SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Dat is in mijn geval leeftijdsgebonden.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat snap je tegenwoordig nog minder
yupquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Like Flames is stukken beter van ze...
Eens.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit kwam door die film, die dan wel weer tof is
Topic is veel te druk om er nog zo'n livestream bij te volgen johquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont zit er aan te denken om tijdens de Top2000 een youtube livestream te doen met commentaar
Ja dat wel.... TC zou beter zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Topic is veel te druk om er nog zo'n livestream bij te volgen joh
Van dit nummer is het onbegrijpelijk dat het eruit ligt.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Het is wel woensdagavond.
We kunnen er een Top of Flop van maken...
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:55 schreef livelink het volgende:
Het is net de echte top2000. Na een zeiknummer komt er ineens een verrassend goed nummer waar je blij van wordt.
Hoeveel mensen van onder de 30 kennen dit nog.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van dit nummer is het onbegrijpelijk dat het eruit ligt.
Alleen just me denk ik.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel mensen van onder de 30 kennen dit nog.
Je bent onder de 30?quote:
Dit jaar Atlantis van Donovan ook weer.quote:
Is die zo klein ja?quote:
30cm noemen in een Fok post....quote:
Je hoorde 30cm en kwam gelijk maar buurten?quote:
nee ik zat tegen een gesloten topic aan te kijkenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je hoorde 30cm en kwam gelijk maar buurten?
quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
nee ik zat tegen een gesloten topic aan te kijken
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
dat gebeurt mij nou nooitquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
that sums it upquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Nostalgie, maar natuurlijk wel bagger
mooie diepe stemquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Nostalgie, maar natuurlijk wel bagger
je hebt je katten tochquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja godver, niemand om mee te schuifelen
Klotenummerquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit vind ik het minste nummer van 'm.
Ligt er geen matje voor de deur?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dank je.quote:
Bezem?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat schuifelt niet echt praktischquote:
Heb wel een dweil...quote:
no bra is so overratedquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat schuifelt niet echt praktisch
* OscarMopperkont gaat toch maar die date voor vrijdag regelen, het is dan immers ook No Bra Day![]()
Je laat je bra thuis dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont gaat toch maar die date voor vrijdag regelen, het is dan immers ook No Bra Day![]()
Ik heb een goeie leermeester gehad.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oké, dat is ook een manier om het duidelijk te maken.
Ik ben elke dag bra-less.quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:06 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik heb een goeie leermeester gehad.
Ik doe daar aan mee! Ik draag vrijdag immers geen BH.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Less is more...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ben elke dag bra-less.
quote:
ouderdom komt met gebreken zeggen ze tochquote:
Maar wel duidelijkquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oké, dat is ook een manier om het duidelijk te maken.
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, terecht dat dit eruit ligt. Linkse stink hippies.
Heel veel 90's classics, wat moderne indie, wat zooi uit de laatste paar jaar, wat metal. Dat is t zo'n beetje denk ik.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb afgelopen jaar niet veel geluisterd naar de Top2000, maar als dit soort pareltjes eruit zijn, wat is er dan voor in de plaats gekomen? #AfraidToAsk
Nee joh, wég met dat overspannen gegil van die bra loze mutsen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:09 schreef livelink het volgende:
Ja, deze moet er natuurlijk wel weer in.
* livelink Noteert
+1quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:09 schreef livelink het volgende:
Ja, deze moet er natuurlijk wel weer in.
* livelink Noteert
Blofquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb afgelopen jaar niet veel geluisterd naar de Top2000, maar als dit soort pareltjes eruit zijn, wat is er dan voor in de plaats gekomen? #AfraidToAsk
zolang je er niet over struikelt valt het wel mee toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:09 schreef just me het volgende:
[..]
ouderdom komt met gebreken zeggen ze toch
Coldplayquote:
gewoon over je schouders gooien, no probquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zolang je er niet over struikelt valt het wel mee toch?
Die hebben juist geen nieuwe noteringen gekregen, maar leuk dat je met deze stokpaardjes komt (overigens staan die artiesten er wel veel te vaak in)quote:
Drank & drugs vast ook...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Coldplay
Kensington
Zal me niks verbazen als die aids van Boef er nu ook in komt
Die moderne populaire negermuziek hoor je nooit op Radio 2 gelukkigquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Coldplay
Kensington
Mmm, ik ben niet zo onder de indruk van een bra meer of minder.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee joh, wég met dat overspannen gegil van die bra loze mutsen.
Ik doe elke avond de scene voor de pauze na...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:11 schreef Diaan73 het volgende:
Bijna alle liedjes uit deze musical zijn![]()
We draaien de elpee af en toe nog.
Ja de Nederlandse muzieksmaak is er wel op vooruitgegaan de afgelopen jarenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Coldplay
Kensington
Nee, maar dat volk heeft wel stemrecht ... hoe denk je anders dat die andere aids er in komt?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die moderne populaire negermuziek hoor je nooit op Radio 2 gelukkig
Die had ik al eerder in de lijst verwacht.quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe elke avond de scene voor de pauze na...
Daar zijn we het over eens.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Mmm, ik ben niet zo onder de indruk van een bra meer of minder.
alsjeblieftquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zocht ik, maar die zie je niet op een tablet...
Dat was dan even slikken...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoorde het 1x met open mond.
gelukkig maar.. dachten die Zeeuwen er maar net zo over.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had ik al eerder in de lijst verwacht.
Maar de mensen die dat echt leuk vinden vinden de Top 2000 kut.
ik doe een Ekdommetjequote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
DDM, kun je zien of Symphonic de plaat nu aan het nasynchroniseren is?
kom je ook gezellig naar de Evergreen Top1000?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik een van de meest belachelijke platen in de lijst. Zo'n icoon als Cliff Richard die er alleen met deze troep in staat is schandalig.
afzetterquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik bied het vinyl singletje aan voor ¤10,00...
altijdquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
DDM, kun je zien of Symphonic de plaat nu aan het nasynchroniseren is?
Zal m wel opzetten tijdens het werk ja. Maar is toch niet echt mijn lijst, veel te veilig. Staat ook heel veel in wat ik echt vreselijk vind.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kom je ook gezellig naar de Evergreen Top1000?
laten we het daar maar op houdenquote:
hier kunnen ze m ophalen voor slechts 9 euroquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fans zat hier, dus je moet gebruik maken van het moment...
Toen het net uit kwam, was het wel grappig.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb deze plaat echt nooit grappig gevonden.
dat oehoehoe zekerquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek deed net effe stemmetjes mee
Alleen Mike was oersaai, de rest was leuk.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vivian.Hoewel die stinkhippie ook erg leuk was.
Dit is het bedrag wat ik erbij krijg omdat ik zo vriendelijk ben die single aan te nemen, neem ik aan?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen het net uit kwam, was het wel grappig.
Snel daarna helemaal niet meer...
Single: ¤7,50
Terugkijken van de serie viel ook zwaar tegen. Tijden veranderen en die plaat was destijds om het uur te horen op nagenoeg iedere zender.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen het net uit kwam, was het wel grappig.
Snel daarna helemaal niet meer...
Single: ¤7,50
Sure.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is het bedrag wat ik erbij krijg omdat ik zo vriendelijk ben die single aan te nemen, neem ik aan?
En nooit meer wakker wenst te worden.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Goede muziek als je snel in slaap wilt vallen.
zekerquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Niet de beste van Pink Floyd, maar nog steeds een lekker liedje.
Ook niet als Kensington er dan uit gaat?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:21 schreef livelink het volgende:
Nee, deze hoeft van mij echt niet de top2000 in.
+1quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ook niet als Kensington er dan uit gaat?
Was het niet een lp van dit wat jij eigenlijk zou hebben gekregen als Remi Rat zijn plannetje had uitgevoerd?quote:
Hád.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:22 schreef Annagh het volgende:
[..]
Had jij hier de lp niet van die jij eigenlijk zou hebben gekregen als Remi Rat zijn plannetje had uitgevoerd?
Dat is altijd een goede reden om op een nummer te stemmenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Probleem is dat het in werkelijkheid niet zo werktquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, zo kan alles wel in de top2000quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:
Tot nu toe wel, maar als je een verzoekje hebt....quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doen we eigenlijk alleen platen die er in 2015 nog in stonden?
Dat hebben we eind 2016 al gedaan...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doen we eigenlijk alleen platen die er in 2015 nog in stonden?
Neuh, die hebben wel aardig wat minder slechte nummers gemaakt in de loop der jaren.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:24 schreef peaceman het volgende:
deze gaan we niet missen denk ik zo.
Dan heeft ie ém meegesmokkeld UK in.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar heb ik de LP alsnog niet mee.
