En jij ook. Ik zeg helemaal nergens dat we aan de kinderen moeten denken. Ze hadden inderdaad veel eerder uitgezet moeten worden.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:54 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
" Ja maar...het zijn maar kinderen / denk aan de kinderen!"
Rekken, procederen en huilen en klagen (in de media)...einde oefening en mogen blijven.
Klaar.
Rustig.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En jij ook. Ik zeg helemaal nergens dat we aan de kinderen moeten denken. Ze hadden inderdaad veel eerder uitgezet moeten worden.
Maar consequenties voor de kinderen heeft het.
Oh dan was het gewoon een loze opmerking van je zonder enige bijbedoeling in een discussie over straf.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zeg toch helemaal nergens dat ze niet gestraft moeten worden? het enige dat ik stel is: het gaat hoe dan ook consequenties voor de kinderen hebben.
Terechte observatie. Om zulke zaken te voorkomen, zou de politieke vertegenwoordiging verantwoordelijkheid moeten uitdragen en dit soort zaken moeten oplossen.quote:Op woensdag 6 november 2019 14:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh dan was het gewoon een loze opmerking van je zonder enige bijbedoeling in een discussie over straf.
Er zijn een hoop mensen die de liegende asielzoekers eigenhandig terug naar de Kaukasus zouden willen knuppelen aangezien onze regering het niet doet. We moeten daar gewoon eerlijk over zijn.
Is geen oproep tot geweld hoor! Ik stel alleen dat er hoe dan ook mensen zijn die dit denken.
Ik observeerde niet, ik probeerde jou aan het verstand te peuteren dat je poging tot het goedpraten van je manier van redeneren nogal doorzichtig is. Maar daar zag jij weer niet doorheen.quote:Op woensdag 6 november 2019 14:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Terechte observatie. Om zulke zaken te voorkomen, zou de politieke vertegenwoordiging verantwoordelijkheid moeten uitdragen en dit soort zaken moeten oplossen.
We zijn het eens.
We zijn het eens, echt.quote:Op woensdag 6 november 2019 14:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik observeerde niet, ik probeerde jou aan het verstand te peuteren dat je poging tot het goedpraten van je manier van redeneren nogal doorzichtig is. Maar daar zag jij weer niet doorheen.
https://www.rijksoverheid(...)stroom-per-week-2019quote:Op woensdag 6 november 2019 16:25 schreef Vallon het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom je niet in één of twee maanden iemand kunt beoordelen en dan al of niet besluiten om uit te zetten.
Als de zaak vol zit of uitverkocht is, sluit je de deur.quote:Op woensdag 6 november 2019 16:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)stroom-per-week-2019
Niet? Ik vind dat best makkelijk te verklaren eigenlijk, als er in een week zomaar 800 nieuwe gegadigden bij kunnen komen.![]()
Als er jarenlange wachtlijsten bestaan voor sociale huurwoningen dan vergeef je ze met een leuke inrichtbonus aan allerhande vreemdelingen wanneer die zich aan de grens melden.quote:Op woensdag 6 november 2019 16:36 schreef Vallon het volgende:
[..]
Als de zaak vol zit of uitverkocht is, sluit je de deur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |