zeist. Escort belang… https://t.co/1mQMdzQx1H reageer retweet
Of het was een escorte van zijn transport.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
Misschien is het beter om af en toe wel even te kunnen lachen.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:06 schreef AMCA het volgende:
[..]
Heb hetzelfde. Maar sommigen zijn hier zo ontzettend achterlijk.
Sowwyquote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]houd eens op, moet elke keer lachen en dan voel ik me schuldig.
Drie van die dozen zijn volgens mij handschoen dozenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
GeenStijl.
Iemand die uit al die spullen op die tafel iets kan opmaken?
Nice, dat hij de weg volgt was (hier) nog niet eerder opgemerkt. Dat van Zeist en verdachte wel volgens mij. Wel ziek als hij daar gisteravond in een voertuig naar toe is gereden zeg..quote:
Handschoentjes.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
GeenStijl.
Jij werkt bij het OM?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:07 schreef KingRadler het volgende:
MP kan wel strafvermindering krijgen door de plek aan te wijzen.
Nee.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:08 schreef 12345hallo het volgende:
Nog nieuwe ontwikkelingen laatste 2 uur?
Ja ''neppe strafvermindering'' Dat ze zeggen we geven strafvermindering maar alsnog levenslang gevenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:07 schreef KingRadler het volgende:
Heb je ook gelijk in. Ik was ook niet van plan om in angst te leven hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien is het beter om af en toe wel even te kunnen lachen.
Allemaal vanaf nu leven in continue angst en emotie is ook niks
Ik voel me echter niet aangesproken.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:06 schreef AMCA het volgende:
[..]
Heb hetzelfde. Maar sommigen zijn hier zo ontzettend achterlijk.
Ja.. dozen handschoenen, mondkapjes, schoenhoezen, overals...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
GeenStijl.
Best ziek dat "de buitenwereld" zo kan meekijken tegenwoordig...Allemaal om het eerste nieuws te hebben.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
GeenStijl.
De politiehelikopter vloog boven een cologne auto's van de politie waar Michael P waarschijnlijk in zatquote:
Gewoon zaken die nodig zijn bij het onderzoek, zoals handschoenen etc.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
GeenStijl.
Misschien mag ie dan gauw weer lekker op verlof.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:07 schreef KingRadler het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:04 schreef metallicelmo het volgende:
En nu wil ik wel weten hoeveel van zulke gestoorden er nog meer vrij rondlopen op straat. We hoeven geen gevangenissen bij de bouwen zeggen ze dan, ja gek he als je iedereen na 2/3 van hun straf gewoon vrij laat en laat doen wat ze willen.
Small medium en largequote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Drie van die dozen zijn volgens mij handschoen dozen
Dude, wat BOEIT het...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
GeenStijl.
pfff daar moeten ze een keer mee ophouden...strafvermindering...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:07 schreef KingRadler het volgende:
Dus dan heeft hij de plek aangewezen nietwaar? Aangezien hij maandag al gepakt was.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:08 schreef fukforce het volgende:
[..]
De politiehelikopter vloog boven een cologne auto's van de politie waar Michael P waarschijnlijk in zat
Colonne bedoel je?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:08 schreef fukforce het volgende:
[..]
De politiehelikopter vloog boven een cologne auto's van de politie waar Michael P waarschijnlijk in zat
Dat ging ook niet over jouquote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:08 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik voel me echter niet aangesproken.
o ja, ook al zo'n helder licht...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:01 schreef gilligan het volgende:
Nee, ik ook niet. Maar is toch gek dat je, in mijn geval dan, alleen op de bank zit te lachen en automatisch denkt van "Oeh,kan ik eigenlijk niet maken".quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:08 schreef AMCA het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in. Ik was ook niet van plan om in angst te leven hoor
Voor een recidivist van dit kaliber zou strafvermindering niet eens een optie mogen zijn. Ik heb ooit eens een docu gezien van hoe dit soort criminelen in Rusland hun dagen slijten, en dat zou me in zijn geval nog de meest gepaste straf lijken.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:07 schreef KingRadler het volgende:
Was inderdaad iets te voorbarig, maar waarschijnlijk had hij dus wel gelijk dat ze verdwenen is in Den Dolder.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
o ja, ook al zo'n helder licht...
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:10 schreef Zolderkamer het volgende:
Lachen is de bevestiging dat je leeft... best oke dus..
dat noem je Social Mediaquote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:08 schreef Maichel het volgende:
[..]
Best ziek dat "de buitenwereld" zo kan meekijken tegenwoordig...Allemaal om het eerste nieuws te hebben.
twitter:PolitieUtrecht twitterde op donderdag 12-10-2017 om 15:09:19Vliegverkeer boven zoekgebied Nulderpad #Zeewolde kan onderzoek hinderen/vertragen. Dringend verzoek: Niet boven gebied vliegen. #AnneFaber reageer retweet
Ze doen alsof hij dat kan krijgen en alsnog geven ze hem de volle mep hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Voor een recidivist van dit kaliber zou strafvermindering niet eens een optie mogen zijn. Ik heb ooit eens een docu gezien van hoe dit soort criminelen in Rusland hun dagen slijten, en dat zou me in zijn geval nog de meest gepaste straf lijken.
Het is doorgaans makkelijker om een plek in het bos aan te wijzen op basis van een kaart/luchtfoto dan in het donker vanuit een helikopter.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dus dan heeft hij de plek aangewezen nietwaar? Aangezien hij maandag al gepakt was.
Levenslang -1 jaarquote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja ''neppe strafvermindering'' Dat ze zeggen we geven strafvermindering maar alsnog levenslang geven
Nederlandse OM doet niet aan strafvermindering als ruil voor een bekentenis.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
pfff daar moeten ze een keer mee ophouden...strafvermindering...
Gaan zitten huilen om een vrouw waar ik tot twee weken geleden nog nooit van gehoord had en die ik ook helemaal niet ken, is ook overdreven.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar is toch gek dat je, in mijn geval dan, alleen op de bank zit te lachen en automatisch denkt van "Oeh,kan ik eigenlijk niet maken".
Kan die het nogmaals proberen, dit keer met een enkelbandquote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:09 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]
Misschien mag ie dan gauw weer lekker op verlof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |