Ik ben wel blij dat er mensen zijn die ingrijpen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:14 schreef NoXia het volgende:
[..]
Misschien tijd om uit deze reeks te stappen dan? Mensen willen hier gewoon mee discussiėren. Je loopt mensen hier volop af te kraken.
Van mij zullen ze niet zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:18 schreef 2682000 het volgende:
[..]
Als die maar geen twee Kim Holland bobbels voelt
twitter:VSchildkamp twitterde op woensdag 11-10-2017 om 16:17:57Helikopter in de lucht, steeds meer activiteit hier #AnneFaber https://t.co/Sexw5W41Gd reageer retweet
En waar staat dat huisje?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:19 schreef Dark_Killah het volgende:
[ afbeelding ]
Zou om gebied rond deze golfbaan gaan.
Geen idee, ken de omgeving niet. Dit is wat ik via Twitter meekrijg.quote:
twitter:daslicar twitterde op woensdag 11-10-2017 om 16:18:58"De mensen die in het bos aanwezig of aan het werk zijn. Moeten allemaal get bos verlaten op verzoek van de politie" #AnneFaber reageer retweet
Volgens mij echt pas vanaf zondag hoor.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:19 schreef 2682000 het volgende:
[..]
Lekker logisch, ze hadden hem al eerder in het vizier.
Niet van journalist... maar als dit waar is, is dat wel opvallend. Dat was in het eerdere geval niet zo.twitter:daslicar twitterde op woensdag 11-10-2017 om 16:18:58"De mensen die in het bos aanwezig of aan het werk zijn. Moeten allemaal get bos verlaten op verzoek van de politie" #AnneFaber reageer retweet
Hij heeft toch gewoon volledig gelijk?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:14 schreef NoXia het volgende:
[..]
Misschien tijd om uit deze reeks te stappen dan? Mensen willen hier gewoon mee discussiėren. Je loopt mensen hier volop af te kraken.
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:21 schreef Patroon het volgende:
Oh hoop dat ze nog leeft en in zo'n huisje vast zit
Vroeger mocht dit wel op fok en dit maakt het topic levendiger.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook dit. Gewoon niet doen. Je kan niet zomaar als theorietje die moeder tussen neus en lippen door beschuldigen.
Daar waar ze nu zijn, zijn geen huisjes helaas.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:21 schreef Patroon het volgende:
Oh hoop dat ze nog leeft en in zo'n huisje vast zit
Lol lame ff me vergrootglas zoekenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:21 schreef Festinger het volgende:
[ afbeelding ]
Politiehelicopter in aantocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |