Ook de meeste ruimte daar om het sneaky te doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:27 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof ook dat de meeste X uit Brabant komt
Naja dat zou meer in het Noorden zijn dan tochquote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook de meeste ruimte daar om het sneaky te doen.
Naja niet dus, echt alleen Brabant eigenlijkquote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:28 schreef Smoofie het volgende:
Al zullen er ook wel loodsen en boerderijen in west friesland/friesland gebruikt worden.
Apart.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja niet dus, echt alleen Brabant eigenlijk
Van de SP mag je geen succes hebben in het leven.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:32 schreef Smoofie het volgende:
Met zijn plan voor de gezondheidszorg
Onlo komt er aan.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:34 schreef Smoofie het volgende:
Bankier betaald ook 10x zoveel belasting.
Betaalt.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:34 schreef Smoofie het volgende:
Bankier betaald ook 10x zoveel belasting.
Het is je vergeven maat. Maar het heeft je begrijpelijkerwijs wel een dikke note opgeleverd.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sorry, ik weet niet waarom ik het met een d typte.
dat kabinet.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:42 schreef Elan het volgende:
Ik lees alleen maar shit dat duurder gaat worden. Hoe kan die kabinet nou stellen dat we er op vooruit gaan met z'n allen
Heb ik al een note van jou?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is je vergeven maat. Maar het heeft je begrijpelijkerwijs wel een dikke note opgeleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |