abonnement Unibet Coolblue
pi_174323440
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:13 schreef Faeroer het volgende:
En weer een reden waarom TBS lui een kogel moeten krijgen ipv vakantie buiten.
Het klote is dat het eigenlijk geen reet uitmaakt. In landen waarvoor zedendelinquenten de doodstraf krijgen gebeuren ook nog steeds verkrachtingen en moorden..dus je houdt een gek daar niet mee tegen...die denken op zo'n moment niet aan de gevolgen, zoals een normaal mens wel doet.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174323450
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:13 schreef Faeroer het volgende:
En weer een reden waarom TBS lui een kogel moeten krijgen ipv vakantie buiten.
Michael heeft geen TBS, zou dus geen kogel hebben gekregen.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:16:42 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174323457
quote:
Moeten ze wel DNA hebben hè....

Laten we niet doen alsof dit over het vinden en vergelijken van DNA gaat.
Ze zullen op de spullen van Anne eerst de diverse DNA-sporen hebben vinden en daarna moeten vaststellen en vergelijken.

Dat is een ander verhaal dan wanneer ik daar een druppel bloed of haar afgeef en het het DNA daar uit wil laten halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174323458
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:15 schreef Patroon het volgende:

[..]

Het klote is dat het eigenlijk geen reet uitmaakt. In landen waarvoor zedendelinquenten de doodstraf krijgen gebeuren ook nog steeds verkrachtingen en moorden..dus je houdt een gek daar niet mee tegen...
Je voorkomt wel toekomstige slachtoffers van diezelfde personen.
pi_174323462
Ze hebben nu deze gast opgepakt, maar wat ik mezelf afvraag. Hoeveel van zulke figuren lopen er daar nog meer van rond buiten? Er zijn in de omgeving erg veel van zulke zorginstellingen. Het halve bos zit er vol mee, Berg en Bosch, Arntsz Hoeve etc.
pi_174323466
Die vader van Ruben en Julian flikte toch ook nog ff zo'n kunstje.

Moeder wel laten weten dat ze was dood zijn. Maar dwaalspoor van zuid Limburg tot aan de bossen rondom Doorn...

Met de intentie dat de jongens nooit gevonden zouden worden....

Misschien is dat nu ook de bedoeling. Wel de jas, tas en fiets naar Anne zelf niet. We hebben hier wel te maken met een extreme gek.
pi_174323469
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:16 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Je voorkomt wel toekomstige slachtoffers van diezelfde personen.
Dat is waar...maar voor hem zijn er 10 anderen..
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174323481
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De verdachte lijkt me nou niet bepaald een groot denker en een berekenend persoon. Eerder een impulsieve zwakbegaafde idioot. Ik zou van hem geen goed geplande misdaad verwachten en als hij het goed gepland zou hebben betwijfel ik ten zeerste of hij slim genoeg zou zijn om een meesterplan uit te denken.

Dat ze niet gevonden is is eerder geluk dan wijsheid als je het mij vraagt.
Dat laatste gevoel heb ik ook, maar toch zijn wel inmiddels al weer elf dagen verder.

Maar deze gast heeft 7 jaar de tijd gehad om te bedenken hoe hij het de volgende keer aan zou pakken als hij weer vrij is. Dan moet je zelfs als idioot wat kunnen bedenken. Veel beters heeft ie wellicht toch niet te doen.
pi_174323482
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:16 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Je voorkomt wel toekomstige slachtoffers van diezelfde personen.
Gesteld dat die personen in herhaling vallen, wat natuurlijk totaal niet per definitie waar is.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:18:51 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174323497
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:13 schreef 2682000 het volgende:

[..]

Weet die knul denk ik niet aangezien die (licht) beperkt is.
Ik heb het dan ook over de user die de tweets hier post.
Daarbij is het genoemde adres wel in Bilthoven niet in Huis ter Heide, Bosch en Duin of Den Dolder.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174323502
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:16 schreef metallicelmo het volgende:
Ze hebben nu deze gast opgepakt, maar wat ik mezelf afvraag. Hoeveel van zulke figuren lopen er daar nog meer van rond buiten? Er zijn in de omgeving erg veel van zulke zorginstellingen. Het halve bos zit er vol mee, Berg en Bosch, Arntsz Hoeve etc.
14866 op dit moment.
pi_174323503
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:17 schreef gilligan het volgende:

[..]

Dat laatste gevoel heb ik ook, maar toch zijn wel inmiddels al weer elf dagen verder.

Maar deze gast heeft 7 jaar de tijd gehad om te bedenken hoe hij het de volgende keer aan zou pakken als hij weer vrij is. Dan moet je zelfs als idioot wat kunnen bedenken. Veel beters heeft ie wellicht toch niet te doen.
Dit en anders via een tv programma wat ideeën opdoen.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:19:38 #113
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_174323511
Ze gaan nu denk ik ook kijken waar zijn mobiele telefoon is geweest, op dezelfde manier als ze dat bij Anne deden? Komt waarschijnlijk bruikbare info uit naar voren.
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
pi_174323516
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:18 schreef mootie het volgende:

[..]

Gesteld dat die personen in herhaling vallen, wat natuurlijk totaal niet per definitie waar is.
Is voor mij ook helemaal niet relevant. Ik ben van mening dat dit soort lui fouten hebben in hun DNA, waardoor zij tot deze dingen in staat zijn. Liever weg ermee. Wellicht kan men dit in de toekomst zelfs helemaal voorkomen.
pi_174323517
Iedereen is er meteen zo zeker van dat die verdachte het gedaan heeft. Is ergens bevestigd dat zijn DNA sporen gevonden zijn op haar spullen?
Of zijn we een ouderwetse lynchmob?
pi_174323518
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:17 schreef gilligan het volgende:

[..]

Dat laatste gevoel heb ik ook, maar toch zijn wel inmiddels al weer elf dagen verder.

Maar deze gast heeft 7 jaar de tijd gehad om te bedenken hoe hij het de volgende keer aan zou pakken als hij weer vrij is. Dan moet je zelfs als idioot wat kunnen bedenken. Veel beters heeft ie wellicht toch niet te doen.
Zou zo'n idioot dan in die 7 jaar niet bedenken dat hij minder kans loopt om gepakt te worden als hij wacht tot hij echt vrij is gelaten?
pi_174323524
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:16 schreef metallicelmo het volgende:
Ze hebben nu deze gast opgepakt, maar wat ik mezelf afvraag. Hoeveel van zulke figuren lopen er daar nog meer van rond buiten? Er zijn in de omgeving erg veel van zulke zorginstellingen. Het halve bos zit er vol mee, Berg en Bosch, Arntsz Hoeve etc.
Het zou ook zomaar je buurman kunnen zijn..gekken en psycho's heb je overal zitten.
´
pi_174323529
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:02 schreef gosschalks het volgende:

[..]

Hij werkte schijnbaar bij de groendienst, dus zou er alle gelegenheid toe hebben gehad...
Als hij daar in de omgeving bij de groendienst werkte, kent hij mogelijk ook wel veel plaatsen waar een lichaam goed te verbergen is, helaas.
Al hoop ik nog steeds dat Anne ergens opgesloten zit en leeft..
pi_174323534
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Moeten ze wel DNA hebben hè....

Laten we niet doen alsof dit over het vinden en vergelijken van DNA gaat.
Ze zullen op de spullen van Anne eerst de diverse DNA-sporen hebben vinden en daarna moeten vaststellen en vergelijken.

Dat is een ander verhaal dan wanneer ik daar een druppel bloed of haar afgeef en het het DNA daar uit wil laten halen.
De vraag was hoe snel het op (dader/slachtoffer) onderzocht en gevonden kon worden
Antwoord is het zou redelijk snel in 6 uur kunnen dus
Dasrna kwam de vraag waarom het vaststellen van de jas op dna van anne zo lang 3 dagen geduurd had..

[ Bericht 5% gewijzigd door b_engeltje op 10-10-2017 13:22:25 (Vervolg) ]
pi_174323535
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:19 schreef Nober het volgende:

[..]

14866 op dit moment.
Hoeveel daarvan zitten er op Fok!
Dat is pas een enge gedachte.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174323547
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:19 schreef robbietobbie het volgende:
Iedereen is er meteen zo zeker van dat die verdachte het gedaan heeft. Is ergens bevestigd dat zijn DNA sporen gevonden zijn op haar spullen?
Of zijn we een ouderwetse lynchmob?
Ballen eraf, dit is 'm!! Je weet zelf.
pi_174323550
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:19 schreef robbietobbie het volgende:
Iedereen is er meteen zo zeker van dat die verdachte het gedaan heeft. Is ergens bevestigd dat zijn DNA sporen gevonden zijn op haar spullen?
Of zijn we een ouderwetse lynchmob?
Ja dat zou ik ook willen weten maar ik denk dat ze dit stil houden anders hoort die gast zelf natuurlijk ook wat men tegen hem heeft als bewijs
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:21:32 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174323553
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Die vader van Ruben en Julian flikte toch ook nog ff zo'n kunstje.

Moeder wel laten weten dat ze was dood zijn. Maar dwaalspoor van zuid Limburg tot aan de bossen rondom Doorn...

Met de intentie dat de jongens nooit gevonden zouden worden....

Misschien is dat nu ook de bedoeling. Wel de jas, tas en fiets naar Anne zelf niet. We hebben hier wel te maken met een extreme gek.
Dat kan idd ook nog.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174323570
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:20 schreef Eigenwhys het volgende:

[..]

Als hij daar in de omgeving bij de groendienst werkte, kent hij mogelijk ook wel veel plaatsen waar een lichaam goed te verbergen is, helaas.
Al hoop ik nog steeds dat Anne ergens opgesloten zit en leeft..
De groendienst van Altrecht, niet van de gemeente. Hij kende het terrein van Altrecht dus redelijk goed maar ook weer niet als zijn broekzak want zo lang zat hij daar nog niet én ze zitten niet gelijk bij de groendienst als ze daar aankomen.
pi_174323587
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Die vader van Ruben en Julian flikte toch ook nog ff zo'n kunstje.

Moeder wel laten weten dat ze was dood zijn. Maar dwaalspoor van zuid Limburg tot aan de bossen rondom Doorn...

Met de intentie dat de jongens nooit gevonden zouden worden....

Misschien is dat nu ook de bedoeling. Wel de jas, tas en fiets naar Anne zelf niet. We hebben hier wel te maken met een extreme gek.
Het feit dat wij ons kunnen inbeelden dat iemand een dwaalspoor probeert te creëren en een slachtoffer evt zelfs in leven wil houden, zegt denk ik al wat over hoe gek je daarvoor moet zijn. Wat men vaak als echte "gek" ziet, is iemand die meestal handelt uit impuls.

Zo kan hij zijn slachtoffer zijn tegengekomen tijdens het schuilen, vond het een mooie gelegenheid voor zijn daden en heeft zijn slag geslagen. Toen "gewoon" de spullen een beetje verspreid, met wat voor gedachtegang dan ook. Maar daar hoeft niks berekends achter te zitten. Op dat moment moet je gewoon van die spullen af.

En wat voor reden heeft hij om het slachtoffer in leven te houden? Het is "maar een mens". In leven houden betekent onderhouden; zowel zorgen dat die niet gevonden wordt, als zorgen dat het in leven blijft. Why bother?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')