Daar kwam het vandaan ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:25 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dan heeft ie ém meegesmokkeld UK in.
Jij doet gewoon een show die al eens gedaan is...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tot nu toe wel, maar als je een verzoekje hebt....
Om in de Stones-sferen te blijven wil ik mensen wel weer eens laten horen dat Play With Fire echt fantastisch is.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tot nu toe wel, maar als je een verzoekje hebt....
Van de Stones vind ik Black & Blue verreweg het beste album.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om in de Stones-sferen te blijven wil ik mensen wel weer eens laten horen dat Play With Fire echt fantastisch is.
+1quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om in de Stones-sferen te blijven wil ik mensen wel weer eens laten horen dat Play With Fire echt fantastisch is.
top 2000 is zoiets dat ik vrijwel nooit luister. dus als ik daat iets uit ga missen wil ik dat wel graag weten.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:24 schreef peaceman het volgende:
deze gaan we niet missen denk ik zo.
Sorryquote:
Mag van mij de meeste Stones noteringen wel vervangen.quote:
sorry is the hardest word to say is ook een mooi nummerquote:
Wij zitten niet op één lijn vanavond.quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij zitten niet op één lijn vanavond.
Je doet 't erom! Hoop dat het spetterde!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gooit even wat knakworsten in de pan
Wat zal het kosten?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Iets voor as. vrijdag?
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je doet 't erom! Hoop dat het spetterde!
dat pakje waar ze haar met de Hootenanny in gehesen hadden was veeeeeeel ergerquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Iets voor as. vrijdag?
Dit zijn van die nummers die ook nooit meer terug zullen komen. Hun stemmers sterven langzaam uit.quote:
Valt mee...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat pakje waar ze haar met de Hootenanny in gehesen hadden was veeeeeeel erger
Annie?quote:
toch luister ik dit soort nummers liever dan het tigste nummer van borsato,blof of coldplayquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit zijn van die nummers die ook nooit meer terug zullen komen. Hun stemmers sterven langzaam uit.
Ik vind Anak weinig aan maar deze mag ik wel, maar zou m ook niet zelf op zettenquote:
Klopt, hoor je natuurlijk ook nooit meer op de radio.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit zijn van die nummers die ook nooit meer terug zullen komen. Hun stemmers sterven langzaam uit.
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze komt ook op zeker in mijn lijst
dan kom je avond wel doorquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft ook nog saucijzenbroodjes en pennywafels
Ja, maak me gek, lekker!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
ik zit te hopen op de restjes sushi en worstebroodjes van Madquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
That;'s what she said!quote:
Vroeger kon je voetbalplaatjes sparen bij Pennywafels. Sinds die tijd kan ik geen pennywafel meer zien. En telkens kreeg ik weer Graeme Rutjes in plaats van Marco van Bastenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Vroeger kon je voetbalplaatjes sparen bij Pennywafels. Sinds die tijd kan ik geen pennywafel meer zien. En telkens kreeg ik weer Graham Rutjes in plaats van Marco van Basten
ik was verliefd op Marcoquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Vroeger kon je voetbalplaatjes sparen bij Pennywafels. Sinds die tijd kan ik geen pennywafel meer zien. En telkens kreeg ik weer Graeme Rutjes in plaats van Marco van Basten
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Vroeger kon je voetbalplaatjes sparen bij Pennywafels. Sinds die tijd kan ik geen pennywafel meer zien. En telkens kreeg ik weer Graeme Rutjes in plaats van Marco van Basten
Pff, ik heb Marco juist altijd maar een rare gevonden. En nee, niet omdat ie voor Ajax speelde.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was verliefd op MarcoHele schoolagenda volgeplakt met hem in 88
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik vind dat Oh Kut wel in de Top2000 mag
Jij bent geen vrouw.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pff, ik heb Marco juist altijd maar een rare gevonden. En nee, niet omdat ie voor Ajax speelde.
Hij lijkt me nu ook niet knap, maar dat ben ik.quote:
Ik had een panini voetbal album zo'n beetje compleet op een plaatje na, andre stafleu van haarlem, zelfs plaatje nabesteld, maar toen die eenmaal met de post bezorgd was,was ik het album opeens ergens kwijtgeraaktquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:45 schreef Symphonic het volgende:
Mijn collega had de auto van de postcodeloterij voor de deur... Geroezmoes in de straat enzo...
Op het moment supreme belden ze aan bij haar overburen met een cheque van 1,1 miljoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |