abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 oktober 2017 @ 23:09:13 #1
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174315926


De Major League Baseball (vaak afgekort tot MLB) is het hoogste professionele honkbalniveau in Noord-Amerika. Major League Baseball is de organisatie die sinds 1903 twee losse competities met elkaar verbindt, de American League en de National League. In de praktijk wordt de MLB gezien als 1 competitie en behoort tot de grote Amerikaanse sportcompetities (samen met de NBA, de NFL en de NHL). De huidige competitie bestaat uit 30 teams, 29 in de Verenigde Staten en 1 in Canada.

Elk seizoen bestaat voor elk team uit 162 wedstrijden en begint doorgaans op de eerste zondag in april en eindigt op de eerste zondag in oktober. De playoffs (weg naar de World Series) vinden vervolgens in oktober en soms november plaats. Tussen de twee competities worden dezelfde regels gehanteerd met uitzondering van de aangewezen slagman regel. Deze wordt in de American League wel gehanteerd, in de National League niet. Wanneer twee teams uit verschillende competities tegen elkaar spelen, een zogenaamde interleague play wordt de regelgeving van het thuisspelende team gehanteerd.

Nadat de reguliere competitie is afgelopen gaan er in totaal tien teams naar de play-offs. Deze vijf teams per league (de drie divisie winnaars plus twee extra teams) worden volgens de volgende regels gerangschikt:
1. De beste divisie winner.
2. De op-één-na beste divisie winnaar.
3. De derde divisie winnaar.
4. Het beste team in de league dat geen divisiewinnaar is geworden.
5. Het op-één-na beste team in de league dat geen divisiewinnaar is geworden.

Er worden vervolgens vier series van wedstrijden gespeeld om de uiteindelijke winnaar te bepalen:
1. De nummers vier en vijf van elke league spelen één wedstrijd om een zogenaamde wildcard, waarbij het als nummer vier gerangschikte team het thuisvoordeel heeft.
2. American League Division Series en National League Division Series, elk een best-of-five serie. Hierin speelt de nummer één van de league tegen het wildcard team, en de nummer twee tegen de nummer drie. De als eerste en tweede gerangschikte teams hebben in deze series het thuisvoordeel.
3. American League Championship Series en National League Championship Series, elk een best-of-seven serie om de winnaar per league te bepalen. Het team wat na het reguliere seizoen als beste geklasseerd was, heeft in deze serie het thuisvoordeel.
4. World Series, een best-of-seven serie tussen de kampioenen van elke league. De kampioen van de league welke de All-Star Game van dat jaar heeft gewonnen heeft hierin het thuisvoordeel. (tekst wikipedia)

Uitleg spelregels:
Honkbalsite.nl
Wikipedia

Overzicht van alle teams en ballparks:



American League



Baltimore Orioles - Oriole Park at Camden Yards
Boston Red Sox - Fenway Park
Chicago White Sox - U.S. Cellular Park
Cleveland Indians - Progressive Field
Detroit Tigers - Comerica Park
Kansas City Royals - Kauffman Stadium
Los Angeles Angels of Anaheim - Angel Stadium of Anaheim
Minnesota Twins - Target Field
New York Yankees - Yankee Stadium
Oakland Athletics - O.co Coliseum
Seattle Mariners - Safeco Field
Tampa Bay Rays - Tropicana Field
Texas Rangers - Globe Life Park
Toronto Blue Jays - Rogers Centre

National League



Arizona Diamondbacks - Chase Field
Atlanta Braves - Turner Field
Chicago Cubs - Wrigley Field
Cincinatti Reds - Great American Ball Park
Colorado Rockies - Coors Field
Houston Astros - Minute Maid Park
Los Angeles Dodgers - Dodger Stadium
Miami Marlins - Marlins Park
Milwaukee Brewers - Miller Park
New York Mets - Citi Field
Philidelphia Phillies - Citizens Bank Park
Pittsburgh Pirates - PNC Park
San Diego Padres - Petco Park
San Francisco Giants - AT&T Park
St. Louis Cardinals - Busch Stadium
Washington Nationals - Nationals Park

Laatste 10 World Series Champions:

2004 Boston Red Sox
2005 Chicago White Sox
2006 St. Louis Cardinals
2007 Boston Red Sox
2008 Philadelphia Phillies
2009 New York Yankees
2010 San Francisco Giants
2011 St. Louis Cardinals
2012 San Francisco Giants
2013 Boston Red Sox

Regerend World Series Champions:

San Francisco Giants 2014



World Series trophy:

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 oktober 2017 @ 23:12:26 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174316005
En de tweede out
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 oktober 2017 @ 23:16:26 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174316100
Pedroia out en de Red Sox liggen eruit

Jammer, hierna was Bogaerts nog aan de beurt :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 9 oktober 2017 @ 23:44:55 #4
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174316691
De OP kan ook wel een update gebruiken :D
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 9 oktober 2017 @ 23:45:46 #5
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174316703
In de tijd dat de OP gemaakt werd, speelden de Astros nog in de National League :7
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 9 oktober 2017 @ 23:56:45 #6
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174316879
Pitchers duel bij Nationals - Cubs. Nog weinig echt verheffends te zien. Alhoewel ik afgelopen inning maar één keer iemand heb zien spugen. Dat zal toch wel een record zijn in de MLB (heb zelf jaren gehonkbald en kijk toch al heel wat jaren MLB, maar blijf dat toch wel bizar vinden hoe normaal het is om constant te staan en lopen spugen).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 00:21:18 #7
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174317120
Schwarber mist een vangbal en kon daarna die bal niet snel verwerken, waardoor Murphy uiteindelijk op het dorde honk terechtkwam. Daar zal die nog wel even over na blijven denken, want Zimmerman sloeg een double en dus de eerste run voor de Nats binnen. Terwijl Scherzer voor de Nats bezig is aan een no-hitter (die zal die zelf normaal gesproken niet afmaken, gezien het aantal pitches).

Die fout kan nog weleens een hele dure zijn, gezien het lage aantal hits deze wedstrijd. Nu top of the 7th.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 00:32:41 #8
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174317188
Scherzer bezig met een no-hitter:

Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 00:37:51 #9
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174317231
En ook de voorsprong is weg. 1 -1.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 01:12:53 #10
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174317447
Bal van Rizzo valt precies tussen drie man in. Hij slaat met die hit Bryant binnen, waardoor de Cubs met 2 - 1 voorkomen. Rizzo vergat in zijn enthousiasme wel nog op te letten, want hij ging niet op tijd terug naar het eerste honk, waardoor die makkelijk getikt kon worden. Wel einde achtste inning daarmee. De Nats hebben nog één kans om er wat aan te doen.

Edit: blijf het toch altijd wel lelijk vinden de Nederlandse termen te gebruiken. Ga daarom vanaf nu wel gewoon alleen/zoveel mogelijk de Amerikaanse termen gebruiken :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 01:20:28 #11
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174317498
Geen succes voor de Nationals. Cubs winnen 2 - 1 en daarmee ook dezelfde stand in de series.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport dinsdag 10 oktober 2017 @ 02:40:46 #12
451829 crew  H.Vviv
pi_174317882
Yankees staat na de derde inning op een 5-0 voorsprong. In inning vier een 2-run homerun van Santana, 5-2

[ Bericht 41% gewijzigd door H.Vviv op 10-10-2017 02:49:42 ]
  Redactie Sport dinsdag 10 oktober 2017 @ 05:01:22 #13
451829 crew  H.Vviv
pi_174318055
Yankees winnen game 4 met 7-3 en krijgen dus een game 5 *O*
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 07:48:18 #14
67174 Dos37
Come on Twente
pi_174318436
*O*

En Red Sox ook nog naar huis
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 oktober 2017 @ 22:01:27 #15
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174361424
Cubs - Nationals game 4 begint zo, Cubs leiden met 2-1

FOX Sports 6 :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 oktober 2017 @ 22:06:46 #16
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174361535
Kutweer wel
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 oktober 2017 @ 22:47:20 #17
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174362654
Russell slaat geen homerun voor de Cubs omdat het te hard waait, komt een metertje tekort met wind vol tegen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 11 oktober 2017 @ 22:48:12 #18
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174362678
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 22:06 schreef heywoodu het volgende:
Kutweer wel
Zeker. Die bal van Russell zou er normaal gesproken uit zijn gegaan voor een homerun, maar de wind blaast zo hard, dat die het niet red.

Edit: wat jij daarna ook al zei :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 23:01:07 #19
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174363027
Turner met zijn eerste hit van de series.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 23:13:45 #20
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174363343
Russell is niet echt gelukkig vandaag. Net pech met de niet homerun door de wind, nu een error, waardoor de Nats een run scoren.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 oktober 2017 @ 23:13:56 #21
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174363351
En zowaar een run voor de Nationals
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 11 oktober 2017 @ 23:35:02 #22
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174363794
Pitch count voor Arrieta al 80 na nog niet eens vier volledige innings. Ouch :X
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 oktober 2017 @ 23:37:11 #23
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174363853
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 23:35 schreef Redefine het volgende:
Pitch count voor Arrieta al 80 na nog niet eens vier volledige innings. Ouch :X
Dat is slecht van hem? :P

Ik begin wel te snappen hoe het werkt en kan een wedstrijd wel volgen, maar welke statistieken goed of slecht zijn...geen idee :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 11 oktober 2017 @ 23:44:04 #24
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174364017
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 23:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat is slecht van hem? :P

Ik begin wel te snappen hoe het werkt en kan een wedstrijd wel volgen, maar welke statistieken goed of slecht zijn...geen idee :+
Ik weet niet of dat per se slecht voor hem is. Ik zie Arrieta net te weinig pitchen om te beoordelen of hij altijd veel ballen nodig heeft.

Maar in meer algemene zin is dat niet goed nee. Een startende pitcher laat je (zolang het natuurlijk defensief goed gaat) meestal tot een bal of honderd gooien. Kan ook nog wel behoorlijk daarboven afhankelijk van de wedstrijd. Maar zeker in postseason wil je de pitchers niet teveel opbranden. Als die dan veel ballen gooit, moet diegene een dag extra langer rust hebben.

Als een pitcher dan al snel heel veel ballen heeft gegooid, moet je hem waarschijnlijk al vroeg vervangen. Hoe vroeger je de starter moet vervangen, des te meer je moet teruggrijpen op je bullpen. De pitchers uit de bullpen gebruik je meestal voor één a twee innings. Waardoor je dus mogelijk heel veel pitchers uit de bullpen moet gebruiken. Waardoor die dan ook sneller opgebrand zijn, maar vooral dat je tactische opties beperkter zijn (dat heb je veel meer met relievers dan met starters).

Je ziet een startend werper toch het liefste wel zes volledige innings gooien om een behoorlijke balans te hebben. Verder komt er nog wel wat meer bij kijken, maar dan wordt het een nog langere tekst.

Hopelijk is het zo een beetje duidelijk :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 oktober 2017 @ 23:46:54 #25
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174364086
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 23:44 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat per se slecht voor hem is. Ik zie Arrieta net te weinig pitchen om te beoordelen of hij altijd veel ballen nodig heeft.

Maar in meer algemene zin is dat niet goed nee. Een startende pitcher laat je (zolang het natuurlijk defensief goed gaat) meestal tot een bal of honderd gooien. Kan ook nog wel behoorlijk daarboven afhankelijk van de wedstrijd. Maar zeker in postseason wil je de pitchers niet teveel opbranden. Als die dan veel ballen gooit, moet diegene een dag extra langer rust hebben.

Als een pitcher dan al snel heel veel ballen heeft gegooid, moet je hem waarschijnlijk al vroeg vervangen. Hoe vroeger je de starter moet vervangen, des te meer je moet teruggrijpen op je bullpen. De pitchers uit de bullpen gebruik je meestal voor één a twee innings. Waardoor je dus mogelijk heel veel pitchers uit de bullpen moet gebruiken. Waardoor die dan ook sneller opgebrand zijn, maar vooral dat je tactische opties beperkter zijn (dat heb je veel meer met relievers dan met starters).

Je ziet een startend werper toch het liefste wel zes volledige innings gooien om een behoorlijke balans te hebben. Verder komt er nog wel wat meer bij kijken, maar dan wordt het een nog langere tekst.

Hopelijk is het zo een beetje duidelijk :P
Ongeveer wel ja :D

Ik heb me deze dagen wel een klein beetje in zitten lezen in de pitchers en de rotatie enzo, zo'n team heeft toch aanzienlijk meer pitchers dan ik altijd dacht :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 11 oktober 2017 @ 23:57:22 #26
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174364312
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 23:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ongeveer wel ja :D

Ik heb me deze dagen wel een klein beetje in zitten lezen in de pitchers en de rotatie enzo, zo'n team heeft toch aanzienlijk meer pitchers dan ik altijd dacht :P
Qua regelgeving is het eigenlijk wel snel op te pikken. Maar qua invulling van de teams is het al een stuk lastiger. Qua statistieken is het al helemaal een ander verhaal. En ja je hebt inderdaad veel pitchers in de MLB. Vijf starters, een closer en dan nog meestal vijf andere relievers.

Overigens is het meest lastige voor niet baseball volgers om het echte scoreformulier te kunnen ontcijferen :D Ik weet het zelf wel, want heb het toen ik nog honkbalde zelf ook vaak gedaan, scoren.


Bovenstaande is dan weer niet mijn werk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 oktober 2017 @ 23:59:07 #27
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174364355
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 23:57 schreef Redefine het volgende:

[..]

Qua regelgeving is het eigenlijk wel snel op te pikken. Maar qua invulling van de teams is het al een stuk lastiger. Qua statistieken is het al helemaal een ander verhaal. En ja je hebt inderdaad veel pitchers in de MLB. Vijf starters, een closer en dan nog meestal vijf andere relievers.

Overigens is het meest lastige voor niet baseball volgers om het echte scoreformulier te kunnen ontcijferen :D Ik weet het zelf wel, want heb het toen ik nog honkbalde zelf ook vaak gedaan, scoren.

[ afbeelding ]
Bovenstaande is dan weer niet mijn werk.
Hier ga ik niet aan beginnen, ik kijk wel een beetje mee op FOX en zie wel wie er wint.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 12 oktober 2017 @ 00:00:20 #28
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174364375
quote:
10s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 23:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Hier ga ik niet aan beginnen, ik kijk wel een beetje mee op FOX en zie wel wie er wint.
Daar moet je ook niet aan beginnen :D Dit kunnen zelfs veel honkballers niet eens lezen (in ieder geval heel veel waar ik mee speelden konden het niet eens).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 00:02:00 #29
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174364408
Ik kijk zelf dan weer niet op Fox (heb de extra zenders niet), maar gebruik een stream. Moet wel zeggen dat ik deze week al zowat meer MLB gezien heb dan het gehele verdere seizoen. Want ondanks dat ik een liefhebber ben, vind ik wedstrijden te lang duren om vaak tijdens het reguliere seizoen te kijken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 00:43:37 #30
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174364895
Lekkere wedstrijd ook voor de outfielders om warm te blijven. Steeds die regen :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 00:51:19 #31
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174364960
Strassburg heeft in ieder geval geen last van het weer. Die staat echt als een beest te gooien _O_
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 oktober 2017 @ 01:01:15 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174365032
Niet handig van Zimmerman :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport donderdag 12 oktober 2017 @ 01:01:44 #33
451829 crew  H.Vviv
pi_174365038
Gewoon zeer slecht van Zimmerman.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 01:02:28 #34
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174365047
Tenminste een keer goed gebruik van de video challenge.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport donderdag 12 oktober 2017 @ 01:03:19 #35
451829 crew  H.Vviv
pi_174365058
Zeker nu dat Murphy een honkslaat slaat. Had je gewoon een man in scoringspositie gehad met één out.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 01:11:04 #36
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174365119
Ah een ww op het scoreformulier in hokje twee.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 01:16:40 #37
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174365152
Edwards heeft juist weer veel last van dit weer. Geen goede grip.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport donderdag 12 oktober 2017 @ 01:20:13 #38
451829 crew  H.Vviv
pi_174365190
Is nu ook vervangen door Wade Davis.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 oktober 2017 @ 01:21:15 #39
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174365204
Grand Slam homerun Nationals _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 12 oktober 2017 @ 01:21:49 #40
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174365213
Dit lijkt mij na die grand slam wel in de pocket voor de Nats :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport donderdag 12 oktober 2017 @ 01:21:53 #41
451829 crew  H.Vviv
pi_174365214
Mooi, lijkt dat we in deze serie ook een game 5 krijgen *O*
  donderdag 12 oktober 2017 @ 01:24:13 #42
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174365237
quote:
7s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 01:21 schreef H.Vviv het volgende:
Mooi, lijkt dat we in deze serie ook een game 5 krijgen *O*
:Y Waarbij het bij mij bij deze teams ook niet veel uitmaakt wie er door gaat. Gun het beide teams wel. Al zou ik het misschien net iets leuker vinden om de Nationals eens een keer verder te zien gaan in de playoffs.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 01:26:19 #43
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174365260
Als je Taylor ziet, dan geeft het wel aan dat je niet per se breed hoeft te zijn om een honkbal het veld uit te krijgen :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport donderdag 12 oktober 2017 @ 01:32:55 #44
451829 crew  H.Vviv
pi_174365304
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 01:24 schreef Redefine het volgende:

[..]

:Y Waarbij het bij mij bij deze teams ook niet veel uitmaakt wie er door gaat. Gun het beide teams wel. Al zou ik het misschien net iets leuker vinden om de Nationals eens een keer verder te zien gaan in de playoffs.
Zie nog steeds de Cubs als favoriet voor de zege van deze serie. Strasburg en Scherzer zullen niet aan de wedstrijd beginnen bij Nationals, terwijl de Cubs waarschijnlijk met Hendricks zullen beginnen die in de eerste wedstrijd van deze serie won.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 01:34:20 #45
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174365309
quote:
7s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 01:32 schreef H.Vviv het volgende:

[..]

Zie nog steeds de Cubs als favoriet voor de zege van deze serie. Strasburg en Scherzer zullen niet aan de wedstrijd beginnen bij Nationals, terwijl de Cubs waarschijnlijk met Hendricks zullen beginnen die in de eerste wedstrijd van deze serie won.
De Cubs zie ik ook nog steeds als favoriet ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 01:40:27 #46
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174365342
Begint een beetje onverantwoord te worden dat ze nog door blijven spelen. Ik snap wel dat je zo ver in de game geen rain delay wil starten. Maar als je ziet hoeveel moeite ze nu hebben om de bal onder controle te houden :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 01:45:22 #47
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174365368
Is dat geen strike :') WTF.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 01:53:17 #48
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174365407
Dr. Doolittle in de bullpen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 02:09:38 #49
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174365456
5 - 0 gebleven, dus definitief naar game 5.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport donderdag 12 oktober 2017 @ 02:10:29 #50
451829 crew  H.Vviv
pi_174365459
De wedstrijd is nu voorbij. Nationals winnen met 5-0. Nu begint de wedstrijd tussen de Indians en de Yankees.
  Redactie Sport donderdag 12 oktober 2017 @ 02:15:16 #51
451829 crew  H.Vviv
pi_174365470
Homerun voor Didi *O*
  donderdag 12 oktober 2017 @ 02:15:25 #52
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174365471
Homerun Didi!
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 02:18:53 #53
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174365481
Maar hier laat ik het bij voor vannacht. Ik zou graag deze game kijken, maar dan wordt het veel te laat. Go Indians *O*
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport donderdag 12 oktober 2017 @ 02:56:39 #54
451829 crew  H.Vviv
pi_174365587
Nu een 2-run homerun voor Didi _O_ Yankees op 3-0
  Redactie Sport donderdag 12 oktober 2017 @ 03:59:51 #55
451829 crew  H.Vviv
pi_174365706
In de vijfde inning komen de Indians terug tot 3-2.
  Redactie Sport donderdag 12 oktober 2017 @ 05:51:01 #56
451829 crew  H.Vviv
pi_174365777
Yankees winnen game 5 met 5-2.
pi_174365784
quote:
7s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 05:51 schreef H.Vviv het volgende:
Yankees winnen game 5 met 5-2.
*O*
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 06:52:57 #58
67174 Dos37
Come on Twente
pi_174365903
Ongekend genot
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_174366604
Gregorius.
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 12 oktober 2017 @ 10:32:11 #60
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_174368248
Wauw! :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  donderdag 12 oktober 2017 @ 11:07:13 #61
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174369025
Knap gedaan van Gregorius _O_ Wel jammer dat de Indians uitgeschakeld zijn en dat de Yankees door zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 oktober 2017 @ 11:16:16 #62
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174369242
Wat een blunder van de Indians op de slag van Gardner in de 9e inning :o (zit het nu terug te kijken)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 02:10:40 #63
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174389977
En we zijn los met direct een double van Jon Jay voor de Cubs. De laatste wedstrijd van alle (en natuurlijk ook deze) division series. Weet alleen niet hoe lang ik nog blijf kijken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 02:16:44 #64
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174389999
En gelijk ook 1 - 0 voor de Cubs (Jay kon naar third op een wilde worp en daarna Rizzo met een RBI).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 02:23:27 #65
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174390016
Het blijft bij 1 - 0, maar de Nats ontspringen daar wel de dans, want de honken waren vol. Wederom een moeizame eerste inning voor Gio Gonzalez dit seizoen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 02:38:02 #66
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174390051
Geen score voor de Nationals, maar wel dichtbij. Als de rest van de game ook zo leuk is, dan kan het toch nog gebeuren dat ik lang blijf kijken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 02:48:52 #67
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174390067
Homerun van Daniel Murphy, 1 - 1.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 02:54:14 #68
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174390079
Wieters met een bunt die buiten ieders bereik is. Zie je niet vaak meer dat een stootslag een hit wordt. Gebeurd wel van alles deze game en het is pas de tweede inning.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 02:56:06 #69
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174390082
Michael Taylor weer met een homerun :D _O_ Nu een three run HR. 4 - 1 voor de Nats. Dat is dus 7 RBI bij zijn laatste twee AB's.

[ Bericht 4% gewijzigd door Redefine op 13-10-2017 03:01:52 ]
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 03:25:56 #70
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174390116
En na de volgende slagbeurt van de Cubs is het alweer 4 - 3! Weer alle honken vol, waarbij de Cubs zelf er nog niet eens alles uithaalden. Een ervan bijvoorbeeld door een wilde worp van Gonzalez. Heyward lukte het beide keren niet om een hit te produceren lopers op de honken (alle honken bezet en twee+drie bezet).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 04:05:02 #71
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174390225
Daar waar Scherzer als starter eerst de Cubs geen schijn van kans gaf, moet hij nu als releiver twee runs toestaan. 5 - 4 nu voor de Cubs!
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 04:11:11 #72
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174390235
Echt een knotsgekke wedstrijd dit _O- Strikeout Baez, maar de bal schiet door, en red het naar het eerste honk. Andere loper gaat van twee naar drie, maar omdat de bal ook nog eens niet goed gegooid wordt naar het eerste honk, waardoor er gescoord kan worden. 6 - 4 Cubs.

En het is pas top of the 5th.

Edit: is nog niet genoeg hoor: Wieters komt te ver naar voren, waardoor de knuppel zijn handschoen raakt > batter gratis naar eerste honk > nu alle honken weer vol :D

Edit 2: _O- hierna direct hit by pitch, dus iedereen schuift op 7 - 4 _O-
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 04:34:13 #73
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174390280
Nog wel even de rest van de vijfde inning afgekeken, nog steeds 7 - 4. Maar ga niet blijven kijken, hoe leuk de wedstrijd ook is. Het is al veel later dan gepland (al ben ik morgen vrij, dus niet een ramp). Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport vrijdag 13 oktober 2017 @ 06:12:36 #74
451829 crew  H.Vviv
pi_174390360
Kansen voor de Nationals in de achtse inning. Closer Davis van de Cubs geeft op het begin van de inning twee walks weg.

Later in de inning slaat Taylor een single, waardoor de Narionals terugkomen tot 9-8
  Redactie Sport vrijdag 13 oktober 2017 @ 06:27:05 #75
451829 crew  H.Vviv
pi_174390404
De Cubs komen uit de moeilijke achtste inning via een video challenge.
  Redactie Sport vrijdag 13 oktober 2017 @ 06:46:59 #76
451829 crew  H.Vviv
pi_174390477
Cubs winnen uiteindelijk met 9-8.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:48:50 #77
67174 Dos37
Come on Twente
pi_174391316
Het waren bijna allemaal mooie series alleen de Dodgers wonnen met 3-0. We gaan verder met:

Yankees @ Astros
Cubs @ Dodgers

Nu best-of-7 schema.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:22:23 #78
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174393604
Die laatste innings is er dus ook nog veel gebeurd. Cubs nu dus door. We gaan het weer zien in de conference series :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:35:45 #79
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174396999
Wat een wedstrijd. Die video challenge in de 8e inning bij Rizzo vs Lobaton was best cruciaal :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport zaterdag 14 oktober 2017 @ 03:06:59 #80
451829 crew  H.Vviv
pi_174408390
Sterke eerste drie innings van zowel Keuchel als Tanaka.
  Redactie Sport zaterdag 14 oktober 2017 @ 03:29:54 #81
451829 crew  H.Vviv
pi_174408554
2-0 Houston in de vierde inning.
pi_174408916
Nog steeds 2-0 Houston na de 8th inning :X
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_174409022
Yankees 1 - 2 Astros na Game 1.

Heb ik hiervoor nu m'n wekker gezet. :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 10:01:52 #84
67174 Dos37
Come on Twente
pi_174410305
Vandaag beginnen ze om 22:00 dat is wel een lekkere tijd, hopelijk kunnen ze direct op 1-1 komen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Redactie Sport zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:01:48 #85
451829 crew  H.Vviv
pi_174422322
We beginnen aan een avondje MLB. Eerst de Astros tegen Yankees en later Dodgers - Cubs
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:39:52 #86
67174 Dos37
Come on Twente
pi_174423339
Verlander is al vreselijk "locked in"
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Redactie Sport zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:52:39 #87
451829 crew  H.Vviv
pi_174423666
Altijd fijn voor de werper om een dubbelspel te spelen.
  Redactie Sport zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:19:21 #88
451829 crew  H.Vviv
pi_174424301
Weer een makkelijke inning voor Verlander. Zit na vier inning op 54 pitches.
  Redactie Sport zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:23:55 #89
451829 crew  H.Vviv
pi_174424404
Homerun Correa
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:39:18 #90
67174 Dos37
Come on Twente
pi_174424728
Haha de bal ligt vast
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Redactie Sport zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:40:22 #91
451829 crew  H.Vviv
pi_174424755
Wel een belangrijke honkslag voor Frazier.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:41:01 #92
67174 Dos37
Come on Twente
pi_174424777
Ja gelukkig een snelle 1-1
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Redactie Sport zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:48:01 #93
451829 crew  H.Vviv
pi_174424933
Yankees grijpen al snel naar de bullpen. Severino had best wat langer mogen staan op de heuvel
pi_174424944
Hoeveel pitchers heeft een gemiddeld team?
Hell To The Liars
  Redactie Sport zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:50:47 #95
451829 crew  H.Vviv
pi_174424972
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:48 schreef Droopie het volgende:
Hoeveel pitchers heeft een gemiddeld team?
Twaalf.
  Redactie Sport zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:52:25 #96
451829 crew  H.Vviv
pi_174424993
Fijn dubbelspel van de Yankees.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:52:46 #97
67174 Dos37
Come on Twente
pi_174424999
Heerlijke double play weer *O*
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_174425000
En bestaat die regel nog dat in de ene league de pitcher moet slaan en in de andere niet?
Hell To The Liars
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:53:14 #99
67174 Dos37
Come on Twente
pi_174425011
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:52 schreef Droopie het volgende:
En bestaat die regel nog dat in de ene league de pitcher moet slaan en in de andere niet?
jazeker die wdstrijd is straks Cubs at Dodgers
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:54:19 #100
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_174425035
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:52 schreef Dos37 het volgende:
Heerlijke double play weer *O*
Die was mooi idd
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_174425059
Het normale seizoen trek ik slecht, teveel wedstrijden.
Maar de playoffs vind ik altijd wel leuk.

Zeker sinds de Toronto Blue Jays helemaal ontspoorde :P
Hell To The Liars
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:59:27 #102
67174 Dos37
Come on Twente
pi_174425113
Judge echt vreselijk :'(
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Redactie Sport zondag 15 oktober 2017 @ 00:02:29 #103
451829 crew  H.Vviv
pi_174425160
Al sinds de All-Star break is het niet goed. Had in de laatste maand weer een opleving van het reguliere seizoen, maar nu is het niet veel. Ook Gary Sanchez heeft een matig postseason
  zondag 15 oktober 2017 @ 00:41:49 #104
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174425517
Verlander heeft echt geweldig staan pitchen vandaag _O_ Lijkt mij dat hij er nu toch wel afgaat en de Astros in de negende een andere pitcher brengen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 15 oktober 2017 @ 00:46:55 #105
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174425550
Dat is toch geen strike man :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport zondag 15 oktober 2017 @ 00:47:29 #106
451829 crew  H.Vviv
pi_174425554
Ook een snelle inning voor Robertson. Zou in principe ook de negende inning nog kunnen gooien.
  Redactie Sport zondag 15 oktober 2017 @ 00:48:49 #107
451829 crew  H.Vviv
pi_174425560
Verlander gaat terug komen voor de negende inning _O_
  zondag 15 oktober 2017 @ 00:50:39 #108
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174425571
quote:
7s.gif Op zondag 15 oktober 2017 00:48 schreef H.Vviv het volgende:
Verlander gaat terug komen voor de negende inning _O_
Dat heb ik echt niet verwacht. Vind ik niet echt verstandig met het oog op latere wedstrijden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 15 oktober 2017 @ 00:53:15 #109
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174425584
Judge Smudge. Gaat nergens meer over wat die dit postseason laat zien. Al is dat ook niet zo gek, zo jong.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport zondag 15 oktober 2017 @ 00:54:12 #110
451829 crew  H.Vviv
pi_174425588
Had Verlander er toch af gehaald na de hit van Didi.
  zondag 15 oktober 2017 @ 00:55:09 #111
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174425595
quote:
7s.gif Op zondag 15 oktober 2017 00:54 schreef H.Vviv het volgende:
Had Verlander er toch of gehaald na de hit van Didi.
Ja dan al helemaal. Al had ik hem deze inning al nooit laten doen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport zondag 15 oktober 2017 @ 00:56:38 #112
451829 crew  H.Vviv
pi_174425604
Nu komt Bird aan slag. Een van de betere slagmensen bij de Yankees, ben benieuwd
  zondag 15 oktober 2017 @ 01:00:03 #113
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174425618
Nou, nu maar kijken of de Astros het nog afmaken of dat we naar extra innings gaan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport zondag 15 oktober 2017 @ 01:00:08 #114
451829 crew  H.Vviv
pi_174425619
Ongelooflijk wat knap van Verlander. Negen innings volgehouden _O_
pi_174425630
zit ook te kijken hier.... verlander houdt het lang vol zeg!
  Redactie Sport zondag 15 oktober 2017 @ 01:02:54 #116
451829 crew  H.Vviv
pi_174425644
Chapman komt erop bij de Yankees. Belangrijke inning met slagmensen 2,3 en 4 in de line-out bij de Astros
  zondag 15 oktober 2017 @ 01:05:23 #117
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174425656
In José we trust :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport zondag 15 oktober 2017 @ 01:10:08 #118
451829 crew  H.Vviv
pi_174425681
En de Astros winnen door een slechte aangooi op de thuisplaat
  zondag 15 oktober 2017 @ 01:10:25 #119
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174425684
Wat een gigantisch risico was dat om Altuve naar thuis te sturen zeg :D
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 15 oktober 2017 @ 01:10:58 #120
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174425686
quote:
7s.gif Op zondag 15 oktober 2017 01:10 schreef H.Vviv het volgende:
En de Astros winnen door een slechte aangooi op de thuisplaat
Dat, waarbij de verwerking van Sanchez ook niet heel geweldig was.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport zondag 15 oktober 2017 @ 01:12:12 #121
451829 crew  H.Vviv
pi_174425696
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 01:10 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat, waarbij de verwerking van Sanchez ook niet heel geweldig was.
Dat is ook meteen het probleem van Sanchez als catcher. Maakt teveel fouten achter de thuisplaat. Nu hij aan slag ook niet geweldig is heb je niet veel aan hem.
  zondag 15 oktober 2017 @ 01:13:53 #122
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174425707
quote:
7s.gif Op zondag 15 oktober 2017 01:12 schreef H.Vviv het volgende:

[..]

Dat is ook meteen het probleem van Sanchez als catcher. Maakt teveel fouten achter de thuisplaat.
Ja. Die aangooi was niet best, maar vond hem wel goed te pakken, waarbij hij dan gelijk goed zat om Altuve te taggen.

Ik blijf het overigens wel een ongelooflijk slechte call vinden (van de third base coach of Altuve zelf) om naar thuis te gaan. Dat zou je never nooit gaan redden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_174425727
Correa botste tegen Didi, daarom was de gooi naar home slecht
  zondag 15 oktober 2017 @ 01:17:35 #124
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_174425728
Maar er werd toch nog gezegd dat Didi mogelijk gehinderd werd? Konden ze daar niet in tegen bezwaar gaan dan? (Of begreep ik het verkeerd :P )
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  Redactie Sport zondag 15 oktober 2017 @ 01:18:03 #125
451829 crew  H.Vviv
pi_174425732
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 01:13 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja. Die aangooi was niet best, maar vond hem wel goed te pakken, waarbij hij dan gelijk goed zat om Altuve te taggen.

Ik blijf het overigens wel een ongelooflijk slechte call vinden (van de third base coach of Altuve zelf) om naar thuis te gaan. Dat zou je never nooit gaan redden.
Ik denk ondanks de slechte aangooi dat Sanchez hem beter kan en moet verwerken.

Was inderdaad raar dat Altuve voor thuis ging, maar pakt goed uit.

[ Bericht 8% gewijzigd door H.Vviv op 15-10-2017 01:31:15 ]
  Redactie Sport zondag 15 oktober 2017 @ 01:19:24 #126
451829 crew  H.Vviv
pi_174425742
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 01:17 schreef KaBuf het volgende:
Maar er werd toch nog gezegd dat Didi mogelijk gehinderd werd? Konden ze daar niet in tegen bezwaar gaan dan? (Of begreep ik het verkeerd :P )
Volgens mij er geen bezwaar mogelijk in deze situatie en denk zelf dat Correa daar weinig verkeerd doet.
  zondag 15 oktober 2017 @ 01:20:55 #127
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_174425753
quote:
7s.gif Op zondag 15 oktober 2017 01:19 schreef H.Vviv het volgende:

[..]

Volgens mijn is er geen bezwaar mogelijk in deze situatie en denk zelf dat Correa daar weinig verkeerd doet.
Ah oké, thanks.
(Jammer :P )
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zondag 15 oktober 2017 @ 01:30:09 #128
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174425816
quote:
7s.gif Op zondag 15 oktober 2017 01:18 schreef H.Vviv het volgende:

[..]

Ik denk ondanks de slechte aangooi dat Sanchez hem beter kan en moet verwerken.

Was inderdaad raar dat Altuve voor thuis ging, maar pakt goed uit.
Dat denk ik dus ook. Ik zie Sanchez daar gewoon meerdere fouten maken. Hij positioneert zich niet goed, daarnaast is hij heel erg aan het reiken, terwijl die in block houding zit. Ik zie hem vooral geconcentreerd zijn op Altuve. Dat is meestal niet zo vreemd, maar als de loper nog zover weg, moet je concentratie zeker eerst bij de bal zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 15 oktober 2017 @ 01:32:42 #129
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174425836
Het is wel wat hinderen ja, maar geen hele vreemde sliding. Zeker in de MLB, waar het heel normaal gevonden wordt om kniehoog in te komen met je sliding, is dit niet zoveel.

Dat is wel iets wat ik absurd blijf vinden. Dat je bij een sliding de tegenstander hindert vind ik logisch. Maar wat mij betreft zou een sliding altijd op het honk moeten zijn (niet ernaast wat je vaak ziet). Hoor je je benen gewoon laag te houden. En hoor je gewoon normaal te sliden, niet iemand zowat het buitenveld in beuken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 15 oktober 2017 @ 02:28:00 #130
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174426145
Nou, toch ook maar een stukje van Dodgers - Cubs meepakken. Heb de Dodgers dit jaar nog niet live zien spelen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 15 oktober 2017 @ 02:34:09 #131
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174426160
Tot nu toe niet veel soeps. Vooral heel veel ballen gegooid, en laag tempo. Er was wel nog een base hit, maar verder was deze inning :Z
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 15 oktober 2017 @ 03:14:02 #132
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174426261
Na drie vrij saaie innings is de ban nu gebroken. Two run homer van Almora! 2 - 0 voor de Cubs.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 15 oktober 2017 @ 05:30:16 #133
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174426382
Mooi op tijd om Jansen nog even de 9e inning te zien gooien, Dodgers leiden met 5-2 en Jansen heeft de eerste strikeout al te pakken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 15 oktober 2017 @ 05:32:09 #134
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174426385
En de tweede strikeout
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 15 oktober 2017 @ 05:33:31 #135
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174426388
En daar is de derde strikeout, Dodgers winnen game 1 ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 16 oktober 2017 @ 08:36:12 #136
67174 Dos37
Come on Twente
pi_174445424
En Dodgers winnen ook game 2, vanavond/nacht gaat het spektakel verder in New York
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 16 oktober 2017 @ 19:21:33 #137
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174456862
Net eindelijk klaar met de opgenomen wedstrijd kijken, maar kolere wat een walk-off homerun van Turner _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 16 oktober 2017 @ 20:56:00 #138
67174 Dos37
Come on Twente
pi_174458923
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:21 schreef heywoodu het volgende:
Net eindelijk klaar met de opgenomen wedstrijd kijken, maar kolere wat een walk-off homerun van Turner _O_
ik vond de catch van die toeschouwer ook wel knap :D
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Redactie Sport dinsdag 17 oktober 2017 @ 03:21:43 #139
451829 crew  H.Vviv
pi_174463880
Prachtige vangbal van Judge in de vierde inning. Yankees staan met 3-0 voor door een homerun van Frazier in de tweede inning
  Redactie Sport dinsdag 17 oktober 2017 @ 03:51:48 #140
451829 crew  H.Vviv
pi_174463911
In de vierde inning 8-0 Yankees door een homerun van Judge.
  Redactie Sport dinsdag 17 oktober 2017 @ 06:44:15 #141
451829 crew  H.Vviv
pi_174464061
Uiteindelijk met 8-1 gewonnnen.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:42:13 #142
67174 Dos37
Come on Twente
pi_174464941
Eindelijk een keer de Judge show, zowel defensief als offensief. Vanavond 23:00 begint game 4
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:58:14 #143
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174466860
Sabathia kan zo de eerste American League-pitcher worden die het seizoen eindigt met 10-0 of beter in wedstrijden na een nederlaag voor het team sinds Whitey Ford in 1961, hoor ik de commentator vertellen.

MLB is ook wel echt dé competitie op aarde als het gaat om compleet nutteloze en nikszeggende statistieken die het doen lijken alsof er in werkelijk elke wedstrijd legendarische geschiedenis geschreven wordt _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:06:32 #144
451829 crew  H.Vviv
pi_174484477
We gaan beginnen aan game 4 tussen de Yankees en de Astros.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:37:55 #145
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174485241
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 10:58 schreef heywoodu het volgende:
Sabathia kan zo de eerste American League-pitcher worden die het seizoen eindigt met 10-0 of beter in wedstrijden na een nederlaag voor het team sinds Whitey Ford in 1961, hoor ik de commentator vertellen.

MLB is ook wel echt dé competitie op aarde als het gaat om compleet nutteloze en nikszeggende statistieken die het doen lijken alsof er in werkelijk elke wedstrijd legendarische geschiedenis geschreven wordt _O_
Ja, daar zijn de Amerikanen dol op. De MLB is daar het meest extreme van. Maar je ziet het bij al die Amerikaanse sporten. Er zijn nu voor het eerst drie rookie pointguards in de geschiedenis van de NBA die in de maand november meer dan 8 punten gemiddeld scoorden in het derde kwart. Dit is een fictief voorbeeld, maar zo zie ik ze wel vaak genoeg voorbij komen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:38:13 #146
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174485250
En de eerste basehit van de game. Double Beltran.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:51:46 #147
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174485547
McCann gaat morgenochtend wakker worden met een enorme blauwe plek op zijn rug. Dat gaat die later nog wel voelen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:54:32 #148
451829 crew  H.Vviv
pi_174485609
Mooi dubbelspel met dank aan werper Gray.
  Redactie Sport woensdag 18 oktober 2017 @ 00:01:16 #149
451829 crew  H.Vviv
pi_174485765
Ook een eerste hit voor de Yankees.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 00:13:02 #150
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174485947
Dit soort fouten doet mij een beetje aan Castro's begindagen bij de Cubs denken. Toen was het ook al een groot talent, maar was hij defensief wat minder stabiel dan hij nu is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport woensdag 18 oktober 2017 @ 00:14:55 #151
451829 crew  H.Vviv
pi_174485976
En nu een wild pitch en je hebt iemand in scoringspositie.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 00:26:32 #152
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486126
Oef wat een loopfout van Jude, coachfout van de first base coach zeg :X
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 00:26:49 #153
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486130
Hij was behoorlijk save.

Edit: maar hij moet dan weer out zijn, omdat die second base niet raakt :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 00:28:18 #154
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486144
Save at first, by review, out at second by review _O-
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport woensdag 18 oktober 2017 @ 00:30:49 #155
451829 crew  H.Vviv
pi_174486170
Wat een heerlijk spel is het toch
  woensdag 18 oktober 2017 @ 00:31:06 #156
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486174
Ik kan mij niet herinneren dit ooit gezien te hebben. Knullig van Aaron, duidelijk een misJudgement 8-)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 00:32:40 #157
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486192
quote:
7s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 00:30 schreef H.Vviv het volgende:
Wat een heerlijk spel is het toch
Dit fragment moeten ze aan niet honkbalkenners laten zien, die zullen er niet veel van begrijpen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 oktober 2017 @ 00:32:45 #158
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174486193
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 00:31 schreef Redefine het volgende:
Ik kan mij niet herinneren dit ooit gezien te hebben. Knullig van Aaron, duidelijk een misJudgement 8-)
_O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 oktober 2017 @ 00:33:11 #159
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174486196
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 00:32 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dit fragment moeten ze aan niet honkbalkenners laten zien, die zullen er niet veel van begrijpen.
Commentator erbij en het lukte prima :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 18 oktober 2017 @ 00:33:39 #160
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486203
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 00:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Commentator erbij en het lukte prima :P
Uiteraard zou ik het fragment dan zonder commentaar laten zien })
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 00:35:56 #161
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486224
Op zich nog goed dat we dat moment net hadden, want verder is het nog weinig verheffend.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 00:38:03 #162
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486243
Mazzeltje voor de pitcher, met twee twijfelachtige strikes.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport woensdag 18 oktober 2017 @ 00:38:58 #163
451829 crew  H.Vviv
pi_174486252
Valt sowieso niet mee wat de slagmensen laten zien deze serie. Terwijl dat in het reguliere seizoen de beste aanvallende ploegen waren.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 00:39:59 #164
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486269
quote:
7s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 00:38 schreef H.Vviv het volgende:
Valt sowieso niet mee wat de slagmensen laten zien deze serie. Terwijl dat in het reguliere seizoen de beste aanvallende ploegen waren.
Klopt. Maar dat is het verschil tussen regular en post season. Dan komt er zoveel meer bij kijken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport woensdag 18 oktober 2017 @ 00:41:54 #165
451829 crew  H.Vviv
pi_174486294
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 00:39 schreef Redefine het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat is het verschil tussen regular en post season. Dan komt er zoveel meer bij kijken.
Dat weet ik. Daar hebben werpers ook mee te maken. In de eerste ronde van het postseason werden de werpers weggeslagen, terwijl de pitchers nu heel makkelijk door de wedstrijden heen komen.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 00:43:42 #166
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486311
quote:
7s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 00:41 schreef H.Vviv het volgende:

[..]

Dat weet ik. Daar hebben werpers ook mee te maken. In de eerste ronde van het postseason werden de werpers weggeslagen, terwijl de pitchers nu heel makkelijk door de wedstrijden heen komen.
Dat blijft wel een gek verschil ja. Tussen de Division en Conference series zou niet zo gek veel verschil moeten zitten. De Wild Card game is dan weer een ander verhaal.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport woensdag 18 oktober 2017 @ 00:44:28 #167
451829 crew  H.Vviv
pi_174486321
Bird laat bijvoorbeeld wel goede slagbeurten zien.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 00:45:08 #168
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486334
Dat is toch ook geen strike man :') Bird doet het inderdaad goed.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 00:45:34 #169
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486339
Vandaag is een double play game.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport woensdag 18 oktober 2017 @ 00:55:27 #170
451829 crew  H.Vviv
pi_174486433
Stomme fout van Romine. 1 en 2 bezet nu met Altuve aan slag
  woensdag 18 oktober 2017 @ 01:04:00 #171
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_174486489
quote:
7s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 00:55 schreef H.Vviv het volgende:
Stomme fout van Romine. 1 en 2 bezet nu met Altuve aan slag
3 bezet nu
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 18 oktober 2017 @ 01:09:42 #172
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486524
Hoppa 3 - 0 ^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport woensdag 18 oktober 2017 @ 01:09:50 #173
451829 crew  H.Vviv
pi_174486526
3-0 Houston
  Redactie Sport woensdag 18 oktober 2017 @ 01:10:24 #174
451829 crew  H.Vviv
pi_174486531
Was nog close :D
  woensdag 18 oktober 2017 @ 01:10:34 #175
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486532
Ik moet altijd wel lachen als Altuve gaat rennen met die korte pootjes van hem :D
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 01:13:18 #176
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_174486544
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 01:09 schreef Redefine het volgende:
Hoppa 3 - 0 ^O^
Die zat mooi in het hoekje
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 18 oktober 2017 @ 01:13:53 #177
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486551
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 01:13 schreef chufi het volgende:

[..]

Die zat mooi in het hoekje
:Y
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 01:17:15 #178
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486563
De strikezone van de umpire is weer lekker onnavolgbaar vandaag :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 01:27:46 #179
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_174486585
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 01:17 schreef Redefine het volgende:
De strikezone van de umpire is weer lekker onnavolgbaar vandaag :')
behoorlijke wide slag ...

Maar Gonzales een 2 honkslag
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 18 oktober 2017 @ 01:29:21 #180
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486590
Starlin doe maar ffkes wisselen :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 01:29:30 #181
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_174486591
En al weer binnen 4-0
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Redactie Sport woensdag 18 oktober 2017 @ 01:30:40 #182
451829 crew  H.Vviv
pi_174486594
Wedstrijd is wel over. Nu nog even rusten om straks halverwege de wedstrijd van de Cubs in te stappen.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 01:32:11 #183
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486599
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 01:30 schreef H.Vviv het volgende:
Wedstrijd is wel over. Nu nog even rusten om straks halverwege de wedstrijd van de Cubs in te stappen.
Veel plezier alvast, daar ga ik in ieder geval niet voor blijven zitten. Dan wordt het wel heel erg laat.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 01:37:19 #184
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486619
Ah dat was weer even een statistiekje speciaal voor heywoodu
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 01:37:41 #185
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486622
Zo Judge doet nog even wat terug :D 4 - 1, wie weet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 01:44:43 #186
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486639
En 4 - 2 Sanchez slaat Didi binnen die daarvoor nog een triple sloeg.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 01:54:00 #187
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_174486665
EN over de 8e inning
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 18 oktober 2017 @ 02:10:05 #188
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_174486708
Yankees 2 en 3 bezet , 0 out
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 18 oktober 2017 @ 02:10:44 #189
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486712
Wel een fout van Altuve. Die had toch wel uitgetikt moeten worden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 02:15:31 #190
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486731
4 - 3, plus nog een loper op drie met slechts 1 uit.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 02:16:24 #191
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_174486734
wordt nog spannend
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 18 oktober 2017 @ 02:18:48 #192
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_174486742
En net geen home run maar 4-4
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 18 oktober 2017 @ 02:19:19 #193
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486745
4 - 0 voorsprong voor de Astros:

Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 02:23:56 #194
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486763
Hoppa 6 - 4 voor de Yankees.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 02:25:13 #195
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_174486770
en nog steeds mar 1 uit en 1 en 2 bezet
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 18 oktober 2017 @ 02:26:09 #196
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486775
Lijkt mij in dit geval wel gedaan, betwijfel of de Astros in de laatste inning nog terug kunnen komen. Waarbij het sowieso al de vraag is of het bij twee runs verschil blijft.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 02:28:01 #197
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_174486778
Je weet het niet. Het tij kan zo maar weer keren..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 18 oktober 2017 @ 02:28:37 #198
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174486781
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 02:28 schreef chufi het volgende:
Je weet het niet. Het tij kan zo maar weer keren..
Uiteraard. It aint over till the fat lady sings.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 02:31:55 #199
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_174486789
En ook nog eens alle honken bezet nu
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 18 oktober 2017 @ 02:47:12 #200
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_174486827
Over en uit NY winnen met 6-4
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 18 oktober 2017 @ 02:48:47 #201
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_174486831
2-2 stand Morgen verder in Houston
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Redactie Sport woensdag 18 oktober 2017 @ 05:52:24 #202
451829 crew  H.Vviv
pi_174487024
De wedstrijd is nooit over en jammer genoeg heb ik het laatste deel gemist. Dodgers zal wel naar een 3-0 voorsprong gaan in de serie. Staan ondertussen al met 6-1 voor in de achtste inning.

[ Bericht 43% gewijzigd door H.Vviv op 18-10-2017 05:58:26 ]
  woensdag 18 oktober 2017 @ 07:56:54 #203
67174 Dos37
Come on Twente
pi_174487484
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 02:48 schreef chufi het volgende:
2-2 stand Morgen verder in Houston
Nee hoor, morgen (vandaag) nog in New York. Houston heeft home field advantage. Series is 2-3-2.

Blij dat het 2-2 staat, als ze morgen toch op 2-3 kunnen komen O+ maar goed Keuchel staat op de heuvel bij de Astros
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_174493040
Shame.... ik ontdek nu dit topic pas. Volg zelf de MLB sinds mijn bezoek aan een Yankees wedstrijd in 2013. Uiteraard met sterke voorliefde voor de Yankees. Het zijn dus veel korte nachtjes momenteel om toch maar wat stukken mee te krijgen van Postseason 2017.

Vanavond game 5 met Tanaka die zich weer aardig herpakt heeft na een slecht begin van het seizoen. Kijken of hij de Astros lang op 0 weet te houden. Het zal nodig zijn, want met het thuisvoordeel van de Astros moet de laatste wedstrijd in New York vanavond wel gewonnen worden.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 oktober 2017 @ 19:37:12 #205
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174498569
Zit ik gedurende de dag de Cubs/Dodgers te kijken, Jansen maakt de laatste out, dus World Series *O*

Tot me opviel dat de commentator wel heel rustig bleef en ik eens even ging Wikipedia'en en zag dat de LCS ook best-of-7 is :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 oktober 2017 @ 19:37:42 #206
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174498583
Kuechel gaat de Yankees pakken vanavond :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174504221
Het begint zo . Ben benieuwd.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:00:05 #208
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174504268
Dit zijn ook wel lekker tijden om te beginnen, dan is er nog een behoorlijk stuk van de wedstrijd te zien voordat het weer midden in de nacht is. Maar dat heb je alleen nu als er twee wedstrijden op een dag zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 oktober 2017 @ 23:03:59 #209
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174504370
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:00 schreef Redefine het volgende:
Dit zijn ook wel lekker tijden om te beginnen, dan is er nog een behoorlijk stuk van de wedstrijd te zien voordat het weer midden in de nacht is. Maar dat heb je alleen nu als er twee wedstrijden op een dag zijn.
Nu even een paar innings kijken en dan de rest + Dodgers @ Cubs opnemen en morgen kijken, dat lukt me wel :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:04:40 #210
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174504398
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nu even een paar innings kijken en dan de rest + Dodgers @ Cubs opnemen en morgen kijken, dat lukt me wel :P
Als de Dodgers die winnen, dan zijn ze wel echt naar de World Series.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 oktober 2017 @ 23:08:05 #211
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174504477
Wel mooi om te zien dat Jansen van alle pitchers met minstens 60 innings in het reguliere seizoen helemaal bovenaan staat wat ERA betreft _O_

http://www.espn.com/mlb/s(...)order/false/minip/60
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 oktober 2017 @ 23:08:43 #212
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174504492
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:04 schreef Redefine het volgende:

[..]

Als de Dodgers die winnen, dan zijn ze wel echt naar de World Series.
:+

Dat hoop ik wel eigenlijk, gedurende de dag anderhalve wedstrijd kijken terwijl ik nog andere dingen te doen heb (en dus de uitslag ook niet wil weten) is een uitdaging :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 oktober 2017 @ 23:09:46 #213
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174504516
Volgens mij gaat er op FOX iets niet helemaal goed met de uitlijning van het beeld.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174504529
hm... had erop verheugd maar de livestream topic op reddit is verbannen / gesloten. MLB heeft blijkbaar geklaagd bij Reddit.
  Redactie Sport woensdag 18 oktober 2017 @ 23:11:55 #215
451829 crew  H.Vviv
pi_174504545
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:10 schreef Attitude het volgende:
hm... had erop verheugd maar de livestream topic op reddit is verbannen / gesloten. MLB heeft blijkbaar geklaagd bij Reddit.
https://www.mlbstream.me/ Daar worden de wedstrijden ook op aangeboden.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:12:35 #216
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174504557
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:10 schreef Attitude het volgende:
hm... had erop verheugd maar de livestream topic op reddit is verbannen / gesloten. MLB heeft blijkbaar geklaagd bij Reddit.
Ik zag het ook net. Vooral omdat de SportsHD stream bij mij de wedstrijd niet laad :? Terwijl de MLB Network stream het wel doet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 oktober 2017 @ 23:14:00 #217
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174504585
FOX heeft ingezoomd ofzo, oa de score en die stats enzo verschijnen niet in beeld en ik zag net maar drie van de negen namen in de line-up :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174504595
Eerst was er sprake van dat NHL ook geband was, maar dat is terug gedraaid. Nu hopen dat NBA nog blijft.
pi_174504615
quote:
7s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:11 schreef H.Vviv het volgende:

[..]

https://www.mlbstream.me/ Daar worden de wedstrijden ook op aangeboden.
Dank je! Was even zoeken naar werkende link ( laptop is iets te zwaar beveiligd :P ) maar nu kan ik kijken.
  Redactie Sport woensdag 18 oktober 2017 @ 23:18:16 #220
451829 crew  H.Vviv
pi_174504674
Eerste error van de game. De pitches van Tanaka zien er goed uit, mooi laag in de zone.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:22:15 #221
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174504741
De Amerikaanse uitspraak van Keuchel (is uiteraard daar dan de juiste uitspraak natuurlijk) doet toch wel pijn aan de oren. Kuikel :X
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_174504776
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:22 schreef Redefine het volgende:
De Amerikaanse uitspraak van Keuchel (is uiteraard daar dan de juiste uitspraak natuurlijk) doet toch wel pijn aan de oren. Kuikel :X
Gelukkig ben ik doof :P
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:27:45 #223
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174504823
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:24 schreef Attitude het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik doof :P
Dan wordt Joe Buck je in ieder geval bespaard :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 oktober 2017 @ 23:29:33 #224
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174504846
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:22 schreef Redefine het volgende:
De Amerikaanse uitspraak van Keuchel (is uiteraard daar dan de juiste uitspraak natuurlijk) doet toch wel pijn aan de oren. Kuikel :X
Tja, om het nou met de eu van keutel uit te spreken.. :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport woensdag 18 oktober 2017 @ 23:29:46 #225
451829 crew  H.Vviv
pi_174504851
Eerste honkslag van de wedstrijd meteen een double.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:30:00 #226
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174504855
En daar is dan de eerste hit van de game.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:30:58 #227
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174504869
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Tja, om het nou met de eu van keutel uit te spreken.. :')
Mwah, Koi-gel of Kuu-gel (of tjel i.p.v. van gel) vind ik toch wat logischer in minder pijn aan de oren klinken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 oktober 2017 @ 23:32:16 #228
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174504890
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:30 schreef Redefine het volgende:

[..]

Mwah, Koi-gel of Kuu-gel (of tjel i.p.v. van gel) vind ik toch wat logischer in minder pijn aan de oren klinken.
Nee joh, dat klinkt als een Amerikaan die de naam van een Duitser uit probeert te spreken maar dat niet voor elkaar krijgt ;(

Kaajkel ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:33:02 #229
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174504900
Ah vandaag weer een strikezone van twaalf meter breed :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_174504942
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:27 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dan wordt Joe Buck je in ieder geval bespaard :P
Ik dacht eerst even, is dat een commentator. Maar gaat om die naam... :)
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:35:39 #231
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174504948
Gary Sanchez is een beetje de Franck Grandel van de MLB catchers
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_174504962
Jammer, geen punt voor Astro
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:36:19 #233
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174504963
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:35 schreef Attitude het volgende:

[..]

Ik dacht eerst even, is dat een commentator. Maar gaat om die naam... :)
Joe Buck is de hoofdcommentator. Niet de meest geliefde in de VS.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_174504970
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:36 schreef Redefine het volgende:

[..]

Joe Buck is de hoofdcommentator. Niet de meest geliefde in de VS.
Oh toch wel. Nu snap ik hem...
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:37:00 #235
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174504977
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:36 schreef Attitude het volgende:
Jammer, geen punt voor Astro
Jammer ja. Al hebben ze er niet altijd wat aan gehad om als eerste te scoren deze series :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport woensdag 18 oktober 2017 @ 23:38:05 #236
451829 crew  H.Vviv
pi_174505004
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:35 schreef Redefine het volgende:
Gary Sanchez is een beetje de Franck Grandel van de MLB catchers
Klopt, alleen heeft Sanchez aanvallend nog zijn waarde. Zou gewoon weer begonnen zijn met Romine als catcher en Sanchez als DH.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:40:22 #237
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174505039
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:36 schreef Attitude het volgende:

[..]

Oh toch wel. Nu snap ik hem...
Ach is ook niet heel belangrijk. Al is het in de VS wel wat meer een ding. Dit is een beetje wat ze van hem vinden:

Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_174505062
Didi eruit gegooid.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:41:39 #239
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174505077
quote:
7s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:38 schreef H.Vviv het volgende:

[..]

Klopt, alleen heeft Sanchez aanvallend nog zijn waarde. Zou gewoon weer begonnen zijn met Romine als catcher en Sanchez als DH.
Dat zou ik ook een veel logischer keuze vinden. Al maakt Romine gisteren ook een fout. Maar bij catchers ligt het natuurlijk er ook nog aan welke pitcher er op de heuvel staat. De ene catcher gaat beter samen met een bepaalde pitcher dan de ander.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_174505080
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:40 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ach is ook niet heel belangrijk. Al is het in de VS wel wat meer een ding. Dit is een beetje wat ze van hem vinden:

[ afbeelding ]
ze moeten hem niet echt he...
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:44:15 #241
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174505122
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:41 schreef Attitude het volgende:

[..]

ze moeten hem niet echt he...
Nee totaal niet. Moet zeggen dat ik zijn stem ook weer niet zo afschuwelijk vind ofzo. Maar hij schijnt nogal arrogant te zijn ofzo. Ik denk dat hij een beetje de status heeft die Arno Vermeulen bij ons heeft. Ook totaal niet geliefd. Plus dat er bij beiden gretig plaatjes worden gemaakt van misvormde hoofden :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 oktober 2017 @ 23:44:33 #242
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174505128
Dit is niet zo best :(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:45:22 #243
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174505141
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:44 schreef heywoodu het volgende:
Dit is niet zo best :(
Ach het zegt nog niet zoveel.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport woensdag 18 oktober 2017 @ 23:45:36 #244
451829 crew  H.Vviv
pi_174505150
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:41 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat zou ik ook een veel logischer keuze vinden. Al maakt Romine gisteren ook een fout. Maar bij catchers ligt het natuurlijk er ook nog aan welke pitcher er op de heuvel staat. De ene catcher gaat beter samen met een bepaalde pitcher dan de ander.
Klopt, maar in het reguliere seizoen werd toen Tanaka op de heuvel stond ook meerdere malen voor Romine gekozen vanwege dat Romine defensief sterker is.

Wat een mooie swing heeft Bird. Wat een geluk voor de Yankees dat hij weer volledig fit is.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 oktober 2017 @ 23:45:46 #245
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174505156
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:45 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ach het zegt nog niet zoveel.
Uiteraard, maar liever geen run tegen dan wel een run tegen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:46:25 #246
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174505163
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Uiteraard, maar liever geen run tegen dan wel een run tegen :+
Maar dat is logisch.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:48:03 #247
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174505192
quote:
7s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:45 schreef H.Vviv het volgende:

[..]

Klopt, maar in het reguliere seizoen werd toen Tanaka op de heuvel stond ook meerdere malen voor Romine gekozen vanwege dat Romine defensief sterker is.

Wat een mooie swing heeft Bird. Wat een geluk voor de Yankees dat hij weer volledig fit is.
Bird is heel goed bezig deze series. Ik kijk zelden of nooit naar de Yankees (hooguit voor Chapman) tijdens het reguliere seizoen, dus dat wist ik niet. Maar dan vind ik het nog wat vreemder om niet gewoon voor Romine te kiezen en dan Sanchez DH.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:53:53 #248
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174505284
Man, man, man _O-
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:58:51 #249
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174505351
Bird flips to Tanaka. Dat is weer eens wat anders dan 'flipping the bird.' :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport donderdag 19 oktober 2017 @ 00:09:21 #250
451829 crew  H.Vviv
pi_174505473
2-0 Yankees na een honkslag van Judge
pi_174505475
nee he... weer een punt voor de jankees
  donderdag 19 oktober 2017 @ 00:10:01 #252
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174505478
Na een moeizame start, is Judge de laatste wedstrijden echt on fire. Knap hoor voor zo'n rookie _O_ En dan ben ik nog geeneens fan van de Yankees.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_174505532
didi nu voor 2e keer uitgegooid.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 00:18:45 #254
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174505556
Zou wel wat zijn als de World Series Yankees - Dodgers wordt. East tegen West. Ik hoop het absoluut niet, want dat zijn twee franchises waar ik helemaal niks mee heb.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport donderdag 19 oktober 2017 @ 00:22:50 #255
451829 crew  H.Vviv
pi_174505594
In het verleden niks met de Yankees gehad, maar zeker nu met de jongere honkballers is het leuk om te volgen. Houston mag wat betreft ook in de World Series komen, knap hoe ze hun team hebben opgebouwd.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 00:31:55 #256
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174505713
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 00:22 schreef H.Vviv het volgende:
In het verleden niks met de Yankees gehad, maar zeker nu met de jongere honkballers is het leuk om te volgen. Houston mag wat betreft ook in de World Series komen, knap hoe ze hun team hebben opgebouwd.
Ik heb nu ook wel minder een hekel aan de Yankees dan vroeger. Met spelers als Judge en Gregorius en Chapman die al heel lang een van mijn favoriete spelers is. Daarentegen vind ik Girardi wel nog een verschrikking en heb ik op de een of andere manier nogal een antipathie tegen Gardner en Sabathia (al kan ik ook weer niet echt uitleggen waarom).

De Astros vond ik tot een paar jaar geleden een verschrikking in de National League. Maar die hebben dat de laatste jaren inderdaad heel knap opgebouwd. En hebben ook veel toffe spelers met Altuve, Verlander etc.

De Cubs vind ik ook wel een leuke club met veel toffe spelers. De Dodgers hebben best wel een hoop spelers die ik goed kan waarderen. Maar het merendeel is toch vooral bij elkaar 'gekocht' (voor zover je daarvan kan spreken in de MLB). Ik heb echt helemaal niks met die club.

Sowieso is de NL West veruit mijn minst favoriete division. D'Backs en Rockies staan in mijn bottom five qua teams waar ik wat mee heb. Dodgers dus niks. Giants ook niet zo heel veel mee, al hebben die nog wel wat. Eigenlijk vind ik daar alleen de Padres al heel lang erg tof, maar ja die kunnen er al jaren helemaal niks van :') _O-
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 oktober 2017 @ 00:36:33 #257
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174505787
"De eerste pitcher ooit met zeven of meer strikeouts in elk van zijn eerste vijf postseasonwedstrijden."
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 19 oktober 2017 @ 00:36:59 #258
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174505790
'The first pitcher wiith seveen strikeouts or more in his first five postseason games.' Dat was weer even een statistiekje voor heywoodu.

Je was mijzelf al voor.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 oktober 2017 @ 00:38:06 #259
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174505811
:D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174505824
Dat zie je niet vaak...
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 oktober 2017 @ 00:39:45 #261
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174505826
Zou iemand wel eens eerder een wild pitch hebben gegooid als 66e pitch in een 5e wedstrijd in een postseries series met één strike en één honk bezet?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 19 oktober 2017 @ 00:42:11 #262
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174505856
quote:
11s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 00:39 schreef heywoodu het volgende:
Zou iemand wel eens eerder een wild pitch hebben gegooid als 66e pitch in een 5e wedstrijd in een postseries series met één strike en één honk bezet?
Jazeker. Dat was op een druilerige zondag.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_174505890
strike out... das kut met 2 man op honken...
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 oktober 2017 @ 00:46:18 #264
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174505908
Normaal op een kauwgompje kauwen kunnen die lui ook niet he? Springer leek wel een herkauwende koe man ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport donderdag 19 oktober 2017 @ 00:48:16 #265
451829 crew  H.Vviv
pi_174505927
Zoveel variatie in de worpen van Tanaka _O_
  donderdag 19 oktober 2017 @ 00:50:13 #266
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174505937
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 00:46 schreef heywoodu het volgende:
Normaal op een kauwgompje kauwen kunnen die lui ook niet he? Springer leek wel een herkauwende koe man ;(
Nee dat kunnen ze inderdaad niet. En allemaal moeten ze de hele wedstrijd wel kauwgom of pruimtabak in hun bakkes hebben. En dan het liefst nog constant hele liters op de grond blijven spugen. Ik blijf dat toch zoiets ranzigs en achterlijks vinden. Sowieso is het heel raar om bij een (ook nog vaak onverwachte) beweging/inspanning kauwgom te staan kauwen :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 00:51:41 #267
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174505946
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 00:48 schreef H.Vviv het volgende:
Zoveel variatie in de worpen van Tanaka _O_
Speciaal voor heywoodu. 'Tanaka is de eerste pitcher in MLB historie die zoveel variatie brengt in een postseason home game in de vijfde wedstrijd van een ALCS series.'
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_174505955
ik heb vooral medelijden met de persoon die de dugout straks mag schoonmaken...
pi_174505963
bal misgevangen... oh oh oh
  donderdag 19 oktober 2017 @ 00:57:01 #270
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174505987
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 00:52 schreef Attitude het volgende:
ik heb vooral medelijden met de persoon die de dugout straks mag schoonmaken...
De schoonmakers aan het einde van een wedstrijd:

Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 oktober 2017 @ 01:02:17 #271
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174506044
Doei Kuechel ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 19 oktober 2017 @ 01:02:22 #272
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174506045
Het is niet de wedstrijd van Kuechel.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 oktober 2017 @ 01:03:44 #273
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174506063
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 00:50 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee dat kunnen ze inderdaad niet. En allemaal moeten ze de hele wedstrijd wel kauwgom of pruimtabak in hun bakkes hebben. En dan het liefst nog constant hele liters op de grond blijven spugen. Ik blijf dat toch zoiets ranzigs en achterlijks vinden. Sowieso is het heel raar om bij een (ook nog vaak onverwachte) beweging/inspanning kauwgom te staan kauwen :{
Vreselijk onsmakelijk ook ja, dat geroggel de hele tijd. Ik kan toch ook kauwgom kauwen met mijn mond dicht en zonder dat gespuug ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport donderdag 19 oktober 2017 @ 01:07:21 #274
451829 crew  H.Vviv
pi_174506104
Didi slaat ook een punt binnen.
pi_174506105
dat was..... nou 4 voor jankees...
  donderdag 19 oktober 2017 @ 01:09:34 #276
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174506124
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 01:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Vreselijk onsmakelijk ook ja, dat geroggel de hele tijd. Ik kan toch ook kauwgom kauwen met mijn mond dicht en zonder dat gespuug ;(
Normale mensen kunnen dat inderdaad met de mond dicht en ook met normale kauwbewegingen. Maar schijnbaar ga je als topsporter opeens spontaan spugen en roggelen. Voetballers hebben dat ook zo erg. :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 01:10:28 #277
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174506132
Lijkt mij eigenlijk wel gedaan deze wedstrijd. De Astros zit in de tang bij Tanaka en zie dat nog niet zo snel veranderen. Alhoewel Aretha Franklin nog niet gezongen heeft natuurlijk, dus in theorie kan het nog.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_174506230
So far so good... Keuchel was niet in z’n beste doen en Tanaka houdt goed stand.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  donderdag 19 oktober 2017 @ 01:33:35 #279
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174506306
Wat heeft Headley de laatste tijd ineens :D
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 01:49:40 #280
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174506400
Astros batters zijn dramatisch vandaag. En uiteraard staat Tanaka juist geweldig te gooien.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport donderdag 19 oktober 2017 @ 01:53:21 #281
451829 crew  H.Vviv
pi_174506422
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 01:49 schreef Redefine het volgende:
Astros batters zijn dramatisch vandaag. En uiteraard staat Tanaka juist geweldig te gooien.
De batters van Houston vallen deze hele serie niet mee. Van de beelden die ik tijdens ALDS tegen de Red Sox gezien heb was het een stuk beter.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 01:54:48 #282
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174506433
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 01:53 schreef H.Vviv het volgende:

[..]

De batters van Houston vallen deze hele serie niet mee. Van de beelden die ik tijdens ALDS tegen de Red Sox gezien heb was het een stuk beter.
Klopt. Vandaag laten ze zich wel heel erg foppen op die lage breaking balls van Tanaka. Natuurlijk is dat lastig, want goed gepitched. Maar zo vaak als ze er vandaag intrappen is gewoon heel slecht.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport donderdag 19 oktober 2017 @ 01:57:56 #283
451829 crew  H.Vviv
pi_174506456
Homerun Sanchez en de wedstrijd lijkt nu helemaal gespeeld, al dacht ik dat gisteren ook.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 01:58:31 #284
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174506463
Terwijl de Yankees elke inning wel lekker aan het batten zijn. Nu weer die HR van Sanchez. Het gekke is dat het in game zes weer volledig omgekeerd kan zijn. Want home advantage speelt toch altijd wel een grote rol. Plus dat Verlander dan start.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 02:04:36 #285
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174506494
*O* Daar was weer een statistiekje voor heywoodu *O*
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 02:28:04 #286
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174506574
Zo eindelijk weer eens een base hit voor de Astros. Misschien dat ze bij hun laatste kans nog een rally kunnen starten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport donderdag 19 oktober 2017 @ 02:30:24 #287
451829 crew  H.Vviv
pi_174506586
De wedstrijd is over. 5-0 Yankees
  donderdag 19 oktober 2017 @ 02:30:40 #288
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174506587
Nee dus. Yankees - Astros 5 - 0. En 3 - 2 in games, op naar Houston.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport donderdag 19 oktober 2017 @ 06:20:44 #289
451829 crew  H.Vviv
pi_174507204
Cubs winnen game 4 met 3-2.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 09:10:30 #290
67174 Dos37
Come on Twente
pi_174508190
Yankees staan gewoon op matchpoint *O*

Vrijdag Severino (14-6) at Verlander (15-8) toch een ongekend genot :D
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_174509744
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 09:10 schreef Dos37 het volgende:
Yankees staan gewoon op matchpoint *O*

Vrijdag Severino (14-6) at Verlander (15-8) toch een ongekend genot :D
Het was een kort nachtje. 02:30 slapen, 07:00 uur de wekker.

Wat een gevecht. Na Kluber in de ALDS is nu ook Keuchel een prooi geworden van de baby bombers. Zou fantastisch zijn als JV daar ook aan toegevoegd kon worden.

Toch moet ik wel zeggen dat de Yankees nu boven hun stand leven. De Astros draaiden een veel stabieler seizoen, maar hebben nu toch moeite met de druk. Yankees hebben een paar goede maar ook een paar slechte maanden gehad en lijken nu boven zichzelf uit te stijgen. Mochten ze de ALCS winnen dan hopelijk in de world series tegen de Dodgers.... :Y
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 oktober 2017 @ 14:26:29 #292
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174513839
Wat een belachelijk bizarre call van de umpires om die ene bal (in de 8e inning dacht ik, volgens mij van Granderson) als foul tip te geven na overleg, dat sloeg echt helemaal nergens op _O-

Jammer dat de Cubs winnen, maar goed, dat was wel een beetje gerechtigheid. Hopelijk kunnen de Dodgers het wel gewoon afmaken en hopelijk maken de Astros in eigen huis toch nog gehakt van de Yankees ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174516434
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:26 schreef heywoodu het volgende:
Wat een belachelijk bizarre call van de umpires om die ene bal (in de 8e inning dacht ik, volgens mij van Granderson) als foul tip te geven na overleg, dat sloeg echt helemaal nergens op _O-

Jammer dat de Cubs winnen, maar goed, dat was wel een beetje gerechtigheid. Hopelijk kunnen de Dodgers het wel gewoon afmaken en hopelijk maken de Astros in eigen huis toch nog gehakt van de Yankees ^O^
Jij hebt liever dat de Astros de Yankees verslaan dan de Dodgers? ;)
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 oktober 2017 @ 17:13:24 #294
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174517667
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:21 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Jij hebt liever dat de Astros de Yankees verslaan dan de Dodgers? ;)
Ja, want dat zou betekenen dat Astros - Dodgers de World Series spelen en dat zou ik wel leuk vinden :+

Voor iemand die de MLB verder weinig volgt, zoals ik, zijn de Yankees (en de Red Sox) een beetje de vermoeiend grote teams, vrijwel iedereen met een honkbalpetje heeft een Yankees-petje, etc. Net zoals ik in het voetbal een FC Barcelona graag zie verliezen en een (in elk geval wat het 'grote plaatje' bij het grote publiek betreft) underdog zie winnen :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:19:18 #295
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174517781
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja, want dat zou betekenen dat Astros - Dodgers de World Series spelen en dat zou ik wel leuk vinden :+

Voor iemand die de MLB verder weinig volgt, zoals ik, zijn de Yankees (en de Red Sox) een beetje de vermoeiend grote teams, vrijwel iedereen met een honkbalpetje heeft een Yankees-petje, etc. Net zoals ik in het voetbal een FC Barcelona graag zie verliezen en een (in elk geval wat het 'grote plaatje' bij het grote publiek betreft) underdog zie winnen :)
In die zin is echter de voorkeur voor de Dodgers een vreemde, want dat is een beetje het Manchester City/Chelsea/PSG van de MLB :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport donderdag 19 oktober 2017 @ 17:45:48 #296
451829 crew  H.Vviv
pi_174518344
Het is altijd hopen op mooie series en daarom zou het leuk zijn mochten de Cubs ook de vijfde wedstrijd winnen. Daarnaast hebben de Cubs ook een leuk team om te kijken. Daarom hoop ik ook dat de Astros game 6 winnen, waardoor we een game 7 krijgen.

Al moet gezegd worden dat tot nu heel wat leuke series zijn geweest dit postseason.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 oktober 2017 @ 18:38:32 #297
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174519465
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:19 schreef Redefine het volgende:

[..]

In die zin is echter de voorkeur voor de Dodgers een vreemde, want dat is een beetje het Manchester City/Chelsea/PSG van de MLB :P
Maar de Cubs zijn de regerend kampioen dus die mogen er wel uit :+

En de Dodgers hebben Jansen, dat vind ik wel geinig dat een Nederlander gezien wordt als een van de grote toppers in de hele competitie :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174523166
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja, want dat zou betekenen dat Astros - Dodgers de World Series spelen en dat zou ik wel leuk vinden :+

Voor iemand die de MLB verder weinig volgt, zoals ik, zijn de Yankees (en de Red Sox) een beetje de vermoeiend grote teams, vrijwel iedereen met een honkbalpetje heeft een Yankees-petje, etc. Net zoals ik in het voetbal een FC Barcelona graag zie verliezen en een (in elk geval wat het 'grote plaatje' bij het grote publiek betreft) underdog zie winnen :)
Ik volg je. Al koppel ik die petjes liever aan goede marketing dan aan voorliefde voor de Yankees.

Voor mij is het bijwonen van een wedstrijd in de Bronx de reden dat ik me ging verdiepen en bleef volgen. Niets meer niets minder. Waren we in Los Angeles naar een potje van de Angels gegaan dan was ik waarschijnlijk fan van de Angels.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  donderdag 19 oktober 2017 @ 23:09:48 #299
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174528568
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar de Cubs zijn de regerend kampioen dus die mogen er wel uit :+

En de Dodgers hebben Jansen, dat vind ik wel geinig dat een Nederlander gezien wordt als een van de grote toppers in de hele competitie :)
Ik kijk ook wel naar wie er recent al kampioen is geworden, dus ik snap je vanuit dat punt wel. Zo ben ik blij dat de Giants en de Cardinals al een tijdje niet meer echt meedoen. Want dat begon wel een beetje saai te worden zo.

Daarom vind ik het ook wel jammer dat de Nationals en de Indians het niet gered hebben (buiten dat de Indians een van mijn favoriete teams is en ik de Nationals al langer een leuk team vind hebben).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 03:37:39 #300
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_174531154
Dodgers 9-0 voor op de Cubs met de Cubs to finish 4th inning
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 03:42:38 #301
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_174531159
Homerun Cubs 9-1
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')