Want ze denkt dat alle vrouwen van nature zulke man bear pig haren op hun benen hebben groeien?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:58 schreef Kim-Holland het volgende:
Byström zet ze zich af tegen de norm dat vrouwen hun benen moeten scheren.
Of zou het juist zijn omdat ze haar benen niet scheert.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat hebben mensen toch een logica.![]()
Scheer je benen anders verkracht ik je.
Bizar ook wel, dat dit zo'n raar aanzicht is eigenlijk, al vind ik het ook totaal niet aantrekkelijk.
Ah zou ook zomaar kunnen, dat het totaal verkeerd over komt en die man persoon dol enthousiast is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:09 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Of zou het juist zijn omdat ze haar benen niet scheert.
Je weet wel, zoals "cute rage". Maar dan in dit geval Hair rage.
Zo van: het is te goed, ik kan het niet meer aan allemaal!En vervolgens ga je iets geks doen
Die toevoegingquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah zou ook zomaar kunnen, dat het totaal verkeerd over komt en die man persoon dol enthousiast is.
Mag wel eens naar de sportschool en wat eiwitten eten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:16 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze maakt ook mooie thema foto's deze "digitaal artiest".
Ja ik was wat voorbarig.quote:
Ja nou... d'r hoofd is ook niet je van het; helemaal niet als ze er nog elastiekjes om gaat wikkelen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:16 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze maakt ook mooie thema foto's deze "digitaal artiest".
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:58 schreef Kim-Holland het volgende:
stop ook maar met tandenpoetsen en je billen afvegen, stomme feministische debiel
Dit ja, wereld is gek geworden. Mensen zouden zich wat vaker met zichzelf moeten bezighouden. Who fucking cares?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:23 schreef YazooW het volgende:
Wel een beetje jammer dat ze bedreigd wordt. Als ze graag met harige benen rondloopt moet ze dat lekker doen. Heeft een ander toch geen last van?
Tja lekker makkelijk via het internet, iedereen en z'n moeder wordt tegenwoordig bedreigd lijkt het wel; best sneu.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:26 schreef BoyTox het volgende:
[..]
Dit ja, wereld is gek geworden. Mensen zouden zich wat vaker met zichzelf moeten bezighouden. Who fucking cares?
Idd, sneu is het enige juiste woord daarvoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tja lekker makkelijk via het internet, iedereen en z'n moeder wordt tegenwoordig bedreigd lijkt het wel; best sneu.
dit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:23 schreef YazooW het volgende:
Wel een beetje jammer dat ze bedreigd wordt. Als ze graag met harige benen rondloopt moet ze dat lekker doen. Heeft een ander toch geen last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |