SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
CCR dus Up around the bend enzo
Toch wel apart an sich...quote:
Ik denk ook mede vanwege zijn manager en hijzelf.... twee zeer geliefde mensen in de muziek industrie en Hollywoodquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch wel apart an sich...
Alice Cooper is ondanks zijn uiterlijk en grimmige uiterlijk wel gewoon geaccepteerd door de pop muziek.
Gekke tijden waren het. Kiss, Mud, Slade, allemaal van die artiesten die afweken van de doorsnee muziek en toch prima nummers wisten te produceren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch wel apart an sich...
Alice Cooper is ondanks zijn uiterlijk en grimmige uiterlijk wel gewoon geaccepteerd door de pop muziek.
Klopt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gekke tijden waren het. Kiss, Mud, Slade, allemaal van die artiesten die afweken van de doorsnee muziek en toch prima nummers wisten te produceren.
Met de hobby van just me?quote:
quote:
quote:
Al kan CindieY er ook wat van begreep ik.....quote:
Of van CindieY.... die zat vanmiddag ook al aan de rode wijn.quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[..]
[..]
Al kan CindieY er ook wat van begreep ik.....
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Of van CindieY.... die zat vanmiddag ook al aan de rode wijn.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Al kan CindieY er ook wat van begreep ik.....
1 bodempje was het maarquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Of van CindieY.... die zat vanmiddag ook al aan de rode wijn.
Ja, 500cl kan ook een bodem zijnquote:
Gezien de fles van vanmiddag nog niet leeg is en er 250 cl bij de stoofpeertjes ging, kan dat nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, 500cl kan ook een bodem zijn
Wijnflessen zijn toch 750cl?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gezien de fles van vanmiddag nog niet leeg is en er 250 cl bij de stoofpeertjes ging, kan dat niet
Lees nog eens een keerquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wijnflessen zijn toch 750cl?
Tering. Die fotograaf was de eerste dag aan het werk?quote:
stoofpeertje, goed ideequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gezien de fles van vanmiddag nog niet leeg is en er 250 cl bij de stoofpeertjes ging, kan dat niet
Ja, daaruit concludeer ik dat er minimaal 2 flessen in het spel zijnquote:
Ik kwam door ToT op het idee. Toen met gezwinde spoed boodschappen gedaan en vanavond gesmuldquote:
moet je alleen even een zak peertjes scoren, de rest hebben we wel in huis. Oh en misschien een recept opzoekenquote:
Zijn ze op dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kwam door ToT op het idee. Toen met gezwinde spoed boodschappen gedaan en vanavond gesmuld
Nee hoor, ik heb nog zat overquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn ze op dan?
Niet eens gedeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |