abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 oktober 2017 @ 09:20:00 #251
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174367004
nielskalkman twitterde op donderdag 12-10-2017 om 07:53:06 In Zeewolde wordt vandaag verder gezocht naar #AnneFaber. Zal de zoektocht weer volgen. Net als iedereen hoop ik dat het nu snel voorbij is. reageer retweet
pi_174367010
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:03 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Dan in dit geval alle managers er als eerst uit janken.
Ik vraag me af of dat het probleem niet eerder zou verergeren. Ik vraag me eigenlijk af of je er niet juist een keiharde manager uit het bedrijfsleven daar eens een tijd neer zou moeten zetten om orde op zaken te stellen ipv de geitenwollensokken die doorgaans aan de touwtjes trekken in dergelijke klinieken. Het steeds maar weer die eeuwige tweede kans geven en de dader vooral als slachtoffer zien.

Hoe is het toch in vredesnaam mogelijk voor een zedendelinquent om een medepatient te bezwangeren? Oud patienten omschrijven het als een drugshol. Daar moet orde op zaken gesteld worden. Het laatste wat je dan moet doen is het overlaten aan die natte kranten van een begeleiders. Met hun “je kunt hier als vrouw maar beter savonds niet in de omgeving gaan wandelen.”. Nee, je moet het omkeren, als jij er enige twijfel over hebt dat jouw client een gevaar voor anderen kan opleveren moet je hem natuurlijk niet naar buiten laten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174367016
quote:
15s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:15 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Oh god, babyboomer alert.
Nee hoor, 38 jaar maar veel mensen in netwerk in de zorg. Ook babyboomers en twintigers, welke vrijuit vertellen over hun werkzaamheden.

Daarnaast familieleden op diverse functies en dit is echt een groot probleem.

Niet alleen bij dit soort instellingen naar in de gehele verstandelijk gehandicapten zorg.
Je moet er toch niet aan denken dat je kind met het syndroom van Down geplaatst wordt bij dit type figuren...

Nou dat gebeurt dus al gewoon, en begeleiding die aan de bel trekt, wordt "bestraft". Degene van wie ik dat hoorde slaapt tijdens nachtdiensten al weken op de grond zonder bed....
pi_174367034
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:05 schreef plant35 het volgende:

[..]

Ligt er aan wat voor functie deze begeleidster had, psycholoog? psychiater? of SPV-er ? of van de huishoudelijke dienst. Die eerste 3 hebben wel inzage in het dossier.
Persoonlijk begeleider stelt met assistent begeleider en werkbegeleider (en teamleider/ psychiater/orthopedagoog/ psychiatrisch verpleegkundige) op basis van dossier en informatie vorige instelling een behandelplan en risicoanalyse/ terugval preventie protocol op) behandelplan bevat korte informatie over vonnis/ geschiedenis van client. Dat is simpelweg verplicht! Iedereen op de werkvloer werkt en rapporteert dagelijks op basis van dit behandelplan.
pi_174367036
[quote]Een man die eerder met Michael P. in de gevangenis zat, schetst een sinister beeld van de verdachte: ‘Hij had het alleen maar over de perfecte moord,’ zegt de oud-medegedetineerde tegen De Telegraaf. ‘Iemand begraven onder het asfalt bijvoorbeeld.[\quote]

Komt uit een artikel van Elsevier deze morgen.

In de week van Annes verdwijning is het stuk A27 tussen Bilthoven en Zeewolde opnieuw geasfalteerd ...

Edit: kan niet quoten zit mobiel
pi_174367038
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik vraag me af of dat het probleem niet eerder zou verergeren. Ik vraag me eigenlijk af of je er niet juist een keiharde manager uit het bedrijfsleven daar eens een tijd neer zou moeten zetten om orde op zaken te stellen ipv de geitenwollensokken die doorgaans aan de touwtjes trekken in dergelijke klinieken. Het steeds maar weer die eeuwige tweede kans geven en de dader vooral als slachtoffer zien.

Hoe is het toch in vredesnaam mogelijk voor een zedendelinquent om een medepatient te bezwangeren? Oud patienten omschrijven het als een drugshol. Daar moet orde op zaken gesteld worden. Het laatste wat je dan moet doen is het overlaten aan die natte kranten van een begeleiders. Met hun “je kunt hier als vrouw maar beter savonds niet in de omgeving gaan wandelen.”. Nee, je moet het omkeren, als jij er enige twijfel over hebt dat jouw client een gevaar voor anderen kan opleveren moet je hem natuurlijk niet naar buiten laten.
Eens, maar hoe hoog in de top zitten die natte kranten?
Juist tot in het ministerie.

Die gaan hun mooie baantjes echt niet afgeven aan iemand die orde op zaken komt stellen.
pi_174367042
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik vraag me af of dat het probleem niet eerder zou verergeren. Ik vraag me eigenlijk af of je er niet juist een keiharde manager uit het bedrijfsleven daar eens een tijd neer zou moeten zetten om orde op zaken te stellen ipv de geitenwollensokken die doorgaans aan de touwtjes trekken in dergelijke klinieken. Het steeds maar weer die eeuwige tweede kans geven en de dader vooral als slachtoffer zien.
Nee je begrijpt me verkeerd denk ik. Ik ben 't helemaal met je eens. Ik bedoelde meer gewoon een keer de zittende managers ter plaatse eruit janken als blijkt dat het echt zo´n drugshol is. Gewoon geen ge-maar, wanbeleid en zij zijn verantwoordelijk.
pi_174367052
quote:
11s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:22 schreef bierkip het volgende:
[quote]Een man die eerder met Michael P. in de gevangenis zat, schetst een sinister beeld van de verdachte: ‘Hij had het alleen maar over de perfecte moord,’ zegt de oud-medegedetineerde tegen De Telegraaf. ‘Iemand begraven onder het asfalt bijvoorbeeld.[\quote]

Komt uit een artikel van Elsevier deze morgen.

In de week van Annes verdwijning is het stuk A27 tussen Bilthoven en Zeewolde opnieuw geasfalteerd ...

Edit: kan niet quoten zit mobiel
Lijkt me wel heel toevallig.
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
  donderdag 12 oktober 2017 @ 09:26:23 #259
293742 rooie9
lekker hoor
pi_174367073
Wat een verhalen allemaal. :{ Dat Michael totaal verknipt is, verrast me niet echt, wel dat er mensen zijn die daarvoor kunnen vallen. Die dachten hem zeker wel even te kunnen fixen? :')

Die familie van hem ook, het zal je broer/neef/zoon maar zijn zeg. "We hopen maar dat het niet waar is", die vlieger gaat niet meer op hoor.

Duimen weer dat Anne vandaag eindelijk gevonden gaat worden. Of in ieder geval iets van betekenis.
The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him.
- G.K. Chesterton
pi_174367074
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Eens, maar hoe hoog in de top zitten die natte kranten?
Juist tot in het ministerie.

Die gaan hun mooie baantjes echt niet afgeven aan iemand die orde op zaken komt stellen.
Alleen denk ik dat die niet zoveel invloed hebben over het reilen en zeilen in de kliniek. Dat hij lekker drugs kan sneuven en zijn medepatient en begeleider ligt te palen is naturlijk volledig op het conto te schrijven van de dagelijkse leiding daar.

Dat ontslaat de minister natuurlijk niet van verantwoordelijkheid, diens beleid maakt het mogelijk dat hij uberhaupt in een kliniek ipv in een cel zit.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174367080
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:24 schreef 1312-FRFC het volgende:

[..]

Lijkt me wel heel toevallig.
twee kerels uit een dorp in Brabant zijn zo 30 jaar geleden in Duitsland was onder het asfalt belandt.

Die zijn ook nog steeds vermist, stond afgelopen zomer een heel artikel over in de krant.
pi_174367095
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:23 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Nee je begrijpt me verkeerd denk ik. Ik ben 't helemaal met je eens. Ik bedoelde meer gewoon een keer de zittende managers ter plaatse eruit janken als blijkt dat het echt zo´n drugshol is. Gewoon geen ge-maar, wanbeleid en zij zijn verantwoordelijk.
Helemaal mee eens.
Misschien zelfs de volledige kliniek sluiten. Dit is puur wanbeleid.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174367097
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

twee kerels uit een dorp in Brabant zijn zo 30 jaar geleden in Duitsland was onder het asfalt belandt.

Die zijn ook nog steeds vermist, stond afgelopen zomer een heel artikel over in de krant.
Nee, maar lijkt me gewoon echt heel toevallig zo precies in de week van de verdwijning.
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_174367098
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:18 schreef Truus1973 het volgende:
Iemand enig idee wat de acties van vandaag zullen zijn? En hoelaat er waar gezocht gaat worden?
MP wordt vanochtend voorgeleid aan de RC.
pi_174367100
Het zoeken naar Anne voelt een beetje als sinterklaas. Iedere morgen snel kijken of er iets in je schoen zit.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 09:28:26 #266
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174367110
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Misschien zelfs de volledige kliniek sluiten. Dit is puur wanbeleid.
Sterker nog, de leiding vervolgen :(
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 09:28:46 #267
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174367114
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het zoeken naar Anne voelt een beetje als sinterklaas. Iedere morgen snel kijken of er iets in je schoen zit.
Doe normaal joh :')
Laffe huichelaar
pi_174367117
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:27 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

MP wordt vanochtend voorgeleid aan de RC.
Dat is de vraag toch niet?
pi_174367130
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat is de vraag toch niet?
Jawel hoor, ze vraagt wat de acties voor vandaag zijn. Dat MP wordt voorgeleid aan de RC is ook een actie. :)
pi_174367135
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het zoeken naar Anne voelt een beetje als sinterklaas. Iedere morgen snel kijken of er iets in je schoen zit.
van mn schoenkadootjes werd ik altijd blij, hier niet van. maar tis idd wel t eerste wat ik snachts of smorgens doe als ik wakker ben. Snel kijken of er al iets nieuws is.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 09:30:31 #271
248821 Rauw.
op je bord.
pi_174367144
quote:
11s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:22 schreef bierkip het volgende:

In de week van Annes verdwijning is het stuk A27 tussen Bilthoven en Zeewolde opnieuw geasfalteerd ...

Het is maar zeer zelden dat een weg er compleet uit gaat om opnieuw te asfalteren, meestal gaat alleen de toplaag eraf en een nieuwe laag erover (5 cm eraf en 5 cm erop bijvoorbeeld).
De puinlaag onder het asfalt blijft gewoon liggen, en daar graaf je niet zo snel onopgemerkt een gat in.

Dus bij aanleg van een nieuwe weg zou het kunnen, maar een bestaande weg die opnieuw geasfalteerd wordt is dat zeer onwaarschijnlijk.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 12 oktober 2017 @ 09:30:31 #272
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174367145
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:28 schreef Perrin het volgende:

[..]

Sterker nog, de leiding vervolgen :(
Als ze weten dat daar drugs gedealed en gebruikt wordt en daar niks tegen doen een serieuze optie.

Maar ik heb een nachtje geslapen itt sommige posters hier dus kan iemand me even vertellen hoe we aan al die nieuwgevonden haat tegen de kliniek komen en hoe wet denken te weten dat het een drugshol is?
Laffe huichelaar
pi_174367146
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:28 schreef Perrin het volgende:

[..]

Sterker nog, de leiding vervolgen :(
Bij ernstig wanbeleid kun je volgens mij persoonlijk vervolgd worden. Dat is dus niet eens een gek idee om te onderzoeken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174367152
Hoe verberg je iemand nou weer in het asfalt? :')

Ik hoop dat Zeewolde geen dood spoor is. Is het reëel om te verwachten dat we vandaag horen waarom Zeewolde nu de volgende stap is?
-nee-
  donderdag 12 oktober 2017 @ 09:31:34 #275
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_174367155
de vraag is ook, zullen we haar ooit nog vinden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')