Melding op hun FB-pagina...quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik werk doordeweeks
Hoe moet ik dat nou weer weten???quote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:14 schreef opperkleurder het volgende:
Raad eens wie er vandaag bij Cantillon was?
Dat lijkt me wel ja. Normaal hebben ze voorraad voor een paar weken verkoop. Afgelopen dagen is het harder gegaan dan normaal, maar daar staat weer tegenover dat ze dit weekend (wat vaak de topdagen zijn) helemaal niks verkopen. Volgens mij ben je nog ruimschoots op tijd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:06 schreef Rvhkd het volgende:
Wou eigenlijk morgen naar Cantillon gaan. Nu maar verplaatst naar volgende week donderdag morgen, hopelijk zijn ze er dan nog.....
weet je dat zeker? Niks gezien op hun facebook..(niet dat ze daar veel posten hoor daar niet van..) Ik woon er echt vlakbij maar ik ga natuurlijk niet elke dag langs. De flessen black damnation staan er na maanden nog steeds, hoezo is een onaangekondigd bier op een doordeweekse dag gelijk uitverkocht? Als ik er ben doordeweeks ben ik altijd met max 5 personen (vaak ook gewoon alleen of met 1 iemand anders) in de winkel en in het weekend valt het ook reuze mee, misschien 15 man maximaal ooit een keer gezien. En dat zijn ook zeker niet allemaal de echte die hard "craft" beer mensen, zeker 3kwart daarvan koopt alleen dat belgische spul. Toevallig van de week nog een cuvee delphine op, voorraad begint toch te slinken naar bijna een kratje over nog... Black albert idem dito, daar heb ik er nog bijna 2 kratjes van. Werelds spul hoor, ga zeker nieuwe voorraad aanslaan als ik in de gelegenheid kom.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 15:53 schreef Rvhkd het volgende:
Bij de Caigny was de eerste voorraad Black Albert vanochtend op, krijgen binnenkort weer een aantal pallets....
Alles opquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:06 schreef Rvhkd het volgende:
Wou eigenlijk morgen naar Cantillon gaan. Nu maar verplaatst naar volgende week donderdag morgen, hopelijk zijn ze er dan nog.....
Dat niet. Maar inderdaad: niet meer te koop (vooralsnog). Ik voel me voor even dolgelukkig dat ik vandaag nog ben gereden, maar eigenlijk is het natuurlijk best wel bedroevend.quote:
Waren de rijen echt zo erg als leek op de foto's?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat niet. Maar inderdaad: niet meer te koop (vooralsnog). Ik voel me voor even dolgelukkig dat ik vandaag nog ben gereden, maar eigenlijk is het natuurlijk best wel bedroevend.
Ik stond op die foto.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waren de rijen echt zo erg als leek op de foto's?
Hebben ze al paar keer gedaan. Alles weg in paar minuten en de site crashed regelmatig.quote:Op woensdag 1 november 2017 08:25 schreef MCH het volgende:
Cantillon wil binnenkort ook online sale gaan doen, dat wordt helemaal gekte
Ja, dit is ook wat ik me ervan voorstel. Gedoemd te mislukken voor de gewone goedwillende particulier die een paar flesjes wil.quote:Op woensdag 1 november 2017 08:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hebben ze al paar keer gedaan. Alles weg in paar minuten en de site crashed regelmatig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |