Dat Bottas momentje is dus blijkbaar nog best cruciaal geweest ja.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:32 schreef Peterselieman het volgende:
Bottas en de achterblijvers hebben Max niet bepaald geholpen deze race ...
Hamiltonquote:
we zullen het nooit wetenquote:Op zondag 8 oktober 2017 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk niet dat ie Lewis op pace voorbij had gekund.
bottas heeft hem de winst gekostquote:Op zondag 8 oktober 2017 08:32 schreef Peterselieman het volgende:
Bottas en de achterblijvers hebben Max niet bepaald geholpen deze race ...
Alonso blockte Max in de bocht, toen had hij Max ook voorbij moeten laten.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Alleen dankzij Alonso man hij überhaupt in de buurt.
Ja dit dus.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Echt jammer vd achterblijvers![]()
Maar 2e is ook![]()
![]()
Ah, vandaar die investigation. Ik snapte het al niet.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:33 schreef Max23 het volgende:
Alonso hield Hamilton ook op, waardoor Max binnen de seconde kwam
Klap lul die iedereen gaat frustreren omdat ie weet dat ie niks meer kan.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:33 schreef zoem het volgende:
Massa weet de laatste races wel de boel te verstieren. Niet alleen bij Max overigens.
Dit is ook wat ik zag.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:32 schreef marcodej het volgende:
Max kon ook dichterbij komen door de achterblijvers, dus tja.
Bij Max gooide ie alleen de deur dichtquote:Op zondag 8 oktober 2017 08:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ah, vandaar die investigation. Ik snapte het al niet.
Zeker, maar daarvoor hield hij Lewis gruwelijk op.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:33 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Alonso blockte Max in de bocht, toen had hij Max ook voorbij moeten laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |