SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek is tijger en leeuw. A big pussy, zogezegd.
Miauw.
quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Geen wonder dat Gup altijd van slag is.
Oscar draait, CindieY doet de afwas, Vissen en Big Pussies luisteren.quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Geen wonder dat Gup altijd van slag is.
FlappieY?quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:55 schreef CindieY het volgende:
Kennelijk ben ik geen draak, maar konijn
Ik zal eens inschakelen. We zijn net klaar met ons erefamiliediner.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oscar draait, CindieY doet de afwas, Vissen en Big Pussies luisteren.
quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:55 schreef CindieY het volgende:
Kennelijk ben ik geen draak, maar konijn
is Bert van Leeuwen weer naar huis?quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal eens inschakelen. We zijn net klaar met ons erefamiliediner.
quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Nog verder vandaan blijven dus...
Die was niet nodig.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is Bert van Leeuwen weer naar huis?
quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hast thou the Holy Hand Grenade??quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Grapjequote:
Sowieso is het niet best als er een TV programma op de stoep staat voor je ellendequote:Op maandag 9 oktober 2017 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is ook niet best als die op de stoep staat
Aan dat soort programma's zou ik echt nooit mee doen. Voor geen goud.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sowieso is het niet best als er een TV programma op de stoep staat voor je ellende
Tssskquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Grapje
Je bent wel lief, maar blijf wel in je kooi
quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nog wat gedeelde smart, toch ok01?
When you're tired and feeling lonely
And your heart has nowhere to head
Think of me, I'll be thinking somewhere
All of those things that you said
But don't be cruel to me
Don't be cruel to me
'Cause I'm looking for someone to find me
I'm looking for someone to love
I'm hoping that someone will find me
I got no one to love
When your days are plagued by loneliness
And you got no one to call
My name's here in the phone book
I'll be straight round to yours
Don't be cruel to me
Don't be cruel to me
I got no one to love
I got no one to love
Someone to call my own
Someone who will be kind to me
'Cause I got no one to love
When you're faced with a life that ain't working
And your heart is heavy inside
Well, it's time to think of leaving
All that darkens your mind
Don't be cruel to me
Don't be cruel to me
I got no one to love
I got no one to love, no
I got no one to love
Someone to call my own
Someone who will be kind to me
'Cause I got no one in this world or this life
I need someone to love
Nou je zag hoe het afliep met die ridder!quote:
Ja toch?quote:
Burnquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weinig jeugdsentiment aan, dit vind je alleen leuk als je oud wordt.
Ik voel me altijd oud als ik me besef dat ik dit soort dingen leuk vind.quote:
dat broodje moet natuurlijk direct op Facebook...quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gister mensen hun broodje ham zien fotograferen in een eettentje....![]()
Dus moest aan dit liedje denken. Iedereen maar altijd online en verslaafd aan de mobiel....
My computer thinks I'm gay
I threw that piece of junk away
On the Champs-Elysées
As I was walking home
This is my last communique
Down the superhighway
All that I have left to say in a single tome
I got too many friends
Too many people that I'll never meet
And I'll never be there for
I'll never be there for
'Cause I'll never be there
If I could give it all away
Would it come back to me someday?
Like a needle in the hay or an expensive stone
But I got a reason to declaim
The applications are to blame
For all my sorrow and my pain
A feeling so alone
I got too many friends
I'll never be there for
Too many friends
I'll never be there for
My computer thinks I'm gay
What's the difference anyway
When all the people do all day
Is stare into a phone
I got too many friends
I'll never be there for
Too many friends
I'll never be there for
What's the difference anywayquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Is stare into a phone
Ik ga binnenkort maar vast mijn eigen In Memoriam UI maken...quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voel me altijd oud als ik me besef dat ik dit soort dingen leuk vind.
het is best ernstig jaquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Is stare into a phone
Dit dus
Sommige mensen moet je dan ook snel verwijderen uit je kennissenkring.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Van sommige mensen mag je niet eerder aan je eten beginnen, eerst moeten er foto's gemaakt worden
Nou dat was gister dus ookquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Van sommige mensen mag je niet eerder aan je eten beginnen, eerst moeten er foto's gemaakt worden
Social media is het nieuwe biddenquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Lekker op snapchatquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe triest het ook is, dit vind ik wel een hele mooie observatiequote:
Een foto van de hele groep samen is tot daar aan toe, als herinnering voor een leuke tijd/leuk etentje. Maar een foto maken van het voer? Kom nou zeg. Dan heb ik nog liever dat mensen idd bidden (persoonlijk vind ik dat een bijzondere hoop nonsens, maar als mensen dat willen, moeten ze dat vooral doen).quote:
Hier word ik best vrolijk vanquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:14 schreef Blaadjes het volgende:
Fleurt je maandag op???
wtf, ik word er niet vrolijk van. Wat een grafstemming.
Een hoop opgekropte woede wellicht?quote:
Sowieso, Nevermind the Buzzcocksquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Lily Allen in Never Mind the Buzzcocks![]()
Eén van de beste shows iddquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sowieso, Nevermind the Buzzcocks
quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Lily Allen in Never Mind the Buzzcocks![]()
Ik ookquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
geniaal, ik viel altijd van de bank van het lachen
ze hebben best lekkere nummers gemaakt...quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hype heb ik nooit begrepen...
ik snap mezelf daarin ook niet, maar ik vind en vond ze toch wel leukquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hype heb ik nooit begrepen...
Daar is dit er, naar mijn bescheiden mening, niet 1 van.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze hebben best lekkere nummers gemaakt...
Dat hebben er wel meer, maar verder is het m.i. niet veel bijzonders...quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze hebben best lekkere nummers gemaakt...
quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:22 schreef CindieY het volgende:
Haha, dit doet me denken aan de vriend van mijn zusje
Ik gaf mijn moeder voor haar verjaardag een Chromecast, kan ze Netflixen via de tv enzo. Mijn vader zit op de pc altijd veel achter YouTube, dus vooruit YouTube ook maar testen via de Chromecast. Dus mijn pa als groot fan van Oasis vraagt om iets van Oasis op te zetten. De vriend van mijn zusje: Ohja, dit is van Woodstock toch?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
--> in willekeurige volgorde de onuitgesproken reactie van m'n vader en mij.
Inmiddels ex-vriend dus?quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:22 schreef CindieY het volgende:
Haha, dit doet me denken aan de vriend van mijn zusje
Ik gaf mijn moeder voor haar verjaardag een Chromecast, kan ze Netflixen via de tv enzo. Mijn vader zit op de pc altijd veel achter YouTube, dus vooruit YouTube ook maar testen via de Chromecast. Dus mijn pa als groot fan van Oasis vraagt om iets van Oasis op te zetten. De vriend van mijn zusje: Ohja, dit is van Woodstock toch?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
--> in willekeurige volgorde de onuitgesproken reactie van m'n vader en mij.
nu pas?quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zat vandaag naar The Queen Is Dead te luisteren en had voor het eerst het gevoel dat ik die plaat helemaal begreep.
Ja. Hij stond altijd al heel hoog in mijn lijstjes hoor, maar ik had nu pas het gevoel dat die plaat klopte.quote:
Die was al geweestquote:
Soms word je er weer aan herinnerd.quote:
Zijn die van diamant dan?quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna even wat hardere gitaren
altijd goedquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna even wat hardere gitaren
Bazenbandquote:
Beetje van beidequote:Op maandag 9 oktober 2017 21:41 schreef CindieY het volgende:
Hardere gitaren of gooi je het volume nou gewoon omhoog?
Beidenquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:41 schreef CindieY het volgende:
Hardere gitaren of gooi je het volume nou gewoon omhoog?
Dat dus. Bizar dat hij dat zo kan volhouden. Want dat vergt echt veel van je stem.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Beiden
Maar vooral zijn schreeuwstem vind ik mooi.
Het kan niet goed zijn, nee.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat dus. Bizar dat hij dat zo kan volhouden. Want dat vergt echt veel van je stem.
quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die zanger wel een beetje een acteur zo af en toe.
Ik heb nooit een film met hem gezien. Moet ik toch eens gaan doen.quote:
Ik zou beginnen met Requiem for A Dreamquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nooit een film met hem gezien. Moet ik toch eens gaan doen.
Requiem for a dream is wel mooiquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nooit een film met hem gezien. Moet ik toch eens gaan doen.
Ik was wel een week depressiefquote:
Het is niet echt een film die je erg vaak moet zien inderdaadquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik was wel een week depressief
Pro Green heeft sowieso altijd wel scherpe tekstenquote:
*noteert en straks opzoeken gaatquote:
de Unplugged versiequote:
Heeft soms wel aardige dingen, sommige zooi van hem slaat echter ook echt nergens op.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
*noteert en straks opzoeken gaat
ik zei net al hier: ik weet wat MadMaster gaat typenquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met één van hun slechtste songs ooit...
Vind deze wel ok, beter dan dat andere discohitje van ze.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met één van hun slechtste songs ooit...
quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zei net al hier: ik weet wat MadMaster gaat typen
Ook slecht, alles uit deze periode was troep...quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind deze wel ok, beter dan dat andere discohitje van ze.
Ik heb verder ook weinig met hun andere werk, moet gezegd worden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook slecht, alles uit deze periode was troep...
Ach, songs uit deze periode live worden steevast met een fluitconcert ontvangen, incl. I Was Made.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb verder ook weinig met hun andere werk, moet gezegd worden.
Sta ik dan toch op je lijst?quote:
Ik heb ook niks met, pakweg, W.A.S.P. of Motley Crue, dus dat zal ook wel iets zeggen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, songs uit deze periode live worden stevast met een fluitconcert ontvangen, incl. I Was Made.
Sommige mensen kennen echter niets anders dan dat, dus staat het nog steeds op de setlists...
Misschienquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sta ik dan toch op je lijst?
Truste Bosquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:02 schreef Bos81 het volgende:
Helaas, haak ik af. Hont uitlaten en naar bed
goed gedraaid Oscar
Eerder impossible to getquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:03 schreef ok01 het volgende:
[..]
Misschien![]()
Ik probeer wel een beetje hard to get te spelen enzo
Zeker.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met, pakweg, W.A.S.P. of Motley Crue, dus dat zal ook wel iets zeggen.
Eerst wat voorspel he?quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:04 schreef livelink het volgende:
Zolang een ongeremde Oscar niet verder gaat dan kussen valt het nog wel mee.
slaap lekkerquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:02 schreef Bos81 het volgende:
Helaas, haak ik af. Hont uitlaten en naar bed
goed gedraaid Oscar
De show is verlengd he? Had je het al gemerkt?quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:04 schreef livelink het volgende:
Zolang een ongeremde Oscar niet verder gaat dan kussen valt het nog wel mee.
Ach ja, een relatie is nou eenmaal een hoop gezeik. Dat hoort er bij.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Eerst wat voorspel he?
Anders krijg je daar weer gezeik over enzo
Ja, soms denk ik wel dat ik beter single kan blijven....quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, een relatie is nou eenmaal een hoop gezeik. Dat hoort er bij.
quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De show is verlengd he? Had je het al gemerkt?
Bedankt voor het luisteren weer Mexiquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was gezellig, tot laterDenk dat ik m woensdag ook even mee pak.
echt?quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, een relatie is nou eenmaal een hoop gezeik. Dat hoort er bij.
quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was gezellig, tot laterDenk dat ik m woensdag ook even mee pak.
quote:
Heeft wel 1 van de meeste plays in mijn iTunes lijst. Was ook 1 van de weinige albums die nooit van mijn iPod af ging in de auto.quote:
Ja, dat is inderdaad een erg mooie coverquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
Alweer zo'n sterk nummer. Ook erg goed gecoverd door Marc Almond
Moet ik eens gaan luisteren. Ik kan me niet voorstellen dat de sfeer van dit nummer in een cover goed tot zijn recht komt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
Geproduceerd door Trevor Horn; dus komt binnenkort voorbij in de themashowquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet ik eens gaan luisteren. Ik kan me niet voorstellen dat de sfeer van dit nummer in een cover goed tot zijn recht komt.
eens kijken of ik die kan vinden voor woensdagquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geproduceerd door Trevor Horn; dus komt binnenkort voorbij in de themashow
Volgens mij zit die in mijn archiefquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eens kijken of ik die kan vinden voor woensdag
dan laat ik hem voor jouquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geproduceerd door Trevor Horn; dus komt binnenkort voorbij in de themashow
Morgen iets bijzonders? Of gewoon in het algemeen?quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga me op morgen voorbereiden.
Oscar, dank voor de muzieken...
Iets niet alledaags...quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Morgen iets bijzonders? Of gewoon in het algemeen?
Bedankt voor het luisteren weer Mad.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga me op morgen voorbereiden.
Oscar, dank voor de muzieken...
OK, veel succes met het voorbereiden in ieder geval.quote:
Welterustenquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Hier wordt de lichtinlaat ook alras kleiner.
Dank voor de fijne muziek
* OscarMopperkont gooit wat luciferhoutjes richting Symphquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Hier wordt de lichtinlaat ook alras kleiner.
Dank voor de fijne muziek
Niet de eerste vanavond. Hoe gaat het met je keel nu, Oscar?quote:
De kracht van R49.quote:
Als papercuts.... maar goed, ik hoef niet te pratenquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet de eerste vanavond. Hoe gaat het met je keel nu, Oscar?
Ik vind het wel leuk dat je weer verlengd hebt, maar is het niet slimmer om te gaan slapen dan?quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als papercuts.... maar goed, ik hoef niet te praten
Morgen en overmorgen vrij.... dus ik kan lekker uitslapen....quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat je weer verlengd hebt, maar is het niet slimmer om te gaan slapen dan?
Ah, dat is het betere werkquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen vrij.... dus ik kan lekker uitslapen....
En had vanmiddag al powernapje gedaan.
Welterustenquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:43 schreef ok01 het volgende:
Ik ga maar eens slapen![]()
Bedankt voor het draaien Oscar
Ook als hij er niet is, gaat zijn wet nog op.quote:
Trustequote:Op maandag 9 oktober 2017 22:43 schreef ok01 het volgende:
Ik ga maar eens slapen![]()
Bedankt voor het draaien Oscar
Thanks. Ik wilde wat afleiding van die zere keel. Das wel redelijk gelukt.quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:52 schreef livelink het volgende:
Moskau fleurt het laatste deel van de maandag inderdaad nog wel even op.
Graag gedraaid Lucky.quote:
Muis kon hier kapot om lachenquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:58 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Oscar. Ik ga wat vrolijker naar bed
Dank jequote:
Welterusten CindieYquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:59 schreef CindieY het volgende:
Bedankt voor het draaien![]()
Tijd om m'n bed op te zoeken
Graag gedraaid weer. Ik zou de slaapkamer als eerste proberen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:59 schreef CindieY het volgende:
Bedankt voor het draaien![]()
Tijd om m'n bed op te zoeken
Goedemorgen Melting.quote:
Goedemorgen livelink.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 06:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Wat minder moe dan gisteren?
Pas goed op dat je zelf niet de volgende zieke wordt. Sterkte en hopelijk wordt het snel wat beter.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 06:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Iets minder wel.
Situatie van vandaag: Ons team bestaat uit 5 personen. 1 heeft 2 weken geleden zijn ontslag gekregen (zijn op zoek naar iemand anders), 2 zijn er ziek en 1 heeft er cursus vandaag. Mag jij raden wie er vandaag overblijft.![]()
Gelukkig is er nog iemand waar ik een beetje op terug kan vallen, maar die zit eigenlijk niet bij onze afdeling.
Ik ga mijn best doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 06:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Pas goed op dat je zelf niet de volgende zieke wordt. Sterkte en hopelijk wordt het snel wat beter.
Goedemorgen CindieY.quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 07:46 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Oscar en Lucky![]()
Ik ga Gup checken. Ik wil wel even iets anders dan Wind of Change.
Misschien eerst even kijken of er nu in ieder geval wat meer variatie is dan die paar songs?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 07:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont zet zo zijn back up gup wel aan. Komen er tenminste andere nummers voorbij
Goed plan. We kunnen ook denken aan een rooster waarin jullie autoDJ gebruiken, want met Gup is er iedere keer wat. DNS niet gevonden, Error occurred, unknown action, bla bla.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 07:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont zet zo zijn back up gup wel aan. Komen er tenminste andere nummers voorbij
Goedemorgen, Mad.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 07:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien eerst even kijken of er nu in ieder geval wat meer variatie is dan die paar songs?
Goedemorgen allen!
Volgens mij wel...quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 08:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het zijn nog precies dezelfde nummers, of niet?
Er zijn nummers die erg vaak te horen zijn, maar deze hoort daar volgens mij ook niet tussen. Even verder spitten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 08:05 schreef MadMaster het volgende:
Anastacia, die zat volgens mij niet bij de fab 6...
Frosty = Frusty...quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 08:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je de console wil starten kan ie het DNS adres niet vinden. Sja...
quote:
Mogguh iedereenquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 08:44 schreef sacha het volgende:
spam, omdat het mag!
FHF / [TOFFE ACTIE] Kerstpakkettenactie 2017
welke was dat ?quote:
Begint dat nu alweer ja?quote:
Fuck You - Lily Allenquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 08:54 schreef just me het volgende:
[..]
welke was dat ?
normaal lees ik geen topics terug hoor!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 08:55 schreef MadMaster het volgende:
Heb voor de zekerheid de uitvoerende er ook maar bij gezet...
Mogguh oud stadsgenootquote:
Doe maar dan, Oscar zou dan even de OT" moeten" aanpassenquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 09:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Willen jullie op deze manier blijven luisteren? Zo ja, dan blijft het voorlopig zo. Indien niet, dan gaat Gup voorlopig uit. Typ het maar.
* OscarMopperkont heeft even Gap opgeroepen tot 6 uur vanavond.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 09:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Willen jullie op deze manier blijven luisteren? Zo ja, dan blijft het voorlopig zo. Indien niet, dan gaat Gup voorlopig uit. Typ het maar.
wil je ook de OT aanpassen *lief kijkt*quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 09:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft even Gap opgeroepen tot 6 uur vanavond.
Wat is de OT?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 09:08 schreef just me het volgende:
[..]
wil je ook de OT aanpassen *lief kijkt*
OP bedoel ik, net wakker, nog niet genoeg koffiequote:Op dinsdag 10 oktober 2017 09:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat is de OT?
Het is of de TT of de OP.
Maar ik ben ingelogdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |