SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
CCR dus Up around the bend enzo
Toch wel apart an sich...quote:
Ik denk ook mede vanwege zijn manager en hijzelf.... twee zeer geliefde mensen in de muziek industrie en Hollywoodquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch wel apart an sich...
Alice Cooper is ondanks zijn uiterlijk en grimmige uiterlijk wel gewoon geaccepteerd door de pop muziek.
Gekke tijden waren het. Kiss, Mud, Slade, allemaal van die artiesten die afweken van de doorsnee muziek en toch prima nummers wisten te produceren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch wel apart an sich...
Alice Cooper is ondanks zijn uiterlijk en grimmige uiterlijk wel gewoon geaccepteerd door de pop muziek.
Klopt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gekke tijden waren het. Kiss, Mud, Slade, allemaal van die artiesten die afweken van de doorsnee muziek en toch prima nummers wisten te produceren.
Met de hobby van just me?quote:
quote:
quote:
Al kan CindieY er ook wat van begreep ik.....quote:
Of van CindieY.... die zat vanmiddag ook al aan de rode wijn.quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[..]
[..]
Al kan CindieY er ook wat van begreep ik.....
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Of van CindieY.... die zat vanmiddag ook al aan de rode wijn.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Al kan CindieY er ook wat van begreep ik.....
1 bodempje was het maarquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Of van CindieY.... die zat vanmiddag ook al aan de rode wijn.
Ja, 500cl kan ook een bodem zijnquote:
Gezien de fles van vanmiddag nog niet leeg is en er 250 cl bij de stoofpeertjes ging, kan dat nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, 500cl kan ook een bodem zijn
Wijnflessen zijn toch 750cl?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gezien de fles van vanmiddag nog niet leeg is en er 250 cl bij de stoofpeertjes ging, kan dat niet
Lees nog eens een keerquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wijnflessen zijn toch 750cl?
Tering. Die fotograaf was de eerste dag aan het werk?quote:
stoofpeertje, goed ideequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gezien de fles van vanmiddag nog niet leeg is en er 250 cl bij de stoofpeertjes ging, kan dat niet
Ja, daaruit concludeer ik dat er minimaal 2 flessen in het spel zijnquote:
Ik kwam door ToT op het idee. Toen met gezwinde spoed boodschappen gedaan en vanavond gesmuldquote:
moet je alleen even een zak peertjes scoren, de rest hebben we wel in huis. Oh en misschien een recept opzoekenquote:
Zijn ze op dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kwam door ToT op het idee. Toen met gezwinde spoed boodschappen gedaan en vanavond gesmuld
Nee hoor, ik heb nog zat overquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn ze op dan?
Niet eens gedeeld.
Hoi DDM.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
moet je alleen even een zak peertjes scoren, de rest hebben we wel in huis. Oh en misschien een recept opzoeken
Moet je morgen toevallig in Brabant zijn?quote:
Briljante hoesquote:
Das waar ookquote:
we kunnen heel Heerhugowaard van wijn voorzienquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
moet je alleen even een zak peertjes scoren, de rest hebben we wel in huis. Oh en misschien een recept opzoeken
just me en ik komen wel een keer helpenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we kunnen heel Heerhugowaard van wijn voorzien
Of je nodigt just me en CindieY een keer uit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we kunnen heel Heerhugowaard van wijn voorzien
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
just me en ik komen wel een keer helpen
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Of je nodigt just me en CindieY een keer uit.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Goed, binnenkort maar R49 omdopen tot Drankorgel topic
Ja, met additieven zekerquote:
Puntje tong.... moment... even mijn tong uitsteken... kan ik het lezenquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
We leveren sowieso wijn bij just me af binnenkort, en een stofzuiger, koffieapparaat, staafmixer en weet ik veel wat nog meer
daar is ze heel blij mee. Binnenkort ook met aanhanger naar Zeeland om vanalles af te leveren, we voelen ons soms net Sinterklaas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Aardig van jullie. Zal ze blij mee zijn, denk ik.
helemaal goedquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
just me en ik komen wel een keer helpen
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:31 schreef Fokker89 het volgende:
Goedenavond
Kan iemand mij om 23:00 op het rooster knallen?
nope, andere dingen te doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
was er een boot uit de dienstregeling gehaald?
Belachelijkquote:
Wat ben jij een zielig ventje om gelijk op de topic report te drukken als iemand zegt dat 'ie zin heeft om te draaien. Godverdomme wat is dit voor gore kliek dan.quote:
4 wekenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Helen Reddy... nog nooit van gehoord
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat ben jij een zielig ventje om gelijk op de topic report te drukken als iemand zegt dat 'ie zin heeft om te draaien. Godverdomme wat is dit voor gore kliek dan.
Ben 2 jaar later pas uitgepoept. Goed excuusquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat ben jij een zielig ventje om gelijk op de topic report te drukken als iemand zegt dat 'ie zin heeft om te draaien. Godverdomme wat is dit voor gore kliek dan.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:37 schreef CindieY het volgende:
Oh, vooruit, ik ga wel voor de 'de titel zit vast in de tekst' variant.
Inside out?
Dan kan je wel emo.gif doen, maar serieus, waarom TR je als ik zeg dat ik zin heb om te draaien?quote:
Jij weet dondersgoed wat er gebeurd is en waarom mensen niet welkom zijn. Dus ga niet zo dom doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan kan je wel emo.gif doen, maar serieus, waarom TR je als ik zeg dat ik zin heb om te draaien?
Ik heb Radio ONZ gestart, ik had altijd veel luisteraars. Ben gestopt met draaien door kliekvorming. nu wil ik weer een keer draaien en zie ik dit. Dat is toch gewoon zielig gedrag.
Ik weet dondersgoed? Wat weet ik dondersgoed? Waarom die assumptie?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed wat er gebeurd is en waarom mensen niet welkom zijn. Dus ga niet zo dom doen.
Laatste keer dat ik checkte was gewoon iedereen welkom als je je maar normaal gedraagt toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed wat er gebeurd is en waarom mensen niet welkom zijn. Dus ga niet zo dom doen.
De rainbows die we donderdagavond niet haddenquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet dondersgoed? Wat weet ik dondersgoed? Waarom die assumptie?
Heel toevallig nu? Kom op, hou ff op met trollen. Ik had van een mod fatsoenlijker gedrag verwacht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:38 schreef Monopoly het volgende:
Dan kan je wel emo.gif doen, maar serieus, waarom TR je als ik zeg dat ik zin heb om te draaien?
Ik heb Radio ONZ gestart, ik had altijd veel luisteraars. Ben gestopt met draaien door kliekvorming. nu wil ik weer een keer draaien en zie ik dit. Dat is toch gewoon zielig gedrag.
quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik checkte was gewoon iedereen welkom als je je maar normaal gedraagt toch?
En dit uiteraard.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
post een tijdje lekker mee en je DJ-mogelijk komt vanzelf.
Waarom troll ik? Als ik wil trollen open ik wel een topic in R&P. Ik wilde oprecht weer een keer draaien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heel toevallig nu? Kom op, hou ff op met trollen. Ik had van een mod fatsoenlijker gedrag verwacht.
Zoals ook al tegen andere users gezegd is: post een tijdje lekker mee en je DJ-mogelijk komt vanzelf.
Ach joh, dit kut gedrag wordt door Danny ook lekker allemaal toegelaten....quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heel toevallig nu? Kom op, hou ff op met trollen. Ik had van een mod fatsoenlijker gedrag verwacht.
Zoals ook al tegen andere users gezegd is: post een tijdje lekker mee en je DJ-mogelijk komt vanzelf.
Je kunt ook gewoon normaal reageren, zo krijg ik net heel normaal een DM van Melting, heb ik meer aan dan dat gezever van jou.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]Ja, maar Fokker die hier komt en gelijk vragen of ie mag draaien na de hele discussie van gister is dat dus niet... en jullie komen hier weer fijn als groepje trollen.... doe niet zo dom man eikel
Super! Post lekker mee, en je komt vanzelf aan de beurtquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik wilde oprecht weer een keer draaien.
hou nou verdorie eens gewoon op met je gezuig. Klaar!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon normaal reageren, zo krijg ik net heel normaal een DM van Melting, heb ik meer aan dan dat gezever van jou.
Ik ben gisteren gestopt met lezen om eerlijk te zijn, daarnaast zie ik alleen Mono aankaarten dat hij graag weer een keer wil draaien, niet Fokker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]Ja, maar Fokker die hier komt en gelijk vragen of ie mag draaien na de hele discussie van gister is dat dus niet...
Lekkere aanname, ik kom hier vaak zat voor de muziek en de mensen. Doe even normaal zeg, met dat toontje van je.quote:en jullie komen hier weer fijn als groepje trollen.... doe niet zo dom man eikel
Ik wilde bijna alweer posten "of is dit weer John Fogerty solo?"quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wilde bijna alweer posten "of is dit weer John Fogerty solo?"
Ik doe dus helemaal niks he? Luister gewoon ook mee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hou nou verdorie eens gewoon op met je gezuig. Klaar!
Je ziet Fokker zijn post heel toevallig niet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben gisteren gestopt met lezen om eerlijk te zijn, daarnaast zie ik alleen Mono aankaarten dat hij graag weer een keer wil draaien, niet Fokker.
[..]
Lekkere aanname, ik kom hier vaak zat voor de muziek en de mensen. Doe even normaal zeg, met dat toontje van je.
en voor jou geldt hetzelfde: hou verdorie gewoon even op met dat gezuig. Klaar!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben gisteren gestopt met lezen om eerlijk te zijn, daarnaast zie ik alleen Mono aankaarten dat hij graag weer een keer wil draaien, niet Fokker.
[..]
Lekkere aanname, ik kom hier vaak zat voor de muziek en de mensen. Doe even normaal zeg, met dat toontje van je.
Boh. Noord-Korea.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:43 schreef Fokker89 het volgende:
Het is hier toch potverdikkie geen Noord-Korea, waar is de oude gezellig radio49?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wilde bijna alweer posten "of is dit weer John Fogerty solo?"
Een paar posts boven Monopoly vroeg Fokker of hij om 23:00 op het rooster gezet kon worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:43 schreef LompeHork het volgende:
Ah ja, dat zag ik nadat Oscar er naar linkte. Alsof mij het wat boeit dat Fokker wil draaien verder, een show van Mono zou ik geen nee tegen zeggen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een paar posts boven Monopoly vroeg Fokker of hij om 23:00 op het rooster gezet kon worden.
Ja, nu gaat LompeHork echt stoppen omdat mevrouw Doedezemaar het zegt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en voor jou geldt hetzelfde: hou verdorie gewoon even op met dat gezuig. Klaar!
Ik zit totaal niet in country muziek, dus ik ben best trots op mijn gokquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou kunnen kloppen.
[ afbeelding ]
Die ken ik eigenlijk alleen als tweede stem achter Johnny.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:46 schreef LompeHork het volgende:
Deed mij denken aan June Carter Cash
Heb Mono net uitgelegd dat zijn account er niet meer is, en voorlopig niet aangemaakt kan worden, omdat Muis dat deed, waarop Mono reageerde dat hij al niet meer wilde draaien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah ja, dat zag ik nadat Oscar er naar linkte. Alsof mij het wat boeit dat Fokker wil draaien verder, een show van Mono zou ik geen nee tegen zeggen.
Ach, zelfs de modjes doen met het gezuig....quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, nu gaat LompeHork echt stoppen omdat mevrouw Doedezemaar het zegt.
Dat geeft alweer aan hoe "serieus" hij was. Zal wel gewoon de inloggegevens doorspelen aan Fokker ofzoquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb Mono net uitgelegd dat zijn account er niet meer is, en voorlopig niet aangemaakt kan worden, omdat Muis dat deed, waarop Mono reageerde dat hij al niet meer wilde draaien.
Is goed Spezza.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, zelfs de modjes doen met het gezuig....
En Danny zag dat het goed was
Aannames.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat geeft alweer aan hoe "serieus" hij was. Zal wel gewoon de inloggegevens doorspelen aan Fokker ofzo![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die ken ik eigenlijk alleen als tweede stem achter Johnny.
Ah ok ok, geen probleem meer dan toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb Mono net uitgelegd dat zijn account er niet meer is, en voorlopig niet aangemaakt kan worden, omdat Muis dat deed, waarop Mono reageerde dat hij al niet meer wilde draaien.
Stuur hem even een PM met screenshot, dan kan hij het inderdaad zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, zelfs de modjes doen met het gezuig....
En Danny zag dat het goed was
En nu is het gedaan.... kappen, of ik stop met draaien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat geeft alweer aan hoe "serieus" hij was. Zal wel gewoon de inloggegevens doorspelen aan Fokker ofzo![]()
Nope.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah ok ok, geen probleem meer dan toch?
Ik denk dat je er goed aan doet om een psycholoog te bezoeken, je kraamt manische zooi uit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh shit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stuur hem even een PM met screenshot, dan kan hij het inderdaad zien.
Doe gelijk even die TR er bij waar je beloofd om elke kans die je krijgt een TR te zetten bij elke post van Fokker89 tot hij oprot.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:50 schreef sacha het volgende:
zo, nu gaan jullie allemaal lief luisteren naar Melt, plaatjes raden en je bek houden over overige zaken ja?
Alsof dat plaatjes raden zo makkelijk isquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:50 schreef sacha het volgende:
zo, nu gaan jullie allemaal lief luisteren naar Melt, plaatjes raden en je bek houden over overige zaken ja?
Hoi livelink.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Alsof dat plaatjes raden zo makkelijk is
appeltje eitje, plakje cakequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Alsof dat plaatjes raden zo makkelijk is
Vdj geeft geen tags door.quote:
Hmm volgens mij was er wel een mogelijkheid, jullie draaien toch op icecast?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Vdj geeft geen tags door.
Ik post de hoesjes indien mogelijk.
Kan nog hè?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:53 schreef livelink het volgende:
Ik zit aan de thee om warm te worden. Hot Chocolate was ook een goed idee geweest
Scheut whisky erinquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:53 schreef livelink het volgende:
Ik zit aan de thee om warm te worden. Hot Chocolate was ook een goed idee geweest
Vroeger ging dat wel. Tegenwoordig niet meer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hmm volgens mij was er wel een mogelijkheid, jullie draaien toch op icecast?
Ah ik ben er al een jaartje uit, kun je ook geen streamtag instellen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Vroeger ging dat wel. Tegenwoordig niet meer.
Ik bedoel dat jij nog een warme chocolademelk kan nemen hè?quote:
Die staat aan, maar wordt niet overgenomen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah ik ben er al een jaartje uit, kun je ook geen streamtag instellen?
goed puntquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:50 schreef sacha het volgende:
De titel kan ik wel raden.quote:
Ah check.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Die staat aan, maar wordt niet overgenomen.
Die is niet zo moeilijk.quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maar ja, welke van de 100 covers?
Niet??quote:
Heidenquote:
Ik doe het niet expres hè? Dat krijg je met die oudjes.quote:
Ik heb duidelijk heel wat doden verdrongenquote:
dat is het, zulke oudjes waren het niet eigenlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik doe het niet expres hè? Dat krijg je met die oudjes.
Ik denk dat je het beste just me daarvoor kunt pm-en.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:02 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb trouwens nog wel wat leuke ideeën voor de radio, wie is hier nu het aanspreekpunt?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Hier was de bassist weer een beetje te zuinig en de drummer uit de maat
Jou?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste just me daarvoor kunt pm-en.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:04 schreef CindieY het volgende:
Is dit niet dat obscure bandje van Elf?
Ik bedoelde dat Elf altijd naar de Beatles refereert als 'dat obscure bandje'quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Geen idee in welk bandje hij speelt.
Toch eens vragen.
Racoon denk ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Geen idee in welk bandje hij speelt.
Toch eens vragen.
Ik snap hemquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, de user just me, the godmother van R49
quote:
beste of gekste?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Gevolgd door de geste drummer van de wereld![]()
Is dit een themashow?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Gevolgd door de geste drummer van de wereld![]()
Is dit een themashow?
nee!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is ook van die aanmaak chocopoeder.
met een andere drummer hadden ze het best ver kunnen schoppenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Elf altijd naar de Beatles refereert als 'dat obscure bandje'
beidequote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:08 schreef sacha het volgende:
gekkenhuis, en in ben nog niet eens ingetuned![]()
#bijna thuis
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Normale DJ's kappen deze halverwege af...
zonde....quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Normale DJ's kappen deze halverwege af...
Ja, regelmatig. Eens in de 2 weken ofzo.quote:
Soms.... meestal luister ik mee.quote:
IT'S ALIVE!quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Tsja deze...
Wel mooi natuurlijk, maar teveel gehoord afgelopen week
quote:
ik vind dit al geweldig, Frankquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:15 schreef Melting het volgende:
Volgende zal DDM wel kunnen waarderen, denk ik.
Thema is oldies.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
Deze is inderdaad ook dood. Is dat het thema vandaag?
Ik helaas niet zo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:15 schreef Melting het volgende:
Volgende zal DDM wel kunnen waarderen, denk ik.
Vecht het lekker ff onderling uit, zegquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph wilde het origineel, ik vind de cover beter
Cd van jou, cd van mij?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph wilde het origineel, ik vind de cover beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |