twitter:VSchildkamp twitterde op woensdag 11-10-2017 om 16:07:06We komen nog niet veel dichterbij #AnneFaber https://t.co/1C9zc1YUOl reageer retweet
Misschien wisten ze niet eerder dat ze daar moesten zoeken... Kost allemaal ook tijd, mankracht erheen sturen, auto's/busjes/honden erheen...quote:
Remco maakt zijn eigen verhaaltjes nav foto's van journalistenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:08 schreef Festinger het volgende:
twitter:Remco_033 twitterde op woensdag 11-10-2017 om 16:07:52#AnneFaber het terrein van Staatsbosbeheer vol met ME busjes zoeken zal ieder moment gebeuren https://t.co/mfiU9oPaFZ reageer retweet
Ik lig in bad.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:07 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Oh sorry. Kwam het tegen op Twitter. Zal me beperken tot tweets van verslaggevers.
Iets vriendelijker mag trouwens ook wel vent nadat ik je gisteren nog even drie veren in je kont prikte. Mijn god, zit je weer op de fiets?
En eindstand gebeurd er precies niksquote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:11 schreef parmezaansebaas het volgende:
Het is wel iedere keer zo rond 16:00 als er schot in de zaak lijkt te komen, wat is dat toch...
Ik hoop het, maar het is geen lullig weilandje ofzo. Het is echt groot...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als ze zeker weten dat ze daar ligt vinden ze haar daar ook wel.
Dit is me ook opgevallen. Elke keer laat op de dag een nieuw spoor.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:11 schreef parmezaansebaas het volgende:
Het is wel iedere keer zo rond 16:00 als er schot in de zaak lijkt te komen, wat is dat toch...
Cup-a-Soupquote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:11 schreef parmezaansebaas het volgende:
Ik denk dat het beide zal zijn: én sporen in de auto, én dat hij daar is geweest. Als er nul sporen zijn in de auto van Anne of schoonmaak verplaatsen ze het hele team niet lijkt me. Michael zou daar anders ook prima kunnen zijn geweest zonder bijbedoelingen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:08 schreef Robin_fok het volgende:
Ik denk dat mensen Michael hebben gespot bij de golfbaan op de bewuste dag. Als Michael had gepraat, had hij een duidelijke plek kunnen aangeven. Als DNA in de auto was gevonden, weten ze nog niet waar die overal is geweest.
ik vind dit super scherp. In Altrecht hebben ze ook bedden, misschien zelfs blauwe hoeslakens en nu lag er toevallig 1 in het bos. Eigenaardigquote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bedankt Commisaris Rex, voor je speurwerk. Je hebt ons een afbeelding gebracht waar je precies niks op kan zien.
Wat denk je hiermee te bereiken, met je eigen privé-onderzoekje, wat wil je hier nu mee? Ik vraag me oprecht af wat je doel is met de speurtocht die hier door sommige users is uitgezet.
Maak je niet zo druk gap, ga lekker van je bad genietenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik lig in bad.
Ik snap gewoon oprecht niet dat sommige mensen, zoals ook de maker van dat plaatje, hier met hun sherlock holmescap op een amateursonderzoek uit zitten te voeren. Ik snap gewoon echt niet wat die mensen drijft.
Geldt voor mensen die oprecht denken dat de politie iets kan met wat vage posts van iemand die vooral gewoon interessant wil doen zoals gisteren maar ook voor dit soort dingen. Wat zou zo'n maker hier nou mee denken te bereiken, een eigen 'onderzoek'?
Je helpt er helemaal niemand mee en ik kan me zomaar voorstellen dat die lui de politie alleeb maar in de weg zitten en de nabestaanden alleen maar meer kwetsen. Hoeveel van de binnengekomen tips denk jij dat er uit dit soort BS bestaan? Ik denk echt heel veel. Maar wat gaat er dan door die lui heen? Dat ze denken, de politie heeft vast niet gecheckt of dat hoeslaken overeen komt met een hoeslaken waar de verdachte makkelijk bij kan, dus laat ik het maar checen en een domme tweet maken?
Elke keer weer verrast het me hoe dóm sommige mensen zijn.
Vastgeketend in dat vakantiehuisje?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Men zal haast willen maken voordat het weer snel donker wordt..misschien heeft P. wel aangegeven dat Anne in leven is ergens in het gebied, dan kan iedere minuut gaan tellen..
Daar zeg je wat.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vastgeketend in dat vakantiehuisje?
Ik ook, maar goed we zitten hier niet echt om wat te leren neem ik aan. Terug naar informatieve tweets ok?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:12 schreef timmmmm het volgende:
twitter:nielskalkman twitterde op woensdag 11-10-2017 om 16:12:05Vanaf de Flediteweg is een enorm gebied afgezet in de zoektocht naar #AnneFaber. Hierachter is bos. Veel bos. https://t.co/ww2wLE9rqQ reageer retweet
Ik denkt toch dat ze daar als eerste hebben gekeken.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vastgeketend in dat vakantiehuisje?
Misschien tijd om uit deze reeks te stappen dan? Mensen willen hier gewoon mee discussiëren. Je loopt mensen hier volop af te kraken.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik lig in bad.
Ik snap gewoon oprecht niet dat sommige mensen, zoals ook de maker van dat plaatje, hier met hun sherlock holmescap op een amateursonderzoek uit zitten te voeren. Ik snap gewoon echt niet wat die mensen drijft.
Geldt voor mensen die oprecht denken dat de politie iets kan met wat vage posts van iemand die vooral gewoon interessant wil doen zoals gisteren maar ook voor dit soort dingen. Wat zou zo'n maker hier nou mee denken te bereiken, een eigen 'onderzoek'?
Je helpt er helemaal niemand mee en ik kan me zomaar voorstellen dat die lui de politie alleeb maar in de weg zitten en de nabestaanden alleen maar meer kwetsen. Hoeveel van de binnengekomen tips denk jij dat er uit dit soort BS bestaan? Ik denk echt heel veel. Maar wat gaat er dan door die lui heen? Dat ze denken, de politie heeft vast niet gecheckt of dat hoeslaken overeen komt met een hoeslaken waar de verdachte makkelijk bij kan, dus laat ik het maar checen en een domme tweet maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |