En nog steeds gesteund door Porsche. Zou misschien een voorbode kunnen zijn voor de instap van Porsche in de F1 zoals ze ook met Jani en Lotterer in de Formule E doenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hartley? Dat is een coureur die het in het WEC voor Porsche goed gedaan heeft
			
			
			
			twitter:LboroJobNetwork twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:56:00DO NOT MISS OUT - unique opportunity to meet the F1 Team @ToroRossoSpy tomorrow at 6.30pm WPT0.02Sign up here>>>... https://t.co/aH5fM4YI7A reageer retweet
			
			
			
			
			
			
			
			quote:Op donderdag 12 oktober 2017 19:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En nog steeds gesteund door Porsche. Zou misschien een voorbode kunnen zijn voor de instap van Porsche in de F1
			
			
			
			Die motoren gingen ook niet langer mee dan een weekend, en geen brandstofbeperking. Als je er maar genoeg sap en lucht doorheen kan douwen en genoeg toeren kan maken gaat het vanzelf hard.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 19:55 schreef SnowOokami het volgende:
Blijft bizar dat er met zoveel meer vermogen werd gereden vroeger
[ afbeelding ]
bron: http://www.f1-forecast.com/pdf/F1-Files/Honda/F1-SP2_02e.pdf
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Daar lijkt het wel op, maar als de mogelijkheid zich aandient om F1 te gaan doen, wie weet.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Hartley gaat IndyCar doen voor Ganassi volgend jaar.
			
			
			
			4 coureurs per seizoen, ongeacht eerste/tweede coureur.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 20:31 schreef JayHovah het volgende:
Wat ik me nu afvraag rondom de stoelendans bij Toro Rosso, ik kon me herinneren dat de FIA destijds een limiet had gesteld wat betreft coureurswissels. Ik meen dat (rond 2000) er een regel was dat de per seizoen één keer de 1ste coureur mocht vervangen en 3 of 4 keer de tweede. Dat was om een soort ban op paydrivers te houden die zich voor enkele races inkochten. Zou deze regel dit seizoen nog actief zijn?
In dat geval is de vervanger van Sainz definitief voor het rest van het seizoen (de terugkeer van Kvyat?) en is voor de tweede coureur Kvyat -> Gasly -> Hartley / Buemi / Sato / Doornbos / vul maar in -> 4de keer wissel ( Gasly)?
			
			
			
			4 coureurs per jaar per team. Hoe ze dat invullen is aan hun. Dus ja, de 4de gaat definitief zijn voor de rest van het jaar als dat nodig zou zijn als ze Kvyat gewoon niet meer moeten.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 20:31 schreef JayHovah het volgende:
Wat ik me nu afvraag rondom de stoelendans bij Toro Rosso, ik kon me herinneren dat de FIA destijds een limiet had gesteld wat betreft coureurswissels. Ik meen dat (rond 2000) er een regel was dat de per seizoen één keer de 1ste coureur mocht vervangen en 3 of 4 keer de tweede. Dat was om een soort ban op paydrivers te houden die zich voor enkele races inkochten. Zou deze regel dit seizoen nog actief zijn?
In dat geval is de vervanger van Sainz definitief voor het rest van het seizoen (de terugkeer van Kvyat?) en is voor de tweede coureur Kvyat -> Gasly -> Hartley / Buemi / Sato / Doornbos / vul maar in -> 4de keer wissel ( Gasly)?
			
			
			
			En dat gebeurt dus niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, maar als de mogelijkheid zich aandient om F1 te gaan doen, wie weet.
			
			
			
			
			
			
			
			quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:27 schreef Sinister-D- het volgende:
Net zo zeker als Honda nooit met STR sprak?
			
			
			
			VW gaat het worden. Heb je het al gehoord, die hebben Red Bull gekocht.quote:
			
			
			
			Nee, net zoals Alfa Romeo STR gekocht heeft.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:27 schreef Sinister-D- het volgende:
Net zo zeker als Honda nooit met STR sprak?
			
			
			
			Nadat dieselgate ze 30 miljard kost?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
VW gaat het worden. Heb je het al gehoord, die hebben Red Bull gekocht.
			
			
			
			Schijntje toch, daarnaast gaat Porsche ook nog naar F1. Geld zat blijkbaar!quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Nadat dieselgate ze 30 miljard kost?
			
			
			
			Dat ligt niet in Nederland, toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan gaan alle nederlandse fans naar Hockenheim
			
			
			
			quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:27 schreef Sinister-D- het volgende:
Net zo zeker als Honda nooit met STR sprak?
			
			
			
			Spa wel dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 07:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat ligt niet in Nederland, toch?
			
			
			
			Je weet helemaal niet waar het over gaat, he?quote:
			
			
			
			Dat als Spa er mee stopt er nog niets in Nederland is en Max dus geen "thuisrace" heeft. De mensen die nu vanuit Nederland naar Belgie trekken, trekken dan wel naar Duitsland.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 09:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet waar het over gaat, he?
			
			
			
			
			
			
			
			Nee, daar gaat het niet over. De discussie ging over de waarschijnlijkheid van een F1 race in Nederland. En ik acht die niet zo groot. Ik gaf daar een aantal argumenten bij waarvan 1 het contract met Spa is. Hoe Hockenheim ooit in deze discussie terecht is gekomen, is mij een compleet raadsel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 09:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat als Spa er mee stopt er nog niets in Nederland is en Max dus geen "thuisrace" heeft. De mensen die nu vanuit Nederland naar Belgie trekken, trekken dan wel naar Duitsland.
Daarnaast zwikt Spa toch wel, want ze hebben niet alleen de aandacht van Max maar ook van Stoffel. Als de McLaren volgend jaar weer om de knikkers mee doet zal de F1 alleen nog maar populairder worden in Belgie
			
			
			
			
			
			
			
			Wat is het nut?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:29 schreef sasquatsch het volgende:
Brendon Hartley gaat in de VS voor Toro Rosso rijden.
https://nl.motorsport.com(...)erikaanse-gp-965237/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |