abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174305246
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber

quote:
Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Bron: Politie
Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN
quote:
MAANDAG 9 OKTOBER
- Verrassend nieuws: de politie heeft een verdachte aangehouden. Het gaat om een 27-jarige zedendelinquent uit een kliniek in Den Dolder, die was op proefverlof. De politie hoopte dat de verdachte hen naar de verblijfplaats van Anne zou leiden, maar dat is nog niet gebeurd. Anne wordt nog vermist en de zoekacties gaan door.
- De politie heeft inmiddels 1700 tips ontvangen, teveel nog om allemaal persoonlijk te beantwoorden.
- Defensie hielp al achter de schermen bij het zoeken naar Anne, maar komt nu ook met zo'n 65 militairen naar de zoeklocaties.
- Stichting Signi Zoekhonden, die regelmatig helpt bij vermissingen, is verbaasd over de strategie van de Utrechtse politie in de zoektocht naar Anne Faber. De stichting heeft aangeboden te helpen maar de politie is daar niet op ingegaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:

Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
(Dat wil zeggen: kom niet met :"misschien was ze wel depressief" of "relatieproblemen" want daar is nergens aanleiding voor dus opbokken met die onzin
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
-ook opmerkingen over d'r foto's kunnen achterwege blijven. (spiegelingen, weerkaatsingen, vrolijk/boos/bang etc etc
-BELANGRIJKSTE TIP: Negeer onzinposts, zet een TR en ga aub niet quoten. Negeren is de beste manier om een troll te ontmoedigen om zijn onzin voort te zetten

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 17:42:56 ]
pi_174305249
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:23 schreef opperkleurder het volgende:
Wie is er al ter plaatse gaan helpen zoeken ipv de zolderkamer detective te spelen?
Oppergod
graag op anoniem
pi_174305262
Wie had hier die foto van Google Maps / Streetview dat er een meertje vlakbij dat ecoduct was?
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_174305269
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Heeft hij toch allemaal goed weggewerkt dan, ik had zo'n gestoorde patiënt iets slordiger verwacht.
Inderdaad, ik vind het ook nogal een afstand tussen de vindplaats van de spullen en de kliniek
pi_174305273
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar waar zou hij haar lichaam dan hebben gedumpt en hoe hebben ze dat dan niet gevonden?
Station/bunkers

Route 030 daar ligt een meer maar ik weet niet hoever dat van die kliniek vandaan is.
  Redactie Sport maandag 9 oktober 2017 @ 17:25:17 #6
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174305275
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:24 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Oppergod
In zijn familie hebben ze wel ervaring met zoeken naar Anne, dat weet ik wel zeker.

Opperbaas _O_
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:25:39 #7
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174305286
wtf ook echt.. kan geen touw aan vastknopen m.b.t. scenario
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_174305290
Die psycho moeten ze toch wel aan het waterboarden zijn nu
pi_174305293
ik wil een heleboel typen en tegelijkertijd weet ik niet hoe en wat.
hoop gewoon zo dat ze snel gevonden word
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:26:00 #10
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174305303
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:25 schreef Truus1973 het volgende:
ik wil een heleboel typen en tegelijkertijd weet ik niet hoe en wat.
hoop gewoon zo dat ze snel gevonden word
Precies dit.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174305305
Jezus Christus wat een hoop linkse boomknuffelaars hier weer zeg. Ga lekker een kopje thee drinken met die vent. En dan tegen de ouders van dat meisje zeggen dat hij een fout heeft gemaakt en iedereen een 3e kans verdiend :')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_174305308
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:21 schreef Ties02 het volgende:
Even mezelf quoten hoor

[..]

HJ lult ook niet zomaar uit zijn nek en zet niet voor niks bepaalde reacties online..
En die Michiel Hegener is zo gek dus ook niet.
pi_174305312
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:23 schreef 1312-FRFC het volgende:

[..]

Gaan we nu serieus dat erbij halen?
Ja, want dat is pas gestoord, een fietspad komt overal langs. Of moeten we dan ook maar fietspaden verbieden in de buurt van coffeeshops, veelpleger, pedofielen/moordenaars?
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:26:05 #14
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174305314
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:25 schreef Ties02 het volgende:
tuinslaan in aars
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Redactie Sport maandag 9 oktober 2017 @ 17:26:19 #15
pi_174305320
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:25 schreef Onnoman het volgende:
wtf ook echt.. kan geen touw aan vastknopen m.b.t. scenario
Scenario boeit me nu niet echt meer, maar heb weinig hoop dat ze nu nog in leven is.
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:26:29 #16
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_174305325
quote:
Lijkt me een prima middel, maar met mate natuurlijk.
graag op anoniem
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:26:34 #17
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_174305329
quote:

[..]

Inderdaad, ik vind het ook nogal een afstand tussen de vindplaats van de spullen en de kliniek
Die jas was wel echt slordig... Gelukkig maar
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
pi_174305332
quote:
9s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

In zijn familie hebben ze wel ervaring met zoeken naar Anne, dat weet ik wel zeker.

Opperbaas _O_
Welke Anne?
  Redactie Sport maandag 9 oktober 2017 @ 17:26:43 #19
pi_174305339
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Jezus Christus wat een hoop linkse boomknuffelaars hier weer zeg. Ga lekker een kopje thee drinken met die vent. En dan tegen de ouders van dat meisje zeggen dat hij een fout heeft gemaakt en iedereen een 3e kans verdiend :')
Ik zie hier bijna niemand die sympathiseert met die man.
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:26:45 #20
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174305344
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
denk dat er dan weer een vermissing zaak komt .....
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_174305347
Bij Kinderdagverblijf Bosrijk is een grote plas te zien op Google maps.
pi_174305350
Blijkbaar teveel incompetente mensen.

Ik ken iemand die ook in zo'n TBS kliniek werkt. Zijn hoogste opleiding is VBO, nog geen eens mavo (vmbo).

Geen wonder dat er zoveel mis gaat.
pi_174305353
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:26 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ja, want dat is pas gestoord, een fietspad komt overal langs. Of moeten we dan ook maar fietspaden verbieden in de buurt van coffeeshops, veelpleger, pedofielen/moordenaars?
Neem alles ook echt lekker serieus. Je wilt mijn username erbij halen in een topic waar het over Anne Faber gaat.... Echt.
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:27:21 #24
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_174305363
quote:
9s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Opperbaas _O_
Opper heeft Russische connecties, dus men denkt 2 keer na als ze iets bij hem flikken
graag op anoniem
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:27:22 #25
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174305364
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:26 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Blijkbaar teveel incompetente mensen.

Ik ken iemand die ook in zo'n TBS kliniek werkt. Zijn hoogste opleiding is VBO, nog geen eens mavo (vmbo).

Geen wonder dat er zoveel mis gaat.
Het gaat juist meestal wel goed
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')