quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-10-2017 19:11
nr / user / score
1. haags_kwartiertje / 10051
2. aloa / 9077
3. devzero / 8181
4. FlippingCoin / 7205
5. Martin_marvellous / 6845
6. noodgang / 5572
7. Handleiding / 5297
8. appartementencomplex / 4816
9. Homijn / 4500
10. MichaelScott / 4486
11. Stien_Struis / 4251
12. Hdero / 3949
13. _--_ / 3315
14. Pharkus / 3059
15. hemarookworst / 2854
16. CarltonBanks / 2839
17. magnetronkoffie / 2628
18. Pg_up / 2573
19. Geerd / 1770
20. mtchel112 / 1714
21. KoningPils / 1687
22. Borrelnootje00 / 1523
23. Zolderkamer / 1360
24. Mojo.jojo / 1165
25. HerrFritz / 1029
26. Tassendief / 1007
27. LurkJeRot / 897
28. Sparkle_Bunny / 799
29. PrisTheShiz / 696
30. sig000 / 544
31. Fokker89 / 525
32. murp / 511
33. Amoeba / 456
Waarover?quote:
oh ja, hoogste boomquote:
ditquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:55 schreef FlippingCoin het volgende:
nee flikker gewoon op met dat duits
Boos?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:55 schreef FlippingCoin het volgende:
nee flikker gewoon op met dat duits
laterquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:56 schreef appartementencomplex het volgende:
is dat konijn al terug flipp?
nee van je zusquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:57 schreef FlippingCoin het volgende:
neen die is content met zijn punten
wtf zeg jijquote:
haha ok danquote:Op zondag 8 oktober 2017 00:00 schreef FlippingCoin het volgende:
oh lmao![]()
ja die is weer terug, die kwam van de week terug.
ah, ziet er goed uit hè?quote:
langzaam nu helaasquote:Op zondag 8 oktober 2017 00:04 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
ja, gaat ie goed?of langzaam
dat maakt niet uit.quote:
nou nou nouquote:
ja heb je als er ineens mensen komen die ook pils drinken.quote:
Altijd wel 3 kratten koud staan meestal..quote:Op zondag 8 oktober 2017 01:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja heb je als er ineens mensen komen die ook pils drinken.
ja altijd of meestal???quote:Op zondag 8 oktober 2017 01:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Altijd wel 3 kratten koud staan meestal..
Ah, hier niet zo veel; meestal twee of zo tot het op raakt, maar als het op is vind ik het ook wel best.quote:Op zondag 8 oktober 2017 01:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Altijd wel 3 kratten koud staan meestal..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja als ik net een weekend vrij heb dan heb ik op zondag geen 3 koud staan maandag of dinsdag vul ik weer aanquote:Op zondag 8 oktober 2017 01:50 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
ja altijd of meestal???
ja maandag of dinsdag???quote:Op zondag 8 oktober 2017 01:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja als ik net een weekend vrij heb dan heb ik op zondag geen 3 koud staan maandag of dinsdag vul ik weer aan
Ligt eraan hoeveel voedsel ik nog in huis hebt ±Pquote:Op zondag 8 oktober 2017 01:54 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
ja maandag of dinsdag???
eraan of nog???quote:Op zondag 8 oktober 2017 01:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel voedsel ik nog in huis hebt ±P
Zondagquote:Op zondag 8 oktober 2017 01:59 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
maandag 5 oktober 2015 22:46 of zondag 8 oktober 2017 @ 01:58:21???
quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:01 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
dan ben jij Geerd !
mensen mensen ! GEERD IN THA HOUSE !!!!ÉÉ!ÉÉN!!
heel poëtisch weerquote:Op zondag 8 oktober 2017 02:11 schreef Hdero het volgende:
Es gibt hier Menschen, die die Liebe einer Frau nicht kennen.
weer fris voor een nieuwe dagquote:Op zondag 8 oktober 2017 02:29 schreef Hdero het volgende:
[..]
Absoluut, moet je ook vaak gewoon slapen.
De morgenstond heeft goud in den Mond.quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
weer fris voor een nieuwe dag
dat.quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:34 schreef appartementencomplex het volgende:
ik vind een kerkje net zoals een kermis eigenlijk alleen leuk als ik op vakantie ben in het buitenland
nou dat valt ook wel weer mee, zolang mensen andere vrijlaten in hoe en wat.quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij bent ook anti religie toch
hm okquote:Op zondag 8 oktober 2017 02:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou dat valt ook wel weer mee, zolang mensen andere vrijlaten in hoe en wat.
Ben zelf agnostisch.
hoezo dan?quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat.
maar echtmij werd geleerd zo van als je in nieuwe kerk kwam mocht je een wens doen
ja hier op fok ben je gek als je gelooft volgens velen dus ja ik stop er maar weer overquote:
Ik geloof niet in Fok.quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja hier op fok ben je gek als je gelooft volgens velen dus ja ik stop er maar weer over
oké, maar heb niks tegen religie of religieuzen hoor, alleen tegen dogmatische stromingen.quote:
Okay, ieder zijn ding hoor daar niet vanquote:Op zondag 8 oktober 2017 02:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oké, maar heb niks tegen religie of religieuzen hoor, alleen tegen dogmatische stromingen.
tja, ik ben er nog niet over uit; komt nog wel een keer.quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Okay, ieder zijn ding hoor daar niet van
Of nooit, miss is het altijd een twijfelgeval of juist totaal niet kan allemaalquote:Op zondag 8 oktober 2017 02:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
tja, ik ben er nog niet over uit; komt nog wel een keer.
wat engquote:Op zondag 8 oktober 2017 02:40 schreef Hdero het volgende:
Er heeft een spin mij gisternacht gebeten.
Nee alleen wat patroonvormige kleine jeukende bultjes.quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat eng
straks heeft ie eitjes in je huid gelegd
Dat is waar.quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Of nooit, miss is het altijd een twijfelgeval of juist totaal niet kan allemaal
geen last van bedwantsen ???quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:41 schreef Hdero het volgende:
[..]
Nee alleen wat patroonvormige kleine jeukende bultjes.
creepyquote:Op zondag 8 oktober 2017 02:41 schreef Hdero het volgende:
[..]
Nee alleen wat patroonvormige kleine jeukende bultjes.
of stonedquote:Op zondag 8 oktober 2017 02:42 schreef appartementencomplex het volgende:
iedereen is dronken in de stad
Tja de mens wikt, God beschikt.quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
creepy![]()
op discovery channel had je ook zo'n programma monsters inside me, met allemaal rare gevallen en enge parasieten. Toch best vreemd hoe zoiets gewoon je helemaal uit kan schakelen en van binnen op kan eten.
was dat ook met die kleine visjes die door de plasbuis een penis in gingen zwemmen?quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
creepy![]()
op discovery channel had je ook zo'n programma monsters inside me, met allemaal rare gevallen en enge parasieten. Toch best vreemd hoe zoiets gewoon je helemaal uit kan schakelen en van binnen op kan eten.
ik heb geen ideequote:Op zondag 8 oktober 2017 02:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
was dat ook met die kleine visjes die door de plasbuis een penis in gingen zwemmen?
En het waren alleen maar een paar toespraakjes en niet eens mein kampfquote:Op zondag 8 oktober 2017 02:21 schreef FlippingCoin het volgende:
is dev er een keer niet begin je zelf over Adolf.
Oh, ik had zo iets een keer gezien op wat ik meen dat discovery was.quote:
ja het loop gelijk uit de klauwen bij jouw afwezigheid.quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:44 schreef devzero het volgende:
[..]
En het waren alleen maar een paar toespraakjes en niet eens mein kampf
Das best eng.quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:44 schreef devzero het volgende:
[..]
En het waren alleen maar een paar toespraakjes en niet eens mein kampf
Als de jongen van huis zijn, dan piepen de nazisquote:Op zondag 8 oktober 2017 02:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja het loop gelijk uit de klauwen bij jouw afwezigheid.
quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Als de jongen van huis zijn, dan piepen de nazis
ik word niet echt gelukkig van dat idee als dat echt zo zou zijnquote:Op zondag 8 oktober 2017 02:47 schreef Hdero het volgende:
[..]
De hele wereld is toneel en wij zijn de acteurs.
wees maar niet bangquote:Op zondag 8 oktober 2017 02:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik word niet echt gelukkig van dat idee als dat echt zo zou zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:50 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
wees maar niet bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou dit stelt me echt gerustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
Dat is wel zo, en weet je wie de toeschouwers van dat toneel zijn?quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik word niet echt gelukkig van dat idee als dat echt zo zou zijn![]()
nou?quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:51 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dat is wel zo, en weet je wie de toeschouwers van dat toneel zijn?
quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:50 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
wees maar niet bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wie is het publiek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou best een knop willen waarmee ik gelijk in slaap val en dan weer precies wakker.quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:51 schreef appartementencomplex het volgende:
ik wil eigenlijk naar bed dan alleen als ik op een knop kan drukken dat ik er zo ineens gedoucht en al in een warm bed kan ploffen
quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:53 schreef FlippingCoin het volgende:
ik zou überhaupt best een knop willen.
quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
.. okay zat ik hier op te wachten
Ja dat zou toch perfect zijn.quote:
Is dit dan het levenquote:Op zondag 8 oktober 2017 02:54 schreef appartementencomplex het volgende:
op de set zijn geen toeschouwers..
hmmm daar ga ik niet aan beginnen, schijnt verslavend te zijn toch?quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:57 schreef Geerd het volgende:
Doe mij maar zo een pil van drion![]()
Lekker slapen !!
als je het leven filmt wel hè.quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:58 schreef Hdero het volgende:
Een film kun je terugkijken, het leven niet.
eigenlijk is een iedereen een film, een film van 80 jaarquote:Op zondag 8 oktober 2017 02:59 schreef FlippingCoin het volgende:
maar ik zie het leven totaal niet als een toneelstuk eigenlijk, val ik nu buiten de boot?
Sja hoe dan wel ?quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:59 schreef FlippingCoin het volgende:
maar ik zie het leven totaal niet als een toneelstuk eigenlijk, val ik nu buiten de boot?
nee, je leeft je leven, extern perspectief doet er minimaal toe.quote:Op zondag 8 oktober 2017 03:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja hoe dan wel ?
Je doet je rol, en je gaat dood klaar.
doet of gaat???quote:Op zondag 8 oktober 2017 03:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja hoe dan wel ?
Je doet je rol, en je gaat dood klaar.
To be, or not to be, that is the question:quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:57 schreef Geerd het volgende:
Doe mij maar zo een pil van drion![]()
Lekker slapen !!
ligt helemaal aan jezelfquote:Op zondag 8 oktober 2017 03:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wat is er in passen dan? Wanneer pas je erin.. ook weer zoiets...
En toch zal het nooit helemaal lukken iedereen heeft een andere definitie van erbij passen of hoe het hoort.quote:Op zondag 8 oktober 2017 03:02 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
ligt helemaal aan jezelf
ja dattusquote:Op zondag 8 oktober 2017 03:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En toch zal het nooit helemaal lukken iedereen heeft een andere definitie van erbij passen of hoe het hoort.
okéquote:Op zondag 8 oktober 2017 03:05 schreef appartementencomplex het volgende:
Flipp HAAL VATEN MET WIJN !!!!
ach over sommige dingen moet je niet te veel nadenken.quote:
en als dat nou vanzelf toch gaat?quote:Op zondag 8 oktober 2017 03:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ach over sommige dingen moet je niet te veel nadenken.
ja dan kan je kiezen of je je die gedachten toestaat of dat je ergens anders over na gaat denken.quote:Op zondag 8 oktober 2017 03:08 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
en als dat nou vanzelf toch gaat?
hoe kun je dan oefenen om daarvoor te kunenn kiezen? mediteren? doe jij dat?quote:Op zondag 8 oktober 2017 03:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dan kan je kiezen of je je die gedachten toestaat of dat je ergens anders over na gaat denken.
ja doe ik soms ja.quote:Op zondag 8 oktober 2017 03:11 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
hoe kun je dan oefenen om daarvoor te kunenn kiezen? mediteren? doe jij dat?
ok.quote:Op zondag 8 oktober 2017 03:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja doe ik soms ja.
Kan al best helpen.
tot de tussentijdse toetsen even wat minder, daarna weer lekker 3-5x per week.quote:Op zondag 8 oktober 2017 03:13 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
ok.
ja en sport jij op het moment bijvoorbeeld regelmatig of zou je het meer moeten doen?
iquote:
ja klopt, kun jij jezelf genoeg motiveren?quote:Op zondag 8 oktober 2017 03:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
tot de tussentijdse toetsen even wat minder, daarna weer lekker 3-5x per week.
Dat helpt ook wel veel ja, good thinking.
ja hoor, lukt meestal prima; alleen de eerste een tot twee weken is het lastig om de deur uit te gaan zeg maar, zodra ik er ben is het altijd wel super.quote:Op zondag 8 oktober 2017 03:15 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
ja klopt, kun jij jezelf genoeg motiveren?
ok goed bezig, zijn er dingen waarbij dat niet of minder lukt, of, denk jij dat er veel mensen zijn die dat wel hebben?quote:Op zondag 8 oktober 2017 03:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja hoor, lukt meestal prima; alleen de eerste een tot twee weken is het lastig om de deur uit te gaan zeg maar, zodra ik er ben is het altijd wel super.
wat voor dingen?quote:Op zondag 8 oktober 2017 03:16 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
ok goed bezig, zijn er dingen waarbij dat niet of minder lukt, of, denk jij dat er veel mensen zijn die dat wel hebben?
sporten , eten, leren, hobby, relaties, doelstellingen algemeen/financieel vanalles waar je mee bezig bent en waar ondersteuning als aanmoediging zou kunnen werkenquote:
ja bestaat, maar doe het lekker oldschool met uitgeprinte schema's.quote:Op zondag 8 oktober 2017 03:18 schreef appartementencomplex het volgende:
nee waar ik aan dacht is dat je een soort app zou moeten maken die je dus heel persoonlijk in kan stellen, een soort personal manager/berichtenbotje, die jou dus ook leert kennen adhv input/berichten terugsturen. of bestaat zoiets ja zal wel
of dat alles op zou lossen hmmm weet nietquote:Op zondag 8 oktober 2017 03:19 schreef Hdero het volgende:
Wat eigenlijk het leven totaal kndraagbaar maakt, is dat je niet iedereen plat kan slaan die je ook maar wilt, daar zit m de kern van het probleem in.![]()
oh nee dat loopt allemaal lekker chaotisch kut, zoals bij de meeste mensen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 03:19 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
sporten , eten, leren, hobby, relaties, doelstellingen algemeen/financieel vanalles waar je mee bezig bent en waar ondersteuning als aanmoediging zou kunnen werken
ik schrijf briefjesquote:Op zondag 8 oktober 2017 03:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja bestaat, maar doe het lekker oldschool met uitgeprinte schema's.
Als het maar kon, kon bet wel veel oplossen anders, ja.quote:Op zondag 8 oktober 2017 03:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
of dat alles op zou lossen hmmm weet niet![]()
Zolang je maar om je zelf kan lachen, dan komt het meestal wel goedquote:Op zondag 8 oktober 2017 03:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
we doen allemaal maar wat
of juist niet
iedereen doet maar wat en ofdat ie weet wat ie doetquote:Op zondag 8 oktober 2017 03:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
we doen allemaal maar wat
of juist niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |